Ik denk dat ik hem online ga bekijken straks.quote:Op maandag 17 september 2007 14:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Barca - Lyon is gelijk erg leuk. Jammer dat ie niet op TV te zien is.
En weer een goede aanval met Messi, wat is 'ie goedquote:Op woensdag 19 september 2007 21:23 schreef venomsnake het volgende:
Wat jammer dat die er niet in zit. Wat een prachtige aanval en wat een heerlijke beweging nog van Messi.
Zonde!!
Geweldenaar is het. En toch kan je zien dat ook hij nog niet 100% zijn vorm te pakken heeft.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En weer een goede aanval met Messi, wat is 'ie goed.
ja, ik ookquote:Op woensdag 19 september 2007 21:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Moet toch maar eens Sport1 aanschaffen.
Niet echt, Lyon speelt vrij defensief maar kan af en toe de bal wat rondspelen zonder echt gevaarlijk te worden.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:40 schreef neilpad het volgende:
Is het een open wedstrijd? Veel kansen..
Barcelona staat verdedigend ook vrij goed tot nu toe. Ze hebben één keer een gaatje laten vallen, maar verder erg solide.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:41 schreef Saviola het volgende:
[..]
Niet echt, Lyon speelt vrij defensief maar kan af en toe de bal wat rondspelen zonder echt gevaarlijk te worden.
Beetje vreemd idd, zo slecht speelde hij helemaal niet imo..quote:
Ik denk dat dat de reden wel zal zijn.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Misschien sparen voor Sevilla.
Die speelt een hele goede pot, zelfde geldt voor Milito en Abidal.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:26 schreef ruud_fr het volgende:
Touré is niet te passeren in de muur
Arsenal heeft gewonnen van Sevilla met 3-0 zoals je weet. Oprollen die hap zondagquote:Op woensdag 19 september 2007 22:57 schreef venomsnake het volgende:
Degelijke wedstrijd. Middenveld en verdediging stond uitstekend.
Ben zeer tevreden.![]()
met zo'n uitslag zou ik zeer tevreden zijn..quote:Op woensdag 19 september 2007 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Arsenal heeft gewonnen van Sevilla met 3-0 zoals je weet. Oprollen die hap zondag![]()
mja hij was ook niet super,, en als hij dan niet meewerkt dan is het logisch dat je iemand als Iniesta brengt, die gast was meteen gevaarlijk en werkt ook nog eens 1+1=5 lijkt me..quote:Op woensdag 19 september 2007 22:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Beetje vreemd idd, zo slecht speelde hij helemaal niet imo..
Ben benieuwd wat de uitleg van Rijkaard zal zijn..
Misschien sparen voor Sevilla.
Idd, hij zal zeker moeten uitkijken.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:11 schreef DAMH het volgende:
[..]
mja hij was ook niet super,, en als hij dan niet meewerkt dan is het logisch dat je iemand als Iniesta brengt, die gast was meteen gevaarlijk en werkt ook nog eens 1+1=5 lijkt me..
Ronaldinho moet gewoon opassen en niet denken dat hij god is in Barcelona, want de bank is gewoon te goed om niet te gebruiken als hij niet goed speelt..
Barca![]()
Hij was niet super, maar ook zeker niet slecht imo. Gaf een paar keer een goede steekbal.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:43 schreef WeebI het volgende:
Toch de vijand maar eens checken.
Natuurlijk heeft iedereen die 0quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:50 schreef alvarez het volgende:
hebben jullie ook linksboven "0 min" staan bij de Sport1-stream?
Goed te zien dat Ronaldinho weer terug is. Hopen dat hij zijn criticasters even flink voor lul zet vanavond..
Oei.. Paal..
En het gaat verdedigend al zo lekker blessure-technisch gesproken..quote:
Die heeft alleen enorm lang niet gespeeld.. Op een paar minuten na tegen Levante dan..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:51 schreef alvarez het volgende:
[..]
Gelukkig is good old Puyol weer van de partij..
Ja, daar zit an sich wel wat in ja.quote:
Met het oog op de wedstrijd tegen Atletico dit weekend is dit behoorlijk klote.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die heeft alleen enorm lang niet gespeeld.. Op een paar minuten na tegen Levante dan..
Baal hier wel enorm van..![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:59 schreef alvarez het volgende:
[..]
Maar ja, met heel veel mensen synchroon heel hard dingen roepen is aan Duitsers wel besteed.
Een assist is alleen een assist als er een goal op volgt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:10 schreef alvarez het volgende:
wat een assist van Ronaldinho..Henry moet zn swing alleen nog even te pakken krijgen..
Jeetjequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
0-1 Rangers.
Touché.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:11 schreef WeebI het volgende:
[..]
Een assist is alleen een assist als er een goal op volgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |