Ik denk dat ik hem online ga bekijken straks.quote:Op maandag 17 september 2007 14:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Barca - Lyon is gelijk erg leuk. Jammer dat ie niet op TV te zien is.
En weer een goede aanval met Messi, wat is 'ie goedquote:Op woensdag 19 september 2007 21:23 schreef venomsnake het volgende:
Wat jammer dat die er niet in zit. Wat een prachtige aanval en wat een heerlijke beweging nog van Messi.
Zonde!!
Geweldenaar is het. En toch kan je zien dat ook hij nog niet 100% zijn vorm te pakken heeft.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En weer een goede aanval met Messi, wat is 'ie goed.
ja, ik ookquote:Op woensdag 19 september 2007 21:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Moet toch maar eens Sport1 aanschaffen.
Niet echt, Lyon speelt vrij defensief maar kan af en toe de bal wat rondspelen zonder echt gevaarlijk te worden.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:40 schreef neilpad het volgende:
Is het een open wedstrijd? Veel kansen..
Barcelona staat verdedigend ook vrij goed tot nu toe. Ze hebben één keer een gaatje laten vallen, maar verder erg solide.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:41 schreef Saviola het volgende:
[..]
Niet echt, Lyon speelt vrij defensief maar kan af en toe de bal wat rondspelen zonder echt gevaarlijk te worden.
Beetje vreemd idd, zo slecht speelde hij helemaal niet imo..quote:
Ik denk dat dat de reden wel zal zijn.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Misschien sparen voor Sevilla.
Die speelt een hele goede pot, zelfde geldt voor Milito en Abidal.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:26 schreef ruud_fr het volgende:
Touré is niet te passeren in de muur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |