abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54114259
Als Barcelona daar vanavond weg komt zonder extra blessures ben ik tevreden..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_54114375
Was je drie weken geleden ook al bang voor. Heeft de CL geen prioriteit bij Barcelona dit jaar?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_54114709
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 17:50 schreef mcyodogg het volgende:
Was je drie weken geleden ook al bang voor.
En terecht, zo bleek.

En ik denk dat de Spaanse titel bij Barça bovenaan het lijstje staat. Als je die het jaar ervoor niet gewonnen hebt komt die automatisch weer bovenaan te staan.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_54114725
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 17:50 schreef mcyodogg het volgende:
Heeft de CL geen prioriteit bij Barcelona dit jaar?
Jawel, tuurlijk wel.
Maar er zijn al genoeg geblesseerden, en La Liga is natuurlijk ook niet geheel onbelangrijk.
Persoonlijk zie ik liever resultaat in La Liga dan in de CL, maar het liefst natuurlijk beiden,
Maar het is vanavond niet zo dat er koste wat kost gewonnen moet worden imo.

Bovendien is Deco dit weekend ook nog geblesseerd geraakt en zijn er al 6 punten in de pocket in deze poule. Natuurlijk zou het mooi zijn als er vanavond een goed resultaat wordt neergezet,, maar ik blijf bang voor geblesseerden. Die schotten zullen er vol opvliegen en dus is het oppassen geblazen.

Maargoed, als straks de wedstrijd begint hoop ik gewoon op winst uiteraard.

Die angst zal wel door vorig seizoen komen toen Eto'o en Messi er langdurig uit lagen door zo'n CL pot. Nu ligt Eto'o er alweer uit, Messi wil ik nog even behouden als het kan..
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 18:10 schreef WeebI het volgende:

[..]

En ik denk dat de Spaanse titel bij Barça bovenaan het lijstje staat.

Bij mij iig wel..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_54114916
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 18:11 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Jawel, tuurlijk wel.
Maar er zijn al genoeg geblesseerden, en La Liga is natuurlijk ook niet geheel onbelangrijk.
Persoonlijk zie ik liever resultaat in La Liga dan in de CL, maar het liefst natuurlijk beiden,
Maar het is vanavond niet zo dat er koste wat kost gewonnen moet worden imo.

Bovendien is Deco dit weekend ook nog geblesseerd geraakt en zijn er al 6 punten in de pocket in deze poule. Natuurlijk zou het mooi zijn als er vanavond een goed resultaat wordt neergezet,, maar ik blijf bang voor geblesseerden. Die schotten zullen er vol opvliegen en dus is het oppassen geblazen.

Maargoed, als straks de wedstrijd begint hoop ik gewoon op winst uiteraard.

Die angst zal wel door vorig seizoen komen toen Eto'o en Messi er langdurig uit lagen door zo'n CL pot. Nu ligt Eto'o er alweer uit, Messi wil ik nog even behouden als het kan..
Ik kan je angst ook wel begrijpen, bij Chelsea is nou ook al anderhalf jaar hetzelfde liedje aan de gang. Alleen zijn blessures niet echt iets waar ik vooraf aan denk. Meer dat ik er aan erger als het kwaad al is geschiedt .

Maar goed, vanavond kan Barcelona bijna een zekere eerste plek veilig stellen bij winst, heb je het waarschijnlijk ook weer wat makkelijker in de volgende ronde.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_54116067
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 18:20 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ik kan je angst ook wel begrijpen, bij Chelsea is nou ook al anderhalf jaar hetzelfde liedje aan de gang. Alleen zijn blessures niet echt iets waar ik vooraf aan denk. Meer dat ik er aan erger als het kwaad al is geschiedt .

Maar goed, vanavond kan Barcelona bijna een zekere eerste plek veilig stellen bij winst, heb je het waarschijnlijk ook weer wat makkelijker in de volgende ronde.
bij Barcelona raken spelers zo makkelijk geblesseerd zo lijkt het, dat ik me er van tevoren al zorgen om maak..

Eigenlijk heb je ook wel gelijk dat winst erg lekker zou zijn (winnen is altijd lekker), dan kan je de volgende CL wedstrijden wat rustiger aan doen.. maar goed, Ik ben tevreden met een puntje vanavond hoor.
Als Barcelona daar maar blessurevrij weg komt.

Gudjohnsen staat waarschijnlijk in de basis vanavond trouwens.
pi_54117034
pi_54118130
Gudjohnsen op het middenveld als noodgreep omdat Deco en Toure geblesseerd zijn? Ben benieuwd hoe dat gaat lopen... Ik zit iig klaar!

Barca!
pi_54118187
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 20:42 schreef alvarez het volgende:
Gudjohnsen op het middenveld als noodgreep omdat Deco en Toure geblesseerd zijn?
Yep..

Maar volgens mij speelde die bij Chelsea ook wel eens op die positie.
pi_54118241
Hup Barca, dit team moet toch in staat zijn om met iets van 3-0 te winnen van de Rangers. Blij ook dat Ronaldinho weer speelt .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54118247
Puyol speelt rechtsback, Thuram centraal.
Goede sfeer in het stadion trouwens.
pi_54118264
Godverdomme, mn Sport 1 stream doet het niet. Hij zegt verbinding te maken met media maar er gebeurt niks.

Godverdomme wat een kutzooi.
pi_54118463
De stream is er klaar mee voor vandaag, dus ik ga maar wat anders doen. PSV kijken gaat wel heel ver, maar ik zal wel moeten.
pi_54118479
Klote ja alvarez
pi_54118820
Poeh.. Ronaldinho op de lat..
pi_54118908
Handig van Sport1.

Betaal ik 1,30 voor CSKA - Inter krijg ik daarna deze pot gratis. Da's nog eens aardig na al die keren dat ik geen beeld kreeg
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
pi_54119205
Geweldig dat mee opkomen van Puyol op rechtsbuiten.
pi_54119231
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 21:11 schreef WeebI het volgende:
Handig van Sport1.

Betaal ik 1,30 voor CSKA - Inter krijg ik daarna deze pot gratis. Da's nog eens aardig na al die keren dat ik geen beeld kreeg
Hoe heb je dat geregeld? Gewoon je stream aan laten staan?

Overigens is t achteraf wel mn eigen schuld dat ik niks zie, want er staat vrij duidelijk dat het niet werkt onder Vista. Overigens deed het dat 2 weken geleden wel, dus das raar.

Maar goed, hoe is de wedstrijd? Hebben de rangers een muur van blauwe mannetjes opgetrokken op de rand van hun 16?
pi_54119269
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 21:21 schreef alvarez het volgende:

[..]

Maar goed, hoe is de wedstrijd? Hebben de rangers een muur van blauwe mannetjes opgetrokken op de rand van hun 16?
Yep, en af en toe komen ze eruit..
pi_54119494
Puyol poort daar iemand in het strafschopgebied.. Prachtig.
pi_54119968
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 21:21 schreef alvarez het volgende:

[..]

Hoe heb je dat geregeld? Gewoon je stream aan laten staan?
Ja
pi_54121187
Dos Santos erin.
Henry eruit.
pi_54121546
Afgelopen: 0-0
En zo te zien geen blessures aan overgehouden..

Matige wedstrijd, maar ik vind het wel prima zo.
pi_54121627
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 22:33 schreef venomsnake het volgende:
Afgelopen: 0-0
En zo te zien geen blessures aan overgehouden..

Matige wedstrijd, maar ik vind het wel prima zo. [ afbeelding ]
Prima, Barca pakt ze wel in Nou Camp.
pi_54123115
Stuttgart
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')