quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:05 schreef BoNi het volgende:
Schijt- en schijtziek ben ik er nog van...!
En dan ook nog eens Colin de hand boven het hoofd houden door te zeggen dat er een overtreding vooraf gaat aan het doelpunt....![]()
Gelukkig start de voorverkoop voor AZ (voor mij) pas volgende week...
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:06 schreef toma het volgende:
er hingen gisteren spandoeken bij Slavia met 'WHITE POWER" erop? Klopt dat?
Geef ze eens ongelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:08 schreef Longmen het volgende:
Als Ajax volgend jaar voorronde CL speelt dan wrijft elk Europees land zich in de handen als ze vergane glorie ajax loten...![]()
Jammer dat Ajax clubs altijd nog 10 keer zo hard onderschat, anders had je er nog profijt van kunnen hebbenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:08 schreef Longmen het volgende:
Als Ajax volgend jaar voorronde CL speelt dan wrijft elk Europees land zich in de handen als ze vergane glorie ajax loten...![]()
34,14 euro, wat een prijzen weer.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:05 schreef BoNi het volgende:
Gelukkig start de voorverkoop voor AZ (voor mij) pas volgende week...
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:10 schreef toma het volgende:
[..]
oké ik hoopte al dat ik maar de helft van het spandoek zag
Als we toch een zondebok moeten zoeken is dat HtC want hij stelt hem op. Verlies accepteer je maar als je 3 goals weg geeft in 2 wedstrijden en op die manier..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is het ook maar men zoekt liever een zondebok dan het verlies te accepteren.
Dat het een kleuter site is wisten we al.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:32 schreef Longmen het volgende:
[afbeelding]
http://ajax.punt.nl/?id=387757&r=1
Dat wordt nergens beweerd. Wel dat HtC flink fouten heeft gemaakt en daar moet hij zijn verantwoordelijkheid voor dragen en nog liever daarvan leren maar nee wij krijgen zondag precies hetzelfde deuntje!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat het een kleuter site is wisten we al.
Natuurlijk hadden we het met een andere trainer wel gehaald
Ik ga wel kaartje probere te halen en dan verkopen aan zon tifo geil persoonquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
34,14 euro, wat een prijzen weer.
Zijn er nog mensen die naar Heracles uit gaan? Ik denk er nog steeds over na.
Verkoop maar aan mij, voor het geval ik zelf misgrijp.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:50 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ga wel kaartje probere te halen en dan verkopen aan zon tifo geil persoon
Onzin, deze b-garnituur is nog altijd sterker dan Slavia, het komt er alleen niet uit.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:53 schreef Gelderland het volgende:
tja, met al dat b-garnituur is het ook lastig winnen......
Van die site:'quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat het een kleuter site is wisten we al.
Natuurlijk hadden we het met een andere trainer wel gehaald
quote:De voorganger van Henk ten Cate, Danny Blind, werd weggepest toen hij met een slecht voetballend Ajax (5e plaats) alsnog Champions league haalde, de KNVB beker, Gatorate cup, én de play-offs won.
Hoe KOM je erbij dat die sterker zijn dan Slavia??? 0-1 en 2-1 zegt toch meer dan genoeg? Ajax heeft gewoon een matige selectie, dat zoals Jaap al zei, totaal niet in de CL thuishoort.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Onzin, deze b-garnituur is nog altijd sterker dan Slavia, het komt er alleen niet uit.
Klopt, ook op AD.nl en Telegraaf.nl is er een bericht aan besteed.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:00 schreef Urquhart het volgende:
Nu op het radio journaal dat de Ajax supporters site op zwart staat
Nja een Held is overdreven.. ik vind het nog steeds een goede trainer..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:54 schreef Xrenity het volgende:
Ik vind Ten Cate nog steeds een held.
Maarja, we zien wel wat er gebeurd.
Ja, 2 keer verliezen tegen Slavia in de belangrijkste wedstrijden van het jaar, maar alsnog zeggen dat je beter bent. Dat is echt jullie manco...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Onzin, deze b-garnituur is nog altijd sterker dan Slavia, het komt er alleen niet uit.
Urby is vorige jaar verantwoordelijk voor een goal van Kopenhagen. Voor dat doelpunt thuis tegen Slavia ook, en gisteren stond die bij het eerste doelpunt ook weer te slapen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:03 schreef Zwansen het volgende:
Wat een gezeur over die Urby of Colin. Jullie hebben het volgens mij thuis al laten liggen...
Of was dat ook de schuld van Colin toevallig?
Oke, als Slavia een betere selectie heeft hoeven we ook niet zo vreemd op te kijken dat we zijn uitgeschakeld. En ik ben er wel van overtuigd dat we individueel betere spelers hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoe KOM je erbij dat die sterker zijn dan Slavia??? 0-1 en 2-1 zegt toch meer dan genoeg? Ajax heeft gewoon een matige selectie, dat zoals Jaap al zei, totaal niet in de CL thuishoort.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:54 schreef Xrenity het volgende:
Ik vind Ten Cate nog steeds een held.
Iedereen is even fout, voetbal is een teamsport, dus je wint samen en je verliest samen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:03 schreef Zwansen het volgende:
Wat een gezeur over die Urby of Colin. Jullie hebben het volgens mij thuis al laten liggen...
Of was dat ook de schuld van Colin toevallig?
Nou. daar dacht de verdediger van Dinamo Boekarest heel anders overquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Iedereen is even fout, voetbal is een teamsport, dus je wint samen en je verliest samen.
Dan had hij er gisteren 1 in moeten leggen, of 2 weken terug de penalty in moeten schieten. Sorry hoor, "in de picture spelen op CL niveau", dan moet je ook de spits wezen die er tegen Slavia 3 in prikt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Kijk nu even naar Ajax tv en als je de enorme teleurstelling bij Klaas Jan ziet wordt je daar niet vrolijk van. Erg spijtig want hij had zich graag op CL-niveau in de picture willen spelen![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dan had hij er gisteren 1 in moeten leggen, of 2 weken terug de penalty in moeten schieten. Sorry hoor, "in de picture spelen op CL niveau", dan moet je ook de spits wezen die er tegen Slavia 3 in prikt.
Helemaal mee eens. Huntelaar kan alleen maar naar zichzelf kijken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dan had hij er gisteren 1 in moeten leggen, of 2 weken terug de penalty in moeten schieten. Sorry hoor, "in de picture spelen op CL niveau", dan moet je ook de spits wezen die er tegen Slavia 3 in prikt.
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, 2 keer verliezen tegen Slavia in de belangrijkste wedstrijden van het jaar, maar alsnog zeggen dat je beter bent. Dat is echt jullie manco...
Alsjeblieft zeg, de spelers van Ajax zijn individueel zeker wel van een hogere kwaliteit dan die van Slavia Praag.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoe KOM je erbij dat die sterker zijn dan Slavia??? 0-1 en 2-1 zegt toch meer dan genoeg? Ajax heeft gewoon een matige selectie, dat zoals Jaap al zei, totaal niet in de CL thuishoort.
Ja, vooral Colin en Delorge staken met kop en schouders erboven uitquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:25 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, de spelers van Ajax zijn individueel zeker wel van een hogere kwaliteit dan die van Slavia Praag.
True true, maar het blijft wel zuur om zulke blikken aan te zien.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
dat is bijna bij elke jonge speler bij Ajax het geval. Een paar jaar terug vlak voordat Co kwam moest iedereen een enquete invullen waarin stond wat ieder zijn doel was. Het was vanuit een individueel perspectief ingevuld in plaats vanuit een team.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Huntelaar kan alleen maar naar zichzelf kijken.
Ze zijn echt niet zo goed als wij steeds willen denken....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:25 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, de spelers van Ajax zijn individueel zeker wel van een hogere kwaliteit dan die van Slavia Praag.
Je kan individueel zo sterk zijn als je maar wilt, maar als je geen goede instelling hebt, niet vecht, geen 100% kansen afmaakt maar wel doelpunten incasseert dan ben je gewoon niet beter.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:25 schreef Mindstate het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, vooral Colin en Delorge staken met kop en schouders erboven uit![]()
quote:Ajax viel als collectief door de mand, maar individueel viel er ook het nodige aan te merken op de spelers van de Amsterdammers. De Volkskrant greep de prestatie van Laurent Delorge aan als voorbeeld om het spel van Ajax samen te vatten. 'De Belg begon verrassend in de basis en rende van hot naar her, een eigenschap die hem in staat stelt fouten van hemzelf en anderen te herstellen, maar hij was verder niet zo gelukkig in zijn spel. Hoewel? Ten opzichte van Emanuelson en Bakircioglu, om de twee zwakste pionnen in het Ajax-collectief te noemen, leverde hij een behoorlijke prestatie.'
Nee, ze zijn helemaal niet beter. Want als ze individueel beter zijn, zouden ze niet constant afgetroefd worden op het middenveld en achterin. De werkelijkheid is hard he?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:25 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ajax is al zo'n tien jaar geen echt team meer, er is geen vechtersmentaliteit en sommige jongens lijken al tevreden te zijn, nu ze in Ajax I spelen. Maar in feite begint het dan pas, je moet de supporters trots maken!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:30 schreef Riro het volgende:
[..]
Je kan individueel zo sterk zijn als je maar wilt, maar als je geen goede instelling hebt, niet vecht, geen 100% kansen afmaakt maar wel doelpunten incasseert dan ben je gewoon niet beter.
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ten Cate zit prima op z'n plek... Ajax speelt beter dan de laatste 3 jaar bij elkaar....
Inderdaad. En dan zal t resultaat komen. En dan pas kun je zeggen dat je beter bent dan de tegenstander.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax is al zo'n tien jaar geen echt team meer, er is geen vechtersmentaliteit en sommige jongens lijken al tevreden te zijn, nu ze in Ajax I spelen. Maar in feite begint het dan pas, je moet de supporters trots maken!
Dat vind ik..quote:
Dat is natuurlijk ook onzin, zekers sinds vorig jaar zit er veel meer hardheid en vechtlust in het elftal. Alleen wanneer je weinig hebt om tegen te vechten (een handbal-counterelftal als Slavia), dan heeft de ploeg het moeilijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax is al zo'n tien jaar geen echt team meer, er is geen vechtersmentaliteit en sommige jongens lijken al tevreden te zijn, nu ze in Ajax I spelen. Maar in feite begint het dan pas, je moet de supporters trots maken!
2003 onder Koeman werd er tenminste nog gestreden in de CL....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat vind ik..
Of vond je het spel onder DB beter? Okay, in de CL gaat het kut maar afgelopen seizoen in de competitie ging het soms erg goed.
Ik heb absoluut nog vertrouwen in de titel. Nu van coach wisselen doet niemand goed.
Das inmiddels 4 jaar geleden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:38 schreef Longmen het volgende:
[..]
2003 onder Koeman werd er tenminste nog gestreden in de CL....
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Das inmiddels 4 jaar geleden..
eerlijk gezegd denk ik wanneer Valencia 27 miljoen zou bieden dat HSV ook wel mee zou werken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:39 schreef DouweEgbert het volgende:
Ziek ben ik ervan.
Gewoon oprotten met het bestuur.
HtC kan er vrij weinig aan doen. ZIJN beste speler wordt om 5 voor 12 verkocht.
En ook Colin kan er niets aandoen. Hij wordt daar immers ook maar weggezet. En of hij het niveau aan kan, dat is weer een andere discussie.
Het bestuur kan een voorbeeld nemen aan bv HSV. Ongeacht wat een club biedt, je beste speler laat je niet meer vertrekken wanneer het zo kort dag is.
Maar daar in Amsterdam zagen ze weer $$$$$$$ tekens.
FUCK DE BEURS
Edgar Davids heeft die mentaliteit en als hij speelt de rest van het elftal ook, maar verder is het gewoon al jaren kut. Heb jij in die 180 minuten gezien dat men ook maar een beetje besef had van de mate van belangrijkheid, bijvoorbeeld voor de supporters?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:37 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook onzin, zekers sinds vorig jaar zit er veel meer hardheid en vechtlust in het elftal. Alleen wanneer je weinig hebt om tegen te vechten (een handbal-counterelftal als Slavia), dan heeft de ploeg het moeilijk.
De zere plek ligt 'm volgens mij gewoon op de backs. Zodra je daar blijft spelen met middenvelders als Emanuelson en kwalitatief slechte en matige spelers als Colin en Ogararu zal je altijd kwetsbaar blijven. Waar blijven die gasten die gewoon altijd achterin staan op de flanken? En waarom ziet geen enkel lid van de technische staf dit in?
Vind ik niet, de wedstrijden tegen Slavia konden me beide qua spel niet bekoren, hetzelfde geld voor de eerste 35 minuten bij De Graafschap en het grootste gedeelte thuis tegen Heerenveen. Er is nog totaal geen lijn te ontdekken, Ajax wint op basis van individuele opvliegingen, als we überhaupt winnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat vind ik..
Of vond je het spel onder DB beter? Okay, in de CL gaat het kut maar afgelopen seizoen in de competitie ging het soms erg goed.
Ik heb absoluut nog vertrouwen in de titel. Nu van coach wisselen doet niemand goed.
Dan neem je bv als voorbeeld Rommendahl? Daar ergerde ik me wel aan jah. Op het gemakkie een corner nemen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Edgar Davids heeft die mentaliteit en als hij speelt de rest van het elftal ook, maar verder is het gewoon al jaren kut. Heb jij in die 180 minuten gezien dat men ook maar een beetje besef had van de mate van belangrijkheid, bijvoorbeeld voor de supporters?
Dat denk ik niet, maar HSV is ook een veel rijkere club dan Ajax. Geloof dat ze zelfs in de top 10 van rijkste ploegen staan. Punt is alleen dat HSV volgend jaar Van der Vaart ook voor 25 miljoen kan verkopen, die clausule van 'm gaat pas in 2009 in werking meen ik. Sneijder zou volgend jaar met geluk een derde opleveren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:42 schreef toma het volgende:
[..]
eerlijk gezegd denk ik wanneer Valencia 27 miljoen zou bieden dat HSV ook wel mee zou werken.
Nee, dat is juist het probleem. Maarja, ligt dat aan de spelers? Ik denk echt niet dat ze stuk voor stuk geen besef hadden ervan. Ligt het aan de coach? Wat betreft zijn uitspraken voor beide wedstrijden zou dat best kunnen. Misschien moet hij de druk op z'n spelers opvoeren in plaats van wegnemen, en maken ze het op die manier wel waar.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Edgar Davids heeft die mentaliteit en als hij speelt de rest van het elftal ook, maar verder is het gewoon al jaren kut. Heb jij in die 180 minuten gezien dat men ook maar een beetje besef had van de mate van belangrijkheid, bijvoorbeeld voor de supporters?
Zo wint elke ploeg. Een fout van de tegenstander, een goede individuele actie of een dode spelsituatie.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:43 schreef M0NTANA het volgende:
Vind ik niet, de wedstrijden tegen Slavia konden me beide qua spel niet bekoren, hetzelfde geld voor de eerste 35 minuten bij De Graafschap en het grootste gedeelte thuis tegen Heerenveen. Er is nog totaal geen lijn te ontdekken, Ajax wint op basis van individuele opvliegingen, als we überhaupt winnen.
Lijkt wel alsof niemand het voortouw wil nemen, alsof men bang is om op te staan tijdens dit soort wedstrijden. Iedereen voetbalt wat, maar je ziet totaal geen bezieling. Slavia Praag heeft kwalitatief een veel mindere selectie, maar is een eenheid en voetbal met het hart. Ajax heeft veel kwaliteit, maar is geen eenheid en heeft een kut-mentaliteit. Daarop verlies je zo'n tweeluik, niet op basis van geluk of pech.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:44 schreef Chivu het volgende:
Het is echt iets mentaals... De vechtlust zit in de spelers, maar komt er gewoon in dit soort duels nooit uit.
Henk gaat al in de fout door toch gewoon 4-3-3 te spelen terwijl je van te voren weet dat je fysiek te kort komt met al die behendige spelers (Suarez, Gabri, Rommedahl, Emanuelson). Hij had voor 4-4-2 moeten kiezen met Huntelaar diep in de spits en Suarez daar vlak achter zodat ie kan kaatsen. Een rechter en een linker middenvelder en 2 controlerende middenvelders voor de verdediging waarvan er één door schuift bij balbezit.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:37 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook onzin, zekers sinds vorig jaar zit er veel meer hardheid en vechtlust in het elftal. Alleen wanneer je weinig hebt om tegen te vechten (een handbal-counterelftal als Slavia), dan heeft de ploeg het moeilijk.
De zere plek ligt 'm volgens mij gewoon op de backs. Zodra je daar blijft spelen met middenvelders als Emanuelson en kwalitatief slechte en matige spelers als Colin en Ogararu zal je altijd kwetsbaar blijven. Waar blijven die gasten die gewoon altijd achterin staan op de flanken? En waarom ziet geen enkel lid van de technische staf dit in?
Die is volgens meer geblesseerd dan fit...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:49 schreef BoNi het volgende:
Helaas was Gabri gister ook geen schim van de speler die hij het grootste gedeelte van vorig seizoen was (met name qua beleving en inzet).
Die aankoop is dan ook echt niet te begrijpen. Zo'n jongen hoort niet in ajax.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:43 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Dan neem je bv als voorbeeld Rommendahl? Daar ergerde ik me wel aan jah. Op het gemakkie een corner nemen.
toch is t een leuke speler voor in de breedte. Ik vind dat je beter een speler als Rommedahl kunt hebben ipv de Mul of Mitea.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:56 schreef Longmen het volgende:
[..]
Die aankoop is dan ook echt niet te begrijpen. Zo'n jongen hoort niet in ajax.
geweldige speler. Alleen jammer dat ie 2 keer tegen ons aller Ajax scoortquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:58 schreef BobbyHill het volgende:
[afbeelding]
De favoriete voetballer van deze held is Marco van Basten
Zou leuk zijn als ze de groepsfase overleven.
Zal Huntelaar vertrekken?quote:Rumour mill: Reds in last minute bid for Huntelaar
30/ 8/2007
UNITED are lining up a last minute swoop for Ajax star Klaas-Jan Huntelaar with the transfer market coming to an end tomorrow, according to a report.
The Reds striking options have looked limited since the injury of Rooney and with Ole Gunnar Solskjaer announcing the end of his career, boss Sir Alex Ferguson is keen to strengthen.
Huntelaar, 23, could cost over Ł15m according to The Times, but Ferguson has apparently been impressed with the adaptability of Dutch stars to the Premiership. Ruud van Nistelrooy, and more recently Liverpool's Dirk Kuyt, have both made impressive impacts on the English top flight.
Huntelaar scored 21 goals in 32 games in the 2006-2007 campaign,and has found the net 4 so far this season.
Bron: Manchester Evening News
Tja leuk allemaal dat "in de breedte"maar er moeten verdomme 11 goede basisspelers staan...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:59 schreef toma het volgende:
[..]
toch is t een leuke speler voor in de breedte. Ik vind dat je beter een speler als Rommedahl kunt hebben ipv de Mul of Mitea.
Kennedy is voor in de basis. Rommedahl mag spelen als hij geblesseerd is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:02 schreef Longmen het volgende:
[..]
Tja leuk allemaal dat "in de breedte"maar er moeten verdomme 11 goede basisspelers staan...
Ach ja laat allemaal maar vertrekkenquote:
22 miljoen euro kan Ajax voor hem vangen hoor. Dan kan Ajax in 1 zomer 70 miljoen euro aan transfergeld incasseren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:04 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ach ja laat allemaal maar vertrekken![]()
vast wel, maar niet dit seizoen aubquote:
Ze mogen Huntelaar voor 70 miljoen hebben. Anders bokken ze maar op.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
22 miljoen euro kan Ajax voor hem vangen hoor. Dan kan Ajax in 1 zomer 70 miljoen euro aan transfergeld incasseren.
Zonder Huntelaar zou Ajax niet eens in de top 5 meer eindigen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
vast wel, maar niet dit seizoen aub
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:01 schreef toma het volgende:
[..]
Ik wil trouwens nog maar s zeggen dat Slavia zeker geen slechte ploeg is en misschien te vergelijken is met een club als PSV. Verdedigend en met een counter een klote goaltje maken.
Precies. Is het bestuur alvast ingedekt bij een nieuw CL debacle volgend jaar.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
22 miljoen euro kan Ajax voor hem vangen hoor. Dan kan Ajax in 1 zomer 70 miljoen euro aan transfergeld incasseren.
quote:PSV-directeur Reker: "Uitschakeling Ajax desastreus"
PSV-directeur Jan Reker is niet blij met de uitschakeling van Ajax in de voorronde van de Champions League. Het verlies van de Amsterdammers levert PSV miljoenen extra aan tv-gelden op, maar Reker denkt vooral aan het sportieve aspect. "Dit is héél slecht voor het Nederlands voetbal", stelt hij.
"Allemaal landen die bij ons in de buurt zitten op de ranglijst, zoals Schotland en Rusland, hebben allemaal twee deelnemers. We scoren dus minder punten en dat gaat ons op den duur opbreken. Het is desastreus dat Ajax er weer niet bij zit", aldus Reker op de officiële website van PSV.
Reker zelf wacht in Monaco gespannen af welke tegenstanders er voor PSV uit de koker rollen bij de loting voor de groepsfase van de Champions League. Zelf heeft hij wel een voorkeur. "Uit pot 1 graag een prachtige tegenstander, zoals Real Madrid of FC Barcelona. Het liefst eentje die we de laatste jaren níet gehad hebben. In pot 2 zitten ook heel mooie clubs, maar daar zitten we zelf ook in. Uit de derde groep lijken Schalke 04, Stuttgart of Boekarest erg gunstig en uit de vierde pot kies ik voor Shaktar Donetsk of Slavia Praag. Het beste is als we een paar hele mooie affiches loten, maar ook clubs tegen krijgen waarvan je voelt: die zijn we de baas."
eerst denk je nog: lekker, bierquote:
Hoe was t met Luque?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:12 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Net terug van de training...Komen ze eerst een half uur te laat...is de helft er nog niet bij ook..
Van de 11 spelers van gisteren trainden alleen Gabri en Stekelenburg op het veld...de rest was nergens te bekennen...
Onze nieuwe aanwinst was er wel.....
Toch vreemd dat er geen reden voor wordt aangegeven.......quote:Vrijdag geen training
Amsterdam, 30 aug 2007
De training die voor vrijdag op het programma stond gaat niet door. De eerstvolgende training is op zaterdag 1 september om 10.30 uur in het stadion.
Aanstaande zondag speelt Ajax thuis tegen FC Groningen. De wedstrijd begint om 14.30 uur.
misschien is er wel een praatsessie....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:14 schreef BoNi het volgende:
Ajax.nl
[..]
Toch vreemd dat er geen reden voor wordt aangegeven.......
Dat klinkt onheilspellend.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:14 schreef BoNi het volgende:
Ajax.nl
[..]
Wahahaha nog meer reden voor jou om fan te worden van een andere club!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Dan kunnen jullie meer toppers kopen zoals Delorge en Colin.
Ik had expres om 1430 nog ff op Ajax.nl gekeken en toen stond dat bericht er volgens mij nog niet.....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:14 schreef BoNi het volgende:
Ajax.nl
[..]
Ja, als Sneijder er nog was wel jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ten Cate zit prima op z'n plek... Ajax speelt beter dan de laatste 3 jaar bij elkaar....
ontslag HtCquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:14 schreef BoNi het volgende:
Ajax.nl
[..]
Mooi verzonnen. Je vergeet alleen de basisplaats voor Colin.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:24 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
zo moeten we dus de komende tijd gaan spelen als we willen winnen tegen clubjes als Slavia.
begin er niet overquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Mooi verzonnen. Je vergeet alleen de basisplaats voor Colin.
Eens, Ogararu = goedquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:30 schreef Cheiron het volgende:
Wanneer komt Ogararu weer terug. Ik vind dat toch een goede speler hoor. Ik snap niet dat iedereen hier hem zo matig vindt.
Verder ben ik het redelijk met Daggla eens: Ajax heeft onder Ten Cate het mooiste voetbal sinds jaren gespeeld. Helaas is het niet structureel en wordt het afgewisselt met een hoop onrust en onzekerheid. + het ergste van alles, een chronisch gebrek aan "er staan wanneer het nodig is"
Zo gaat Ten Cate nooit spelen. Voorhoede misschien wel, maar Colin moet natuurlijk in de basis, want als je afdankertje van Norwich City bent ben je natuurlijk een basis speler bij Ajaxquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:24 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
zo moeten we dus de komende tijd gaan spelen als we willen winnen tegen clubjes als Slavia.
Een user postte laatst dat Ten Cate nu vortaan Colin's naam als eerste invult bij de opstellingslijst. Hij had gelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:34 schreef andre347 het volgende:
[..]
Zo gaat Ten Cate nooit spelen. Voorhoede misschien wel, maar Colin moet natuurlijk in de basis, want als je afdankertje van Norwich City bent ben je natuurlijk een basis speler bij Ajaxen dan ook nog in de CL
![]()
De reden die Ten Cate ook gaf toen ze Colin een contract gavenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:37 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Een user postte laatst dat Ten Cate nu vortaan Colin's naam als eerste invult bij de opstellingslijst. Hij had gelijk
Eerlijk gezegd had je dit gewoon aan kunnen zien komen als je kiest voor een drie mans middenveld met Delorge Heitinga en Gabri. Gabri half geblesseerd kun je niet veel verwijten, Delorge denkt dat hij nog bij Ado zit en Heitinga was bijna de enige die zijn vertrouwde niveau haalde. Er moet meer kracht op t middenveld vooral als je met 2,5 man tegen 4 man staat en het spel grotendeels op t middenveld beslist wordt. En als je een beetje je verstand gebruikt weet je dat lange ballen geen flikker uithalen met Suarez en Klaas voorin.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:35 schreef Wooldoor het volgende:
Ik kan het ook niet begrijpen dat hij een mongool als Delorge in zo'n belangrijke wedstrijd een basis plaats geeft. Die gast liep als een dolle hond over heel het veld heen zonder vanaf zijn eigen positie mee te verdedigen waardoor Emanuelson vaak in de problemen kwam.
Ook Emanuelson was weer drama met zijn vele balverlies en passes door het midden.
Zoals ik al dacht heeft hij nu ook met een terugval te maken.
Waarom Colin nog speelt snap ik echt niet, vanaf de eerste minuut kon hij al niet meer doen dan een bal terugspelen naar Stam. Die jongen heeft een spelinzicht van 0,0.
Kennedy was vrijwel onzichtbaar de hele tijd dat hij gespeeld heeft, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat Gabri vaak naar het midden trok en zo een groot gat had met Colin die niet diep durfde te gaan.
Het enigste pluspuntje was Huntelaar met Suarez, die jongens kunnen elkaar erg goed vinden zoals ook bij de 1-1 te zien was. Alleen had Huntelaar die bal die hij om de keeper speelde gewoon zelf strak en laag over de grond moeten scoren, of de keeper verassen met een lob eroverheen.
Ik ben er goed ziek van in ieder geval.
noem eens een goeie Nederlandse linksback op Tim de Cler en van Bronckhorst na?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:37 schreef andre347 het volgende:
Ik snap überhaupt niet waarom vBasten Urby nog selecteert. Die jonge is al weken hopeloos uit vorm
Daar heb je het antwood al: het is van Basten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:37 schreef andre347 het volgende:
Ik snap überhaupt niet waarom vBasten Urby nog selecteert. Die jonge is al weken hopeloos uit vorm
mooi zijn we daar ook vanaf.quote:Lindenbergh dicht bij transfer naar Sparta
30/08/2007 14:56
EXCLUSIEF - Olaf Lindenbergh is in gesprek met Sparta Rotterdam. De middenvelder liet eerder deze week NEC nog weten dat hij voor een buitenlands avontuur ging.
Lindenbergh moet weg bij Ajax, waar hij geen deel meer uitmaakt van de selectie van coach Henk ten Cate. De 32-jarige speler onderhandelt momenteel met Sparta, en het ziet er naar uit dat beide partijen tot een akkoord komen.
Dat Lindenbergh voor Sparta kiest is enigszins opmerkelijk. Hij staakte onlangs de onderhandelingen met NEC omdat hij naar het buitenland wilde. Volgens NEC's technisch directeur Carlos Aalbers had Lindenbergh voor een club in Denemarken gekozen.
Ik zeg nu misschien wat raars, maar waarom geen Davids (als ie fit is) er neerzetten? Alles beter dan Furby op dit moment.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:41 schreef toma het volgende:
[..]
noem eens een goeie Nederlandse linksback op Tim de Cler en van Bronckhorst na?
En slechter als colin wordt het niet, Win-Win situation dusquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:42 schreef Saekerhett het volgende:
Van der Wiel is gewoon een paar klasses beter dan Colin. Vorig jaar uit tegen Twente speelde hij ook zeer verdienstelijk. Hij moet gewoon een basisplek krijgen en veel spelen, dan wordt het een hele grote.
Nee hoor, we zakken wel wat plaatsjes maar zullen nog altijd geplaatst zijn. Afhankelijk natuurlijk van welke ploegen zich nog meer plaatsen. Stel dat wat gerenommeerde clubs slecht presteren in hun competitie en niet verder dan een UEFA-plaats komen, dan kan je wel het bokkie zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:44 schreef jna het volgende:
We zijn nu dus ook waarschijnlijk onze geplaatste status kwijt voor volgend seizoen of niet?![]()
Vermaelen stond niet echt geconcentreerd te verdedigenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:43 schreef Wooldoor het volgende:
Het was ook verschrikkelijk om te zien hoe er verdedigt werd, de meeste lieten hun man tot de 16 komen voordat ze echt ingrepen. Er werd ook totaal niet fel verdedigd, ik dacht vanaf de eerste minuut wordt er gelijk opgekletst en geen duel verloren maar het waren net makke schapen.
Hoe blij ben ik ook al Ogararu terug komt, wat een verademing is dat vergeleken Colin.
Stam was toch weer stukken beter dan tegen de Graafschap en Heerenveen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:43 schreef Wooldoor het volgende:
Het was ook verschrikkelijk om te zien hoe er verdedigt werd, de meeste lieten hun man tot de 16 komen voordat ze echt ingrepen. Er werd ook totaal niet fel verdedigd, ik dacht vanaf de eerste minuut wordt er gelijk opgekletst en geen duel verloren maar het waren net makke schapen.
Hoe blij ben ik ook al Ogararu terug komt, wat een verademing is dat vergeleken Colin.
ga weg. Vermaelen speelde geweldig hij maakte alleen één fout.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:45 schreef andre347 het volgende:
[..]
Vermaelen stond niet echt geconcentreerd te verdedigen
Dan heb je sowieso helemaal een verloren seizoen. Of wil je Spijkerman voor de groep zetten?quote:
Inderdaad, t ligt voor de hand en het is wenselijk zijn ontslag maar t kan niet. Dan wordt t alleen maar erger.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan heb je sowieso helemaal een verloren seizoen. Of wil je Spijkerman voor de groep zetten?
Die gasten kunnen gewoon niet met deze druk omgaan, dat zag je vorig jaar, dat zie je nu weer...als er nietse op het spel staat, gaat het wel ok, ze kunnen ook echt allemaal wel een balletje trappen. Maar op de belangrijke momenten gaat het mis. Nog een wonder dat we die playoffs gewonnen hebben eigenlijk.
Wat een wonder, toen hadden jullie nog een fitte Gabri, Davids, Sneijder, Perez en een Stam in vorm. Als je die nu had gehad was je door geweestquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan heb je sowieso helemaal een verloren seizoen. Of wil je Spijkerman voor de groep zetten?
Die gasten kunnen gewoon niet met deze druk omgaan, dat zag je vorig jaar, dat zie je nu weer...als er nietse op het spel staat, gaat het wel ok, ze kunnen ook echt allemaal wel een balletje trappen. Maar op de belangrijke momenten gaat het mis. Nog een wonder dat we die playoffs gewonnen hebben eigenlijk.
Zet Urby voorlopig maar op de bank, Schilder links en Vertonghen ipv Vermealen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:24 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
HtC: "Colin als je in de laatste lijn loopt geen rare fratsen zoals thuis en uit tegen slavia. Ik krijg daarvoor op mijn flikker heb mijn handen vol aan de klachten over Urby, Urzaiz "quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
misschien is er wel een praatsessie....
Ik hoop het, volgens mij speelt Ajax gewoon een stuk slechter tegen de "kleintjes" dan tegen echte tegenstanders. Het lijkt wel of ze zich niet kunnen motiveren ervoor ondanks dat het zo verschrikkelijk belangrijk is. Vorig seizoen zijn ook de meeste punten verloren gegaan tegen de "kleintjes" en kijk wat we tegen PSV, AZ en Twente deden. Ik denk dat we daar de beste wedstrijden van heel vorig seizoen hebben gespeeld.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:44 schreef jna het volgende:
We zijn nu dus ook waarschijnlijk onze geplaatste status kwijt voor volgend seizoen of niet?![]()
Idd, geef hun maar een plek voorlopig.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:51 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Zet Urby voorlopig maar op de bank, Schilder links en Vertonghen ipv Vermealen.
Dat was ik, en ik voorspel ook dat Colin 45-50 wedstrijden speelt dit seizoen. Het is mij volkomen duister maar Colin zit geramd bij Ten Cate.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:37 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Een user postte laatst dat Ten Cate nu vortaan Colin's naam als eerste invult bij de opstellingslijst. Hij had gelijk
Urby even (flink) de tijd geven om zijn vorm te gaan zoeken vind ik een goed idee, maar Vermaelen vervangen voor Vertonghen lijkt me BS. Ajax faalde gister collectief, Vermaelen was daarin geen uitzondering, maar verder is hij absoluut een zekerheid geweest tot nu toe.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:51 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Zet Urby voorlopig maar op de bank, Schilder links en Vertonghen ipv Vermealen.
Ik zal je zeggen, ik vind Colin de slechtste speler die ik de afgelopen 10 jaar gezien heb bij Ajax.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat was ik, en ik voorspel ook dat Colin 45-50 wedstrijden speelt dit seizoen. Het is mij volkomen duister maar Colin zit geramd bij Ten Cate.
IPV Emanuelson kan je daar vertongen neerzetten wat mij betreft.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:24 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Ik ook, daarom begrijp ik het ook niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen, ik vind Colin de slechtste speler die ik de afgelopen 10 jaar gezien heb bij Ajax.
Wat mij betreft ook, laat Emanuelson zich maar een paar weken op de bank laten afvragen wat hij doet bij Ajax.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
IPV Emanuelson kan je daar vertongen neerzetten wat mij betreft.
En het is een jonge gast uit de eigen jeugd die alleen nog maar beter kan worden. Heb er nog niet eens zo'n probleem mee als die eens af en toe een foutje maakt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:42 schreef Saekerhett het volgende:
Van der Wiel is gewoon een paar klasses beter dan Colin. Vorig jaar uit tegen Twente speelde hij ook zeer verdienstelijk. Hij moet gewoon een basisplek krijgen en veel spelen, dan wordt het een hele grote.
Zo'n Slavia moet je kapot spelen, wegtikken. Je zag een aantal van die gasten na een half uur al hyperventileren. Wat hadden we, iets van 60-70% balbezit? Maar in plaats van dat te benutten en die lui zich kapot te laten rennen gaat Ajax rustig rondspelen achterin en laten ze die Tsjechen rustig op adem komen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:11 schreef Jnk18 het volgende:
oh ja en waarom word er niet gevoetbald in dit ajax? die lange passes hele tijd fuckin hell!!!!!!! ik heb er nachtmerries over gehad zo slecht ws het![]()
![]()
![]()
quote:EXCLUSIEF - Olaf Lindenbergh is in gesprek met Sparta Rotterdam. De middenvelder liet eerder deze week NEC nog weten dat hij voor een buitenlands avontuur ging.
Lindenbergh moet weg bij Ajax, waar hij geen deel meer uitmaakt van de selectie van coach Henk ten Cate. De 32-jarige speler onderhandelt momenteel met Sparta, en het ziet er naar uit dat beide partijen tot een akkoord komen.
Dat Lindenbergh voor Sparta kiest is enigszins opmerkelijk. Hij staakte onlangs de onderhandelingen met NEC omdat hij naar het buitenland wilde. Volgens NEC's technisch directeur Carlos Aalbers had Lindenbergh voor een club in Denemarken gekozen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:20 schreef S-Two het volgende:
tvp, kutzooi, ben er nog steeds kapot van.
Grygera ging naar Juve, ok. Babel naar Liverpool voor 17 mljn. Suarez voor gehaald, die heeft er in augustus bijna net zoveel ingeschopt als Babel in het gehele seizone-->een verbetering.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:00 schreef Saekerhett het volgende:
Je had zo'n prachtig elftal gehad kunnen hebben als Sneijder, Grygera, Babel, Leonardo, Perez en Davids allemaal waren gebleven of fit waren geweest....
Tja, als...
Ik zit ook met smacht te wachten op de creatieve middenvelder die bij ajax moet komen spelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:26 schreef BoNi het volgende:
Zonder creativiteit op het middenveld moet je op een gegeven moment wel lange ballen gaan hanteren.
Die bal van Kennedy op Huntelaar (die hij overigens óf gewoon vast had moeten houden óf op goal had moeten schieten) was een goed voorbeeld van hoe het wél moet en liet zien dat Kennedy op het middenveld had moeten starten!
Van 't Wereldje op VI, ik vond hem wel aardigquote:• Henk ten Cate: 'Als je tien keer tegen Slavia speelt win je negen keer.' Aad de Mos: '10-2=9??'
Jonge die kennedy kan niks alleen een balletje breed en een voorzet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:26 schreef BoNi het volgende:
Zonder creativiteit op het middenveld moet je op een gegeven moment wel lange ballen gaan hanteren.
Die bal van Kennedy op Huntelaar (die hij overigens óf gewoon vast had moeten houden óf op goal had moeten schieten) was een goed voorbeeld van hoe het wél moet en liet zien dat Kennedy op het middenveld had moeten starten!
Klopt. Maar dat is helaas niet gebeurd. Feit is in ieder geval wel dat er eigenlijk in ieder geval nog een verdediger bij moet komen, en een middenvelder zou ook niet overbodig zijn. Maar goed, er zal wel niemand meer komen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Grygera ging naar Juve, ok. Babel naar Liverpool voor 17 mljn. Suarez voor gehaald, die heeft er in augustus bijna net zoveel ingeschopt als Babel in het gehele seizone-->een verbetering.
Sneijder behouden, Perez behouden en je had een topelftal.
Kun je lang wachten. Misschien toch nog in de winterstop, en anders volgend jaar of over 2 jaar een keer. Want de selectie is toch breed en sterk genoeg! Tyfusbestuur.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik zit ook met smacht te wachten op de creatieve middenvelder die bij ajax moet komen spelen.
Dan vond ik deze beterquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:35 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Van 't Wereldje op VI, ik vond hem wel aardig
quote:• Verdediger Valentin Nastase stopt met voetballen na blunders in voorronde CL. Ajax-verdediger Emanuelson spreekt opnieuw van een leermoment...
Albert Tolsma
quote:30 augustus: "Ik geloof er niets van..."
[Ingezonden bericht]
Beste redactie,
Hoe graag ik het fanzine ook lees, hoe vaak ik jullie website ook bezoek, gooi het maar op zwart. Ik word doodziek van alles. Aan één kant krijg je telkens hoop, mooie beloften, word je kapot gegooid met een heus 'meer-jarenplan', maar aan de andere kant word je keihard in je gezicht geslagen door de club.
Ik geloof er niets, maar dan ook helemaal niets meer van dat dhr. Fontein zijn woorden van toen nog kan herinneren. Ik hoop van harte dat er ook maar iemand een opname daarvan heeft gemaakt.
Een Ajacied
Doe 's effe normaal klapkaak. Hij werd niet voor niets gewisseld. Je moet bij Colin zijn. Door hem gaat alles fout.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:45 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik hoop dat stam emanuelson de waarheid heeft gezegd in de kleedkamer. En als het bestuur eer had hadden ze emanuelson ontslagen.
Doe 's effe normaal klapkaak. Er had al lang gescoord moeten worden toen die fout werd begaan. Bovendien stelt Ten Cate hem telkens op, niet hijzelf!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Doe 's effe normaal klapkaak. Hij werd niet voor niets gewisseld. Je moet bij Colin zijn. Door hem gaat alles fout.
Hij heeft zelf toch benen om van het veld af te stappen en een mond om te zeggen "nee Henk, ik speel lekker niet. Gregory is veel beter en met hem kun je CL behalen. Als ik speel maak ik expres fouten. Keus is aan jou Henk."quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:48 schreef Chivu het volgende:
[..]
Doe 's effe normaal klapkaak. Er had al lang gescoord moeten worden toen die fout werd begaan. Bovendien stelt Ten Cate hem telkens op, niet hijzelf!
Ja, natuurlijk!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij heeft zelf toch benen om van het veld af te stappen en een mond om te zeggen "nee Henk, ik speel lekker niet. Gregory is veel beter en met hem kun je CL behalen. Als ik speel maak ik expres fouten. Keus is aan jou Henk."
Zou hij zich net zo kapot hebben zitten ergeren als wij denk je?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:42 schreef jna het volgende:
Wat zal Luque wel niet hebben gedacht gister.![]()
Die is nu met z'n advocaat aan het kijken of dat contract nog ongeldig kan worden gemaakt denk ik
Hij zal gedacht hebben:"UEFA Cup. Nouja, ook geweldig om te vlammen tegen m'n oude ploeg!"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zou hij zich net zo kapot hebben zitten ergeren als wij denk je?
Haha, idiot much?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Doe 's effe normaal klapkaak. Hij werd niet voor niets gewisseld. Je moet bij Colin zijn. Door hem gaat alles fout.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:02 schreef Ordinair het volgende:
Als Colin ook maar 1 lach vandaag op ze bek heb gehad hoop ik dat zijn kaak eraf rot..
Nee vind 't meer wat voor Roda.... Och verrek.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:59 schreef DarkShine het volgende:
Sparta Praag zou een mooie loting zijn voor de UEFA-Cup. Toch?
Volgens mij krijgen we de 1e ronde een makkelijkere ploeg, maar dan bedoel ik echt makkelijk, geen onderschattingquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:59 schreef DarkShine het volgende:
Sparta Praag zou een mooie loting zijn voor de UEFA-Cup. Toch?
quote:Jaakke en Van Geel kijken teleurgesteld terug
Amsterdam, 30 aug 2007
Teleurstelling. Het was donderdag in de ArenA niet alleen het meest uitgesproken woord, de teleurstelling over de uitschakeling door Slavia Praag tekende de gezichten van John Jaakke en Martin van Geel.
De voorzitter en de technisch directeur stonden in de perskamer van het stadion de verzamelde pers te woord. Aan het woord teleurstelling ging in veruit de meeste zinnen het bijvoeglijk naamwoord ‘enorm’ vooraf. Slavia heeft Ajax over twee wedstrijden in een rouwstemming gedompeld.
,,Ajax was tweemaal de betere ploeg, maar had het wel af moeten maken’’, legt Van Geel, luttele uren na de thuiskomst uit Praag, de vinger op de zere plek. ,,Op de beslissende momenten moet je een wedstrijd naar je toe trekken. De conclusie die je nu kunt trekken, is dat de ploeg op beslissende momenten heeft gefaald. Het is me te makkelijk om dat pech te wijten. De ploeg was er gewoon nog niet helemaal klaar voor.’’
Net als de technisch directeur en de voorzitter zitten ook de spelers met eenzelfde, wellicht zelfs grotere kater. ,,De spelers willen zich ook op het hoogste platform bewijzen. Ook voor hen is de teleurstelling dus groot.’’
De wallen onder de oogleden van Jaakke wezen op een gebrek aan nachtrust. De Ajax-voorzitter sloot zich woordelijk aan bij zijn technisch directeur. Ook volgens Jaakke had Ajax woensdag ‘gewoon’ moeten winnen van Slavia Praag. ,,Er zijn meerdere oorzaken waarom het niet is gelukt om Slavia te verslaan’’, keek ook Jaakke gedesillusioneerd terug. De recente transfers van Ryan Babel en Wesley Sneijder trekken een flinke wissel op de selectie. ,,Alle ontwikkelingen in de transferperiode is een van de oorzaken voor de uitschakeling’’, beaamde de preses.
Ajax doet in elk geval alles wat in zijn vermogen ligt om de transferperiode te verkorten. De lobby om de deadline voor transfers een maand eerder af te laten eindigen, loopt via de UEFA. Ajax’ algemeen directeur Maarten Fontein is nu al bij de Champions Leagueloting in Monaco. ,,Hij gaat er keihard mee aan de slag’’, aldus Van Geel, die ook liet weten dat de Amsterdamse club de zogenaamde ‘home grown regel’ wil aanpassen. De regel heeft een zeer nadelige uitwerking voor een opleidingsclub als Ajax. Als een jonge speler drie seizoenen onder contract staat bij een club, geldt deze al als zelf opgeleid. De uitwerking is dat vooral de topclubs azen op steeds jongere talenten. Van Geel: ,,Die regel moet worden aangepast. Nu loop je het risico spelers van 20, 21 jaar kwijt te raken. Straks raak je 17, of 18-jarige spelers kwijt. Dat zou de doodsteek voor Ajax kunnen zijn.’’
Jaakke weet de uitschakeling door de Tsjechen ook aan leeftijd en ervaring. Veel Ajacieden zijn nog niet zo heel ver verwijderd van de start van hun professionele carričre. ,,We hebben een goede selectie, die goed is begonnen aan de competitie. We willen nog steeds graag kampioen worden. Het UEFA Cuptoernooi winnen is niet makkelijk, maar de UEFA Cup is zeker ook een mooie beker.’’
Dat denk ik dus ook. Typisch een speler die het vuile werk voor andere op knapt en andere spelers beter laat functioneren. Een speler die tevens onvervanger is en je bij absenstie van deze speler naar een ander systeem moet kijken, maar dat wil Henk allemaal niet inzien.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:06 schreef Gelderland het volgende:
Met Davids was dit ook niet gebeurd... .bedankt!
Nee gelukkig gaat het nu wel lekker goed.quote:Dat zou de doodsteek voor Ajax kunnen zijn.’’
quote:Open brief Fontein aan alle Ajacieden
Monaco, 30 aug 2007
Ajax' algemeen directeur Maarten Fontein richt zich in een open brief tot alle Ajacieden. De teleurstelling over het mislopen van de Champions League is, begrijpelijkerwijs, groot. ,,Maar de trein rijdt door.''
Beste Ajacieden,
Na een slechte nachtrust voor velen onder ons, schrijf ik vanuit een saaie hotelkamer in Monaco dit bericht aan jullie allen. De eerste emoties zijn we aan het verwerken. Langzaam moeten we de draad weer oppakken en onze reis vervolgen. Natuurlijk baalt een ieder en moeten we weer een jaar wachten op die kans om Champions League te spelen. Laten we, ondanks de grote teleurstelling, proberen met zijn allen vanuit een half vol glas de toekomst te bekijken en niet vanuit een half leeg glas, want dit past niet bij Ajax, niet bij mij en niet bij jullie als betrokkenen met het hart en geest op de goede plaats.
We moeten iedereen de ruimte geven om de emoties een plaats te geven, dat hoort bij het verwerkingsproces, maar tegelijkertijd moeten we er ook een positieve lering uit trekken.
Hiervoor zullen we de komende tijd gebruiken om op een aantal fundamentele vragen trachten een antwoord te geven. Fundamentele vragen en analyses die ons moeten helpen het juiste topsportklimaat te scheppen, waarbij prestaties op de juiste momenten geleverd worden.
Het gaat hierbij niet alleen om de wedstrijd van gisteren of van twee weken geleden. Het gaat ook om vorig seizoen, de competitie, de vele wisselingen van spelers, de momenten van wisselingen, het groter wordende gat tussen Europese clubs en Ajax, hoe we omgaan met de mentale druk om, etcetera.
Maar het is nu van belang om de wonden te laten helen, de eenheid te bewaren, maar vooral de rust op te brengen om in staat te zijn sterker terug te komen. En laten we niet vergeten dat er genoeg uitdagingen voor ons liggen met het kampioenschap en het UEFA Cuptoernooi, waar voldoende prijzen zijn te winnen.
Graag doe ik een beroep op jullie allemaal om samen in de trein te blijven zitten op onze reis.
Dank,
Maarten
De BETERE PLOEG? Welke bril hebben die kneuzen op? Als wij de 2e wedstrijd zouden winnen zou het onverdiend zijn de eerste wedstrijd ging het gelijk op met een ligt voordeel voor Ajax.quote:Jaakke en Van Geel kijken teleurgesteld terug
Amsterdam, 30 aug 2007
Teleurstelling. Het was donderdag in de ArenA niet alleen het meest uitgesproken woord, de teleurstelling over de uitschakeling door Slavia Praag tekende de gezichten van John Jaakke en Martin van Geel.
De voorzitter en de technisch directeur stonden in de perskamer van het stadion de verzamelde pers te woord. Aan het woord teleurstelling ging in veruit de meeste zinnen het bijvoeglijk naamwoord ‘enorm’ vooraf. Slavia heeft Ajax over twee wedstrijden in een rouwstemming gedompeld.
,,Ajax was tweemaal de betere ploeg, maar had het wel af moeten maken’’, legt Van Geel, luttele uren na de thuiskomst uit Praag, de vinger op de zere plek. ,,Op de beslissende momenten moet je een wedstrijd naar je toe trekken. De conclusie die je nu kunt trekken, is dat de ploeg op beslissende momenten heeft gefaald. Het is me te makkelijk om dat pech te wijten. De ploeg was er gewoon nog niet helemaal klaar voor.’’
Net als de technisch directeur en de voorzitter zitten ook de spelers met eenzelfde, wellicht zelfs grotere kater. ,,De spelers willen zich ook op het hoogste platform bewijzen. Ook voor hen is de teleurstelling dus groot.’’
De wallen onder de oogleden van Jaakke wezen op een gebrek aan nachtrust. De Ajax-voorzitter sloot zich woordelijk aan bij zijn technisch directeur. Ook volgens Jaakke had Ajax woensdag ‘gewoon’ moeten winnen van Slavia Praag. ,,Er zijn meerdere oorzaken waarom het niet is gelukt om Slavia te verslaan’’, keek ook Jaakke gedesillusioneerd terug. De recente transfers van Ryan Babel en Wesley Sneijder trekken een flinke wissel op de selectie. ,,Alle ontwikkelingen in de transferperiode is een van de oorzaken voor de uitschakeling’’, beaamde de preses.
Ajax doet in elk geval alles wat in zijn vermogen ligt om de transferperiode te verkorten. De lobby om de deadline voor transfers een maand eerder af te laten eindigen, loopt via de UEFA. Ajax’ algemeen directeur Maarten Fontein is nu al bij de Champions Leagueloting in Monaco. ,,Hij gaat er keihard mee aan de slag’’, aldus Van Geel, die ook liet weten dat de Amsterdamse club de zogenaamde ‘home grown regel’ wil aanpassen. De regel heeft een zeer nadelige uitwerking voor een opleidingsclub als Ajax. Als een jonge speler drie seizoenen onder contract staat bij een club, geldt deze al als zelf opgeleid. De uitwerking is dat vooral de topclubs azen op steeds jongere talenten. Van Geel: ,,Die regel moet worden aangepast. Nu loop je het risico spelers van 20, 21 jaar kwijt te raken. Straks raak je 17, of 18-jarige spelers kwijt. Dat zou de doodsteek voor Ajax kunnen zijn.’’
Jaakke weet de uitschakeling door de Tsjechen ook aan leeftijd en ervaring. Veel Ajacieden zijn nog niet zo heel ver verwijderd van de start van hun professionele carričre. ,,We hebben een goede selectie, die goed is begonnen aan de competitie. We willen nog steeds graag kampioen worden. Het UEFA Cuptoernooi winnen is niet makkelijk, maar de UEFA Cup is zeker ook een mooie beker.’’
Loting CL kijkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:52 schreef Ordinair het volgende:
WTF moet die lul in Monaco? Jan Koller ophalen?
Ben benieuwd wie je bent danquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:12 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Net terug van de training...Komen ze eerst een half uur te laat...is de helft er nog niet bij ook..
Van de 11 spelers van gisteren trainden alleen Gabri en Stekelenburg op het veld...de rest was nergens te bekennen...
Onze nieuwe aanwinst was er wel.....
We worden toch uitgeschakeld door een niets zeggend ploegje na fouten van Collin en Emanuelson.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Wanneer is die baggerloting voor ons eigenlijk?
En wat en wie kunnen we loten?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:58 schreef Longmen het volgende:
[afbeelding]
Ajax hoort hier dus niet meer tussen...
Het trieste is dat je blijkbaar vooral z'n technische kwaliteiten op het moment niet kunt missen. Heitinga en Gabri zijn namelijk ook typische spelers die het vuile werk voor een ander opknappen. Daar lopen d'r op het moment iets te veel van bij Ajax, maar dat vond ik vorig jaar Europees niet anders trouwens.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:28 schreef toma het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Typisch een speler die het vuile werk voor andere op knapt en andere spelers beter laat functioneren. Een speler die tevens onvervanger is en je bij absenstie van deze speler naar een ander systeem moet kijken, maar dat wil Henk allemaal niet inzien.
Morgen en volgens mij zitten we in pot1.... Niveautje IK Start eerste rondequote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Die bovenste zijn echt wel beter dan Ajaxquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:07 schreef toma het volgende:
Marseille, Besiktas, Rosenborg, Shaktar, Rangers, Dynamo, CSKA, Steau, AEK, Slavia (wie?)![]()
waar zijn Bayern Munchen, Juventus en Ajax
nee toch, nee he..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:15 schreef Longmen het volgende:
[..]
Die bovenste zijn echt wel beter dan Ajax
de waarheid is hard
Nou oke AEK kunnen we hebbenquote:
quote:
IK WIL NIEUWE TIJDEN GVD MAAARTEN KOM VAN DIE TREIN AFquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:32 schreef toma het volgende:
[..]
en daar ga je dan, op weg naar Lille een 3e rangs clubje in Frankrijk.
waarom denk je dat ik al dagen zit te zeiken dat Henk moet overstappen op 4-4-2?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:40 schreef Wooldoor het volgende:
Weer een nieuw bestuur en nieuwe trainer het begint een beetje een trend die niet werkt te worden. Er moet gewoon definitief worden afgestapt van het Ajax systeem omdat geen enkele trainer het aankan op deze manier en er zijn geen capabele spelers voor dit systeem te krijgen.
D'r moet in de jeugd gewoon wat veranderd worden. Niet meer uren trainen op het tactische concept. Maar de individuele kwaliteiten trainen, mannetjes leren passeren, de bal onder druk bij je leren houden. Fysiek zo sterk en snel mogelijk worden, spelers mentaal klaarstomen. En in plaats van spelers te leren wat hoort bij welke positie, leren hun eigen verstand te gebruiken, spelintelligentie ontwikkelen. Dan is dat systeem ook best speelbaar. Maar zolang er in heel Ajax 1 maar een speler loopt die z'n man voorbijkomt, kun je 4-4-2, 8-5-0 of 10-5-13 gaan spelen, dan red je het Europees nog niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:40 schreef Wooldoor het volgende:
Weer een nieuw bestuur en nieuwe trainer het begint een beetje een trend die niet werkt te worden. Er moet gewoon definitief worden afgestapt van het Ajax systeem omdat geen enkele trainer het aankan op deze manier en er zijn geen capabele spelers voor dit systeem te krijgen.
Niet doen, voor je het weet is 'ie ineens weer Ajacied.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:56 schreef Wooldoor het volgende:
Asskicker laten we de lijst van de complete historie van beide ploegen erbij pakken op europees niveau![]()
ag jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:56 schreef Wooldoor het volgende:
Asskicker laten we de lijst van de complete historie van beide ploegen erbij pakken op europees niveau![]()
dus dit jaar veel puntjes pakken in de UC!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Laten we over de Ajax - AZ discussie eens en altijd een einde maken.
De cijfers gebaseerd op de laatste jaren van de UEFA liegen er niet om.
AZ hoort bij de top 20 beste Europese ploegen en Ajax staat 33ste.
20 AZ Alkmaar Ned 1.7875 27.9600 13.5025 18.7105 0.1650 62.125
33 Ajax Ned 6.7875 11.9600 15.5025 13.7105 0.1650 48.125
Dat zijn gewoon geen verdedigers.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:05 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
We worden toch uitgeschakeld door een niets zeggend ploegje na fouten van Collin en Emanuelson.
geschiedenis boeit me niks, het moet er nu staan niet 10-20-30 jaar geledenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:56 schreef Wooldoor het volgende:
quote:Patrick Kluivert tekent vrijdag bij Lille
Lille en Patrick Kluivert hebben hun onderhandelingen afgerond. Vrijdag zet de Amsterdamse spits in het noorden van Frankrijk zijn handtekening.
Lille prijst zichzelf gelukkig met het kunnen binnenhalen van een speler van het kaliber Kluivert. 'Zijn handtekening en zijn vertrouwen in Lille passen in het geloof Europees verder te kunnen groeien', aldus LOSC.
Kluivert, die zijn conditie op peil hield bij Jong Ajax, gaat voor één seizoen tekenen bij Lille. De 31-jarige spits kwam bij PSV niet meer in aanmerking voor een nieuwe verbintenis. In Eindhoven werd de 79-voudig Oranje-international ook geplaagd door blessures.
Lille wordt de zevende club voor Kluivert, die de laatste drie seizoenen door fysieke problemen steeds weinig kon betekenen voor achtereenvolgens Newcastle United, Valencia en PSV.
idd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:26 schreef Madine het volgende:
Was het maar weer zomerstop.
Loting is morgen. Wat en wie we kunnen loten weet ik niet!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:05 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Van Geel: ''Ten Cate blijft bij Ajax''
Martin van Geel zegt tegenover AT5 dat ondanks het niet halen van Champions League voetbal de positie van trainer Henk ten Cate bij Ajax niet ter discussie staat. Van Geel wil zich ook vooral niet gek laten maken door de media.
"We gaan geen zondebok aanwijzen. We hebben er alles aangedaan maar helaas is het niet gelukt.", aldus van Geel. Volgens Van Geel zijn er dit seizoen nog genoeg prijzen te winnen door Ajax.
Je doek was gister nog paar keer mooi in beeldquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:31 schreef Aanvoerder het volgende:
wat een kansen hadden we in de 2e helft... ongelofelijk...
Nee, wij hadden in een andere Pot gezeten, dus dan zou je alles 1 plekje moeten opschuiven en kijken wat er dan gebeurde.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:50 schreef S-Two het volgende:
Ach, het positieve is dat we in ieder geval niet weer tegen Arsenal spelen (daar hadden we anders weer bij in gezeten).
Misschien zou een buitenlander een goede optie zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:54 schreef ASroma het volgende:
haal liever een wat "onbekender" iemand, zonder verleden etc. Co zal het ook niet waarmaken.
Oja, is ook zoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, wij hadden in een andere Pot gezeten, dus dan zou je alles 1 plekje moeten opschuiven en kijken wat er dan gebeurde.
Iemand opperde al Capello, lijkt me misschien niet eens verkeerd (al kan ik me niet voorstellen dat hij zou willen komen).quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Misschien zou een buitenlander een goede optie zijn.
Wel een coach met aanzien. Zou ook voetballers kunnen trekken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
Iemand opperde al Capello, lijkt me misschien niet eens verkeerd (al kan ik me niet voorstellen dat hij zou willen komen).
Dat zou pas echt vet zijn. Die heeft Real gewoon kampioen gemaakt. Laatste keer was 2003.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
Iemand opperde al Capello, lijkt me misschien niet eens verkeerd (al kan ik me niet voorstellen dat hij zou willen komen).
Hoe anders was het geweest als Geel niet zoveel geld had binnen gehaald door transfers... Dan was het missen van de CL echt een debacle en HtC ontslagen. Nu vind het bedrijf Ajax het niet zo erg, zo zit het gewoon volgens mij....quote:
quote:AZ wil eliminator van Ajax als vervanger voor Koevermans
Stanislav Vlcek staat in de belangstelling van AZ. De 31-jarige spits van Slavia Praag scoorde woensdag nog twee keer tegen Ajax en elimineerde op deze wijze de Amsterdammers in de Champions League.
De Tsjechische aanvoerder van Slavia werd in Praag bekeken door AZ-technisch directeur Marcel Brands. Hij heeft tegen Ajax een zeer goede indruk achter gelaten.
AZ is hard op zoek naar een nieuwe aanvaller, na het vertrek van Danny Koevermans naar PSV. De Alkmaarders hebben nog ruim 27 uur om te slagen in de spitsenjacht.
Eerder werd de naam van Afonso Alves al genoemd in het DSB-Stadion.
Ron Jansquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:54 schreef ASroma het volgende:
haal liever een wat "onbekender" iemand, zonder verleden etc. Co zal het ook niet waarmaken.
En nog nooit wat gewonnen. Who cares op welke plek je staat, het gaat om de prijzen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Laten we over de Ajax - AZ discussie eens en altijd een einde maken.
De cijfers gebaseerd op de laatste jaren van de UEFA liegen er niet om.
AZ hoort bij de top 20 beste Europese ploegen en Ajax staat 33ste.
20 AZ Alkmaar Ned 1.7875 27.9600 13.5025 18.7105 0.1650 62.125
33 Ajax Ned 6.7875 11.9600 15.5025 13.7105 0.1650 48.125
Nou, die dorpsclown hoef ik niet in de Arena te zien. Die wil trouwens zelf ook niet.quote:
Geef mij nog maar een keer slavia! GRAAG!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Laat die UEFA cup maar lekker zitten. Laten we ont maar concentreren op de titel.
ik ookquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:07 schreef Noshiba het volgende:
begin een beetje over de teleurstelling heen te komen![]()
Je klinkt als een feyenoord supporterquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Laat die UEFA cup maar lekker zitten. Laten we ont maar concentreren op de titel.
Ben je serieusquote:
Rehhagel iets?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
jaar in, jaar uit geen kampioen en geen CL.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:43 schreef jna het volgende:
[..]
Je klinkt als een feyenoord supporter![]()
Zeiden we al, ...vorig jaarquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:51 schreef Cheiron het volgende:
Fuck it, je moet gewoon voor alle prijzen gaan. De Uefa cup is geen Champions League, maar het is ook een mooie prijs.
Dat was voor mij een dream come truequote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:58 schreef w00h00 het volgende:
Hadden we Kluivert maar een contract aangeboden ipv die bejaarde spanjaard.
voor Patrick en mij ook. zit er helaas niet in. nooit niet ben ik bangquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dat was voor mij een dream come true
Inderdaad. Niks ten nadele van onze Spanjaard maar Patje kan nog best ballen, dat bewees hij vorig seizoen bij PSV. In die paar minuten die hij speelde toch 2 goals en een aantal assists.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:58 schreef w00h00 het volgende:
Hadden we Kluivert maar een contract aangeboden ipv die bejaarde spanjaard.
Zullen wel veel onbekende tussen staan, de charme van de UEFA Cup!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:20 schreef Radegast het volgende:
Is die lijst van 40 mogelijke tegenstanders al ergens te vinden?
We kunnen Kopenhagen loten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zullen wel veel onbekende tussen staan, de charme van de UEFA Cup!![]()
Moeten we van kunnen winnen, zijn geen wonderploegenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zullen wel veel onbekende tussen staan, de charme van de UEFA Cup!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |