Hoe was t met Luque?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:12 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Net terug van de training...Komen ze eerst een half uur te laat...is de helft er nog niet bij ook..
Van de 11 spelers van gisteren trainden alleen Gabri en Stekelenburg op het veld...de rest was nergens te bekennen...
Onze nieuwe aanwinst was er wel.....
Toch vreemd dat er geen reden voor wordt aangegeven.......quote:Vrijdag geen training
Amsterdam, 30 aug 2007
De training die voor vrijdag op het programma stond gaat niet door. De eerstvolgende training is op zaterdag 1 september om 10.30 uur in het stadion.
Aanstaande zondag speelt Ajax thuis tegen FC Groningen. De wedstrijd begint om 14.30 uur.
misschien is er wel een praatsessie....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:14 schreef BoNi het volgende:
Ajax.nl
[..]
Toch vreemd dat er geen reden voor wordt aangegeven.......
Dat klinkt onheilspellend.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:14 schreef BoNi het volgende:
Ajax.nl
[..]
Wahahaha nog meer reden voor jou om fan te worden van een andere club!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Dan kunnen jullie meer toppers kopen zoals Delorge en Colin.
Ik had expres om 1430 nog ff op Ajax.nl gekeken en toen stond dat bericht er volgens mij nog niet.....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:14 schreef BoNi het volgende:
Ajax.nl
[..]
Ja, als Sneijder er nog was wel jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ten Cate zit prima op z'n plek... Ajax speelt beter dan de laatste 3 jaar bij elkaar....
ontslag HtCquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:14 schreef BoNi het volgende:
Ajax.nl
[..]
Mooi verzonnen. Je vergeet alleen de basisplaats voor Colin.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:24 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
zo moeten we dus de komende tijd gaan spelen als we willen winnen tegen clubjes als Slavia.
begin er niet overquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Mooi verzonnen. Je vergeet alleen de basisplaats voor Colin.
Eens, Ogararu = goedquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:30 schreef Cheiron het volgende:
Wanneer komt Ogararu weer terug. Ik vind dat toch een goede speler hoor. Ik snap niet dat iedereen hier hem zo matig vindt.
Verder ben ik het redelijk met Daggla eens: Ajax heeft onder Ten Cate het mooiste voetbal sinds jaren gespeeld. Helaas is het niet structureel en wordt het afgewisselt met een hoop onrust en onzekerheid. + het ergste van alles, een chronisch gebrek aan "er staan wanneer het nodig is"
Zo gaat Ten Cate nooit spelen. Voorhoede misschien wel, maar Colin moet natuurlijk in de basis, want als je afdankertje van Norwich City bent ben je natuurlijk een basis speler bij Ajaxquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:24 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
zo moeten we dus de komende tijd gaan spelen als we willen winnen tegen clubjes als Slavia.
Een user postte laatst dat Ten Cate nu vortaan Colin's naam als eerste invult bij de opstellingslijst. Hij had gelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:34 schreef andre347 het volgende:
[..]
Zo gaat Ten Cate nooit spelen. Voorhoede misschien wel, maar Colin moet natuurlijk in de basis, want als je afdankertje van Norwich City bent ben je natuurlijk een basis speler bij Ajaxen dan ook nog in de CL
![]()
De reden die Ten Cate ook gaf toen ze Colin een contract gavenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:37 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Een user postte laatst dat Ten Cate nu vortaan Colin's naam als eerste invult bij de opstellingslijst. Hij had gelijk
Eerlijk gezegd had je dit gewoon aan kunnen zien komen als je kiest voor een drie mans middenveld met Delorge Heitinga en Gabri. Gabri half geblesseerd kun je niet veel verwijten, Delorge denkt dat hij nog bij Ado zit en Heitinga was bijna de enige die zijn vertrouwde niveau haalde. Er moet meer kracht op t middenveld vooral als je met 2,5 man tegen 4 man staat en het spel grotendeels op t middenveld beslist wordt. En als je een beetje je verstand gebruikt weet je dat lange ballen geen flikker uithalen met Suarez en Klaas voorin.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:35 schreef Wooldoor het volgende:
Ik kan het ook niet begrijpen dat hij een mongool als Delorge in zo'n belangrijke wedstrijd een basis plaats geeft. Die gast liep als een dolle hond over heel het veld heen zonder vanaf zijn eigen positie mee te verdedigen waardoor Emanuelson vaak in de problemen kwam.
Ook Emanuelson was weer drama met zijn vele balverlies en passes door het midden.
Zoals ik al dacht heeft hij nu ook met een terugval te maken.
Waarom Colin nog speelt snap ik echt niet, vanaf de eerste minuut kon hij al niet meer doen dan een bal terugspelen naar Stam. Die jongen heeft een spelinzicht van 0,0.
Kennedy was vrijwel onzichtbaar de hele tijd dat hij gespeeld heeft, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat Gabri vaak naar het midden trok en zo een groot gat had met Colin die niet diep durfde te gaan.
Het enigste pluspuntje was Huntelaar met Suarez, die jongens kunnen elkaar erg goed vinden zoals ook bij de 1-1 te zien was. Alleen had Huntelaar die bal die hij om de keeper speelde gewoon zelf strak en laag over de grond moeten scoren, of de keeper verassen met een lob eroverheen.
Ik ben er goed ziek van in ieder geval.
noem eens een goeie Nederlandse linksback op Tim de Cler en van Bronckhorst na?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:37 schreef andre347 het volgende:
Ik snap überhaupt niet waarom vBasten Urby nog selecteert. Die jonge is al weken hopeloos uit vorm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |