quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:05 schreef BoNi het volgende:
Schijt- en schijtziek ben ik er nog van...!
En dan ook nog eens Colin de hand boven het hoofd houden door te zeggen dat er een overtreding vooraf gaat aan het doelpunt....![]()
Gelukkig start de voorverkoop voor AZ (voor mij) pas volgende week...
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:06 schreef toma het volgende:
er hingen gisteren spandoeken bij Slavia met 'WHITE POWER" erop? Klopt dat?
Geef ze eens ongelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:08 schreef Longmen het volgende:
Als Ajax volgend jaar voorronde CL speelt dan wrijft elk Europees land zich in de handen als ze vergane glorie ajax loten...![]()
Jammer dat Ajax clubs altijd nog 10 keer zo hard onderschat, anders had je er nog profijt van kunnen hebbenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:08 schreef Longmen het volgende:
Als Ajax volgend jaar voorronde CL speelt dan wrijft elk Europees land zich in de handen als ze vergane glorie ajax loten...![]()
34,14 euro, wat een prijzen weer.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:05 schreef BoNi het volgende:
Gelukkig start de voorverkoop voor AZ (voor mij) pas volgende week...
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:10 schreef toma het volgende:
[..]
oké ik hoopte al dat ik maar de helft van het spandoek zag
Als we toch een zondebok moeten zoeken is dat HtC want hij stelt hem op. Verlies accepteer je maar als je 3 goals weg geeft in 2 wedstrijden en op die manier..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is het ook maar men zoekt liever een zondebok dan het verlies te accepteren.
Dat het een kleuter site is wisten we al.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:32 schreef Longmen het volgende:
[afbeelding]
http://ajax.punt.nl/?id=387757&r=1
Dat wordt nergens beweerd. Wel dat HtC flink fouten heeft gemaakt en daar moet hij zijn verantwoordelijkheid voor dragen en nog liever daarvan leren maar nee wij krijgen zondag precies hetzelfde deuntje!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat het een kleuter site is wisten we al.
Natuurlijk hadden we het met een andere trainer wel gehaald
Ik ga wel kaartje probere te halen en dan verkopen aan zon tifo geil persoonquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
34,14 euro, wat een prijzen weer.
Zijn er nog mensen die naar Heracles uit gaan? Ik denk er nog steeds over na.
Verkoop maar aan mij, voor het geval ik zelf misgrijp.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:50 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ga wel kaartje probere te halen en dan verkopen aan zon tifo geil persoon
Onzin, deze b-garnituur is nog altijd sterker dan Slavia, het komt er alleen niet uit.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:53 schreef Gelderland het volgende:
tja, met al dat b-garnituur is het ook lastig winnen......
Van die site:'quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat het een kleuter site is wisten we al.
Natuurlijk hadden we het met een andere trainer wel gehaald
quote:De voorganger van Henk ten Cate, Danny Blind, werd weggepest toen hij met een slecht voetballend Ajax (5e plaats) alsnog Champions league haalde, de KNVB beker, Gatorate cup, én de play-offs won.
Hoe KOM je erbij dat die sterker zijn dan Slavia??? 0-1 en 2-1 zegt toch meer dan genoeg? Ajax heeft gewoon een matige selectie, dat zoals Jaap al zei, totaal niet in de CL thuishoort.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Onzin, deze b-garnituur is nog altijd sterker dan Slavia, het komt er alleen niet uit.
Klopt, ook op AD.nl en Telegraaf.nl is er een bericht aan besteed.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:00 schreef Urquhart het volgende:
Nu op het radio journaal dat de Ajax supporters site op zwart staat
Nja een Held is overdreven.. ik vind het nog steeds een goede trainer..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:54 schreef Xrenity het volgende:
Ik vind Ten Cate nog steeds een held.
Maarja, we zien wel wat er gebeurd.
Ja, 2 keer verliezen tegen Slavia in de belangrijkste wedstrijden van het jaar, maar alsnog zeggen dat je beter bent. Dat is echt jullie manco...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Onzin, deze b-garnituur is nog altijd sterker dan Slavia, het komt er alleen niet uit.
Urby is vorige jaar verantwoordelijk voor een goal van Kopenhagen. Voor dat doelpunt thuis tegen Slavia ook, en gisteren stond die bij het eerste doelpunt ook weer te slapen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:03 schreef Zwansen het volgende:
Wat een gezeur over die Urby of Colin. Jullie hebben het volgens mij thuis al laten liggen...
Of was dat ook de schuld van Colin toevallig?
Oke, als Slavia een betere selectie heeft hoeven we ook niet zo vreemd op te kijken dat we zijn uitgeschakeld. En ik ben er wel van overtuigd dat we individueel betere spelers hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoe KOM je erbij dat die sterker zijn dan Slavia??? 0-1 en 2-1 zegt toch meer dan genoeg? Ajax heeft gewoon een matige selectie, dat zoals Jaap al zei, totaal niet in de CL thuishoort.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:54 schreef Xrenity het volgende:
Ik vind Ten Cate nog steeds een held.
Iedereen is even fout, voetbal is een teamsport, dus je wint samen en je verliest samen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:03 schreef Zwansen het volgende:
Wat een gezeur over die Urby of Colin. Jullie hebben het volgens mij thuis al laten liggen...
Of was dat ook de schuld van Colin toevallig?
Nou. daar dacht de verdediger van Dinamo Boekarest heel anders overquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Iedereen is even fout, voetbal is een teamsport, dus je wint samen en je verliest samen.
Dan had hij er gisteren 1 in moeten leggen, of 2 weken terug de penalty in moeten schieten. Sorry hoor, "in de picture spelen op CL niveau", dan moet je ook de spits wezen die er tegen Slavia 3 in prikt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Kijk nu even naar Ajax tv en als je de enorme teleurstelling bij Klaas Jan ziet wordt je daar niet vrolijk van. Erg spijtig want hij had zich graag op CL-niveau in de picture willen spelen![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dan had hij er gisteren 1 in moeten leggen, of 2 weken terug de penalty in moeten schieten. Sorry hoor, "in de picture spelen op CL niveau", dan moet je ook de spits wezen die er tegen Slavia 3 in prikt.
Helemaal mee eens. Huntelaar kan alleen maar naar zichzelf kijken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dan had hij er gisteren 1 in moeten leggen, of 2 weken terug de penalty in moeten schieten. Sorry hoor, "in de picture spelen op CL niveau", dan moet je ook de spits wezen die er tegen Slavia 3 in prikt.
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, 2 keer verliezen tegen Slavia in de belangrijkste wedstrijden van het jaar, maar alsnog zeggen dat je beter bent. Dat is echt jullie manco...
Alsjeblieft zeg, de spelers van Ajax zijn individueel zeker wel van een hogere kwaliteit dan die van Slavia Praag.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoe KOM je erbij dat die sterker zijn dan Slavia??? 0-1 en 2-1 zegt toch meer dan genoeg? Ajax heeft gewoon een matige selectie, dat zoals Jaap al zei, totaal niet in de CL thuishoort.
Ja, vooral Colin en Delorge staken met kop en schouders erboven uitquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:25 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, de spelers van Ajax zijn individueel zeker wel van een hogere kwaliteit dan die van Slavia Praag.
True true, maar het blijft wel zuur om zulke blikken aan te zien.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
dat is bijna bij elke jonge speler bij Ajax het geval. Een paar jaar terug vlak voordat Co kwam moest iedereen een enquete invullen waarin stond wat ieder zijn doel was. Het was vanuit een individueel perspectief ingevuld in plaats vanuit een team.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Huntelaar kan alleen maar naar zichzelf kijken.
Ze zijn echt niet zo goed als wij steeds willen denken....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:25 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, de spelers van Ajax zijn individueel zeker wel van een hogere kwaliteit dan die van Slavia Praag.
Je kan individueel zo sterk zijn als je maar wilt, maar als je geen goede instelling hebt, niet vecht, geen 100% kansen afmaakt maar wel doelpunten incasseert dan ben je gewoon niet beter.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:25 schreef Mindstate het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, vooral Colin en Delorge staken met kop en schouders erboven uit![]()
quote:Ajax viel als collectief door de mand, maar individueel viel er ook het nodige aan te merken op de spelers van de Amsterdammers. De Volkskrant greep de prestatie van Laurent Delorge aan als voorbeeld om het spel van Ajax samen te vatten. 'De Belg begon verrassend in de basis en rende van hot naar her, een eigenschap die hem in staat stelt fouten van hemzelf en anderen te herstellen, maar hij was verder niet zo gelukkig in zijn spel. Hoewel? Ten opzichte van Emanuelson en Bakircioglu, om de twee zwakste pionnen in het Ajax-collectief te noemen, leverde hij een behoorlijke prestatie.'
Nee, ze zijn helemaal niet beter. Want als ze individueel beter zijn, zouden ze niet constant afgetroefd worden op het middenveld en achterin. De werkelijkheid is hard he?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:25 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ajax is al zo'n tien jaar geen echt team meer, er is geen vechtersmentaliteit en sommige jongens lijken al tevreden te zijn, nu ze in Ajax I spelen. Maar in feite begint het dan pas, je moet de supporters trots maken!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:30 schreef Riro het volgende:
[..]
Je kan individueel zo sterk zijn als je maar wilt, maar als je geen goede instelling hebt, niet vecht, geen 100% kansen afmaakt maar wel doelpunten incasseert dan ben je gewoon niet beter.
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ten Cate zit prima op z'n plek... Ajax speelt beter dan de laatste 3 jaar bij elkaar....
Inderdaad. En dan zal t resultaat komen. En dan pas kun je zeggen dat je beter bent dan de tegenstander.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax is al zo'n tien jaar geen echt team meer, er is geen vechtersmentaliteit en sommige jongens lijken al tevreden te zijn, nu ze in Ajax I spelen. Maar in feite begint het dan pas, je moet de supporters trots maken!
Dat vind ik..quote:
Dat is natuurlijk ook onzin, zekers sinds vorig jaar zit er veel meer hardheid en vechtlust in het elftal. Alleen wanneer je weinig hebt om tegen te vechten (een handbal-counterelftal als Slavia), dan heeft de ploeg het moeilijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax is al zo'n tien jaar geen echt team meer, er is geen vechtersmentaliteit en sommige jongens lijken al tevreden te zijn, nu ze in Ajax I spelen. Maar in feite begint het dan pas, je moet de supporters trots maken!
2003 onder Koeman werd er tenminste nog gestreden in de CL....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat vind ik..
Of vond je het spel onder DB beter? Okay, in de CL gaat het kut maar afgelopen seizoen in de competitie ging het soms erg goed.
Ik heb absoluut nog vertrouwen in de titel. Nu van coach wisselen doet niemand goed.
Das inmiddels 4 jaar geleden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:38 schreef Longmen het volgende:
[..]
2003 onder Koeman werd er tenminste nog gestreden in de CL....
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Das inmiddels 4 jaar geleden..
eerlijk gezegd denk ik wanneer Valencia 27 miljoen zou bieden dat HSV ook wel mee zou werken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:39 schreef DouweEgbert het volgende:
Ziek ben ik ervan.
Gewoon oprotten met het bestuur.
HtC kan er vrij weinig aan doen. ZIJN beste speler wordt om 5 voor 12 verkocht.
En ook Colin kan er niets aandoen. Hij wordt daar immers ook maar weggezet. En of hij het niveau aan kan, dat is weer een andere discussie.
Het bestuur kan een voorbeeld nemen aan bv HSV. Ongeacht wat een club biedt, je beste speler laat je niet meer vertrekken wanneer het zo kort dag is.
Maar daar in Amsterdam zagen ze weer $$$$$$$ tekens.
FUCK DE BEURS
Edgar Davids heeft die mentaliteit en als hij speelt de rest van het elftal ook, maar verder is het gewoon al jaren kut. Heb jij in die 180 minuten gezien dat men ook maar een beetje besef had van de mate van belangrijkheid, bijvoorbeeld voor de supporters?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:37 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook onzin, zekers sinds vorig jaar zit er veel meer hardheid en vechtlust in het elftal. Alleen wanneer je weinig hebt om tegen te vechten (een handbal-counterelftal als Slavia), dan heeft de ploeg het moeilijk.
De zere plek ligt 'm volgens mij gewoon op de backs. Zodra je daar blijft spelen met middenvelders als Emanuelson en kwalitatief slechte en matige spelers als Colin en Ogararu zal je altijd kwetsbaar blijven. Waar blijven die gasten die gewoon altijd achterin staan op de flanken? En waarom ziet geen enkel lid van de technische staf dit in?
Vind ik niet, de wedstrijden tegen Slavia konden me beide qua spel niet bekoren, hetzelfde geld voor de eerste 35 minuten bij De Graafschap en het grootste gedeelte thuis tegen Heerenveen. Er is nog totaal geen lijn te ontdekken, Ajax wint op basis van individuele opvliegingen, als we überhaupt winnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat vind ik..
Of vond je het spel onder DB beter? Okay, in de CL gaat het kut maar afgelopen seizoen in de competitie ging het soms erg goed.
Ik heb absoluut nog vertrouwen in de titel. Nu van coach wisselen doet niemand goed.
Dan neem je bv als voorbeeld Rommendahl? Daar ergerde ik me wel aan jah. Op het gemakkie een corner nemen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Edgar Davids heeft die mentaliteit en als hij speelt de rest van het elftal ook, maar verder is het gewoon al jaren kut. Heb jij in die 180 minuten gezien dat men ook maar een beetje besef had van de mate van belangrijkheid, bijvoorbeeld voor de supporters?
Dat denk ik niet, maar HSV is ook een veel rijkere club dan Ajax. Geloof dat ze zelfs in de top 10 van rijkste ploegen staan. Punt is alleen dat HSV volgend jaar Van der Vaart ook voor 25 miljoen kan verkopen, die clausule van 'm gaat pas in 2009 in werking meen ik. Sneijder zou volgend jaar met geluk een derde opleveren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:42 schreef toma het volgende:
[..]
eerlijk gezegd denk ik wanneer Valencia 27 miljoen zou bieden dat HSV ook wel mee zou werken.
Nee, dat is juist het probleem. Maarja, ligt dat aan de spelers? Ik denk echt niet dat ze stuk voor stuk geen besef hadden ervan. Ligt het aan de coach? Wat betreft zijn uitspraken voor beide wedstrijden zou dat best kunnen. Misschien moet hij de druk op z'n spelers opvoeren in plaats van wegnemen, en maken ze het op die manier wel waar.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Edgar Davids heeft die mentaliteit en als hij speelt de rest van het elftal ook, maar verder is het gewoon al jaren kut. Heb jij in die 180 minuten gezien dat men ook maar een beetje besef had van de mate van belangrijkheid, bijvoorbeeld voor de supporters?
Zo wint elke ploeg. Een fout van de tegenstander, een goede individuele actie of een dode spelsituatie.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:43 schreef M0NTANA het volgende:
Vind ik niet, de wedstrijden tegen Slavia konden me beide qua spel niet bekoren, hetzelfde geld voor de eerste 35 minuten bij De Graafschap en het grootste gedeelte thuis tegen Heerenveen. Er is nog totaal geen lijn te ontdekken, Ajax wint op basis van individuele opvliegingen, als we überhaupt winnen.
Lijkt wel alsof niemand het voortouw wil nemen, alsof men bang is om op te staan tijdens dit soort wedstrijden. Iedereen voetbalt wat, maar je ziet totaal geen bezieling. Slavia Praag heeft kwalitatief een veel mindere selectie, maar is een eenheid en voetbal met het hart. Ajax heeft veel kwaliteit, maar is geen eenheid en heeft een kut-mentaliteit. Daarop verlies je zo'n tweeluik, niet op basis van geluk of pech.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:44 schreef Chivu het volgende:
Het is echt iets mentaals... De vechtlust zit in de spelers, maar komt er gewoon in dit soort duels nooit uit.
Henk gaat al in de fout door toch gewoon 4-3-3 te spelen terwijl je van te voren weet dat je fysiek te kort komt met al die behendige spelers (Suarez, Gabri, Rommedahl, Emanuelson). Hij had voor 4-4-2 moeten kiezen met Huntelaar diep in de spits en Suarez daar vlak achter zodat ie kan kaatsen. Een rechter en een linker middenvelder en 2 controlerende middenvelders voor de verdediging waarvan er één door schuift bij balbezit.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:37 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook onzin, zekers sinds vorig jaar zit er veel meer hardheid en vechtlust in het elftal. Alleen wanneer je weinig hebt om tegen te vechten (een handbal-counterelftal als Slavia), dan heeft de ploeg het moeilijk.
De zere plek ligt 'm volgens mij gewoon op de backs. Zodra je daar blijft spelen met middenvelders als Emanuelson en kwalitatief slechte en matige spelers als Colin en Ogararu zal je altijd kwetsbaar blijven. Waar blijven die gasten die gewoon altijd achterin staan op de flanken? En waarom ziet geen enkel lid van de technische staf dit in?
Die is volgens meer geblesseerd dan fit...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:49 schreef BoNi het volgende:
Helaas was Gabri gister ook geen schim van de speler die hij het grootste gedeelte van vorig seizoen was (met name qua beleving en inzet).
Die aankoop is dan ook echt niet te begrijpen. Zo'n jongen hoort niet in ajax.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:43 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Dan neem je bv als voorbeeld Rommendahl? Daar ergerde ik me wel aan jah. Op het gemakkie een corner nemen.
toch is t een leuke speler voor in de breedte. Ik vind dat je beter een speler als Rommedahl kunt hebben ipv de Mul of Mitea.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:56 schreef Longmen het volgende:
[..]
Die aankoop is dan ook echt niet te begrijpen. Zo'n jongen hoort niet in ajax.
geweldige speler. Alleen jammer dat ie 2 keer tegen ons aller Ajax scoortquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:58 schreef BobbyHill het volgende:
[afbeelding]
De favoriete voetballer van deze held is Marco van Basten
Zou leuk zijn als ze de groepsfase overleven.
Zal Huntelaar vertrekken?quote:Rumour mill: Reds in last minute bid for Huntelaar
30/ 8/2007
UNITED are lining up a last minute swoop for Ajax star Klaas-Jan Huntelaar with the transfer market coming to an end tomorrow, according to a report.
The Reds striking options have looked limited since the injury of Rooney and with Ole Gunnar Solskjaer announcing the end of his career, boss Sir Alex Ferguson is keen to strengthen.
Huntelaar, 23, could cost over £15m according to The Times, but Ferguson has apparently been impressed with the adaptability of Dutch stars to the Premiership. Ruud van Nistelrooy, and more recently Liverpool's Dirk Kuyt, have both made impressive impacts on the English top flight.
Huntelaar scored 21 goals in 32 games in the 2006-2007 campaign,and has found the net 4 so far this season.
Bron: Manchester Evening News
Tja leuk allemaal dat "in de breedte"maar er moeten verdomme 11 goede basisspelers staan...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:59 schreef toma het volgende:
[..]
toch is t een leuke speler voor in de breedte. Ik vind dat je beter een speler als Rommedahl kunt hebben ipv de Mul of Mitea.
Kennedy is voor in de basis. Rommedahl mag spelen als hij geblesseerd is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:02 schreef Longmen het volgende:
[..]
Tja leuk allemaal dat "in de breedte"maar er moeten verdomme 11 goede basisspelers staan...
Ach ja laat allemaal maar vertrekkenquote:
22 miljoen euro kan Ajax voor hem vangen hoor. Dan kan Ajax in 1 zomer 70 miljoen euro aan transfergeld incasseren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:04 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ach ja laat allemaal maar vertrekken![]()
vast wel, maar niet dit seizoen aubquote:
Ze mogen Huntelaar voor 70 miljoen hebben. Anders bokken ze maar op.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
22 miljoen euro kan Ajax voor hem vangen hoor. Dan kan Ajax in 1 zomer 70 miljoen euro aan transfergeld incasseren.
Zonder Huntelaar zou Ajax niet eens in de top 5 meer eindigen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
vast wel, maar niet dit seizoen aub
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:01 schreef toma het volgende:
[..]
Ik wil trouwens nog maar s zeggen dat Slavia zeker geen slechte ploeg is en misschien te vergelijken is met een club als PSV. Verdedigend en met een counter een klote goaltje maken.
Precies. Is het bestuur alvast ingedekt bij een nieuw CL debacle volgend jaar.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
22 miljoen euro kan Ajax voor hem vangen hoor. Dan kan Ajax in 1 zomer 70 miljoen euro aan transfergeld incasseren.
quote:PSV-directeur Reker: "Uitschakeling Ajax desastreus"
PSV-directeur Jan Reker is niet blij met de uitschakeling van Ajax in de voorronde van de Champions League. Het verlies van de Amsterdammers levert PSV miljoenen extra aan tv-gelden op, maar Reker denkt vooral aan het sportieve aspect. "Dit is héél slecht voor het Nederlands voetbal", stelt hij.
"Allemaal landen die bij ons in de buurt zitten op de ranglijst, zoals Schotland en Rusland, hebben allemaal twee deelnemers. We scoren dus minder punten en dat gaat ons op den duur opbreken. Het is desastreus dat Ajax er weer niet bij zit", aldus Reker op de officiële website van PSV.
Reker zelf wacht in Monaco gespannen af welke tegenstanders er voor PSV uit de koker rollen bij de loting voor de groepsfase van de Champions League. Zelf heeft hij wel een voorkeur. "Uit pot 1 graag een prachtige tegenstander, zoals Real Madrid of FC Barcelona. Het liefst eentje die we de laatste jaren níet gehad hebben. In pot 2 zitten ook heel mooie clubs, maar daar zitten we zelf ook in. Uit de derde groep lijken Schalke 04, Stuttgart of Boekarest erg gunstig en uit de vierde pot kies ik voor Shaktar Donetsk of Slavia Praag. Het beste is als we een paar hele mooie affiches loten, maar ook clubs tegen krijgen waarvan je voelt: die zijn we de baas."
eerst denk je nog: lekker, bierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |