De laatste BB is anders wel gewonnen door iemand die zich absoluut nergens in profileerde. Volgens mij heeft ie puur op zijn koppie gewonnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wat nou! Klopt wel, je moet een bepaalde mate van irritantheid aan de dag leggen, anders kom je niet geloofwaardig over. je denkt toch niet dat de hoofdp[rijs kunt winnen door ja en amen te knikken, of wel?
Huub word er naar mijn mening alleen maar ingehouden om de show hoog te houden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:59 schreef SiRojK het volgende:
Zolang het een fair game wordt heeft Huub DGK dus al zo goed als gewonnen.. Tenzij Lieke hem dumpt natuurlijk
Als Lieke nadenkt dan weet ze ook dat als ze Huub laat gaan ze gelijk onderaan de popipoll zal staan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:54 schreef ELdudeness het volgende:
Ik las dit trouwens op Vol:
Maar er moest mij nu even iets van het hart, mijn theorie over wat er ook aan de de hand zou kunnen zijn; Als redaktie wil je bijvoorbeeld dat Brian wint of in elk geval een kans maakt. En/of je wil het de laatste maanden nog wat spanning hebben ! Nou dan licht je simpel Lieke (en misschien nog anderen) in over de komende situatie. "Beste Lieke, als je nog een kans wil hebben op de winst, dan stem je vanavond Huub weg, want daarna is het aan de kijker (dan wordt het zo goed als zeker Huub) en zo beroerd stond jij, Lieke, er in de laatste popi ook niet voor en de rest kan je niet meer wegstemmen, dus.. " Lieke is (natuurlijk) niet echt blij met het vooruitzicht van vanavond (verklaard haar stemming de laatste dagen) maar het is wel haar enige kans, dus.......
Ik hoop het overigens niet hoor, ik vind Huub wel grappig, maar toch.....
Zou best wel eens kunnen lijkt me.
Ik ben voorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:03 schreef VandenBerg het volgende:
Huub wint de gouden kooi. ( <- punt )
Welhaast vergelijkbaar met nix.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:52 schreef Disana het volgende:
[..]
De laatste BB is anders wel gewonnen door iemand die zich absoluut nergens in profileerde. Volgens mij heeft ie puur op zijn koppie gewonnen.
Huub gaat eruit. Jaap zegt net al "vanavond Huub backstabben" in een praatje met Nadia en Dennis wat veel oprechter lijkt. Als het niet zo is, acteert hij erg goed.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:09 schreef Dreamboy het volgende:
Als het eerlijk zou gaan vanavond dan zou Lieke Huub er in laten...of ze moeten haar bij de Febo het nieuws verteld hebben dat het een BB wordt....dan gaat Huub er wel uit.
je meent hetquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:10 schreef akveor het volgende:
Ik realiseer me nu dat het zo vaak uit de hand is gelopen omdat de miljonairs geen enkele manier hadden om zelf medebewoners af te straffen. Immers als je niet geliefd was in BB kwam je op de bank.
Nu besliste de redaktie en waren de wannabees overgeleverd aan hun grillen.
Dit stel is écht wel gek op elkaar.quote:
Als dat zo is ziet het er juist somber uit voorLieke en Huub.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:12 schreef mootie het volgende:
Ik ben niet zo thuis meer in BB. Ontslagronde is: bewoners nomineren 2 mensen voor de bank, en via sms wordt bepaald wie er vertrekt, toch?
Wel als ze samen op de bank zitten, als er 1 overblijft wint diegene elke ontslagronde glansrijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:17 schreef maril het volgende:
[..]
Als dat zo is ziet het er juist somber uit voorLieke en Huub.
Zanglessen en taallessen zijn nu eenmaal veel belangrijker.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:14 schreef mootie het volgende:
Lieke heeft een chronische scheenbeenvliesontsteking??? Huub vindt het belachelijk dat ze geen fysio heeft, Lieke heeft het sinds het begin al tientallen keren gevraagd.
Tja, het is Lieke maar. Als Natasja een scheet dwars zat mocht ze dezelfde dag nog naar de dokter, om maar te zwijgen over haar tandartsbezoeken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:14 schreef mootie het volgende:
Lieke heeft een chronische scheenbeenvliesontsteking??? Huub vindt het belachelijk dat ze geen fysio heeft, Lieke heeft het sinds het begin al tientallen keren gevraagd.
maw: One way or they other, De Redactie (die pannekoek) krijgt dan eindelijk haar zin.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:17 schreef maril het volgende:
[..]
Als dat zo is ziet het er juist somber uit voorLieke en Huub.
Laat me raden ... morgen? 100 % zeker, zeker?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:15 schreef STAP01 het volgende:
Wat is die Dennix een focking nobody zeg! Hij wil wel een battle aangaan maar dan tegen Lieke!
Waarom fysio aanvragen als dat toch niet helpt. (fysio tegen chronische scheenbeenvliesontsteking dusquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:14 schreef mootie het volgende:
Ja, absoluut, als iemand begint, gaat hij 100% echt, zeker weten mee doen...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat me raden ... morgen? 100 % zeker, zeker?
Wacht even hoor. Als Lieke Huub er uit stemt dat vergeven de Huub fans ahar nooit. Dat brengt haar echt geenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:09 schreef Dreamboy het volgende:
Als het eerlijk zou gaan vanavond dan zou Lieke Huub er in laten...of ze moeten haar bij de Febo het nieuws verteld hebben dat het een BB wordt....dan gaat Huub er wel uit.
Ja, zo ging het. Dus in dat geval maken Huub en Lieke geen enkele kans, want die komen steeds op de bank te zitten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:12 schreef mootie het volgende:
Ik ben niet zo thuis meer in BB. Ontslagronde is: bewoners nomineren 2 mensen voor de bank, en via sms wordt bepaald wie er vertrekt, toch?
O ja dat is ook zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:12 schreef mootie het volgende:
als er 1 uitvliegt, komt er een andere bewoner naast te zitten, die vliegt er dan meteen uitquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zo ging het. Dus in dat geval maken Huub en Lieke geen enkele kans, want die komen steeds op de bank te zitten.
Nou ze kunnen Huub op de bank zetten maar hij zal van een heleboel winnen. Maar goed het ligt ook heel erg hoe ze hem in beeld brengen. Ze kunnen zelf bepalen wie er goed in beeld komt en wie niet. Dus ook wie er wintquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zo ging het. Dus in dat geval maken Huub en Lieke geen enkele kans, want die komen steeds op de bank te zitten.
Als Huub de eerste bank met Lieke overleeft, zie ik het wel zonnig voor hem in, als underdog in het huis. Mits het spel eerlijk wordt gespeeld en niet geregisseerd wordt. Ergo: ik zie het somber in.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:22 schreef Disana het volgende:
Dat zullen ze best weten anders zou Lieke Huub niet laten gaan als het niet zo is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:26 schreef Darklight het volgende:
Wanneer krijgen de bewoners dit te horen? een aantal zullen niet blij zijn
rek en strekoefeningen bij de fysio helpen wel degelijk...juist heel belangrijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:20 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
Waarom fysio aanvragen als dat toch niet helpt. (fysio tegen chronische scheenbeenvliesontsteking dus)
Het hangt ook af van waarop de bellers kunnen stemmen: is dat op de favoriet, of op de minst favoriete. Ik weet dat dat niet iedereen duidelijk was bij de laatste BB's, die dachten voor hun favoriet te stemmen. Ik krijg trouwens de kriebels als ik er al aan denk, die schuivende balkjes met onbegrijpelijke percentages en een presentator die de boel beinvloedt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou ze kunnen Huub op de bank zetten maar hij zal van een heleboel winnen. Maar goed het ligt ook heel erg hoe ze hem in beeld brengen. Ze kunnen zelf bepalen wie er goed in beeld komt en wie niet. Dus ook wie er wint
Die heb ik helemaal niet meegekregen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:14 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Ik niet![]()
![]()
![]()
Ik wil Nena terug... en dan mag Nena winnen![]()
Want ze is nu wel flink genaaid!
Bij de andere BB's was er een notaris aanwezig.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:31 schreef Dreamboy het volgende:
Wie gaat die stemmen bij houden de FEBO zelf....zou dat wel eerlijk gaan.
Tot nu toe hebben zei altijd nog iedere keer bepaald wie er uit moest in een stemming.
ja wel joh... alleen Ruud vond van nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:33 schreef Darklight het volgende:
Tuurlijk gaan die stemmen niet eerlijk
Dat was bij BB1 al zo
Denk jij dat het er in DGK, mocht het inderdaad een BB worden, net zo eerlijk aan toegaat als destijds?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:35 schreef dieenebart het volgende:
ja wel joh... alleen Ruud vond van niet![]()
Miste een zin. Denk ook niet dat ze eruit gaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:37 schreef rooie3 het volgende:
Wat een paniek hier.denken jullie echt dat Huub of Lieke vanavond gaat.Kan het me niet voorstellen.Zover zullen die twee toch niet gaan om elkaar los te laten.Zou mooi zeggen bekijk het maar,ga het maar proberen met een ander stel.
Heb jij nog contact met oud bewoners? Of helemaal niet meerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ja wel joh... alleen Ruud vond van niet![]()
Bij de eerste tijd van BB , was er geen notaris aanwezig,quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:33 schreef mazaru het volgende:
Bij de andere BB's was er een notaris aanwezig.
Volgens mij heeft de geen gewonnen die het meest onder vuur lag van zijn medebewoners en die daar op de best mogelijke manier mee omging. Volgens mij heeft de geen BB gewonnen die puur voor het spel ging.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:52 schreef Disana het volgende:
[..]
De laatste BB is anders wel gewonnen door iemand die zich absoluut nergens in profileerde. Volgens mij heeft ie puur op zijn koppie gewonnen.
Ohw, dat is makkelijk, biedt ze allemaal die 10k terug en Nadia, Nix en Amanda stappen op, die maken toch sowieso geen kans.. Weten ook niet waarvoor ze er zitten, dus kunnen net zo goed naar huisquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:26 schreef Darklight het volgende:
En mss bieden ze iemand wel geld, als diegene vrijwillig opstapt, was bij BB ook
Tuurlijk niet. Wat is er nou echt aan dit programma? Serieus, wat is er echt aan deze show?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk jij dat het er in DGK, mocht het inderdaad een BB worden, net zo eerlijk aan toegaat als destijds?
Yep, volgens mij wel.. Zijn moeder kon al nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:46 schreef Disana het volgende:
Oh, Jaap is de zesde september jarig. Dat wordt visite?
Jeroen was een terechte winnaar.Hij was gewoon een joris goedbloed.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:43 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de geen gewonnen die het meest onder vuur lag van zijn medebewoners en die daar op de best mogelijke manier mee omging. Volgens mij heeft de geen BB gewonnen die puur voor het spel ging.
Ik zie hier heel veel overeenkomsten met Huub!
Er gaat ook niemand weg vanavondquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:37 schreef rooie3 het volgende:
Wat een paniek hier.denken jullie echt dat Huub of Lieke vanavond gaat.Kan het me niet voorstellen.Zover zullen die twee toch niet gaan om elkaar los te laten.Zou mooi zeggen bekijk het maar,ga het maar proberen met een ander stel.
is dat niet de kokquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:52 schreef Disana het volgende:
Wie is Jan Willem? Brian zegt dat hij komt terwijl er een ontslagronde is.
Een kok??quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:52 schreef Disana het volgende:
De kokquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:52 schreef Disana het volgende:
Dat is de aardige kok.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:52 schreef Disana het volgende:
Yepquote:
Dank, Borga en mazaru eveneens. Daar had ik even helemaal niet aan gedachtquote:
Is dat al zeker dat het concept veranderd.Volgens mij heeft zijonline het overgenomen van een Belgische site.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:55 schreef riri het volgende:
haha...lieke trekt dat niet als ze nog 3 maanden zo moet zitten denken ze
ze weten niet dat het hele concept van het spel verandert komende maand
Idd, wie immer.. of er moeten nog hele gekke dingen gebeuren vandaag (Vliegtuig stort neer op de villa en alle bewoners vluchten)quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er gaat ook niemand weg vanavond
Thanks.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Wat is er nou echt aan dit programma? Serieus, wat is er echt aan deze show?
De regels zijn verwazigd (lekker woord), de bewoners verknipt, de redactie het spoor kwijt en op dat huis rust een vloek.
Het gaat er al bijna een jaar niet zo eerlijk aan toe als destijds bij BB, dus ik maak me geen illusies. Als er een BB-achtige finale komt, ga ik iig niet sms'en.
laten we eerlijk zijn: de enige winnaars van DGK zijn:
met stip op 1 (en dan een heeeeeeeeeeeeeeeeele tijd niets) John de Mol
op 2: Bart Driessen (met dank aan Lesley het paardenmeisje)
de rest is een stelletje losers. En losers winnen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |