Ohw, dat is makkelijk, biedt ze allemaal die 10k terug en Nadia, Nix en Amanda stappen op, die maken toch sowieso geen kans.. Weten ook niet waarvoor ze er zitten, dus kunnen net zo goed naar huisquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:26 schreef Darklight het volgende:
En mss bieden ze iemand wel geld, als diegene vrijwillig opstapt, was bij BB ook
Tuurlijk niet. Wat is er nou echt aan dit programma? Serieus, wat is er echt aan deze show?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk jij dat het er in DGK, mocht het inderdaad een BB worden, net zo eerlijk aan toegaat als destijds?
Yep, volgens mij wel.. Zijn moeder kon al nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:46 schreef Disana het volgende:
Oh, Jaap is de zesde september jarig. Dat wordt visite?
Jeroen was een terechte winnaar.Hij was gewoon een joris goedbloed.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:43 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de geen gewonnen die het meest onder vuur lag van zijn medebewoners en die daar op de best mogelijke manier mee omging. Volgens mij heeft de geen BB gewonnen die puur voor het spel ging.
Ik zie hier heel veel overeenkomsten met Huub!
Er gaat ook niemand weg vanavondquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:37 schreef rooie3 het volgende:
Wat een paniek hier.denken jullie echt dat Huub of Lieke vanavond gaat.Kan het me niet voorstellen.Zover zullen die twee toch niet gaan om elkaar los te laten.Zou mooi zeggen bekijk het maar,ga het maar proberen met een ander stel.
is dat niet de kokquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:52 schreef Disana het volgende:
Wie is Jan Willem? Brian zegt dat hij komt terwijl er een ontslagronde is.
Een kok??quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:52 schreef Disana het volgende:
De kokquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:52 schreef Disana het volgende:
Dat is de aardige kok.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:52 schreef Disana het volgende:
Yepquote:
Dank, Borga en mazaru eveneens. Daar had ik even helemaal niet aan gedachtquote:
Is dat al zeker dat het concept veranderd.Volgens mij heeft zijonline het overgenomen van een Belgische site.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:55 schreef riri het volgende:
haha...lieke trekt dat niet als ze nog 3 maanden zo moet zitten denken ze
ze weten niet dat het hele concept van het spel verandert komende maand
Idd, wie immer.. of er moeten nog hele gekke dingen gebeuren vandaag (Vliegtuig stort neer op de villa en alle bewoners vluchten)quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er gaat ook niemand weg vanavond
Thanks.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Wat is er nou echt aan dit programma? Serieus, wat is er echt aan deze show?
De regels zijn verwazigd (lekker woord), de bewoners verknipt, de redactie het spoor kwijt en op dat huis rust een vloek.
Het gaat er al bijna een jaar niet zo eerlijk aan toe als destijds bij BB, dus ik maak me geen illusies. Als er een BB-achtige finale komt, ga ik iig niet sms'en.
laten we eerlijk zijn: de enige winnaars van DGK zijn:
met stip op 1 (en dan een heeeeeeeeeeeeeeeeele tijd niets) John de Mol
op 2: Bart Driessen (met dank aan Lesley het paardenmeisje)
de rest is een stelletje losers. En losers winnen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |