Dat zullen ze best weten anders zou Lieke Huub niet laten gaan als het niet zo is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:26 schreef Darklight het volgende:
Wanneer krijgen de bewoners dit te horen? een aantal zullen niet blij zijn
rek en strekoefeningen bij de fysio helpen wel degelijk...juist heel belangrijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:20 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
Waarom fysio aanvragen als dat toch niet helpt. (fysio tegen chronische scheenbeenvliesontsteking dus)
Het hangt ook af van waarop de bellers kunnen stemmen: is dat op de favoriet, of op de minst favoriete. Ik weet dat dat niet iedereen duidelijk was bij de laatste BB's, die dachten voor hun favoriet te stemmen. Ik krijg trouwens de kriebels als ik er al aan denk, die schuivende balkjes met onbegrijpelijke percentages en een presentator die de boel beinvloedt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou ze kunnen Huub op de bank zetten maar hij zal van een heleboel winnen. Maar goed het ligt ook heel erg hoe ze hem in beeld brengen. Ze kunnen zelf bepalen wie er goed in beeld komt en wie niet. Dus ook wie er wint
Die heb ik helemaal niet meegekregen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:14 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Ik niet![]()
![]()
![]()
Ik wil Nena terug... en dan mag Nena winnen![]()
Want ze is nu wel flink genaaid!
Bij de andere BB's was er een notaris aanwezig.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:31 schreef Dreamboy het volgende:
Wie gaat die stemmen bij houden de FEBO zelf....zou dat wel eerlijk gaan.
Tot nu toe hebben zei altijd nog iedere keer bepaald wie er uit moest in een stemming.
ja wel joh... alleen Ruud vond van nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:33 schreef Darklight het volgende:
Tuurlijk gaan die stemmen niet eerlijk
Dat was bij BB1 al zo
Denk jij dat het er in DGK, mocht het inderdaad een BB worden, net zo eerlijk aan toegaat als destijds?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:35 schreef dieenebart het volgende:
ja wel joh... alleen Ruud vond van niet![]()
Miste een zin. Denk ook niet dat ze eruit gaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:37 schreef rooie3 het volgende:
Wat een paniek hier.denken jullie echt dat Huub of Lieke vanavond gaat.Kan het me niet voorstellen.Zover zullen die twee toch niet gaan om elkaar los te laten.Zou mooi zeggen bekijk het maar,ga het maar proberen met een ander stel.
Heb jij nog contact met oud bewoners? Of helemaal niet meerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ja wel joh... alleen Ruud vond van niet![]()
Bij de eerste tijd van BB , was er geen notaris aanwezig,quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:33 schreef mazaru het volgende:
Bij de andere BB's was er een notaris aanwezig.
Volgens mij heeft de geen gewonnen die het meest onder vuur lag van zijn medebewoners en die daar op de best mogelijke manier mee omging. Volgens mij heeft de geen BB gewonnen die puur voor het spel ging.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:52 schreef Disana het volgende:
[..]
De laatste BB is anders wel gewonnen door iemand die zich absoluut nergens in profileerde. Volgens mij heeft ie puur op zijn koppie gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |