quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:50 schreef Oviedeee het volgende:
Maar het heeft nu zon invloed dat ik helemaal niet meer naar school ben gegaan deze week en me echt klote voel.![]()
Nou inmiddels is ze alweer 2,5 maand single.. en ze is daar ook overheen..(mede dankzij mij..)quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:57 schreef Hansjoh het volgende:
Belangrijkste is denk wel niet te veel druk op haar uit te oefenen.. Dat werkt meestal averechts!
Als de tijd daar is zal ze voor je kiezen (of niet). Je zegt dat ze net single is, dan kan ik wel begrijpen dat ze nog niet toe is aan een nieuwe relatie binnen korte tijd...
Maar ze date blijkbaar wel met anderen. Lijkt me dat ze gewoon niet geinteresseerd is in TS.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:57 schreef Hansjoh het volgende:
Belangrijkste is denk wel niet te veel druk op haar uit te oefenen.. Dat werkt meestal averechts!
Als de tijd daar is zal ze voor je kiezen (of niet). Je zegt dat ze net single is, dan kan ik wel begrijpen dat ze nog niet toe is aan een nieuwe relatie binnen korte tijd...
Duidelijk. Zeg dat ook eens tegen haar, meld haar dat ze lekker met die andere jongen mag gaan, en ga daarna weer gewoon naar schoolquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:00 schreef Oviedeee het volgende:
dus dat werkt niet echt op deze manier.
Tis un beetje cru gezegd op deze manier, maar inderdaad. Ze eet nu van 2 walletjes.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:56 schreef Snakey het volgende:
Stel je niet aan, verman jezelf en laat d'r gaan. Op deze manier kan ze lekker van twee walletjes eten en zit jij jezelf op te vreten. Niet laten gebeuren.
Ik heb dat min of meer gisteravond al gedaan maar ik gahet vanavond nog een keer doen en zeg erbij dat ik dr niet meer wil spreken totdat ze een antwoord heeft.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:14 schreef Shitonya het volgende:
Dwing haar een keuze. Als ze geen keuze kan maken, weet je dat ze jou dus kennelijk niet leuker/interessanter vindt dan de andere jongen/andere dates. Dan weet je genoeg lijkt mij. Succes
Je zegt het zelf. Je was gewoon een soort van rebound.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:00 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Nou inmiddels is ze alweer 2,5 maand single.. en ze is daar ook overheen..(mede dankzij mij..)
En ja ik ben nogal jaloers aangelegd.. dus dat werkt niet echt op deze manier.
Dan kom je echt over als een onzekere gozer...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:18 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ik heb dat min of meer gisteravond al gedaan maar ik gahet vanavond nog een keer doen en zeg erbij dat ik dr niet meer wil spreken totdat ze een antwoord heeft.
Kun je net zo goed vragen of hij dan over hem heen pist.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:30 schreef L.Denninger het volgende:
Als hij nou wint, krijgt ie dan ook je forum-account ?
Dit werkt overgens ook goed om een beslissing gebasseerd op jezelf te nemen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:24 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ze houdt je aan het
[afbeelding]lijntje
Nee, dan zeggen ze meestal iets in de trant van "je bent mijn type niet" of "je neukt als een afgeschoten kalkoen"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:03 schreef type_29 het volgende:
Valt me nog mee dat ze zo eerlijk is om te zeggen dat er andere kerel is.
De meeste laten je dat echt niet weten.
Niet als die andere gozer dat ook gedaan heeftquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nou dan is de buit toch al binnen?
Ja, maar ja, misschien vindt ze zichzelf dan ook wel hééééééél stoer en vindt ze dat zoiets iets over haar zegt, wat haar weer een reden geeft om boven anderen te staan. Zulke simpele zielen heb je er tussen lopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:03 schreef type_29 het volgende:
"vecht maar voor me, ik heb het toch voor het uitkiezen"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:03 schreef type_29 het volgende:
idd op school leer je dat je EN moet denken en niet OF,,quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:29 schreef EdwinHeijmen het volgende:
hij en ik!!!
Lijkt mij een groter probleem eigenlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:00 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Nou inmiddels is ze alweer 2,5 maand single.. en ze is daar ook overheen..(mede dankzij mij..)
En ja ik ben nogal jaloers aangelegd.. dus dat werkt niet echt op deze manier.
Jaloezie hoort in een relatie. Het is maar net hoe je ermee omgaat. Ik zie in die post niets wat erop duidt dat er een probleem is, alleen dat hij van zichzelf vindt dat ie nogal jaloers aangelegd is.quote:Op maandag 3 september 2007 02:09 schreef Inekris het volgende:
[..]
Lijkt mij een groter probleem eigenlijk.
Ik zou daar wat aan gaan doen ipv zo graag relatie willen om zo iets van bevestiging over je zelf te zoeken, want op die manier werkt het sowieso al nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:00 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
En ja ik ben nogal jaloers onzeker aangelegd.. dus dat werkt niet echt op deze manier.
makkelijk toch.. zeg gewoon: (naam) NWLY WZNTB WJENMKquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:50 schreef Oviedeee het volgende:
Ik heb van de zomer dus een meisje leren kennen waar ik nu helemaal gek op ben. Alleen zij kwam net uit een relatie en was dus weer single.. waarbij ze met meerdere mensen heeft gedate. En nu is er dus een andere persoon.. Ik kon hier niet meer tegen en heb hister om duidelijkheid gevraagd. Hij of ik. Maar ze wist het niet... ze zei dat haar hoofd ook vol zat en ze dat ze niet kan kiezen... Wat moet ik hier nou mee. M'n verstand zegt datik haar maar moet laten gaan.. maar mn gevoelens zeggen dat je ervoor moet gaan.Ik denk de hele dag aan haar namelijk en wil haar eigenlijk niet meer kwijt.
Maar het heeft nu zon invloed dat ik helemaal niet meer naar school ben gegaan deze week en me echt klote voel.![]()
Vette shiznit ouwe!quote:Op woensdag 5 september 2007 13:13 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
makkelijk toch.. zeg gewoon: (naam) NWLY WZNTB WJENMK
dit overtuigt haar![]()
of zet het in je msnnaam.. die dushi diggt dat fo sho
WTFBBQ?quote:Op woensdag 5 september 2007 13:13 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
makkelijk toch.. zeg gewoon: (naam) NWLY WZNTB WJENMK
dit overtuigt haar![]()
of zet het in je msnnaam.. die dushi diggt dat fo sho
2. lijkt me een heel duidelijk antwoord op vraag 1.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:50 schreef Oviedeee het volgende:
1. Ik kon hier niet meer tegen en heb hister om duidelijkheid gevraagd. Hij of ik.
2. Maar ze wist het niet... ze zei dat haar hoofd ook vol zat en ze dat ze niet kan kiezen...
Google helpt!quote:Op woensdag 5 september 2007 13:13 schreef Linkmiegel het volgende:
NWLY WZNTB WJENMK
ja in combinatie met de naam van het desbetreffende meisje natuurlijkquote:Op woensdag 5 september 2007 14:27 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Google helpt!
Never wanna lose you, wij zijn niet te breken, wil je echt nooit meer kwijt.
Lekker persoonlijk, wordt dat echt gebruikt? BAH![]()
In een relatie wellicht, maar ik bedoelde eigenlijk op dit moment lijkt mij de jaloezie voor TS zelf een groter probleem dan het meisje in kwestiequote:Op maandag 3 september 2007 06:55 schreef Integrity het volgende:
[..]
Jaloezie hoort in een relatie. Het is maar net hoe je ermee omgaat. Ik zie in die post niets wat erop duidt dat er een probleem is, alleen dat hij van zichzelf vindt dat ie nogal jaloers aangelegd is.
Ah, dat scheelt een stuk! Dan is het tofquote:Op woensdag 5 september 2007 14:28 schreef Linkmiegel het volgende:
ja in combinatie met de naam van het desbetreffende meisje natuurlijk
In liefde, hyves en msn is alles geoorloofd.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:27 schreef Alcarin het volgende:
Lekker persoonlijk, wordt dat echt gebruikt? BAH![]()
mag ik jouw naam zo doen in mn onderschrift dan?quote:Op woensdag 5 september 2007 15:48 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt een stuk! Dan is het tof![]()
Wat romantisch!quote:Op woensdag 5 september 2007 17:05 schreef Linkmiegel het volgende:
mag ik jouw naam zo doen in mn onderschrift dan?
Balen voor jouquote:Op donderdag 6 september 2007 00:11 schreef Oviedeee het volgende:
Jawel... ze heeft nu in dr msn naam staan dat ze ''in love' islijkt me duidelijk dus. En nee niet met mij.
ik zei het tochquote:Op donderdag 6 september 2007 00:11 schreef Oviedeee het volgende:
Jawel... ze heeft nu in dr msn naam staan dat ze ''in love' islijkt me duidelijk dus. En nee niet met mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |