Kun je net zo goed vragen of hij dan over hem heen pist.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:30 schreef L.Denninger het volgende:
Als hij nou wint, krijgt ie dan ook je forum-account ?
Dit werkt overgens ook goed om een beslissing gebasseerd op jezelf te nemen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:24 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ze houdt je aan het
[afbeelding]lijntje
Nee, dan zeggen ze meestal iets in de trant van "je bent mijn type niet" of "je neukt als een afgeschoten kalkoen"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:03 schreef type_29 het volgende:
Valt me nog mee dat ze zo eerlijk is om te zeggen dat er andere kerel is.
De meeste laten je dat echt niet weten.
Niet als die andere gozer dat ook gedaan heeftquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nou dan is de buit toch al binnen?
Ja, maar ja, misschien vindt ze zichzelf dan ook wel hééééééél stoer en vindt ze dat zoiets iets over haar zegt, wat haar weer een reden geeft om boven anderen te staan. Zulke simpele zielen heb je er tussen lopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:03 schreef type_29 het volgende:
"vecht maar voor me, ik heb het toch voor het uitkiezen"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:03 schreef type_29 het volgende:
idd op school leer je dat je EN moet denken en niet OF,,quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:29 schreef EdwinHeijmen het volgende:
hij en ik!!!
Lijkt mij een groter probleem eigenlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:00 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Nou inmiddels is ze alweer 2,5 maand single.. en ze is daar ook overheen..(mede dankzij mij..)
En ja ik ben nogal jaloers aangelegd.. dus dat werkt niet echt op deze manier.
Jaloezie hoort in een relatie. Het is maar net hoe je ermee omgaat. Ik zie in die post niets wat erop duidt dat er een probleem is, alleen dat hij van zichzelf vindt dat ie nogal jaloers aangelegd is.quote:Op maandag 3 september 2007 02:09 schreef Inekris het volgende:
[..]
Lijkt mij een groter probleem eigenlijk.
Ik zou daar wat aan gaan doen ipv zo graag relatie willen om zo iets van bevestiging over je zelf te zoeken, want op die manier werkt het sowieso al nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:00 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Nou inmiddels is ze alweer 2,5 maand single.. en ze is daar ook overheen..(mede dankzij mij..)
En ja ik ben nogal jaloers onzeker aangelegd.. dus dat werkt niet echt op deze manier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |