MPG? of OA GVDquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:38 schreef Hans_Klok het volgende:
[..]
Weet niet meer hoeveel ik op vakantie uit had gegeven. Weet wel dat ik op lowlands vrij netjes had gedaan. 300 incl. kaartje was ik kwijt.
Aan de hoogste boom met zijn ouders....quote:
Ik ben bang dat mijn uitgaven op de vakantie wat duurder gaat wordenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:28 schreef Hans_Klok het volgende:
[..]
700 euri voor 3 weken, hoe kun je dat ooit voor elkaar krijgen?![]()
jo, alterquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga pauze houdentot straks
![]()
!
ja, dat kloptquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:39 schreef Hans_Klok het volgende:
[..]
nee die ondergrondse was niet 5 verdiepingen, wel aardig wat hoogte verschillen erin en wazige doorgangetjes
Bakkesquote:
whehe.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:40 schreef OA het volgende:
[..]
Aan de hoogste boom met zijn ouders....![]()
dat is ook niet bepaald moelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mijn uitgaven op de vakantie wat duurder gaat worden
WTF....quote:
ik ben het sowieso niet, ik zit hier al niet op te lettenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:42 schreef OA het volgende:
[..]
WTF....![]()
Ik zou eerder gokken op Lenny of toch gewoon eer-ik...
MPG is brandje schoon wat betreft klonen.... zegt ie![]()
Nee, dan was het Maik0l....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe.
Ik snap ook niet dat je het gewoon fonetisch schrijft
Even afgezien van de reiskosten: mja, vaak uit eten, het land van technische gadgets. Dus dat zal wel wat gaan kostenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat is ook niet bepaald moelijk.
3 ruggen zit je zo aan, in 3 weken.
Hoelang ga je?
Ik ook. Achterneef ofzo van Chantal Janzen.quote:
Dan ben je nog goedkoper uit dan dat ik was, Lquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:38 schreef Hans_Klok het volgende:
[..]
Weet niet meer hoeveel ik op vakantie uit had gegeven. Weet wel dat ik op lowlands vrij netjes had gedaan. 300 incl. kaartje was ik kwijt.
Goeie zaak.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even afgezien van de reiskosten: mja, vaak uit eten, het land van technische gadgets. Dus dat zal wel wat gaan kosten
24 dagen. Waarvan 2 dagen de heen- en terugvlucht zijn
chantal janzenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook. Achterneef ofzo van Chantal Janzen.
Die heeft op dezelfde middelbare school gezeten als ikquote:
tofquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Die heeft op dezelfde middelbare school gezeten als ik![]()
quote:
quote:
quote:[..]
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:56 schreef cablegunmaster het volgende:
Topicreport Titel verandering : KSC 436 Attack of the clones![]()
quote:
Doe maar niet. Dan mieteren ze het hier dichtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
niet echt in gevoerd oekelmaar het zou kunnen
![]()
het eerste KSC topic dat dichtgegooid wordquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:59 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Doe maar niet. Dan mieteren ze het hier dicht.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het eerste KSC topic dat dichtgegooid word![]()
maar was ze lekker?
Eens.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:02 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
Het is nu wel klaar met die kutklonen.
Als je zonodig een Sc wil verneuken ga dan gezellig in ONZ spelen, maar niet hier.
Vanaf nu ga ik alle kloonreakties gewoon verwijderen.
Schreeuwerig, maar duidelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:03 schreef buzzer het volgende:
TT aangepast ook
Iedereen baggert, met kloon of zonder.. heeft er echt helemaal niks mee te makenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:02 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
Als je zonodig een Sc wil verneuken ga dan gezellig in ONZ spelen, maar niet hier.
goeie TT buzzquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:05 schreef buzzer het volgende:
maar niet hier, zo simpel is dat...
De speeltuin is in ONZ en hier houden we het gewoon gezellig.
Ho es effe. Ik acht mijzelf wel een kwaliteitsusertquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:04 schreef Hans_Klok het volgende:
[..]
Iedereen baggert, met kloon of zonder.. heeft er echt helemaal niks mee te maken
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:02 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
Dan kan beter iedereen opflikkeren naar ONZ. Waarom niet de hele KSC naar ONZ verplaatsen? Net of Pheno, CBM, OA, MPG of wie dan ook ooit serieus zijn..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:05 schreef buzzer het volgende:
maar niet hier, zo simpel is dat...
De speeltuin is in ONZ en hier houden we het gewoon gezellig.
quote:
Chili is iets goedkoper dan Nederland...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goeie zaak.
Ik ben ook van mening dat je eens in de zoveel tijd best wat uit mag geven aan een goeie vakantie.
Helemaal als je plaatsen gaat bezoeken die jij op de planning hebt staan.
Dat zijn nou eenmaal locaties die je als het goed is niet vaak gaat bezoeken, dus mag het best wat kosten om daar goed rond te kijken.
Is al een langsgekomen!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:56 schreef cablegunmaster het volgende:
Topicreport Titel verandering : KSC 436 Attack of the clones![]()
Eindelijk!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:02 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
Ik niet. Tenzij je weer wijs gaat doen emt je oud nederlandschquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ho es effe. Ik acht mijzelf wel een kwaliteitsusert.
Schijt, op deze manier is het net een hans klok show: voorspelbaar en niet leukquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:59 schreef MPG het volgende:
Doe maar niet. Dan mieteren ze het hier dicht.
Ik heb jou nog nooit een kwalitatief sterke post zien maken. Waar maak je je druk om gast? Als je het klonen zo irritant vindt, begin dan bij jezelf met het maken van kwalitatief betere posts.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schijt, op deze manier is het net een hans klok show: voorspelbaar en niet leuk
Ik bagger zelden...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:07 schreef Hans_Klok het volgende:
[..]
Dan kan beter iedereen opflikkeren naar ONZ. Waarom niet de hele KSC naar ONZ verplaatsen? Net of Pheno, CBM, OA, MPG of wie dan ook ooit serieus zijn..hulde aan de bagger!
OA!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:08 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Chili is iets goedkoper dan Nederland...
Heb voor 3 weken ± ¤3000 gereserveerd...![]()
[..]
Is al een langsgekomen!![]()
[..]
Eindelijk!!![]()
Buzzer ftw! [afbeelding]
ikquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:10 schreef OA het volgende:
[..]
Ik bagger zelden...![]()
En ja, ik heb ook weleens een kloon aangemaakt... wie niet?![]()
Ja, jij MPG...![]()
BTW: als je al zoeen reactie geeft, doe dat dan niet als kloon... lekker geloofwaardig hoor...![]()
Geen zin om terug te switchenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:10 schreef OA het volgende:
[..]
Ik bagger zelden...![]()
Ja, jij MPG...![]()
BTW: als je al zoeen reactie geeft, doe dat dan niet als kloon... lekker geloofwaardig hoor...![]()
newbquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iknooit een cloon aangemaakt
Ik bagger niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:10 schreef OA het volgende:
[..]
Ik bagger zelden...![]()
Ja, jij MPG...![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik bagger niet.
Ik doe niet aan kloons.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik bagger niet.
Ik doe niet aan kloons.
je kan er gewoon niet tegen dat je aan een kloon geen identiteit kan plakkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wie is dat dan weermoet niet gekker worden ik geef Buzzer 400 % gelijk
![]()
quote:
Niets, zo lang er niet gebaggerd wordt buiten ONZ...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:13 schreef Zwans_Klok het volgende:
Wat is er trouwens mis met posten onder kloons in een SC.
Zo blijft het lekker centraal toch
Eens is met OA.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:14 schreef OA het volgende:
Mensen, ik zou het niet leuk vinden als deze reeks in de ban gaat....![]()
Ja, dat meen ik serieus!
Het is leuk tijdverdrijf en als je het daar niet mee eens bent, probeer je maar in ONZ een baggerSC te starten....![]()
Dat ben ik wel met je eensquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:14 schreef OA het volgende:
Mensen, ik zou het niet leuk vinden als deze reeks in de ban gaat....![]()
Ja, dat meen ik serieus!
Het is leuk tijdverdrijf en als je het daar niet mee eens bent, probeer je maar in ONZ een baggerSC te starten....![]()
In een SC kwalitatieve posts, natuurlijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:10 schreef Hans_Klok het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit een kwalitatief sterke post zien maken. Waar maak je je druk om gast? Als je het klonen zo irritant vindt, begin dan bij jezelf met het maken van kwalitatief betere posts.
En stik in je puntposts.
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens
Zonde om bijna 450 topics door de plee te spoelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |