MPG? of OA GVDquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:38 schreef Hans_Klok het volgende:
[..]
Weet niet meer hoeveel ik op vakantie uit had gegeven. Weet wel dat ik op lowlands vrij netjes had gedaan. 300 incl. kaartje was ik kwijt.
Aan de hoogste boom met zijn ouders....quote:
Ik ben bang dat mijn uitgaven op de vakantie wat duurder gaat wordenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:28 schreef Hans_Klok het volgende:
[..]
700 euri voor 3 weken, hoe kun je dat ooit voor elkaar krijgen?![]()
jo, alterquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga pauze houdentot straks
![]()
!
ja, dat kloptquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:39 schreef Hans_Klok het volgende:
[..]
nee die ondergrondse was niet 5 verdiepingen, wel aardig wat hoogte verschillen erin en wazige doorgangetjes
Bakkesquote:
whehe.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:40 schreef OA het volgende:
[..]
Aan de hoogste boom met zijn ouders....![]()
dat is ook niet bepaald moelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mijn uitgaven op de vakantie wat duurder gaat worden
WTF....quote:
ik ben het sowieso niet, ik zit hier al niet op te lettenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:42 schreef OA het volgende:
[..]
WTF....![]()
Ik zou eerder gokken op Lenny of toch gewoon eer-ik...
MPG is brandje schoon wat betreft klonen.... zegt ie![]()
Nee, dan was het Maik0l....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe.
Ik snap ook niet dat je het gewoon fonetisch schrijft
Even afgezien van de reiskosten: mja, vaak uit eten, het land van technische gadgets. Dus dat zal wel wat gaan kostenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat is ook niet bepaald moelijk.
3 ruggen zit je zo aan, in 3 weken.
Hoelang ga je?
Ik ook. Achterneef ofzo van Chantal Janzen.quote:
Dan ben je nog goedkoper uit dan dat ik was, Lquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:38 schreef Hans_Klok het volgende:
[..]
Weet niet meer hoeveel ik op vakantie uit had gegeven. Weet wel dat ik op lowlands vrij netjes had gedaan. 300 incl. kaartje was ik kwijt.
Goeie zaak.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even afgezien van de reiskosten: mja, vaak uit eten, het land van technische gadgets. Dus dat zal wel wat gaan kosten
24 dagen. Waarvan 2 dagen de heen- en terugvlucht zijn
chantal janzenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook. Achterneef ofzo van Chantal Janzen.
Die heeft op dezelfde middelbare school gezeten als ikquote:
tofquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Die heeft op dezelfde middelbare school gezeten als ik![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |