quote:
quote:[..]
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:56 schreef cablegunmaster het volgende:
Topicreport Titel verandering : KSC 436 Attack of the clones![]()
quote:
Doe maar niet. Dan mieteren ze het hier dichtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
niet echt in gevoerd oekelmaar het zou kunnen
![]()
het eerste KSC topic dat dichtgegooid wordquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:59 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Doe maar niet. Dan mieteren ze het hier dicht.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het eerste KSC topic dat dichtgegooid word![]()
maar was ze lekker?
Eens.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:02 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
Het is nu wel klaar met die kutklonen.
Als je zonodig een Sc wil verneuken ga dan gezellig in ONZ spelen, maar niet hier.
Vanaf nu ga ik alle kloonreakties gewoon verwijderen.
Schreeuwerig, maar duidelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:03 schreef buzzer het volgende:
TT aangepast ook
Iedereen baggert, met kloon of zonder.. heeft er echt helemaal niks mee te makenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:02 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
Als je zonodig een Sc wil verneuken ga dan gezellig in ONZ spelen, maar niet hier.
goeie TT buzzquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:05 schreef buzzer het volgende:
maar niet hier, zo simpel is dat...
De speeltuin is in ONZ en hier houden we het gewoon gezellig.
Ho es effe. Ik acht mijzelf wel een kwaliteitsusertquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:04 schreef Hans_Klok het volgende:
[..]
Iedereen baggert, met kloon of zonder.. heeft er echt helemaal niks mee te maken
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:02 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
Dan kan beter iedereen opflikkeren naar ONZ. Waarom niet de hele KSC naar ONZ verplaatsen? Net of Pheno, CBM, OA, MPG of wie dan ook ooit serieus zijn..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:05 schreef buzzer het volgende:
maar niet hier, zo simpel is dat...
De speeltuin is in ONZ en hier houden we het gewoon gezellig.
quote:
Chili is iets goedkoper dan Nederland...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goeie zaak.
Ik ben ook van mening dat je eens in de zoveel tijd best wat uit mag geven aan een goeie vakantie.
Helemaal als je plaatsen gaat bezoeken die jij op de planning hebt staan.
Dat zijn nou eenmaal locaties die je als het goed is niet vaak gaat bezoeken, dus mag het best wat kosten om daar goed rond te kijken.
Is al een langsgekomen!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:56 schreef cablegunmaster het volgende:
Topicreport Titel verandering : KSC 436 Attack of the clones![]()
Eindelijk!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:02 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |