Ik kan heel veel m&m's achter elkaar, als ik thuiskom uit m'n werk en hongerig ben, maar tegelijkertijd zo moe dat ik eerst effe op de bank wil neerploffen alvorens te gaan koken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:04 schreef Ringo het volgende:
Een pak Luikse wafels en een zak chips in minder dan tien minuten.
Leegroven. Wat joppiesaus erover en vreten maar.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:31 schreef Ole het volgende:
en mijn huisdieren hebben hun bakjes vol
Daarover gesproken, kun je die dingen buiten de koelkast bewaren?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:32 schreef Nosh het volgende:
magnetronhotdogs
nah,,, het ruikt soms best lekker, maar nee, laat maarquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:33 schreef cerreur het volgende:
[..]
Leegroven. Wat joppiesaus erover en vreten maar.
Alles smaakt goed met wat joppiesaus.
Kan geen kwaad als ze in de verpakking blijven. Gok ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:33 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Daarover gesproken, kun je die dingen buiten de koelkast bewaren?
Gisteren gekocht bij de Shell, en ze liggen nu al 24 uur buiten de koelkast...
Ik probeer het gewoon, bedankt voor het duwtjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:42 schreef Nosh het volgende:
[..]
Kan geen kwaad als ze in de verpakking blijven. Gok ik.
Met een beetje geluk wordt de smaak er alleen maar 'interessanter' door..
Laat je het wel even weten wat je maag er van vond?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:43 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik probeer het gewoon, bedankt voor het duwtje![]()
Hij gaat er nu in, oraal wel te verstaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:57 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Laat je het wel even weten wat je maag er van vond?
Dan liever rectaalquote:Op donderdag 30 augustus 2007 02:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:
asperges uit blik zo in een keer naar binnen duwen
Weet niet of het feit dat ie niet gekoeld bewaard was de boosdoener is, de matige 'bockworst' of de smaakloze kaas, maar culinair was ie niet helemaal je van het...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:57 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Laat je het wel even weten wat je maag er van vond?
geef is een voorbeel danquote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:01 schreef MissHobje het volgende:
Eigenlijk alles wat hier genoemd wordt vind ik geen "schaam" food
Ja nietquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 04:09 schreef Noin het volgende:
Ik koop altijd een zak goedkope Wilhemina-pepermunten (zijn best grote) en een zak chocotoffs.
Eerst een chocotoff in je mond, 2x kauwen en als het begint te smelten dan een pepermunt in je mond doen.
Ik doe het niet waar mijn collega's bij zijn want die kijken me aan alsof ik geen after-eight kan betalen.
Ah, die van mij staat er al, zie ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:29 schreef parselmouth het volgende:
Een halve liter Ben & Jerry's in een kwartier tijd in m'n eentje.
Pizza's met heinz ketchup erbijquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, en die heinz. Ik zie m al een paar keer langskomen. Ik ben een behoorlijke culi-freak, eet altijd echt heel goed, maar Heinz is ook wel een van mijn 'eetzonden'. Ik vind het, oprecht, best een goed product: kijk maar bij de ingredienten, er zit gewoon niet echt iets raars in aan hulpstoffen o.i.d.
Heinz![]()
Niet op een zelfgemaakte pizza jahquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:51 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Pizza's met heinz ketchup erbijEcht italianenverdriet, maar wel heel lekker!
![]()
He getsie!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 06:17 schreef KritischeMassa het volgende:
Een kennisvan mij:
een plak boterhammenworst en dan een laag hagelslag en dat om en om tot de boterhammenworst op is, mayonaise erop en opeten als een taartje
vol verbazing zitten bekijken
Jammer dat ze die glanslaag maken van luizen. Was onlangs op keuringsdienst van waardequote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:18 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik kan heel veel m&m's achter elkaar, als ik thuiskom uit m'n werk en hongerig ben, maar tegelijkertijd zo moe dat ik eerst effe op de bank wil neerploffen alvorens te gaan koken.
Er zit cochenille in als kleurstof, idd. Als je geen cochenille wilt eten, zou ik maar eens gaan opletten in de super, want dat zit in VEEL producten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:33 schreef LENUS het volgende:
[..]
Jammer dat ze die glanslaag maken van luizen. Was onlangs op keuringsdienst van waarde![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Karmijnquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er zit cochenille in als kleurstof, idd. Als je geen cochenille wilt eten, zou ik maar eens gaan opletten in de super, want dat zit in VEEL producten.
Eenschquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:51 schreef ColdFeet het volgende:
![]()
[..]
Niet op een zelfgemaakte pizza jahAlleen op opwarmpizza's.
Dat zou zo'n beetje het enige zijn... ik schaam mij namelijk verder eigenlijk niet voor wat ik eet...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:29 schreef parselmouth het volgende:
Een halve liter Ben & Jerry's in een kwartier tijd in m'n eentje.
Witte wat?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:03 schreef Vanyel het volgende:
Witte uit de pot. Niet vaak, maar zo af en toe zijn ze heeerlijk.
Dat is dan ook meteen de enige manier waarop ik ze eet.
en pizza'squote:
Ik doe ze in de koekenpan, met een klein beetje olie. Dan heb je een beetje het tosti-effect: het midden wordt wel bruin, maar de randjes niet. Nou ja, altijd beter dan magnetronnenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Slappe hap met hete kaasZo af en toe is dat zo heeeeeeeeerlijk smerig
Wat een gelulquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:21 schreef Gripper het volgende:
Ik eet echt te vaak knorr wereldgerechten. Ja, ik weet dat het niet authentiek is, en ja, ik weet dat zelf maken lekkerder én goedkoper is. Maar het is zo lekker (kip madras) en zo makkelijk...
![]()
En dan nog een dikke klodder Zaanse mayo erbij.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Slappe hap met hete kaasZo af en toe is dat zo heeeeeeeeerlijk smerig
Wat kost een 'wereldgerecht'? Ze hebben er ook chapati's bij. Als ik die maak kosten ze naar schatting tweeënhalve cent.quote:
Gebakken kaas is "kaal" al gruwelijk lekker. Uit de pan of uit het tosti-ijzerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En dan nog een dikke klodder Zaanse mayo erbij.
Weet je wat ook lekker is? Gebakken kaas! Men neme een dikke plak kaas, men hale deze door ei, men bestrooie hem rijkelijk met paneermeel, men bakke hem in de pan (niet te heet). Smullen maar!
En dan laat je voor het gemak je andere produkten weg die A geld kosten, B veels te veel is. Kip, rijst, kruiden etc.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat kost een 'wereldgerecht'? Ze hebben er ook chapati's bij. Als ik die maak kosten ze naar schatting tweeënhalve cent.
5 kilo chapatimeel = 5 euro
1 chapati = 25 gram
40 chapati's in een kilo
1 chapati kost ¤ 0,025 euro
Tja, ik zou het niet weten, ik eet niet meer uit pakjes tegenwoordig en heb de wereldgerechten dus ook nooit geproefd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan laat je voor het gemak je andere produkten weg die A geld kosten, B veels te veel is. Kip, rijst, kruiden etc.
Daarbij smaakt het "origineel" niet altijd "beter". Ik zou het eerder "anders" willen noemen.
Echte Tandoori vind ik heerlijk maar de Tandoori uit de Wereldgerechten vind ik net zo lekker. Alleen anders. Het is maar een naampje die ze eraan geven.
En dan vergeet je ook nog de tijd. Het kost een stukje meer tijd om het origineel te maken.
Een vriend van me had de gewoonte om een bord met brinta-poeder te vullen en er dan zoveel (eigenlijk: zo weinig) melk doorheen te roeren dat het net niet meer stoof bij het oplepelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:15 schreef BettyR het volgende:
Ik eet Brinta die zo dik is dat mijn lepel er rechtop in kan staan.
Het is misschien fout, maar volgens noorse begrippen is het door normaal.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
gevangen in noorwegen wegens wetenschappelijk onderzoek![]()
Wij hadden thuis iets dat min of meer andersom was: wij aten macaroni met satésaus. Ik heb het al jaren niet meer op, maar ik wist niet beter en vond het altijd erg lekker. Pas toen een vriendinnetje bijna over haar nek ging toen ik vertelde wat ik 's avonds ging eten, begon ik me ervoor te schamenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:15 schreef Thomass het volgende:
Iedereen in mijn omgeving vindt het belachelijk dat ik mijn bami - net als pasta - eet met strooikaas. Ik schaam me er niet echt voor eigenlijk; maar misschien zou ik dat wel moeten doen?
Tuurlijk, dat past je.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:50 schreef Verbal het volgende:
Dat zou zo'n beetje het enige zijn... ik schaam mij namelijk verder eigenlijk niet voor wat ik eet...
V.
Habba Habba!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:16 schreef Bluezz het volgende:
Een ons rosbief zo opeten, onderweg het liefst als je net boodschappen hebt gedaan
![]()
damn jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:16 schreef Bluezz het volgende:
Een ons rosbief zo opeten, onderweg het liefst als je net boodschappen hebt gedaan
![]()
Dat is toch geen rare combi...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:01 schreef Muck het volgende:
rijst met ragout...
heel simpel, rare combinatie, maar lekker dat het is!
niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:55 schreef Serendips het volgende:
[..]
Dat is toch geen rare combi...![]()
Eet ik best vaak aangezien brood op zo'n vroeg moment niet door je strot te krijgen isquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:19 schreef W1ZZ het volgende:
Noodles als ontbijt om acht uur 's ochtends.
![]()
Das vrij normaal hoor, vooral oudere mensen eten het bij mijn weten nog wel is (misschien iets van vroegâh?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:01 schreef Muck het volgende:
rijst met ragout...
heel simpel, rare combinatie, maar lekker dat het is!
Wat heb ik gewonnen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:19 schreef purplerose het volgende:
And we have a winner
Getverdemme misstique
Volgens mij doodnormaal. Zie het iig vaak genoeg, bij verschillende personen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:26 schreef Torio het volgende:
krentenbol met kaas, schijnt raar te zijn
Helemaal niet zo raar hoor. Best een bekende snackquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:19 schreef purplerose het volgende:
And we have a winner
Getverdemme misstique
Ragout met zelf gemaakte aardappel salade vind ik ook wel lekker.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb dat ook wel eens gehad, rijst met ragoût. Is jummie.
Verkopen ze zelfs voorverpakt bij AH to Goquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:26 schreef Torio het volgende:
krentenbol met kaas, schijnt raar te zijn
Smeerpaté met hagelslagquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:54 schreef Drasss het volgende:
Hmmz Vroeger vond ik Paté met hagelslag op een boterham altijd heerlijk.
niets mis meequote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb dat ook wel eens gehad, rijst met ragoût. Is jummie.
Dat zal het wel zijn. Mijn moeder maakte dat vroeger best vaak klaar. Dan deed ze de rijst in een rijstrand, om die vervolgens op een bord te storten en in het midden van de rijst-ring een hele berg zelfgemaakte kippenragout te parkeren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:11 schreef Trusten het volgende:
Das vrij normaal hoor, vooral oudere mensen eten het bij mijn weten nog wel is (misschien iets van vroegâh?)
Mijn oma eet rijst met ragout en erwten![]()
Smeerlapquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:18 schreef Jurk het volgende:
Als de Duo Penotti bijna op is....een banaan in de pot prakken en het er met mn vingers uit eten....maar ik doe het alleen als ik zeker weten alleen thuis ben.....het wordt nogal een smeerboel.
![]()
![]()
![]()
Herkenbaar. En dan zoveel van dat soort zooi eten dat je het koken maar liever helemaal vergeet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:18 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik kan heel veel m&m's achter elkaar, als ik thuiskom uit m'n werk en hongerig ben, maar tegelijkertijd zo moe dat ik eerst effe op de bank wil neerploffen alvorens te gaan koken.
En je schaamt je voor iets wat iedereen die ik ken ook lekker vindt omdat...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:26 schreef Tezz het volgende:
Oe ik weet er nog eentje: een pitabroodje met jonge kaas en aardbeienjam en dan eventjes onder de grill totdat de kaas gesmolten is.
Heerlijk!
...Tezz de TT en de OP niet gelezen heeft en als een blinde kneus het nodig vond een lekker recept neer te kwakkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je schaamt je voor iets wat iedereen die ik ken ook lekker vindt omdat...
Nee hoor, dat zou ik niet lekker kunnen noemen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:41 schreef Isabeau het volgende:
En je schaamt je voor iets wat iedereen die ik ken ook lekker vindt omdat...
Dat deed ik eerst ook heel vaakquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik roer mijn knaldure Ben & Jerry's het liefst helemaal zacht tot een soort milkshake. Soms als ik geen geduld heb zet ik de hele pot eerst in de magnetron om snel te smelten![]()
daar werd volop reclame voor gemaakt op tvquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:44 schreef Serendips het volgende:
BTW, dat heette vroeger, in de jaren '90' toch een 'cheezer'...
die krengen werden bij mij op school uitgedeeld, hele ladingen gingen mee naar huisquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
daar werd volop reclame voor gemaakt op tv
Ik kan me herinneren dat ze bij ons op school ook wel eens zijn geweest om ze uit te delen. (Er werd nooit wat uitgedeeld!). Toen met een hele grote boog omheen gelopen. Ik zal mijn broodje kaas toch niet laten verkrachten door een grote klodder jam!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
die krengen werden bij mij op school uitgedeeld, hele ladingen gingen mee naar huis
en ze waren best lekker
Ik vind het ook niet raar, met macaroni is het ook lekker.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:58 schreef Muck het volgende:
[..]
niet?
iedereen die ik vertel dat ik dat eet, kijkt me aan alsof ik gek ben
Oe, das wel een heul opvallende zeg, dat moet een smaak sensatie gevenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:16 schreef Ringeling het volgende:
Doritos, of paprikachips met nutella![]()
*checkt foboquote:Op zondag 2 september 2007 22:05 schreef Aventura het volgende:
Ik eet weleens een blik witte bonen in tomatensaus. Omdat ik soms te lui ben om te koken. Weet niet of het genant is. Wel een onwijze paupermaaltijd, maar ik vind het wel lekker.
En wat Tinkepink zegt. Ik schaam me meer over hoeveelheden. Ik kan binnen tien minuten een hele zak chips op. Daarnet heb ik een halve rol chocoladekoekjes opgegeten. Daarvoor een heel pakje Paturain met crackers.Sowieso ben ik in gezelschap altijd het eerst klaar met eten. In een restaurant eet ik ook vaak best veel. En ben zelfs best chagrijnig als ik voor mijn gevoel niet genoeg heb gegeten. Ik eet heel vaak meer dan de mannen in mijn gezelschap. Niet echt een charmante eigenschap
Oh ja, heerlijk! Heb ik in Amerika geleerd. Nu moet ik morgen selderij gaan kopen!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:16 schreef Misstique het volgende:
Selderij met pindakaas.. Gewoon met de stengles in de pindakaaspot vissen.
.
Nee, niet na die hompenquote:Op zondag 2 september 2007 22:48 schreef conleche het volgende:
Hebbie nou niet de verkeerde smiley gebruikt![]()
Ik vind het ideaal om naar een restaurant te gaan met mensen die erg veel eten en drinken, dan val ik niet zo op.quote:Op zondag 2 september 2007 22:05 schreef Aventura het volgende:
Ik eet weleens een blik witte bonen in tomatensaus. Omdat ik soms te lui ben om te koken. Weet niet of het genant is. Wel een onwijze paupermaaltijd, maar ik vind het wel lekker.
En wat Tinkepink zegt. Ik schaam me meer over hoeveelheden. Ik kan binnen tien minuten een hele zak chips op. Daarnet heb ik een halve rol chocoladekoekjes opgegeten. Daarvoor een heel pakje Paturain met crackers.Sowieso ben ik in gezelschap altijd het eerst klaar met eten. In een restaurant eet ik ook vaak best veel. En ben zelfs best chagrijnig als ik voor mijn gevoel niet genoeg heb gegeten. Ik eet heel vaak meer dan de mannen in mijn gezelschap. Niet echt een charmante eigenschap
Dat heb ik vanavond ook gegetenquote:Op zondag 2 september 2007 22:05 schreef Aventura het volgende:
hahahaha. Jawel hoor, wel gelezen. Zie mijn eerdere post daarboven. Maar kaas met jam, ik wist niet dat dit normaal was, hihi. Ik vond het behoorlijk vreemd, maar toen ik het voor de eerste keer per ongeluk proefde was het heerlijk! Nou het is dus normaal. Nou ja excuses dan!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
...Tezz de TT en de OP niet gelezen heeft en als een blinde kneus het nodig vond een lekker recept neer te kwakken
Broodje pindakaas+hagelslagquote:Op maandag 3 september 2007 09:06 schreef fembol het volgende:
broodje pindakaas met hagelslag --> pindarotjsjes!!![]()
quote:
dat is niet uit te leggen, dat is alleen zelf te ervarenquote:Op zondag 2 september 2007 21:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oe, das wel een heul opvallende zeg, dat moet een smaak sensatie geven![]()
Kan je me uitleggen wat voor smaak sensatie je dan meemaakt of is dat niet uit te leggen![]()
Het lijkt mij niks maar in Engeland schijnt het vaker gegeten te worden. Zoek maar eens op chip butty.quote:
In Frankrijk ook en dan stoppen ze er ook nog een hamburger bij en ik meen dat ze het dan een 'sandwich Americain' noemenquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:41 schreef n0a het volgende:
[..]
Het lijkt mij niks maar in Engeland schijnt het vaker gegeten te worden. Zoek maar eens op chip butty.
Ik wálg van afgekoelde pizza. Wanneer het kouder wordt krijg je die smerige zichtbare vetlaagquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:50 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Af en toe een lepeltje sambal, zo voor de lekker.(En het schijnt sowieso heel vreemd te zijn om standaard een flesje Tabasco en een potje sambal in je handtas te hebben.
)
Verder bestel ik graag vega roti, nacho's of een pizza, om die dan koud te laten worden en de volgende dag mee te nemen naar mijn werk. Een pizza is echt veel lekkerder wanneer hij koud is!![]()
Dat heb ik bij friet. Als je koude of zelfs maar lauwe friet eet dan proef je zo dat ranzige vet aan je gehemelte. Brr. Dat heb ik trouwens niet bij pizza. Dat en die kouwe Chinees komt me ook bekend voor. Als ontbijt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wálg van afgekoelde pizza. Wanneer het kouder wordt krijg je die smerige zichtbare vetlaag! Daarom moet ik pizza altijd snel eten
.
Ik wist niet eens van die zichtbare vetlaag.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wálg van afgekoelde pizza. Wanneer het kouder wordt krijg je die smerige zichtbare vetlaag! Daarom moet ik pizza altijd snel eten
.
Nou, eigenlijk schaam ik me meer voor de manier waarop ik ( banaan in de duopenotti en de stukjes eruit pulken..) het eet. Het is een waar slagveld..quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom zou je je schamen voor wat je eet?
Nou, laten we zo zeggen: het getuigt niet van goede smaak om en publique ketchup op je camembert te doen (en ik doe het ook niet altijd hoor en ik weet niet eens meer hoe ik het ooit ontdekt heb, das het rare, ik bedoel ooit moet toch de eerste x zijn geweest dat ik dacht, hé, kom, laat ik er nu eens wat ketchup op doenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:25 schreef Pietverdriet het volgende:
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:06 schreef conleche het volgende:
(al was het alleen maar omdat ik de neiging heb om dan meer op m'n gezicht te smeren dan in m'n mond te krijgen)
I wonder whyquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Krentenbol met kaassoufle, reageert iedereen ook altijd zo gek op trouwens...
Krentebol met kaas heeft inderdaad dat effect...quote:Op woensdag 5 september 2007 00:24 schreef purplerose het volgende:
Idd, sommige dingen zijn nu eenmaal een prive aangelegenheid![]()
![]()
![]()
mensen om je heen zitten die je aankijken van WTF! doe jij nou , ben je holbewoner geworden!?![]()
Hoe je iets eet, dan? Of was jij niet degene die de gordijnen invliegt zodra er aan tafel geprakt wordt?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat heb ik al als ik een broodje kroket met gekookt ei eet.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Krentebol met kaas heeft inderdaad dat effect...
Ja, DAAR moet je je wel voor schamen idd.quote:Op woensdag 5 september 2007 02:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hoe je iets eet, dan? Of was jij niet degene die de gordijnen invliegt zodra er aan tafel geprakt wordt?
Ikgeef de voorkeur aan een broodje kroket met plakjes kaas erop, maar ieder zijn dingquote:Op woensdag 5 september 2007 02:18 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat heb ik al als ik een broodje kroket met gekookt ei eet.
Ik eet ook vaak genoeg koude pizza, of neem als er een stuk over is dit gewoon mee naar mijn werk. Moet je eens naar Canada gaan, daar eten de gezinnen gewoon `s morgens de resten op. Misschien komt dit ook wel door mijn Canadees bloed dat ik koude pizza`s lekker vind.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:50 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Een pizza is echt veel lekkerder wanneer hij koud is!![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 15:40 schreef Professional het volgende:
[..]
Ik eet ook vaak genoeg koude pizza, of neem als er een stuk over is dit gewoon mee naar mijn werk. Moet je eens naar Canada gaan, daar eten de gezinnen gewoon `s morgens de resten op. Misschien komt dit ook wel door mijn Canadees bloed dat ik koude pizza`s lekker vind.
Ik heb ook wel een leuke combinaties wat ik echt overheerlijk vind:
Broodje kaassouflé met satesaus, gewone chips met mosterd, frites met sambal (lepels), broodje met chips.
Das lekker..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:10 schreef kingjotte het volgende:
wel laatst nog een hele rare gezien, een collega van me at rauwe friet op![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:33 schreef Charmian het volgende:
Offuh boerenkoolstampot met een klodder mayo ipv jus, ik durf dat echt niet te vragen als ik dat bij iemand anders eet![]()
Oh heerlijk!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:15 schreef BettyR het volgende:
Ik eet Brinta die zo dik is dat mijn lepel er rechtop in kan staan.
Nostalgie!quote:Op vrijdag 7 september 2007 02:12 schreef bloodymary het volgende:
Wat nog lekkerder is, als je verse frites maakt, er een paar al na het voorbakken opeten staand achter het aanrecht omdat je met de rest bezig bent en dan soppen in de mayonaisepot!
Ja das waar, mijn schaamte gaat dan ook meer om het feit dat ik:quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:29 schreef bloodymary het volgende:
Jawel het gaat juist om frietjes na de eerste keer voorbakken, die zijn altijd nog slap. Maar in zo'n cafetarie maken ze vast geen verse frites, dus die zijn dan al voorgebakken, jij hebt het over gewone frites die al klaar is.
quote:Op zondag 9 september 2007 19:28 schreef Krln het volgende:
en ik wil best opbiechten dat ik soms als ik ermee loop te prullen een papieren zakdoekje eet haha.... wel weinig calorien
doe ik ook, is lekker om te kauwen idd, of het papieren stokje na een lollie.... oraal gefixeerd denk ikquote:Op zondag 9 september 2007 19:34 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was. Of hoekjes van papier ofzo... Maar da's meer om het kauwen.
Haha, ja dat klopt wel. Ben altijd wel op iets aan het kauwen en word ook zeer geregeld wakker met m'n duim in m'n mondquote:Op zondag 9 september 2007 19:46 schreef Krln het volgende:
[..]
doe ik ook, is lekker om te kauwen idd, of het papieren stokje na een lollie.... oraal gefixeerd denk ik
ik ook!quote:Op maandag 10 september 2007 01:08 schreef Spacehamster het volgende:
Ik dip mijn frites in de kroket.![]()
Das heel gewoon hoor!quote:Op zondag 9 september 2007 19:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik eet wel eens magere spelkreepjes uit de verpakking of plakjes ham zonder niks![]()
De cruciale vraag in deze is natuurlijk of je de bonen eerst warm gemaakt hebt. Zo niet, ga je dan maar schamen. Warm zijn ze erg lekker. Mijn vrouw gooit er dan nog wel appelmoes overheenquote:Op zondag 2 september 2007 22:05 schreef Aventura het volgende:
Ik eet weleens een blik witte bonen in tomatensaus.
quote:Op zondag 9 september 2007 19:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik eet wel eens magere spelkreepjes uit de verpakking![]()
Dat is toch heel normaal?quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:51 schreef appelsientje het volgende:
Bruine bonen met spekjes en stroop
Inderdaad, voetballen bij de Vroomshoopse Boys. Kom op zegquote:Op donderdag 13 september 2007 07:47 schreef staticdata het volgende:
ik zou me hier toch wel voor schamen
Voetballertje krijgt geld voor eten naaktslak
quote:Op donderdag 13 september 2007 08:20 schreef Isegrim het volgende:
Een collega van mij vertelde gister dat ze vroeger een lucratieve bron van inkomsten had: ze at wormen voor 25 gulden (schoolgenoten betaalden haar ervoor).
Ach, zo'n worm is glad en die kun je gemakkelijk in één keer doorslikken. Ze kocht er de allernieuwste Barbies van.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 08:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ach, zo'n worm is glad en die kun je gemakkelijk in één keer doorslikken. Ze kocht er de allernieuwste Barbies van.
quote:
*proest*quote:Op donderdag 30 augustus 2007 04:09 schreef Noin het volgende:
Ik koop altijd een zak goedkope Wilhemina-pepermunten (zijn best grote) en een zak chocotoffs.
Eerst een chocotoff in je mond, 2x kauwen en als het begint te smelten dan een pepermunt in je mond doen.
Ik doe het niet waar mijn collega's bij zijn want die kijken me aan alsof ik geen after-eight kan betalen.
Heey dat deden wij als kind ook altijd hmmmm, mayo door de appelmoes!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:03 schreef thaleia het volgende:
Goed topic!
Gebakken aardappeltjes die zo ongeveer liggen te drijven in een mengsel van mayo en appelmoes. Vandaag nog gehad![]()
Soppen wordt zowiezo ondergewaardeerd.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:13 schreef coltje87 het volgende:
Gister kwam ik er achter dat het dopen van een broodje smeerkaas in de tomatensoep ook niet erg standaard is.. Maar het is zoo lekker
absoluutquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:55 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Soppen wordt zowiezo ondergewaardeerd.
Uit een pot duo penotti alleen de witte pasta op een vork doen en dat aflikkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:19 schreef purplerose het volgende:
Ow ik ben gelukkig niet de enige die in een pot nutella zit te lepelen
En als je een goedkoper merk probeerd omdat nutella toch best duur is merk je het gewoon echtNutella IS the best gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |