die krengen werden bij mij op school uitgedeeld, hele ladingen gingen mee naar huisquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
daar werd volop reclame voor gemaakt op tv
Ik kan me herinneren dat ze bij ons op school ook wel eens zijn geweest om ze uit te delen. (Er werd nooit wat uitgedeeld!). Toen met een hele grote boog omheen gelopen. Ik zal mijn broodje kaas toch niet laten verkrachten door een grote klodder jam!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
die krengen werden bij mij op school uitgedeeld, hele ladingen gingen mee naar huis
en ze waren best lekker
Ik vind het ook niet raar, met macaroni is het ook lekker.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:58 schreef Muck het volgende:
[..]
niet?
iedereen die ik vertel dat ik dat eet, kijkt me aan alsof ik gek ben
Oe, das wel een heul opvallende zeg, dat moet een smaak sensatie gevenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:16 schreef Ringeling het volgende:
Doritos, of paprikachips met nutella![]()
*checkt foboquote:Op zondag 2 september 2007 22:05 schreef Aventura het volgende:
Ik eet weleens een blik witte bonen in tomatensaus. Omdat ik soms te lui ben om te koken. Weet niet of het genant is. Wel een onwijze paupermaaltijd, maar ik vind het wel lekker.
En wat Tinkepink zegt. Ik schaam me meer over hoeveelheden. Ik kan binnen tien minuten een hele zak chips op. Daarnet heb ik een halve rol chocoladekoekjes opgegeten. Daarvoor een heel pakje Paturain met crackers.Sowieso ben ik in gezelschap altijd het eerst klaar met eten. In een restaurant eet ik ook vaak best veel. En ben zelfs best chagrijnig als ik voor mijn gevoel niet genoeg heb gegeten. Ik eet heel vaak meer dan de mannen in mijn gezelschap. Niet echt een charmante eigenschap
Oh ja, heerlijk! Heb ik in Amerika geleerd. Nu moet ik morgen selderij gaan kopen!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:16 schreef Misstique het volgende:
Selderij met pindakaas.. Gewoon met de stengles in de pindakaaspot vissen.
.
Nee, niet na die hompenquote:Op zondag 2 september 2007 22:48 schreef conleche het volgende:
Hebbie nou niet de verkeerde smiley gebruikt![]()
Ik vind het ideaal om naar een restaurant te gaan met mensen die erg veel eten en drinken, dan val ik niet zo op.quote:Op zondag 2 september 2007 22:05 schreef Aventura het volgende:
Ik eet weleens een blik witte bonen in tomatensaus. Omdat ik soms te lui ben om te koken. Weet niet of het genant is. Wel een onwijze paupermaaltijd, maar ik vind het wel lekker.
En wat Tinkepink zegt. Ik schaam me meer over hoeveelheden. Ik kan binnen tien minuten een hele zak chips op. Daarnet heb ik een halve rol chocoladekoekjes opgegeten. Daarvoor een heel pakje Paturain met crackers.Sowieso ben ik in gezelschap altijd het eerst klaar met eten. In een restaurant eet ik ook vaak best veel. En ben zelfs best chagrijnig als ik voor mijn gevoel niet genoeg heb gegeten. Ik eet heel vaak meer dan de mannen in mijn gezelschap. Niet echt een charmante eigenschap
Dat heb ik vanavond ook gegetenquote:Op zondag 2 september 2007 22:05 schreef Aventura het volgende:
hahahaha. Jawel hoor, wel gelezen. Zie mijn eerdere post daarboven. Maar kaas met jam, ik wist niet dat dit normaal was, hihi. Ik vond het behoorlijk vreemd, maar toen ik het voor de eerste keer per ongeluk proefde was het heerlijk! Nou het is dus normaal. Nou ja excuses dan!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
...Tezz de TT en de OP niet gelezen heeft en als een blinde kneus het nodig vond een lekker recept neer te kwakken
Broodje pindakaas+hagelslagquote:Op maandag 3 september 2007 09:06 schreef fembol het volgende:
broodje pindakaas met hagelslag --> pindarotjsjes!!![]()
quote:
dat is niet uit te leggen, dat is alleen zelf te ervarenquote:Op zondag 2 september 2007 21:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oe, das wel een heul opvallende zeg, dat moet een smaak sensatie geven![]()
Kan je me uitleggen wat voor smaak sensatie je dan meemaakt of is dat niet uit te leggen![]()
Het lijkt mij niks maar in Engeland schijnt het vaker gegeten te worden. Zoek maar eens op chip butty.quote:
In Frankrijk ook en dan stoppen ze er ook nog een hamburger bij en ik meen dat ze het dan een 'sandwich Americain' noemenquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:41 schreef n0a het volgende:
[..]
Het lijkt mij niks maar in Engeland schijnt het vaker gegeten te worden. Zoek maar eens op chip butty.
Ik wálg van afgekoelde pizza. Wanneer het kouder wordt krijg je die smerige zichtbare vetlaagquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:50 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Af en toe een lepeltje sambal, zo voor de lekker.(En het schijnt sowieso heel vreemd te zijn om standaard een flesje Tabasco en een potje sambal in je handtas te hebben.
)
Verder bestel ik graag vega roti, nacho's of een pizza, om die dan koud te laten worden en de volgende dag mee te nemen naar mijn werk. Een pizza is echt veel lekkerder wanneer hij koud is!![]()
Dat heb ik bij friet. Als je koude of zelfs maar lauwe friet eet dan proef je zo dat ranzige vet aan je gehemelte. Brr. Dat heb ik trouwens niet bij pizza. Dat en die kouwe Chinees komt me ook bekend voor. Als ontbijt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wálg van afgekoelde pizza. Wanneer het kouder wordt krijg je die smerige zichtbare vetlaag! Daarom moet ik pizza altijd snel eten
.
Ik wist niet eens van die zichtbare vetlaag.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wálg van afgekoelde pizza. Wanneer het kouder wordt krijg je die smerige zichtbare vetlaag! Daarom moet ik pizza altijd snel eten
.
Nou, eigenlijk schaam ik me meer voor de manier waarop ik ( banaan in de duopenotti en de stukjes eruit pulken..) het eet. Het is een waar slagveld..quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom zou je je schamen voor wat je eet?
Nou, laten we zo zeggen: het getuigt niet van goede smaak om en publique ketchup op je camembert te doen (en ik doe het ook niet altijd hoor en ik weet niet eens meer hoe ik het ooit ontdekt heb, das het rare, ik bedoel ooit moet toch de eerste x zijn geweest dat ik dacht, hé, kom, laat ik er nu eens wat ketchup op doenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:25 schreef Pietverdriet het volgende:
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:06 schreef conleche het volgende:
(al was het alleen maar omdat ik de neiging heb om dan meer op m'n gezicht te smeren dan in m'n mond te krijgen)
I wonder whyquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Krentenbol met kaassoufle, reageert iedereen ook altijd zo gek op trouwens...
Krentebol met kaas heeft inderdaad dat effect...quote:Op woensdag 5 september 2007 00:24 schreef purplerose het volgende:
Idd, sommige dingen zijn nu eenmaal een prive aangelegenheid![]()
![]()
![]()
mensen om je heen zitten die je aankijken van WTF! doe jij nou , ben je holbewoner geworden!?![]()
Hoe je iets eet, dan? Of was jij niet degene die de gordijnen invliegt zodra er aan tafel geprakt wordt?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat heb ik al als ik een broodje kroket met gekookt ei eet.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Krentebol met kaas heeft inderdaad dat effect...
Ja, DAAR moet je je wel voor schamen idd.quote:Op woensdag 5 september 2007 02:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hoe je iets eet, dan? Of was jij niet degene die de gordijnen invliegt zodra er aan tafel geprakt wordt?
Ikgeef de voorkeur aan een broodje kroket met plakjes kaas erop, maar ieder zijn dingquote:Op woensdag 5 september 2007 02:18 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat heb ik al als ik een broodje kroket met gekookt ei eet.
Ik eet ook vaak genoeg koude pizza, of neem als er een stuk over is dit gewoon mee naar mijn werk. Moet je eens naar Canada gaan, daar eten de gezinnen gewoon `s morgens de resten op. Misschien komt dit ook wel door mijn Canadees bloed dat ik koude pizza`s lekker vind.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:50 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Een pizza is echt veel lekkerder wanneer hij koud is!![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 15:40 schreef Professional het volgende:
[..]
Ik eet ook vaak genoeg koude pizza, of neem als er een stuk over is dit gewoon mee naar mijn werk. Moet je eens naar Canada gaan, daar eten de gezinnen gewoon `s morgens de resten op. Misschien komt dit ook wel door mijn Canadees bloed dat ik koude pizza`s lekker vind.
Ik heb ook wel een leuke combinaties wat ik echt overheerlijk vind:
Broodje kaassouflé met satesaus, gewone chips met mosterd, frites met sambal (lepels), broodje met chips.
Das lekker..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:10 schreef kingjotte het volgende:
wel laatst nog een hele rare gezien, een collega van me at rauwe friet op![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:33 schreef Charmian het volgende:
Offuh boerenkoolstampot met een klodder mayo ipv jus, ik durf dat echt niet te vragen als ik dat bij iemand anders eet![]()
Oh heerlijk!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:15 schreef BettyR het volgende:
Ik eet Brinta die zo dik is dat mijn lepel er rechtop in kan staan.
Nostalgie!quote:Op vrijdag 7 september 2007 02:12 schreef bloodymary het volgende:
Wat nog lekkerder is, als je verse frites maakt, er een paar al na het voorbakken opeten staand achter het aanrecht omdat je met de rest bezig bent en dan soppen in de mayonaisepot!
Ja das waar, mijn schaamte gaat dan ook meer om het feit dat ik:quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:29 schreef bloodymary het volgende:
Jawel het gaat juist om frietjes na de eerste keer voorbakken, die zijn altijd nog slap. Maar in zo'n cafetarie maken ze vast geen verse frites, dus die zijn dan al voorgebakken, jij hebt het over gewone frites die al klaar is.
quote:Op zondag 9 september 2007 19:28 schreef Krln het volgende:
en ik wil best opbiechten dat ik soms als ik ermee loop te prullen een papieren zakdoekje eet haha.... wel weinig calorien
doe ik ook, is lekker om te kauwen idd, of het papieren stokje na een lollie.... oraal gefixeerd denk ikquote:Op zondag 9 september 2007 19:34 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was. Of hoekjes van papier ofzo... Maar da's meer om het kauwen.
Haha, ja dat klopt wel. Ben altijd wel op iets aan het kauwen en word ook zeer geregeld wakker met m'n duim in m'n mondquote:Op zondag 9 september 2007 19:46 schreef Krln het volgende:
[..]
doe ik ook, is lekker om te kauwen idd, of het papieren stokje na een lollie.... oraal gefixeerd denk ik
ik ook!quote:Op maandag 10 september 2007 01:08 schreef Spacehamster het volgende:
Ik dip mijn frites in de kroket.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |