Dat heb ik al als ik een broodje kroket met gekookt ei eet.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Krentebol met kaas heeft inderdaad dat effect...
Ja, DAAR moet je je wel voor schamen idd.quote:Op woensdag 5 september 2007 02:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hoe je iets eet, dan? Of was jij niet degene die de gordijnen invliegt zodra er aan tafel geprakt wordt?
Ikgeef de voorkeur aan een broodje kroket met plakjes kaas erop, maar ieder zijn dingquote:Op woensdag 5 september 2007 02:18 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat heb ik al als ik een broodje kroket met gekookt ei eet.
Ik eet ook vaak genoeg koude pizza, of neem als er een stuk over is dit gewoon mee naar mijn werk. Moet je eens naar Canada gaan, daar eten de gezinnen gewoon `s morgens de resten op. Misschien komt dit ook wel door mijn Canadees bloed dat ik koude pizza`s lekker vind.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:50 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Een pizza is echt veel lekkerder wanneer hij koud is!![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 15:40 schreef Professional het volgende:
[..]
Ik eet ook vaak genoeg koude pizza, of neem als er een stuk over is dit gewoon mee naar mijn werk. Moet je eens naar Canada gaan, daar eten de gezinnen gewoon `s morgens de resten op. Misschien komt dit ook wel door mijn Canadees bloed dat ik koude pizza`s lekker vind.
Ik heb ook wel een leuke combinaties wat ik echt overheerlijk vind:
Broodje kaassouflé met satesaus, gewone chips met mosterd, frites met sambal (lepels), broodje met chips.
Das lekker..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:10 schreef kingjotte het volgende:
wel laatst nog een hele rare gezien, een collega van me at rauwe friet op![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:33 schreef Charmian het volgende:
Offuh boerenkoolstampot met een klodder mayo ipv jus, ik durf dat echt niet te vragen als ik dat bij iemand anders eet![]()
Oh heerlijk!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:15 schreef BettyR het volgende:
Ik eet Brinta die zo dik is dat mijn lepel er rechtop in kan staan.
Nostalgie!quote:Op vrijdag 7 september 2007 02:12 schreef bloodymary het volgende:
Wat nog lekkerder is, als je verse frites maakt, er een paar al na het voorbakken opeten staand achter het aanrecht omdat je met de rest bezig bent en dan soppen in de mayonaisepot!
Ja das waar, mijn schaamte gaat dan ook meer om het feit dat ik:quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:29 schreef bloodymary het volgende:
Jawel het gaat juist om frietjes na de eerste keer voorbakken, die zijn altijd nog slap. Maar in zo'n cafetarie maken ze vast geen verse frites, dus die zijn dan al voorgebakken, jij hebt het over gewone frites die al klaar is.
quote:Op zondag 9 september 2007 19:28 schreef Krln het volgende:
en ik wil best opbiechten dat ik soms als ik ermee loop te prullen een papieren zakdoekje eet haha.... wel weinig calorien
doe ik ook, is lekker om te kauwen idd, of het papieren stokje na een lollie.... oraal gefixeerd denk ikquote:Op zondag 9 september 2007 19:34 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was. Of hoekjes van papier ofzo... Maar da's meer om het kauwen.
Haha, ja dat klopt wel. Ben altijd wel op iets aan het kauwen en word ook zeer geregeld wakker met m'n duim in m'n mondquote:Op zondag 9 september 2007 19:46 schreef Krln het volgende:
[..]
doe ik ook, is lekker om te kauwen idd, of het papieren stokje na een lollie.... oraal gefixeerd denk ik
ik ook!quote:Op maandag 10 september 2007 01:08 schreef Spacehamster het volgende:
Ik dip mijn frites in de kroket.![]()
Das heel gewoon hoor!quote:Op zondag 9 september 2007 19:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik eet wel eens magere spelkreepjes uit de verpakking of plakjes ham zonder niks![]()
De cruciale vraag in deze is natuurlijk of je de bonen eerst warm gemaakt hebt. Zo niet, ga je dan maar schamen. Warm zijn ze erg lekker. Mijn vrouw gooit er dan nog wel appelmoes overheenquote:Op zondag 2 september 2007 22:05 schreef Aventura het volgende:
Ik eet weleens een blik witte bonen in tomatensaus.
quote:Op zondag 9 september 2007 19:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik eet wel eens magere spelkreepjes uit de verpakking![]()
Dat is toch heel normaal?quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:51 schreef appelsientje het volgende:
Bruine bonen met spekjes en stroop
Inderdaad, voetballen bij de Vroomshoopse Boys. Kom op zegquote:Op donderdag 13 september 2007 07:47 schreef staticdata het volgende:
ik zou me hier toch wel voor schamen
Voetballertje krijgt geld voor eten naaktslak
quote:Op donderdag 13 september 2007 08:20 schreef Isegrim het volgende:
Een collega van mij vertelde gister dat ze vroeger een lucratieve bron van inkomsten had: ze at wormen voor 25 gulden (schoolgenoten betaalden haar ervoor).
Ach, zo'n worm is glad en die kun je gemakkelijk in één keer doorslikken. Ze kocht er de allernieuwste Barbies van.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 08:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ach, zo'n worm is glad en die kun je gemakkelijk in één keer doorslikken. Ze kocht er de allernieuwste Barbies van.
quote:
*proest*quote:Op donderdag 30 augustus 2007 04:09 schreef Noin het volgende:
Ik koop altijd een zak goedkope Wilhemina-pepermunten (zijn best grote) en een zak chocotoffs.
Eerst een chocotoff in je mond, 2x kauwen en als het begint te smelten dan een pepermunt in je mond doen.
Ik doe het niet waar mijn collega's bij zijn want die kijken me aan alsof ik geen after-eight kan betalen.
Heey dat deden wij als kind ook altijd hmmmm, mayo door de appelmoes!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:03 schreef thaleia het volgende:
Goed topic!
Gebakken aardappeltjes die zo ongeveer liggen te drijven in een mengsel van mayo en appelmoes. Vandaag nog gehad![]()
Soppen wordt zowiezo ondergewaardeerd.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:13 schreef coltje87 het volgende:
Gister kwam ik er achter dat het dopen van een broodje smeerkaas in de tomatensoep ook niet erg standaard is.. Maar het is zoo lekker
absoluutquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:55 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Soppen wordt zowiezo ondergewaardeerd.
Uit een pot duo penotti alleen de witte pasta op een vork doen en dat aflikkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:19 schreef purplerose het volgende:
Ow ik ben gelukkig niet de enige die in een pot nutella zit te lepelen
En als je een goedkoper merk probeerd omdat nutella toch best duur is merk je het gewoon echtNutella IS the best gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |