Eet ik best vaak aangezien brood op zo'n vroeg moment niet door je strot te krijgen isquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:19 schreef W1ZZ het volgende:
Noodles als ontbijt om acht uur 's ochtends.
![]()
Das vrij normaal hoor, vooral oudere mensen eten het bij mijn weten nog wel is (misschien iets van vroegâh?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:01 schreef Muck het volgende:
rijst met ragout...
heel simpel, rare combinatie, maar lekker dat het is!
Wat heb ik gewonnen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:19 schreef purplerose het volgende:
And we have a winner
Getverdemme misstique
Volgens mij doodnormaal. Zie het iig vaak genoeg, bij verschillende personen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:26 schreef Torio het volgende:
krentenbol met kaas, schijnt raar te zijn
Helemaal niet zo raar hoor. Best een bekende snackquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:19 schreef purplerose het volgende:
And we have a winner
Getverdemme misstique
Ragout met zelf gemaakte aardappel salade vind ik ook wel lekker.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb dat ook wel eens gehad, rijst met ragoût. Is jummie.
Verkopen ze zelfs voorverpakt bij AH to Goquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:26 schreef Torio het volgende:
krentenbol met kaas, schijnt raar te zijn
Smeerpaté met hagelslagquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:54 schreef Drasss het volgende:
Hmmz Vroeger vond ik Paté met hagelslag op een boterham altijd heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |