"Twee minuten!!!! Twee goals! Elke minuut 1 goal! Sprookjes! " lblllbalaablquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:38 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Of deze: De tijd begint te dringen maar het is nog niet te laat! het kan nog steeds!
En na de 2-1: Gaan we hier het wonder van praag aanschouwen (ajax kreeg een corner ofzo bal naast) Nee nee dat gebeurt niet.
Past perfect bij de avond.quote:
Pakken wij al..quote:Yup, we pakken die UEFA-Cup!
Ja want dat zal ajax zeer doen hoor, auw auw..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Kijk ens ff hier dan..
[afbeelding]
Ja, Barcelona 3e in de poule, daar hoop ik ook op.quote:
idd, heb je alleen jezelf meequote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:42 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ja want dat zal ajax zeer doen hoor, auw auw..
Dat zeg ik toch ook helemaal nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:42 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ja want dat zal ajax zeer doen hoor, auw auw..
zo bedoelt hij het ook niet denk ikquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook helemaal niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tis net als die pubertjes die bij de huldeging van Ajax altijd stoer moeten gaan doen, eerst met blikjes gooien, dan dingen zoeken om mee te slaan..quote:
quote:
quote:Suárez wil terug naar FC Groningen
GRONINGEN - Luis Suárez heeft spijt van zijn transfer naar Ajax. De spits van Ajax heeft woensdag daarom een arbitragezaak aangespannen om terug te keren naar FC Groningen.
De spits was eerder naar de arbitragecommissie gestapt om een vertrek naar Ajax af te dwingen. Hij eiste dat de club hem zou laten gaan omdat sprake was van een forse positieverbetering. De KNVB gaf hem daarin geen gelijk.
Uiteindelijk legde Ajax een slordige 9 miljoen euro op tafel. Suárez zelf liet echter weten veel te zien in een terugkeer naar de Trots van het Noorden. De KNVB heeft laten weten dat Suárez vanwege een sportieve vooruitgang voor een gelimiteerde som naar de groenwitte formatie van Ron Jans mag vertrekken.
Bron: www.wezwaaienmetzijnallennaarluis.tv
Bedoelde jou ook niet.. vind t een kanslose nietszeggende actie van die site..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook helemaal niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wel geen extra knaken voor Groningen. Kassa voor Ajax!!! $$$quote:
Wordt nog een hard gelach als PSV dit jaar geen kampioen wordt en dus sowieso geen CL mag spelenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:46 schreef PinhoSouza het volgende:
Graag wil ik jullie bedanken voor deze fantastische avond
Ik heb genoten !!
Mooi.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:46 schreef PinhoSouza het volgende:
Ik heb genoten !!
Jij bent mijn grote voorbeeld, zo orgineel, zo onverwachts ook .. ongelovelijk zeg was iedereen maar zoals jij dan zouden we heel wat aflachen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:46 schreef PinhoSouza het volgende:
Ik heb genoten !!
Daar ben ik het mee eens.. weet niet wat je ermee bereiktquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:46 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Bedoelde jou ook niet.. vind t een kanslose nietszeggende actie van die site..
Had ik het erbij moeten zetten?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:44 schreef MaxPower het volgende:
ik hoop dat die TT een slechte poging tot zelfspot is.
Ik ben blij wij je in ieder geval kunnen laten genieten in tegenstelling tot het anti-voetbal in lighttownquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:46 schreef PinhoSouza het volgende:
Ik heb genoten !!
Tsja.. je zou toch maar Colin op je shirt gedrukt hebben..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:50 schreef Loserkid het volgende:
Ik ga maar eens naar bed onder mn Jurgen Colin dekbed kruipen, moet om 6 uur weer op..
Zoals het onderschrift zegtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:51 schreef Loserkid het volgende:
En vergeet niet; Het kan dooien het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen, maar een betere club dan deze is er niet.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:51 schreef Loserkid het volgende:
En vergeet niet; Het kan dooien het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen, maar een betere club dan deze is er niet.
Er zijn wellicht nog steeds enkele ajacieden die serieus denken dat ze 'de beste' zijn, ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Had ik het erbij moeten zetten?
Ook die moet je hebbenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:53 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Er zijn wellicht nog steeds enkele ajacieden die serieus denken dat ze 'de beste' zijn, ja.
Er dachten nog echt heerenveen supporters dat ze na die eerste goal afgelopen zondag wel ff zouden winnen..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:53 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Er zijn wellicht nog steeds enkele ajacieden die serieus denken dat ze 'de beste' zijn, ja.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik ben blij wij je in ieder geval kunnen laten genieten in tegenstelling tot het anti-voetbal in lighttown![]()
Van der Vaart flashbackquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Het wordt hoog tijd dat Henk z'n dochter maar eens raadpleegt om het uit te maken met Colin. Dit is juist de reden waarom hij zo bedroevend slecht speelt...
Op het niet-behalen van de CLquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:51 schreef Loserkid het volgende:
wees extra trots!
Klaarblijkelijk meer als wij..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:05 schreef HPayne het volgende:
Pfft wat een drama, en wat moet zon kutploeg als Slavia in de CL
Overdrijven is ook een kunst.. maar de wil was inderdaad bij de meeste ver te zoeken..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:07 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Ik kan nog steeds niet bevatten hoe Ajax dit de supporters kan aandoen. Voetballen alsof ze niet moe willen worden. Het leuk wel of ze een picknick hadden.
Ga toch eind fietsenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Alsof Stam, Vermealen en Urby het slechter doen dan Colin
Ze hebben gefaald met z'n allen
Dat blijkt wel uit de stand in de Bundesliga...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:11 schreef DrDentz het volgende:
Bayern zonder Das Phantom is als Arsenal zonder Thierry Henry.
eeh.. nee..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Alsof Stam, Vermealen en Urby het slechter doen dan Colin
Ze hebben gefaald met z'n allen
Bayern is dit jaar voor het eerst weer een echt sterk team.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:11 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb het over de afgelopen weken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ga toch eind fietsen. Stam was vandaag samen met Heitinga de 2 best spelende spelers aan Ajax kant.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb het over de afgelopen weken.
Stam laat zich makkelijk af troeven tegen De Graafschap en Heerenveen, Vermealen had het zwaar tegen die langzame spits vandaag..
En Urby is, op Colin na de slechtste verdediger die er nu rond loopt hij maatk veel grotere fouten
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:14 schreef Nashje het volgende:
Hoe lang is het eigenlijk geleden dat Ajax een goed ingespeeld team was en de tegenstander er nauwelijks doorheen kwam? Lang in ieder geval.
Sterker nog.. laat em lekker in Praag en neem Kajcik mee.. dan heb je ten minste een echte rechtsback..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:17 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Ik vind ook dat ze als team hebben gefaald maar dat wijt ik toe aan de trainer die de aankoop van Colin zo graag wilde. Deze speler wilde ik de eerste weken nog de hand boven het hoofd houden maar mijn hand is nu weggetrokken. Van mij mogen ze hem vanochtend direct zijn ontslagbrief meegeven als ze weer naar huis gaan.
zeker weten.. we komen om in het (transfer)geldquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:20 schreef sjimz het volgende:
Maar we hebben wel veel geld op de rekening staan![]()
Nou ja van Arsenal had ik dat al verwacht ja, maar Bayern heeft anders fantastisch ingekocht. Tot dusver blijven ze in ieder geval kinderlijk overeind. Ze worden gewoon met 2 vingers in de neus kampioen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:11 schreef DrDentz het volgende:
Mijn oude club.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Even een boodschappenlijstje:
- Een rechtsback (of hebben we gewoon alle vertrouwen in Ogararu?)
- Een linksback (Furby is bedroevend)
- Een linkermiddenvelder
Verder nog iets?
Ik denk dat het een samenloop van omstandigheden is die elkaar allemaal opvolgen..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat moeten we nou toch... Waar zit het nu precies mis? Is het de trainer? Die zijn protege te veel krediet geeft maar blijft falen? Is het de Technisch Directeur? Die tegen de trainer had moeten zeggen, jouw protege is niet goed genoeg? Is het het bestuur? Dat betere mensen had moeten aanstellen, die de bewuste protege niet eens in beeld zouden hebben gehad?
Het is een voorbeeld over Colin, maar er zijn meer voorbeelden beschikbaar... Wie o wie...
Als je de reactie's hier las iig niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 02:00 schreef RijstNatie het volgende:
wat een verassing ajax weer uitgeschakeld
iedereen zag dit natuurlijk al mijlen van te voren aankomen, helemaal na het verlies thuis
hadden daar inderdaad zeker niet misstaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 02:36 schreef TC03 het volgende:
Bizar hoor, wat er bij Ajax rondloopt. Colin, Rommedahl, Urzaiz, Delorge...Hadden vorig seizoen zonder moeite bij Feyenoord rond kunnen lopen.
zeg dat welquote:Op donderdag 30 augustus 2007 07:29 schreef M0NTANA het volgende:
Het was geen nare droom dus.
voor een droom had ik toch moeten slapen vannachtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 07:29 schreef M0NTANA het volgende:
Het was geen nare droom dus.
Nee hij doet zn best. Maar Henk ten Cate stelt hem op! Hij is verantwoordelijk. Wat een kutwedstrijd....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:36 schreef Suijk het volgende:
Alsof het Colin's schuld is.
Eenschquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:32 schreef TheJanitor het volgende:
Alles... ...dat moest er even uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |