"Twee minuten!!!! Twee goals! Elke minuut 1 goal! Sprookjes! " lblllbalaablquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:38 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Of deze: De tijd begint te dringen maar het is nog niet te laat! het kan nog steeds!
En na de 2-1: Gaan we hier het wonder van praag aanschouwen (ajax kreeg een corner ofzo bal naast) Nee nee dat gebeurt niet.
Past perfect bij de avond.quote:
Pakken wij al..quote:Yup, we pakken die UEFA-Cup!
Ja want dat zal ajax zeer doen hoor, auw auw..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Kijk ens ff hier dan..
[afbeelding]
Ja, Barcelona 3e in de poule, daar hoop ik ook op.quote:
idd, heb je alleen jezelf meequote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:42 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ja want dat zal ajax zeer doen hoor, auw auw..
Dat zeg ik toch ook helemaal nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:42 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ja want dat zal ajax zeer doen hoor, auw auw..
zo bedoelt hij het ook niet denk ikquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook helemaal niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tis net als die pubertjes die bij de huldeging van Ajax altijd stoer moeten gaan doen, eerst met blikjes gooien, dan dingen zoeken om mee te slaan..quote:
quote:
quote:Suárez wil terug naar FC Groningen
GRONINGEN - Luis Suárez heeft spijt van zijn transfer naar Ajax. De spits van Ajax heeft woensdag daarom een arbitragezaak aangespannen om terug te keren naar FC Groningen.
De spits was eerder naar de arbitragecommissie gestapt om een vertrek naar Ajax af te dwingen. Hij eiste dat de club hem zou laten gaan omdat sprake was van een forse positieverbetering. De KNVB gaf hem daarin geen gelijk.
Uiteindelijk legde Ajax een slordige 9 miljoen euro op tafel. Suárez zelf liet echter weten veel te zien in een terugkeer naar de Trots van het Noorden. De KNVB heeft laten weten dat Suárez vanwege een sportieve vooruitgang voor een gelimiteerde som naar de groenwitte formatie van Ron Jans mag vertrekken.
Bron: www.wezwaaienmetzijnallennaarluis.tv
Bedoelde jou ook niet.. vind t een kanslose nietszeggende actie van die site..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook helemaal niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wel geen extra knaken voor Groningen. Kassa voor Ajax!!! $$$quote:
Wordt nog een hard gelach als PSV dit jaar geen kampioen wordt en dus sowieso geen CL mag spelenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:46 schreef PinhoSouza het volgende:
Graag wil ik jullie bedanken voor deze fantastische avond
Ik heb genoten !!
Mooi.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:46 schreef PinhoSouza het volgende:
Ik heb genoten !!
Jij bent mijn grote voorbeeld, zo orgineel, zo onverwachts ook .. ongelovelijk zeg was iedereen maar zoals jij dan zouden we heel wat aflachen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:46 schreef PinhoSouza het volgende:
Ik heb genoten !!
Daar ben ik het mee eens.. weet niet wat je ermee bereiktquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:46 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Bedoelde jou ook niet.. vind t een kanslose nietszeggende actie van die site..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |