Ga toch eind fietsenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Alsof Stam, Vermealen en Urby het slechter doen dan Colin
Ze hebben gefaald met z'n allen
Dat blijkt wel uit de stand in de Bundesliga...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:11 schreef DrDentz het volgende:
Bayern zonder Das Phantom is als Arsenal zonder Thierry Henry.
eeh.. nee..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Alsof Stam, Vermealen en Urby het slechter doen dan Colin
Ze hebben gefaald met z'n allen
Bayern is dit jaar voor het eerst weer een echt sterk team.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:11 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb het over de afgelopen weken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ga toch eind fietsen. Stam was vandaag samen met Heitinga de 2 best spelende spelers aan Ajax kant.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb het over de afgelopen weken.
Stam laat zich makkelijk af troeven tegen De Graafschap en Heerenveen, Vermealen had het zwaar tegen die langzame spits vandaag..
En Urby is, op Colin na de slechtste verdediger die er nu rond loopt hij maatk veel grotere fouten
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:14 schreef Nashje het volgende:
Hoe lang is het eigenlijk geleden dat Ajax een goed ingespeeld team was en de tegenstander er nauwelijks doorheen kwam? Lang in ieder geval.
Sterker nog.. laat em lekker in Praag en neem Kajcik mee.. dan heb je ten minste een echte rechtsback..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:17 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Ik vind ook dat ze als team hebben gefaald maar dat wijt ik toe aan de trainer die de aankoop van Colin zo graag wilde. Deze speler wilde ik de eerste weken nog de hand boven het hoofd houden maar mijn hand is nu weggetrokken. Van mij mogen ze hem vanochtend direct zijn ontslagbrief meegeven als ze weer naar huis gaan.
zeker weten.. we komen om in het (transfer)geldquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:20 schreef sjimz het volgende:
Maar we hebben wel veel geld op de rekening staan![]()
Nou ja van Arsenal had ik dat al verwacht ja, maar Bayern heeft anders fantastisch ingekocht. Tot dusver blijven ze in ieder geval kinderlijk overeind. Ze worden gewoon met 2 vingers in de neus kampioen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:11 schreef DrDentz het volgende:
Mijn oude club.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Even een boodschappenlijstje:
- Een rechtsback (of hebben we gewoon alle vertrouwen in Ogararu?)
- Een linksback (Furby is bedroevend)
- Een linkermiddenvelder
Verder nog iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |