Nog kutterquote:
kutterst voor mijquote:
Ja dat van mij komt ook mede door Ajax hoorquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Teleurgesteld, Vertwijfeld, neerslachtig.
Nog steeds.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 07:11 schreef Q. het volgende:
Verrot.
slaap lekker,je hebt ht meer dan verdiend!quote:
thanx!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:30 schreef candygirl het volgende:
[..]
slaap lekker,je hebt ht meer dan verdiend!
OT ; opgelucht van het een en vol vragen over het ander![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:02 schreef birdydontfly het volgende:
Tering. Ik had met mijn zus afgesproken om morgen naar de Nara expositie in Den Haag te gaan, omdat ik straks geen/weinig tijd ga hebben aangezien ik naar school moet. Dus ik zit me daar al de hele week op te verheugen, belt ze net 'Ja kan niet hoor, mn vriend is vrij van werk dus ik ga wat met hem en mn dochtertje doen'. Oke nou kom je lekker op tijd mee, trut. Helemaal niet lief.
nou als ze geen 14 jaar ouders dan mij was geweest had ik dat ook gedaan hoor ja. maar ik vind dr ieg helemaaaaaal niet lief meerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:39 schreef Miam het volgende:
[..]Ben je lekker klaar mee.,zo'n zus.
Ik had haar echt helemaal verrot geslagen.
Maar ja, wie ben ik.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:07 schreef candygirl het volgende:
wat heb je nu aan een foto boek als er bijna niemand in post![]()
Daar kan ik inkomen. wat een kutstreek zeg.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:46 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
nou als ze geen 14 jaar ouders dan mij was geweest had ik dat ook gedaan hoor ja. maar ik vind dr ieg helemaaaaaal niet lief meer
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:28 schreef DarkElf het volgende:
ik voel me echt ontzettend geweldig.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:47 schreef Shivo het volgende:
Klote. Net uitgemaakt met mijn vriendin. Hoewel ik best overtuigd was van mijn besluit was het erg kut, ze had het niet aan zien komen. Ik snap niet zo goed hoe ze het heeft kunnen missen, maar dat maakt het voor haar natuurlijk extra zuur. Man, ik ben helemaal klaar met dat relatie gedoe. De rest van het jaar niks meer behalve vrienden.
foeiquote:
jah haha!quote:Op zaterdag 1 september 2007 08:22 schreef candygirl het volgende:
ik ook![]()
jammer dat ik niet mee kan met jullie,maar wel zin in vandaag![]()
srub-nurse dronken?![]()
ik ben wakker, nu nog opstaanquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 08:40 schreef scrub_nurse het volgende:
ik ben al bijna klaarff haren en
![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:36 schreef Juup© het volgende:
Na de drukte van de afgelopen dagen geestelijk enorm moe. En dan te bedenken dat ik vandaag nog boodschappen moet doen en morgen bezoek krijg
als je je goed had gevoeld had je hier vast niet over gestruikeld. Tenminste... dat heb ik altijd.. Voel ik me al kut en belt degene met wie ik bijv had afgesproken ook nog es af! Kan ik dan ook niet hebben...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:02 schreef birdydontfly het volgende:
Tering. Ik had met mijn zus afgesproken om morgen naar de Nara expositie in Den Haag te gaan, omdat ik straks geen/weinig tijd ga hebben aangezien ik naar school moet. Dus ik zit me daar al de hele week op te verheugen, belt ze net 'Ja kan niet hoor, mn vriend is vrij van werk dus ik ga wat met hem en mn dochtertje doen'. Oke nou kom je lekker op tijd mee, trut. Helemaal niet lief.
inderdaadquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:35 schreef Apotheose het volgende:
[..]
als je je goed had gevoeld had je hier vast niet over gestruikeld. Tenminste... dat heb ik altijd.. Voel ik me al kut en belt degene met wie ik bijv had afgesproken ook nog es af! Kan ik dan ook niet hebben...![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:15 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
inderdaad
OT: Ik wou zó graag verandering in mijn leven, maar nu alles anders is wil ik alleen maar dat het weer word zoals het was
me 2quote:Op zondag 2 september 2007 09:54 schreef Apotheose het volgende:
sitting , waiting, wishing....
Beetje samenloop van omstandigheden. Nieuwe omgeving, moet dus nog even mijn draai weer vinden.quote:
Komt vast goedquote:Op zondag 2 september 2007 19:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Beetje samenloop van omstandigheden. Nieuwe omgeving, moet dus nog even mijn draai weer vinden.
waterpokken???? Die had ik ook als kind van .. eh.. nou ja. als kind dus hehe. Wist niet dat ze nog te verkrijgen warenquote:Op zondag 2 september 2007 20:22 schreef birdydontfly het volgende:
Ik heb waarschijnlijk waterpokken. hoera. en nee ik ben geen 9
als je ze als kind niet hebt gehad kan je ze op latere leeftijd ook nog krijgen dus.quote:Op zondag 2 september 2007 20:25 schreef Apotheose het volgende:
[..]
waterpokken???? Die had ik ook als kind van .. eh.. nou ja. als kind dus hehe. Wist niet dat ze nog te verkrijgen warenBeterschap dan maar.
nog niet veel geruster ofzoquote:Op zondag 2 september 2007 22:15 schreef Apotheose het volgende:
ongerust....
sterkte ermee arme zielquote:Op maandag 3 september 2007 22:03 schreef Fredo55 het volgende:
Het tegenovergestelde van de 6 reacties boven me..fit en blij.![]()
Volgens mij ben ik verliefd.![]()
I know the feeling.....quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Op dit moment erg verdrietig.
Had niet moeten reageren op een topic zonet. *zucht*
geruster maar vraag blijft: for how long....quote:
je verheugd je op een prik...quote:Op woensdag 5 september 2007 07:10 schreef Miam het volgende:
Goed. vanmiddag mijn 2e hepatitus B prik.. ik heb er wel zin in!
Ik ben er iig niet bang voorquote:Op woensdag 5 september 2007 10:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je verheugd je op een prik...![]()
OT: goed..wel een beetje koud....![]()
sterktequote:Op woensdag 5 september 2007 22:57 schreef nelisb het volgende:
kut,me ma heeft kanker,vanmiddag te horen gekregen.
wow..heel veel sterkte....quote:Op woensdag 5 september 2007 22:57 schreef nelisb het volgende:
kut,me ma heeft kanker,vanmiddag te horen gekregen.
kom maar naar het stage topicquote:
hier ookquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:16 schreef Q. het volgende:
Mwa.
Moet je een slaaf kopen, die maakt alles voor een paar zweepslagenquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:30 schreef candygirl het volgende:
moe en 'zo'n zin in versgeperst sinaas appelsap ,maar te lui om te maken![]()
![]()
hm als hij lekker uitziet wil ik die zweep slagen wel hebbenquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Moet je een slaaf kopen, die maakt alles voor een paar zweepslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |