quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:36 schreef Juup© het volgende:
Na de drukte van de afgelopen dagen geestelijk enorm moe. En dan te bedenken dat ik vandaag nog boodschappen moet doen en morgen bezoek krijg
als je je goed had gevoeld had je hier vast niet over gestruikeld. Tenminste... dat heb ik altijd.. Voel ik me al kut en belt degene met wie ik bijv had afgesproken ook nog es af! Kan ik dan ook niet hebben...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:02 schreef birdydontfly het volgende:
Tering. Ik had met mijn zus afgesproken om morgen naar de Nara expositie in Den Haag te gaan, omdat ik straks geen/weinig tijd ga hebben aangezien ik naar school moet. Dus ik zit me daar al de hele week op te verheugen, belt ze net 'Ja kan niet hoor, mn vriend is vrij van werk dus ik ga wat met hem en mn dochtertje doen'. Oke nou kom je lekker op tijd mee, trut. Helemaal niet lief.
inderdaadquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:35 schreef Apotheose het volgende:
[..]
als je je goed had gevoeld had je hier vast niet over gestruikeld. Tenminste... dat heb ik altijd.. Voel ik me al kut en belt degene met wie ik bijv had afgesproken ook nog es af! Kan ik dan ook niet hebben...![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:15 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
inderdaad
OT: Ik wou zó graag verandering in mijn leven, maar nu alles anders is wil ik alleen maar dat het weer word zoals het was
me 2quote:Op zondag 2 september 2007 09:54 schreef Apotheose het volgende:
sitting , waiting, wishing....
Beetje samenloop van omstandigheden. Nieuwe omgeving, moet dus nog even mijn draai weer vinden.quote:
Komt vast goedquote:Op zondag 2 september 2007 19:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Beetje samenloop van omstandigheden. Nieuwe omgeving, moet dus nog even mijn draai weer vinden.
waterpokken???? Die had ik ook als kind van .. eh.. nou ja. als kind dus hehe. Wist niet dat ze nog te verkrijgen warenquote:Op zondag 2 september 2007 20:22 schreef birdydontfly het volgende:
Ik heb waarschijnlijk waterpokken. hoera. en nee ik ben geen 9
als je ze als kind niet hebt gehad kan je ze op latere leeftijd ook nog krijgen dus.quote:Op zondag 2 september 2007 20:25 schreef Apotheose het volgende:
[..]
waterpokken???? Die had ik ook als kind van .. eh.. nou ja. als kind dus hehe. Wist niet dat ze nog te verkrijgen warenBeterschap dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |