abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62471224

de zilvere
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:08:55 #102
182073 invine
blablabla etc.
pi_62471749
mag wel iets lager liggen als je het mij vraagt. zeker aan de voorkant, lijkt net een rally bak nu
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_62471873
I know. verlaging ligt al klaar..gaat 5cm omlaag aan de voorkant, door de audio ligt de achterkant al redelijk laag..



  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:00:23 #104
182073 invine
blablabla etc.
pi_62473219
haha belgisch verlagen dat ja hoeveel watt komt daaruit?

wat voor specificaties is je 206 eigenlijk?
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_62477885
Het is een standaard GTI met 137pk. Moet nog ander spruitstuk op, en een rechte pijp naar achter zonder kat waar hij gesplit word naar een L+R systeem. Daarna openlucht filtertje van K&N eronder.. en dan nog even chippen.. dan zal ik op +/- 150PK uitkomen.

De woofers kunnen best wat hebben.. 500watt RMS is geen probleem.. van het merk SPL Dynamics.
Helaas is mijn budget niet zo groot, en hangen er dus 2x700watt Boschmann versterkers aan.. Deze leveren 200watt RMS ofzo, maar dienen nog vervangen te worden.
pi_62482485
150 pk ga je net niet redden met die modificaties, nokkenas is standaard te tam daarvoor. Maar hou het op een 145 pk en een leuk koppelverloop, en dan mag je niet ontevreden zijn . Open luchtfilter zou ik sowieso niet aanraden (d.m.v heat soak zal hij alleen maar minder presteren) beste is een aanpassing op het standaar systeem (panel filter buizen aanpassen) of een simota/ecosse/green/CDA e.d airbox systeem.
pi_62487512
thnx.. zal er eens naar kijken..
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:57:50 #108
158713 Maranelloot
Je voelt je lekkerder...
pi_62506578
Hier ook al een Peugeot topic... Ze zijn ook overal te vinden he, die Peugeot gekken

Ik heb zelf een 205 Rallye welke opgeknapt gaat worden:


Binnenkort gaat het motorblok gereviseerd worden (1.6 onderblok met kop van 1.3 Rallye en dubbele Weber carburateurs voorzien van K&N filters), daarna zal het interieur ingebouwd gaan worden (zit niet eens vloerbedekking in nu, komt een volledig origineel interieur in) en wordt het exterieur enigszins opgeknapt (andere achterklep zonder spoiler, bumpers zonder schade etc, originele bestickering etc).

De bedoeling is dat hij in het voorjaar weer toonbaar en rijdbaar is
Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:20:42 #109
182073 invine
blablabla etc.
pi_62507032
tof dat je er 1 opknapt
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  maandag 20 oktober 2008 @ 10:53:28 #110
158713 Maranelloot
Je voelt je lekkerder...
pi_62523299
Het probleem is eigenlijk dat er nauwelijks goede origineel Nederlandse 205 Rallyes te vinden zijn... Dus dan maar zelf opknappen
Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
pi_62721600
Mara hou je ons wel up2date ..

Leuke auto is dat had er al 1 gezien bij wheeler dealers op discovery
Don't think, be sure!
  maandag 27 oktober 2008 @ 20:15:49 #112
158713 Maranelloot
Je voelt je lekkerder...
pi_62729955
Kan nog wel ff duren voordat ik iets te updaten heb (projectje gaat waarschijnlijk een paar maandjes on hold, moet weer ff m'n bankrekening aanvullen zeg maar), maar dan zal ik het zeker hier posten
Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
pi_62741670
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:15 schreef Maranelloot het volgende:
Kan nog wel ff duren voordat ik iets te updaten heb (projectje gaat waarschijnlijk een paar maandjes on hold, moet weer ff m'n bankrekening aanvullen zeg maar), maar dan zal ik het zeker hier posten
Hehe, okay
Ach dit was ookal een update !!
Don't think, be sure!
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:22:36 #114
158713 Maranelloot
Je voelt je lekkerder...
pi_62747460
En dan heb ik toch vandaag weer iets te updaten Kreeg een berichtje van de garage, ze hebben het blok alvast maar weer uit elkaar getrokken. Vandaag krijg ik als het goed is een prognose van de te verwachten kosten mbt de revisie. Aan de hand daarvan kan ik beslissen wanneer de revisie ook echt gaat plaatsvinden.

Verder ga ik vrijdag een andere achterklep halen, eentje zonder picknicktafel... Heb ik die ook maar vast liggen.
Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
pi_62756233
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 12:22 schreef Maranelloot het volgende:
En dan heb ik toch vandaag weer iets te updaten Kreeg een berichtje van de garage, ze hebben het blok alvast maar weer uit elkaar getrokken. Vandaag krijg ik als het goed is een prognose van de te verwachten kosten mbt de revisie. Aan de hand daarvan kan ik beslissen wanneer de revisie ook echt gaat plaatsvinden.

Verder ga ik vrijdag een andere achterklep halen, eentje zonder picknicktafel... Heb ik die ook maar vast liggen.
Okaay,

We / Ik ben benieuwd
Don't think, be sure!
pi_62783488
*Peugeot fan meldt*

Heb een 106 XSi 1.6 gehad, mooie donkerrode kleur en helemaal origineel op de motorische aanpassingen na (gechipt en geflowde cylinderkoppen had +/- 120 pk op de rollenbank). Heerlijk karretje met alles erop en eraan. Deze moest plaats maken voor mn huidige lease 207, een XS Pack 1.6 16v VTi 120 in de kleur gris manitoba. Deze vond ik in deze uitvoering al bijna compleet genoeg, heb er nog wel de originele RC achterklepspoiler op laten zetten om hem af te maken en nog bluetooth en CC bij gedaan. Heerlijke auto, ondanks zn forse gewicht (1200kg) is ie best vlot en ligt ie als een blok op de weg wanneer je hem lekker door de bochten jaagt.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 15:42:32 #117
158713 Maranelloot
Je voelt je lekkerder...
pi_62784537
Jammer dat je de XSI weg moest doen, ik vindt het erg mooie wagens, zeker in donkerrood. Al is een 207 ook een erg mooie wagen - had waarschijnlijk ook mijn keuze geweest als leasewagen als ik m'n huidige (Citroen C4 Coupé 110pk HDI) niet toegewezen had gekregen ivm vertrekkende collega. Niet dat ik te klagen heb over m'n huidige auto overigens, het is ook bijna een Peugeot
Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
pi_62863488
Gisteren opgehaald, de 308 mét panoramadak!



  zaterdag 1 november 2008 @ 18:20:53 #119
182073 invine
blablabla etc.
pi_62865759
netjes maar staat zo hoog op zijn wielen :<
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_62865981
Ja idd, moeten wat meer inches onder, en een KW setje zou hem niet slecht staan
pi_62869904
Het zijn foto's van inet.
Dit is onze eigen black beauty, vanmiddag in de regen, voor de deur



En wat is een KW setje ????
  zaterdag 1 november 2008 @ 21:55:01 #122
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_62870501
Netjes, Bluezz
The Internets, I needs it..
pi_62877589
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 21:26 schreef Bluezz het volgende:
Het zijn foto's van inet.
Dit is onze eigen black beauty, vanmiddag in de regen, voor de deur

[ afbeelding ]

En wat is een KW setje ????
In het zwart is hij zo onwijs mooi

Wij hebben hem in Gris Shark of zo iets , toch een stuk minder pittig qua uitstraling.

http://img443.imageshack.(...)otphotosoff30cw9.jpg Deze kleur, ook met exact die velgen, die dan wel weer fantastisch zijn
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_62880219
quote:
Op zondag 2 november 2008 10:42 schreef rena het volgende:

[..]

In het zwart is hij zo onwijs mooi

Wij hebben hem in Gris Shark of zo iets , toch een stuk minder pittig qua uitstraling.

http://img443.imageshack.(...)otphotosoff30cw9.jpg Deze kleur, ook met exact die velgen, die dan wel weer fantastisch zijn
Mooiiiiii
Maar het is geen zwart maar noir perla nera
Ik had het bij de dealer ook over zwart, maar dat werd meteen gecorrigeerd En de velgen heb ik nog niet eens goed bekeken
pi_62880999
Pfft mijn lieve peugeot 106 maakte beetje een pruttel geluid gisteravond na feestje..
Dus ik zo van nah ik kijk morgen morgen wel zal wel me uitlaat zijn ofzo..

Nou niet dus.. kijk zelf maar



Don't think, be sure!
  zondag 2 november 2008 @ 13:59:35 #126
182073 invine
blablabla etc.
pi_62881353
quote:
Op zondag 2 november 2008 10:42 schreef rena het volgende:

[..]

In het zwart is hij zo onwijs mooi

Wij hebben hem in Gris Shark of zo iets , toch een stuk minder pittig qua uitstraling.

http://img443.imageshack.(...)otphotosoff30cw9.jpg Deze kleur, ook met exact die velgen, die dan wel weer fantastisch zijn
Waarom heeft die voor parkeersensoren
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  zondag 2 november 2008 @ 17:02:54 #127
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_62885380
quote:
Op zondag 2 november 2008 13:59 schreef invine het volgende:

[..]

Waarom heeft die voor parkeersensoren
Omdat auto's tegenwoordig niet meer zodaning rechthoeking zijn dat je het einde van je motorkap voor je ziet? Zit o.a. ook op een Audi A6, wat erg handig is als een parkeerplek wat aan de krappe kant is en je je slagschip toch in wilt parkeren.
The Internets, I needs it..
  Nerd met benen zondag 2 november 2008 @ 17:03:57 #128
18073 miss_bleu
pi_62885405
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:34 schreef Bluezz het volgende:
Gisteren opgehaald, de 308 mét panoramadak!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
moooooi.
Ik zal het zelf nog even met mijn 206-je moeten doen

(verkapte tvp )
pi_62886187
Nog even vanmiddag het panoramadak op de foto gezet. Let op de lampjes, die geven aan welke gordels niet vast zitten

  Moderator zondag 2 november 2008 @ 19:57:32 #130
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_62890278

Ouwe foto

Peugeot 106 rijder meld zich
Ik heb een (zoals iemand het mij ooit verteld heeft) vrij zeldzame 106 XSI 1.4 LE MANS met een vermogen van 69 kW.

Auto is ooit door iemand ingevoerd vanuit Duitsland (bouwjaar 95) eerste toelating in Nederland in 2002.
Ik zelf heb hem sinds 2005 in bezit en heb er bijna 250.000 km opstaan
  zondag 2 november 2008 @ 20:31:55 #131
182073 invine
blablabla etc.
pi_62891395
quote:
Op zondag 2 november 2008 19:57 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
Ouwe foto

Peugeot 106 rijder meld zich
Ik heb een (zoals iemand het mij ooit verteld heeft) vrij zeldzame 106 XSI 1.4 LE MANS met een vermogen van 69 kW.

Auto is ooit door iemand ingevoerd vanuit Duitsland (bouwjaar 95) eerste toelating in Nederland in 2002.
Ik zelf heb hem sinds 2005 in bezit en heb er bijna 250.000 km opstaan
Mooi ding! Ik ga zelf, voor mijn eerste auto dan, voor een 306 XSi
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  maandag 3 november 2008 @ 11:32:58 #132
158713 Maranelloot
Je voelt je lekkerder...
pi_62903562
Zeker een mooi ding! Zo'n 106 XSI Le Mans is, samen met de Rallye uiteraard, zeker de mooiste uitvoering voor een fase 1 106! De Le Mans uitvoeringen zijn inderdaad ook erg zeldzaam, wees er maar zuinig op. Zeker zo met de originele wielen gewoon een plaatje!
Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
  maandag 3 november 2008 @ 11:49:48 #133
182073 invine
blablabla etc.
pi_62903943
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:02 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Omdat auto's tegenwoordig niet meer zodaning rechthoeking zijn dat je het einde van je motorkap voor je ziet? Zit o.a. ook op een Audi A6, wat erg handig is als een parkeerplek wat aan de krappe kant is en je je slagschip toch in wilt parkeren.
Ik ben zelf hiker en rijd af en toe best grote auto's maar ik ben dan verplicht deze achteruit in te parkeren, wat, als je het mij vraagt, ook veel makkelijker is en uiteindelijk fijner is mocht je weg willen rijden.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_62908685
quote:
Op zondag 2 november 2008 13:59 schreef invine het volgende:

[..]

Waarom heeft die voor parkeersensoren
Dat is een plaatje van het internet gejat, josti
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_62908742
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:34 schreef Bluezz het volgende:
Nog even vanmiddag het panoramadak op de foto gezet. Let op de lampjes, die geven aan welke gordels niet vast zitten

[ afbeelding ]
Dan gaat hij ook zo'n enig geluid maken he Soms wil je gewoon even heel snel naar de supermarkt rijden en dan gaat hij ook al gillen.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_62915652
quote:
Op maandag 3 november 2008 15:09 schreef rena het volgende:

[..]

Dan gaat hij ook zo'n enig geluid maken he Soms wil je gewoon even heel snel naar de supermarkt rijden en dan gaat hij ook al gillen.
Wen je wel aan hoor Ik liep me er de eerste paar weken ook zwaar aan te irriteren in mn 207 omdat ik eerst nooit mn gordel om had. Nu is het gewoon standaard omdoen als ik instap, denk er niet meer aan en ik vind het nu juist vreemd zitten als ik hem niet om heb. t scheelde me laatst iig weer 75 euro.
  Moderator maandag 3 november 2008 @ 22:24:02 #137
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_62920858
quote:
Op maandag 3 november 2008 11:32 schreef Maranelloot het volgende:
Zeker een mooi ding! Zo'n 106 XSI Le Mans is, samen met de Rallye uiteraard, zeker de mooiste uitvoering voor een fase 1 106! De Le Mans uitvoeringen zijn inderdaad ook erg zeldzaam, wees er maar zuinig op. Zeker zo met de originele wielen gewoon een plaatje!
Al moet ik eerlijk toegeven dat hij niet zo heel strak in de lak meer is als dat hij op de foto oogt, ook hebben de velgen her en der wat stoeprandschade Maar ach het blijft een auto van 15 jaar oud met een respectabel aantal km op de klok

Ver loopt en trekt als de brandweer (motorisch 100%), hij heeft ook geen roest op de bekende plaatsen

Kan iemand achterhalen hoeveel van dit type peugeotjes er eigenlijk nog in Nederland rijden ? Ben daar wel erg nieuwsgierig na !
  maandag 3 november 2008 @ 22:31:32 #138
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_62921149
quote:
Op maandag 3 november 2008 11:49 schreef invine het volgende:

[..]

Ik ben zelf hiker en rijd af en toe best grote auto's maar ik ben dan verplicht deze achteruit in te parkeren, wat, als je het mij vraagt, ook veel makkelijker is en uiteindelijk fijner is mocht je weg willen rijden.
Uhh, volgens mij heb je mijn verhaal niet helemaal begrepen.

Wat ik bedoel is dat de meeste auto's tegenwoordig zo'n afgeronde neus hebben dat je vanachter het stuur niet kan zien waar je auto ophoudt. Parkeersensoren voorin zijn, samen met die achterin zitten dan een extra hulpmiddel om je auto paralel in een krappe parkeerplek te zetten. Zeker als het niet lukt om de auto in één beurt achteruit in de plek te manouvreren.
The Internets, I needs it..
pi_63018091
Paars Metallic 307 1.6 16v XS meldt
pi_63030583
Er staat een 106 Le Mans op MP

Zouden ze m ruilen voor een 309 ?
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:52:19 #141
101852 kokos
mividaloca
pi_63031069
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:33 schreef Lausteen het volgende:
Er staat een 106 Le Mans op MP

Zouden ze m ruilen voor een 309 ?
Bedoel je een 106 Xsi'tje? Heb mijn tweede 106 XSi le mans gisteren verkocht, hij was echt bijna dood .

Denk nu dat ik deze ga kopen:



Link
Viva los Vatos Locos
pi_63031393
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:52 schreef kokos het volgende:

[..]

Bedoel je een 106 Xsi'tje? Heb mijn tweede 106 XSi le mans gisteren verkocht, hij was echt bijna dood .
Ja dezelfde als hierboven Kenteken 55-NK-GD
  vrijdag 7 november 2008 @ 15:42:17 #143
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_63032239
* Whiskers is 205 dTurbo rijder

Sinds kort met elektrische ramen , hendel links was afgebroken van de handmatige toestand...
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:51:11 #144
101852 kokos
mividaloca
pi_63034190
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:24 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Al moet ik eerlijk toegeven dat hij niet zo heel strak in de lak meer is als dat hij op de foto oogt, ook hebben de velgen her en der wat stoeprandschade Maar ach het blijft een auto van 15 jaar oud met een respectabel aantal km op de klok

Ver loopt en trekt als de brandweer (motorisch 100%), hij heeft ook geen roest op de bekende plaatsen

Kan iemand achterhalen hoeveel van dit type peugeotjes er eigenlijk nog in Nederland rijden ? Ben daar wel erg nieuwsgierig na !
Ik heb in 3 jaar tijd al drie van deze autotjes verbruikt. Waarvan er twee van zijn overleden en eentje doorverkocht heb aan een goede vriend, maar die gaat hem verneuken met kuipstoeltjes, velgjes en racestuur
Viva los Vatos Locos
pi_63644301
Ik heb het volgende met mijn 106
Sinds een tijdje is er laten we zeggen 80% van de tijd een tik aanwezig die vanuit de onderkant lijkt te komen.
Het gaat mee op de snelheid van de auto en het geluid is echt een tik-tik-tik-tik-tik

Het maakt niet uit of je door bochten gaat of rechtuit, het gebeurd in beide situaties.
Het geluid blijft als ik het gas loslaat of de koppeling intrap of gas geef.

Wanneer het geluid er is en ik rem dan gaat het weg.
Nu is de auto vanochtend op de brug geweest en is er naar gekeken maar er viel niks te vinden wat dat geluid zou kunnen veroorzaken.

Misschien iemand hier een idee?
Gaat om een 106 1.1i uit 1993


*enige wat ik eigenlijk kan bedenken zijn de aandrijfassen
pi_63644525
quote:
Op zondag 30 november 2008 15:02 schreef sandertjuh het volgende:
e situaties.
Het geluid blijft als ik het gas loslaat of de koppeling intrap of gas geef.

Wanneer het geluid er is en ik rem dan gaat het weg.

*enige wat ik eigenlijk kan bedenken zijn de aandrijfassen
Is het niet een kromme schijf, of iets met de remblokken?
pi_63645723
quote:
Op zondag 30 november 2008 15:13 schreef Jalu het volgende:

[..]

Is het niet een kromme schijf, of iets met de remblokken?
Remschijven en blokken hadden we ook naar gekeken, niks mis mee.
Ze zijn ook nog vrij nieuw, ik denk een km of 5000 oud
  zondag 30 november 2008 @ 16:36:38 #148
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_63646235
206 rijder meldt zich
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  dinsdag 2 december 2008 @ 18:48:48 #149
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_63702932
quote:
Op zondag 30 november 2008 15:02 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb het volgende met mijn 106
Sinds een tijdje is er laten we zeggen 80% van de tijd een tik aanwezig die vanuit de onderkant lijkt te komen.
Het gaat mee op de snelheid van de auto en het geluid is echt een tik-tik-tik-tik-tik

Het maakt niet uit of je door bochten gaat of rechtuit, het gebeurd in beide situaties.
Het geluid blijft als ik het gas loslaat of de koppeling intrap of gas geef.

Wanneer het geluid er is en ik rem dan gaat het weg.
Nu is de auto vanochtend op de brug geweest en is er naar gekeken maar er viel niks te vinden wat dat geluid zou kunnen veroorzaken.

Misschien iemand hier een idee?
Gaat om een 106 1.1i uit 1993


*enige wat ik eigenlijk kan bedenken zijn de aandrijfassen
Ik gok op een van je homokineten, dus idd min of meer je aandrijfas. Als je een beetje handig bent kun je die zelf wel vervangen door een asje van de sloop.
pi_63714865
Ik heb een afgekeurde peugeot 106 accent! Weet iemand waar ik die nog kan verkopen?
pi_63718588
marktplaats, speurders, autosloop

uit welk jaar komt hij?
pi_63742452
Hij komt uit 1996, ik wilde hem eerst ook op internet zetten, maar heb geen zin in allemaal rare types aan de deur. Breng hem liever naar een opkoper ofzo!
  donderdag 4 december 2008 @ 00:00:28 #153
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_63742991
quote:
Op woensdag 3 december 2008 00:46 schreef moensie het volgende:
Ik heb een afgekeurde peugeot 106 accent! Weet iemand waar ik die nog kan verkopen?
Op Fok!
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_63743008
AFGEKEURD he!
  donderdag 4 december 2008 @ 00:24:18 #155
182073 invine
blablabla etc.
pi_63743592
Kan het nogsteeds
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  donderdag 4 december 2008 @ 01:07:36 #156
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_63744245
Was er mis mee moensie?
Ofwel waar is de auto op afgekeurd?
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_63744411
Het precieze rapport moet ik nog krijgen, maar er moest nu voor 500 euro aan worden gesleuteld, en in het komende jaar moest ik dan wrsch ok nog de uitlaat vervangen en de koppeling slipte ofzo!!! Ik vind het echt heel jammer, want op zich heb ik er 3,5 jaar prima in gereden. Ik geloof dat nu het belangrijkste de koppeling was en dat er een snaar/riem moest worden vervangen van de koppeling naar de moter.
Ga nu op zoek naar een peugeot 206 om maar ontopic te blijven, maar daar was niemand echt geinteresseerd om mijn 106 in te ruilen! (logisch trouwens met de crisis in de autobranche) Ik ga morgen de garage bellen, want ik heb wel de rekening, maar geen keuringsrapport!
  donderdag 4 december 2008 @ 09:38:09 #158
106054 goldhorn
Too much, yet too Little
pi_63747789
Je kan altijd nog proberen om hem in onderdelen/ als onderdelenauto te verkopen.
  donderdag 4 december 2008 @ 18:11:15 #159
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_63760990
Volgens mij is een slippende (versleten) koppeling geen afkeurpunt. Die snaar waar je het over hebt zal de distributieriem wel zijn. Dat is zéker geen afkeurpunt, maar gewoon een onderhoudsklus die volgens fabrieksopgave iedere zoveel km of jaar moet worden gedaan. Als je dit niet doet is dat je eigen keus, en leidt niet tot afkeur.
Het lijkt erop dat die garage je wil naaien. Alhoewel het er natuurlijk niet beter op wordt als de koppeling slipt.

Als de rest van de auto nog goed is, loont het vast nog wel die koppeling te laten vervangen.

[ Bericht 9% gewijzigd door CreativeMind op 04-12-2008 18:17:59 ]
pi_63851045
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:48 schreef CreativeMind het volgende:

[..]

Ik gok op een van je homokineten, dus idd min of meer je aandrijfas. Als je een beetje handig bent kun je die zelf wel vervangen door een asje van de sloop.
nu alleen nog ondervinden welke kant het is, links of rechts.. en anders laat ik ze aan allebei de kanten wel doen hehe
pi_63871650
Ik heb nog een ander vermoeden, dat het misschien iets te maken kan hebben met de homokinetische koppeling, ik hoor hetzelfde soort geluid als ik ontkoppel/koppel namelijk.
pi_63901797
Nou duidelijk geen Peugeot liefde afgelopen nacht bij mij in de straat. Zowel mijn banden als die van de Peugeot 206 van de buren van verderop waren lek gestoken. Twee banden naar de klote, kost me weer een eurootje of 200....errug fijn weer. Kunnen mensen niet gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven?
pi_63970214
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:57 schreef Maranelloot het volgende:
[ afbeelding ]
Hey daar was ik ook!
Mijn 405 stond een stukje verder naar rechts, voor de poort.
  vrijdag 12 december 2008 @ 20:33:08 #164
158713 Maranelloot
Je voelt je lekkerder...
pi_63970591
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 20:19 schreef Darkomen het volgende:

[..]

Hey daar was ik ook!
Mijn 405 stond een stukje verder naar rechts, voor de poort.
Ik niet, maar mijn auto dus wel. Hij staat er overigens nog steeds Al hoop ik dat hij in januari wel terug naar huis kan komen... Maar da's nog ff afwachten.
Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
pi_64006987
Pfff tis echt triest in de autobranche nu.. Ik ben mijn peu 307 aan het verkopen, maar geen hond die er op afkomt of biedeningen van 2000 onder mijn vraagprijs. Voor mij geen peugeot meer dus. Leuke auto's, maar totaal niet waardevast.
pi_64007491
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:06 schreef Poit- het volgende:
Pfff tis echt triest in de autobranche nu.. Ik ben mijn peu 307 aan het verkopen, maar geen hond die er op afkomt of biedeningen van 2000 onder mijn vraagprijs. Voor mij geen peugeot meer dus. Leuke auto's, maar totaal niet waardevast.
Hoe oud is hij en hoeveel vraag je er voor? Puur uit nieuwsgierigheid, niet uit interesse in de auto. Je zult er wel te veel voor vragen, want voor een oude 307 krijg je echt niet veel meer.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_64010211
Hij is uit 2002 en wil er nog iets van 5500 voor hebben. Half jaar geleden gekocht voor 6500... Lijkt me een nette prijs, maar een hoger bod als 4800 heb ik nog niet gehad.
pi_64010296
Nu is het ook niet echt een goed moment om je auto in de verkoop te gooien en dat ligt niet aan je Peugeot maar is bij elk merk nu een probleem.
pi_64011710
wat ook wel zal meespelen is dat hij derdehands is en na een half jaartje door zijn 2de eigenaar gedumpt wordt... dat lijkt verdacht veel op een peugeot met elektronicaproblemen die ze niet meer in orde krijgen (ook al heeft hij dat niet), dus een eventuele koper zal al veel minder happig zijn om die te kopen dan om een 2dehandse van dezelfde leeftijd / prijs te kopen.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_64012962
Klopt, dat zal best meespelen(is niks mis mee btw) idd, maar voor mij iig geen frans, italiaans of of koreaans merk meer. Hij staat nu al zo'n 3 maanden te koop dus waarschijnlijk ga ik me verlies maar nemen. Ik verkoop hem puur omdat ik voor een diesel veel te weinig kilometer rijd nu ivm andere baan.
  zondag 14 december 2008 @ 22:49:57 #171
134304 dnn-
Ping to de wing
pi_64018096
Ik heb hetzelfde probleem mijn 206 2.0HDi is niet te verkopen .. is van 2004 maar geen fatsoenlijke biedingen.
I'm prepared to scour the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass.
pi_64019612
306 GTI rijder meldt zich!
pi_64026104
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:44 schreef blackmore het volgende:
306 GTI rijder meldt zich!
Heerlijke autotjes zijn dat Mijn broer heeft er een gehad en als hij gas gaf met dat ding zat ik bijna in de kofferbak
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:30:38 #174
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64046968
206 rijder hier aanwezig.

Heeft iemand trouwens de nieuwe koplampen (Devil Eyes) voor een 206 al gezien, of wat van gehoord?
pi_64053306
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:30 schreef AryaMehr het volgende:
206 rijder hier aanwezig.

Heeft iemand trouwens de nieuwe koplampen (Devil Eyes) voor een 206 al gezien, of wat van gehoord?
Wannabee audi crap, op marktplaats staan ze, maar zowel verlicht als onverlicht zien ze er wat mij betreft niet uit.
  dinsdag 16 december 2008 @ 19:11:39 #176
158713 Maranelloot
Je voelt je lekkerder...
pi_64065812
Heb al een paar auto's zien rijden met dat soort lampen. Ik vind het geen gezicht...
Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
  Nerd met benen donderdag 18 december 2008 @ 11:23:39 #177
18073 miss_bleu
pi_64113601
Hmmm heb zelf nu bijna 2 jaar mijn 206-je maar heb nu ondertussen al 4 keer de voorlichten moeten vervangen.
Vanmorgen belde mijn vader mij dat ik meteen wel even door kon rijden naar de garage want mijn rechtervoorlamp was weer stuk. Eenmaal daar aangekomen vervangen ze ook meteen de linker want "als rechts is gegaan zal links ook er wel vlak achteraan gaan".

Tot mijn verassing deed nu ook mijn rechterachterlamp het niet. Deze natuurlijk niet op voorraad dus morgen moet hij terug. Mijn auto knipoogt nu als ik rem. Want als ik normaal rij heb ik beide achterlichten, maar als ik rem gaat mijn 3rde remlicht aan en mijn rechtachterlicht uit.

Ook kwam ik er vanmorgen achter dat als mijn binnenverlichting op de stand staat dat je lichten aangaan als je deuren open gaan, het licht niet eerder uitgaat dan dat ik mijn deuren vanuit binnen op slot doe. Nog nooit zo iets raars gezien.

Nog meer mensen die meegemaakt? En zovaak je lampen vervangen is toch niet normaal?
  donderdag 18 december 2008 @ 12:09:35 #178
106054 goldhorn
Too much, yet too Little
pi_64114985
In mijn peugeot 307 had ik ook last van de vele kapotte lichten. Vooral mijn dimlichten gingen vaak ten onder. Volgens mij is dat een bekend kwaaltje bij peugeots.
pi_64115142
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:02 schreef rena het volgende:

[..]

Heerlijke autotjes zijn dat Mijn broer heeft er een gehad en als hij gas gaf met dat ding zat ik bijna in de kofferbak
mijne heeft zelfs nog wat pk's extra (zit nu op +/- 200)
  maandag 29 december 2008 @ 20:22:35 #181
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_64475994
Ik heb de peugeot liefde van mijn vader overgenomen.
Heb een benzine 306 gehad uit 1998
Nu heb ik een 206 diesel uit 2001 maar de schokbrekers zijn naar zijn grootje, die moeten voor de volgende apk vervangen zijn.
Nu ben ik op zoek naar een 206 CC uit 2005/06 maar die zijn er in het noorden niet zoveel 14 nu, op autotrader waarvan 10 grijs en de rest nog lelijker.
Waar moet ik even kijken? iemand tips?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 29 december 2008 @ 21:33:55 #182
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_64478812
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:23 schreef miss_bleu het volgende:
Hmmm heb zelf nu bijna 2 jaar mijn 206-je maar heb nu ondertussen al 4 keer de voorlichten moeten vervangen.
Vanmorgen belde mijn vader mij dat ik meteen wel even door kon rijden naar de garage want mijn rechtervoorlamp was weer stuk. Eenmaal daar aangekomen vervangen ze ook meteen de linker want "als rechts is gegaan zal links ook er wel vlak achteraan gaan".

Tot mijn verassing deed nu ook mijn rechterachterlamp het niet. Deze natuurlijk niet op voorraad dus morgen moet hij terug. Mijn auto knipoogt nu als ik rem. Want als ik normaal rij heb ik beide achterlichten, maar als ik rem gaat mijn 3rde remlicht aan en mijn rechtachterlicht uit.

Ook kwam ik er vanmorgen achter dat als mijn binnenverlichting op de stand staat dat je lichten aangaan als je deuren open gaan, het licht niet eerder uitgaat dan dat ik mijn deuren vanuit binnen op slot doe. Nog nooit zo iets raars gezien.

Nog meer mensen die meegemaakt? En zovaak je lampen vervangen is toch niet normaal?
Hans Lammers? Ik denk dat ze bij de oplevering een zootje hebben gemaakt, laat de zekeringen eens nakijken bij een andere garage. Kijk ook of de lampen wel goed ingeklemd zitten in de fitting, het is door de krappe ruimte echt een rotwerk om de lampen te vervangen.
Heb nu al weer 6 jaar mijn 206je en heb zelf slechts 2 keer m'n dimlicht en pas nog m'n linker parkeerlicht vervangen. De achterlichten doen het ondanks dat er vocht in zit ook nog na 6 jaar. *klopt*
Het kan wel, maar de garage moet niet zo nonchalant Frans doen.
The Internets, I needs it..
pi_65120927
Peugeot probeer eens een Audi Heb bij beiden als monteur gewerkt en het verschil is groot. heel groot. en dan heb ik het niet alleen over kwaliteit, constructie, materialen, afwerking en degelijkheid maar vooral ook het rijplezier. doe er je voordeel mee
ik ben zo lekker normaal gebleven
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:34:16 #184
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_65121727
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:13 schreef jevader het volgende:
Peugeot probeer eens een Audi Heb bij beiden als monteur gewerkt en het verschil is groot. heel groot. en dan heb ik het niet alleen over kwaliteit, constructie, materialen, afwerking en degelijkheid maar vooral ook het rijplezier. doe er je voordeel mee
Dat mag ook wel voor het extra geld

Mijn 306 1.4 heeft nu 217.000 km gelopen en rijdt nog als een tietje. Net ingereden dus.
Prima wagen en ik maak winst op de kilometervergoeding van de baas. Dat doet geen Audi-rijder mij na, en al helemaal niet in die dikke lease bakken.
pi_65135848
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:34 schreef CreativeMind het volgende:
Dat doet geen Audi-rijder mij na, en al helemaal niet in die dikke lease bakken.
zou je van schrikken hoor, die A3's verbruiken ook écht niet zoveel. Maar goed, als je een A3 koopt kan je je evengoed een Golfje halen, afwerking van een A3 is ook niet wat het moet zijn (allemaal harde plastic enzo), niet op het niveau van een luxewagen dus.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zaterdag 17 januari 2009 @ 11:52:31 #186
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_65136970
Verbruik? Zelfs Audi's hebben onderhoud nodig en schrijven af. Dat moet je ook meetellen, he...
pi_65137150
je moet ook het verschil meetellen in rijcomfort. Uiteraard is jouw peugeot goedkoper, als je er een lada tegenover zet doet die ook probleemloos 220.000km en is hij alsnog goedkoper.

Verschil is; wil je wel met een lada rijden... Peugeot rijdt niet slecht, maar kwalitatief is dat echt niet vergelijkbaar met een A4 (zelfs met een A3) of een andere dergelijke wagen.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:11:44 #188
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_65138989
Tuurlijk, alle waar naar z'n geld.
Een Audi rijdt prima en voelt meer solide aan. Heb ik er het extra geld voor over? Nee. Zou ik in een Lada stappen om nog goedkoper te kunnen rijden? Ook nee.
Het gaat erom dat je blij bent met wat je hebt. Het schijnt zelfs dat er mensen zijn die blij zijn met een daewoo tacuma. Prima toch?
pi_65139580
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:13 schreef jevader het volgende:
Peugeot probeer eens een Audi Heb bij beiden als monteur gewerkt en het verschil is groot. heel groot. en dan heb ik het niet alleen over kwaliteit, constructie, materialen, afwerking en degelijkheid maar vooral ook het rijplezier. doe er je voordeel mee
Ik weet zeker dat ik heelw at meer rijplezier haal uit mij 205gti dan uit menig Audi. De rest klopt wel :p
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65145399
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:28 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat ik heelw at meer rijplezier haal uit mij 205gti dan uit menig Audi. De rest klopt wel :p
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt dan ook één van de beste GTI's ooit gebouwd. Moeten ze bij Audi eerst nog maar eens nadoen.
pi_65145480
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:01 schreef Athmozz het volgende:
je moet ook het verschil meetellen in rijcomfort. Uiteraard is jouw peugeot goedkoper, als je er een lada tegenover zet doet die ook probleemloos 220.000km en is hij alsnog goedkoper.

Verschil is; wil je wel met een lada rijden... Peugeot rijdt niet slecht, maar kwalitatief is dat echt niet vergelijkbaar met een A4 (zelfs met een A3) of een andere dergelijke wagen.
Wat een flauwekul. Ik weet wel voor 100% zeker dat een oude 306 comfortabeler rijdt dan een splinternieuwe A3, stoelen, vering, allemaal op een niveau wat de Duitsers nog steeds niet weten te evenaren. Rijcomfort is iets wat je de Fransen niet hoef te leren. De Duitsers daarentegen...
pi_65145655
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:59 schreef Jalu het volgende:

[..]

Wat een flauwekul. Ik weet wel voor 100% zeker dat een oude 306 comfortabeler rijdt dan een splinternieuwe A3, stoelen, vering, allemaal op een niveau wat de Duitsers nog steeds niet weten te evenaren. Rijcomfort is iets wat je de Fransen niet hoef te leren. De Duitsers daarentegen...
hangt er vanaf wat je graag hebt. Ik heb liever een wagen die echt strak op de baan ligt & waar je tenminste voelt wat voor ondergrond de baan onder je ligt.

Ik rij vb vrij frequent met de 3 jaar oude 307SW van m'n zus, en die wordt boven de 160/u gewoon zweverig, iets wat ik echt niet kan hebben (zeker al bij 160/u), iets wat mijn 9 jaar oude auto bij 200/u nog niet heeft (en ja, t is een uit dezelfde klasse). Ik heb dan liever een wagen waarbij ik ook eens aan mij gaspedaal kan komen, en waarbij ik dan ook nog een zuiver sturende auto heb dan dat ik met een trillende rammelbak op baan ben die amper nog doorgeeft wat voor ondergrond je op rijdt.

Audi heeft trouwens ook de hardste vering & stoelen, BMW of mercedes zijn zachter .
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:46:53 #193
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_65146816
Je hebt goed duits hard en fout duits hard.
Ik heb laatst noodgedwongen een paar uur in een nieuw type Astra moeten rijden. Wat een dramatisch slechte auto is dat qua zitcomfort. Ik kwam er als een plank uit. Om nog maar te zwijgen over het gedrag van de motor bij het bedienen van het gaspedaal. Ik kan niet begrijpen dat er zoveel van die krengen verkocht zijn. Maken die mensen geen proefrit ofzo?

Fordjes zijn ook redelijk hard, zoals de S-max en de Mondeo, maar dat rijdt wel prima naar mijn mening.
pi_65147261
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:05 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Ik rij vb vrij frequent met de 3 jaar oude 307SW van m'n zus, en die wordt boven de 160/u gewoon zweverig, iets wat ik echt niet kan hebben (zeker al bij 160/u), iets wat mijn 9 jaar oude auto bij 200/u nog niet heeft (en ja, t is een uit dezelfde klasse).
Een 307SW is ook niet bedoeld om snel mee te rijden Bij onze 308 heb ik daar totaal geen problemen mee en die haalt makkelijk de 200.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_65147332
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 18:03 schreef rena het volgende:

[..]

Een 307SW is ook niet bedoeld om snel mee te rijden Bij onze 308 heb ik daar totaal geen problemen mee en die haalt makkelijk de 200.
halen is ook het probleem niet, maar je moet aan 200/u eens wisselen van rijvak of een licht bochtje nemen (en dan is het nog een met het "sportonderstel" ook)... Die auto voelt totaal niet veilig meer aan eens je de 160 gepasseerd bent... 308 heb ik nog niet mee gereden helaas .

En niet bedoeld om snel mee te rijden; als een auto niet meer onder de categorie stadswagen valt moet 180 toch probleemloos te doen zijn zonder dat hij vaag begint te rijden. Ook een 307SW, t is niet dat dat een monovolume is ofzo
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_65147435
No offence, maar een 307SW is een gezinsbak, met kleine kinderen achterin ga je hopelijk toch echt geen 160 rijden in mijn opinie En verder heb ik er pas enkele keren in gereden binnen de bebouwde kom, dus kan niet zeggen of je gelijkt hebt
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_65147490
Neen, maar je gaat toch geen 2 auto's kopen? 1 voor als de kleine mee is en een voor als de kleine niet mee is?
Als ik alleen zit wil ik die 180à200 kunnen rijden, als die kleine erin zit houd het op bij 150. Alleen vind ik persoonlijk dat er nogal vaak & veel problemen met die specifieke 307 zijn, als het de mijne was lag hij al op het stort.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_65148108
Fijn dat jullie zo met jullie wagens begaan zijn. ik ben zelf echt een vw en audi fan, maar vind dat iedereen moet rijden waar ie zich het best bij voelt. daarnaast vind ik peugeot wel de topper van de franse merken
ik ben zo lekker normaal gebleven
pi_65148521
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:05 schreef Athmozz het volgende:

[..]

hangt er vanaf wat je graag hebt. Ik heb liever een wagen die echt strak op de baan ligt & waar je tenminste voelt wat voor ondergrond de baan onder je ligt.

De 307 ken ik niet. Wel weet ik dat de 306 en concernzusje ZX toen ze op de markt kwamen een tijdlang gezien zijn als de maatstaf in hun klasse, eigenlijk pas verbeterd met de komst van de Focus 6 jaar later. En nee, niet wat betreft rijcomfort, maar wat betreft wegligging. Een 306 stuurt veel strakker dan een evenoude Golf of A3, en ik vermoed dat die nog steeds niet veel onderdoet voor een nieuwe Golf/A3. Ook weet ik dat de wegligging van de 307 in diverse tests steevast als "zeer goed" wordt beoordeeld. Persoonlijke voorkeur kan een rol spelen, maar doe niet net alsof een 307 een dweil is want dat is flauwekul. En dan heb ik het nog niet eens over de vrachtwagendiesels die het VAG concern in zijn personenauto's durft te hangen, ze moesten zich schamen, het is niet voor niets dat zo veel merken de HDi motoren van Peugeot gebruiken... (zelfs Jaguar en Volvo).

Harde vering en een goede wegligging zijn niet noodzakelijkerwijs met elkaar verbonden. Sterker nog, juist bij hoge snelheden is een harde stugge vering helemaal geen voordeel, de kans dat je wielen bij een hobbel het contact met de weg verliezen doordat de auto gaat 'springen' is dan een stuk groter en dat wil je nu juist niet. De ideale auto heeft soepele vering als je hard rijdt op de autosnelweg en stuggere vering als je op een bochtige weg rijdt. Vandaar ook de opkomst van de actieve vering in veel luxe auto's. Iets waar de Fransen ook al mee pionierden in betaalbare auto's toen de Duitsers het nog op vrijwel geen enkele auto konden leveren.

Maar door dit fabeltje("stug = goede wegligging") wat een eigen leven is gaan leiden worden alle auto's (zelfs de Franse ) steeds stugger geveerd en is ouderwets rijcomfort bijna nergens meer te koop.

[ Bericht 5% gewijzigd door Jalu op 17-01-2009 19:03:31 ]
pi_65148863
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 18:49 schreef Jalu het volgende:

[..]

De 307 ken ik niet. Wel weet ik dat de 306 en concernzusje ZX toen ze op de markt kwamen een tijdlang gezien zijn als de maatstaf in hun klasse, eigenlijk pas verbeterd met de komst van de Focus 6 jaar later. En nee, niet wat betreft rijcomfort, maar wat betreft wegligging. Een 306 stuurt veel strakker dan een evenoude Golf of A3, en ik vermoed dat die nog steeds niet veel onderdoet voor een nieuwe Golf/A3. Ook weet ik dat de wegligging van de 307 in diverse tests steevast als "zeer goed" wordt beoordeeld. Persoonlijke voorkeur kan een rol spelen, maar doe niet net alsof een 307 een dweil is want dat is flauwekul.
306 met sportpakket op heb ik ook nog mee gereden (was haar vorige ) en die vond ik persoonlijk beter rijden qua rijgedrag & wegligging dan die 307. Maar goed, die 306 was gewoon een lekker scheur-ijzertje. Hoe die turbo erin vloog
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')