quote:Op maandag 15 december 2008 11:02 schreef rena het volgende:
[..]
Heerlijke autotjes zijn datMijn broer heeft er een gehad en als hij gas gaf met dat ding zat ik bijna in de kofferbak
Hans Lammers?quote:Op donderdag 18 december 2008 11:23 schreef miss_bleu het volgende:
Hmmm heb zelf nu bijna 2 jaar mijn 206-je maar heb nu ondertussen al 4 keer de voorlichten moeten vervangen.
Vanmorgen belde mijn vader mij dat ik meteen wel even door kon rijden naar de garage want mijn rechtervoorlamp was weer stuk. Eenmaal daar aangekomen vervangen ze ook meteen de linker want "als rechts is gegaan zal links ook er wel vlak achteraan gaan".
Tot mijn verassing deed nu ook mijn rechterachterlamp het niet. Deze natuurlijk niet op voorraad dus morgen moet hij terug. Mijn auto knipoogt nu als ik rem. Want als ik normaal rij heb ik beide achterlichten, maar als ik rem gaat mijn 3rde remlicht aan en mijn rechtachterlicht uit.
Ook kwam ik er vanmorgen achter dat als mijn binnenverlichting op de stand staat dat je lichten aangaan als je deuren open gaan, het licht niet eerder uitgaat dan dat ik mijn deuren vanuit binnen op slot doe. Nog nooit zo iets raars gezien.
Nog meer mensen die meegemaakt? En zovaak je lampen vervangen is toch niet normaal?
Dat mag ook wel voor het extra geldquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:13 schreef jevader het volgende:
Peugeotprobeer eens een Audi
Heb bij beiden als monteur gewerkt en het verschil is groot. heel groot. en dan heb ik het niet alleen over kwaliteit, constructie, materialen, afwerking en degelijkheid maar vooral ook het rijplezier. doe er je voordeel mee
zou je van schrikken hoor, die A3's verbruiken ook écht niet zoveel. Maar goed, als je een A3 koopt kan je je evengoed een Golfje halen, afwerking van een A3 is ook niet wat het moet zijn (allemaal harde plastic enzo), niet op het niveau van een luxewagen dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:34 schreef CreativeMind het volgende:
Dat doet geen Audi-rijder mij na, en al helemaal niet in die dikke lease bakken.
Ik weet zeker dat ik heelw at meer rijplezier haal uit mij 205gti dan uit menig Audi. De rest klopt wel :pquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:13 schreef jevader het volgende:
Peugeotprobeer eens een Audi
Heb bij beiden als monteur gewerkt en het verschil is groot. heel groot. en dan heb ik het niet alleen over kwaliteit, constructie, materialen, afwerking en degelijkheid maar vooral ook het rijplezier. doe er je voordeel mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:28 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik heelw at meer rijplezier haal uit mij 205gti dan uit menig Audi. De rest klopt wel :pJe hebt dan ook één van de beste GTI's ooit gebouwd. Moeten ze bij Audi eerst nog maar eens nadoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een flauwekul. Ik weet wel voor 100% zeker dat een oude 306 comfortabeler rijdt dan een splinternieuwe A3, stoelen, vering, allemaal op een niveau wat de Duitsers nog steeds niet weten te evenaren. Rijcomfort is iets wat je de Fransen niet hoef te leren. De Duitsers daarentegen...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:01 schreef Athmozz het volgende:
je moet ook het verschil meetellen in rijcomfort. Uiteraard is jouw peugeot goedkoper, als je er een lada tegenover zet doet die ook probleemloos 220.000km en is hij alsnog goedkoper.
Verschil is; wil je wel met een lada rijden... Peugeot rijdt niet slecht, maar kwalitatief is dat echt niet vergelijkbaar met een A4 (zelfs met een A3) of een andere dergelijke wagen.
hangt er vanaf wat je graag hebt. Ik heb liever een wagen die echt strak op de baan ligt & waar je tenminste voelt wat voor ondergrond de baan onder je ligt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:59 schreef Jalu het volgende:
[..]
Wat een flauwekul. Ik weet wel voor 100% zeker dat een oude 306 comfortabeler rijdt dan een splinternieuwe A3, stoelen, vering, allemaal op een niveau wat de Duitsers nog steeds niet weten te evenaren. Rijcomfort is iets wat je de Fransen niet hoef te leren. De Duitsers daarentegen...
Een 307SW is ook niet bedoeld om snel mee te rijdenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:05 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Ik rij vb vrij frequent met de 3 jaar oude 307SW van m'n zus, en die wordt boven de 160/u gewoon zweverig, iets wat ik echt niet kan hebben (zeker al bij 160/u), iets wat mijn 9 jaar oude auto bij 200/u nog niet heeft (en ja, t is een uit dezelfde klasse).
halen is ook het probleem niet, maar je moet aan 200/u eens wisselen van rijvak of een licht bochtje nemen (en dan is het nog een met het "sportonderstel" ook)... Die auto voelt totaal niet veilig meer aan eens je de 160 gepasseerd bent... 308 heb ik nog niet mee gereden helaasquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:03 schreef rena het volgende:
[..]
Een 307SW is ook niet bedoeld om snel mee te rijdenBij onze 308 heb ik daar totaal geen problemen mee en die haalt makkelijk de 200.
De 307 ken ik niet. Wel weet ik dat de 306 en concernzusje ZX toen ze op de markt kwamen een tijdlang gezien zijn als de maatstaf in hun klasse, eigenlijk pas verbeterd met de komst van de Focus 6 jaar later. En nee, niet wat betreft rijcomfort, maar wat betreft wegligging. Een 306 stuurt veel strakker dan een evenoude Golf of A3, en ik vermoed dat die nog steeds niet veel onderdoet voor een nieuwe Golf/A3. Ook weet ik dat de wegligging van de 307 in diverse tests steevast als "zeer goed" wordt beoordeeld. Persoonlijke voorkeur kan een rol spelen, maar doe niet net alsof een 307 een dweil is want dat is flauwekul. En dan heb ik het nog niet eens over de vrachtwagendiesels die het VAG concern in zijn personenauto's durft te hangen, ze moesten zich schamen, het is niet voor niets dat zo veel merken de HDi motoren van Peugeot gebruiken... (zelfs Jaguar en Volvo).quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:05 schreef Athmozz het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat je graag hebt. Ik heb liever een wagen die echt strak op de baan ligt & waar je tenminste voelt wat voor ondergrond de baan onder je ligt.
306 met sportpakket op heb ik ook nog mee gereden (was haar vorigequote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:49 schreef Jalu het volgende:
[..]
De 307 ken ik niet. Wel weet ik dat de 306 en concernzusje ZX toen ze op de markt kwamen een tijdlang gezien zijn als de maatstaf in hun klasse, eigenlijk pas verbeterd met de komst van de Focus 6 jaar later. En nee, niet wat betreft rijcomfort, maar wat betreft wegligging. Een 306 stuurt veel strakker dan een evenoude Golf of A3, en ik vermoed dat die nog steeds niet veel onderdoet voor een nieuwe Golf/A3. Ook weet ik dat de wegligging van de 307 in diverse tests steevast als "zeer goed" wordt beoordeeld. Persoonlijke voorkeur kan een rol spelen, maar doe niet net alsof een 307 een dweil is want dat is flauwekul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |