abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:25:51 #1
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_52764012
quote:
BRUCE SPRINGSTEEN AND THE E STREET BAND ANNOUNCE FIRST FULL SCALE TOUR OF US & EUROPE SINCE 2003

NEW BRUCE SPRINGSTEEN SINGLE "RADIO NOWHERE" AVAILABLE EXCLUSIVELY AS A FREE DOWNLOAD ON ITUNES STARTING TODAY

NEW ALBUM 'MAGIC' OUT OCT. 2 ON COLUMBIA RECORDS

Bruce Springsteen and the E Street Band have announced their first full scale tour of the US and Europe since 2002-03, starting in Hartford, CT on October 2, the release date for the new Springsteen album 'Magic.' The E Street Band's members are: Roy Bittan - keyboards; Clarence Clemons - saxophone, percussion; Danny Federici - keyboards; Nils Lofgren - guitars; Patti Scialfa - vocals, guitar; Garry Tallent - bass; Steven Van Zandt - guitars; Max Weinberg - drums.

"Radio Nowhere," the first single from Bruce Springsteen's upcoming album 'Magic,' will be available exclusively and free on the iTunes Store for one week starting today. The iTunes album pre-order for 'Magic' also begins today and includes the free download of the "Radio Nowhere" single plus the song's video and an exclusive digital booklet.
Omdat er nog geen nieuwe was.
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_52764078
Ik heb er echt veel zin in, te beginnen met zaterdag a.s. dan 2 oktober nieuwe plaat, week erna misschien al de eerste bootlegs en daarna de 30ste in het gelredome.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:29:51 #3
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_52764148
Ik heb er ook wel onwijs veel zin in

Als ik kaarten krijg zal dat de eerste keer zijn dat ik ze echt live zie
Alleen nog even uitvinden waar ze die kaarten verkopen voor hem hier

GWK zal wel niet of wel?
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_52765808
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:29 schreef GooseFM het volgende:
Ik heb er ook wel onwijs veel zin in

Als ik kaarten krijg zal dat de eerste keer zijn dat ik ze echt live zie
Alleen nog even uitvinden waar ze die kaarten verkopen voor hem hier

GWK zal wel niet of wel?
Groot postkantoor in de buurt? Anders via de ticketservice.nl?
Hier lijsjte van de adressen:
http://www.ticketmaster.n(...)cations.popup.NL.htm
  Redactie Frontpage dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:28:34 #5
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_52766138
Kut, 8 september kan ik niet in de rij staan
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_52771429
De middag van tevoren? Dat gaat wel heel ver...als ik 's nachts om 4.00 ga opstaan vind ik dat al knap genoeg van mezelf, al denk ik niet dat ik dat ga doen. Echt vroeg in de ochtend (5.00-6.00) moet toch ook wel voldoende zijn?

Sowieso zit ik nu waarschijnlijk bij een wat rustigere omgeving...


Mijjn laatste post vorig topic....Ik ga sowieso kaartjes regelen! = tvp
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_52772756
Voor de ticketstress is de Gelredome in ieder geval beter dan de HMH. Maar toch had ik hem liever ergens anders gezien. Het geluid verschilt nogal per concert in het Gelredome (heb ik van horen zeggen), terwijl het doorgaans in bijvoorbeeld Ahoy redelijk strak is.

@ Norrage: Ik denk dat die tijd wel voldoet voor staanplaatsen. Garantie heb je nooit natuurlijk, maar ik denk dat je dan nog wel aan de beurt komt voor staanplaatsen.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 10:35:38 #8
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_52774674
10 december in Stockholm dus. Ik hoop dat het me lukt aan kaarten te komen, anders wordt het een reisje naar Oslo.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_52775971
Ik ben 5 mei naar Roger Waters geweest in het Gelredome, en bij dat concert vond ik het geluid zelfs beter dan dat van Ahoy'.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 11:40:06 #10
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_52776140
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 22:18 schreef Razer het volgende:

[..]

Groot postkantoor in de buurt? Anders via de ticketservice.nl?
Hier lijsjte van de adressen:
http://www.ticketmaster.n(...)cations.popup.NL.htm
ah kijk, bedankt

Prijzen zijn zeker nog niet bekend?
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_52777883
tvptje
pi_52778144
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 11:40 schreef GooseFM het volgende:

[..]

ah kijk, bedankt

Prijzen zijn zeker nog niet bekend?
Nee ik heb er helaas nog niks over kunnen vinden.
pi_52779070
Laatste keer Bruce gezien tijdens de Risingtour....kaarten waren binnen mum van tijd uitverkocht.......

*Blijft (tegen beter weten in) hopen dat er nu minder fans zijn die het nieuws gehoord hebben*
Yeah, you gotta follow that dream wherever that dream may lead you
You gotta follow that dream wherever that dream may lead
pi_52779689
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee het is in de weken 35/36/37 niet toegestaan om vrij te nemen op m'n werk behoudens zeer dringende zaken (begrafenissen en zo, ik geloof niet dat in de rij liggen voor Bruce daar onder valt), aaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrggggggggggggghhhhhhhhh. Oh wat komt 't allemaal kut uit. . Moet er bijna van huilen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_52779930
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 13:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee het is in de weken 35/36/37 niet toegestaan om vrij te nemen op m'n werk behoudens zeer dringende zaken (begrafenissen en zo, ik geloof niet dat in de rij liggen voor Bruce daar onder valt), aaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrggggggggggggghhhhhhhhh. Oh wat komt 't allemaal kut uit. . Moet er bijna van huilen. .
Kan niemand anders voor je meenemen?
pi_52780126
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 14:02 schreef n0r het volgende:

[..]

Kan niemand anders voor je meenemen?
Geen idee, nog. M'n broer (tevens concertmaatje) zat gisteren toen ik 'm sprak ook al te piekeren hoe 't zou moeten, want zaterdagochtenden komen hem ook niet uit. Fargo, hoe ga jij 't doen? Misschien als ik AL m'n charme (dat kleine beetje wat ik heb) in de strijd gooi op m'n werk...

En ik hoop dat vriendjelief 't niet erg vindt dat ik een gepland weekendje in het teken van m'n verjaardag afzeg om naar Bruce te kunnen gaan. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_52780193
Haha het is wel echt fout getimed voor je he?
pi_52780411
Bruce Springsteen and the E Street Band fall tour itinerary

Oct 2 - Hartford, CT - Hartford Civic Center - On sale Sep 8
Oct 5 - Philadelphia, PA - Wachovia Center - On sale Sep 8
Oct 9-10 - E Rutherford, Continental Airlines Arena - On sale Sep 10
Oct 14 - Ottawa, ONT - Civic Centre - On sale Sep 17
Oct 15 - Toronto, ONT - Air Canada Centre - On sale Sep 17
Oct 17-18 - New York, NY - Madison Square Garden - On sale Sep 10
Oct 21 - Chicago, IL - United Center - On sale Sep 8
Oct 26 - Oakland, CA - Oracle Arena - On sale Sep 15
Oct 28 - Los Angeles, CA - Venue TBA - On sale TBA
Nov 2 - St. Paul, MN - Xcel Energy Center - On sale Sep 22
Nov 4 - Cleveland, OH - Quicken Loans Arena - On sale Sep 15
Nov 5 - Auburn Hills, MI - Palace Of Auburn Hills - On sale Sep 21
Nov 11 - Washington, D.C. - Verizon Arena - On sale Sep 21
Nov 14 - Pittsburgh, PA - Mellon Arena - On sale Sep 14
Nov 15 - Albany, NY - Times Union Center - On sale Sep 8
Nov 18 - Boston, MA TD - Banknorth Garden - On sale Sep 22
Nov 25 - Madrid, SPAIN - Palacio De Deportes - On sale Oct 2
Nov 26 - Bilbao, SPAIN - Bilbao Exhibition Centre - On sale Oct 9
Nov 28 - Milan, ITALY - Datchforum - On sale Sep 10
Nov 30 - Arnhem, NETHERLANDS - Geldredome - On sale Sep 8
Dec 2 - Mannheim, GERMANY - Sap Arena - On sale Aug 31
Dec 4 - Oslo, NORWAY - Oslo Spektrum - On sale Sep 3
Dec 8 - Copenhagen, DENMARK - Forum - On sale Sep 3
Dec 10 - Stockholm, SWEDEN - Globe Arena - On sale Sep 1
Dec 12 - Antwerp, BELGIUM - Sports Paleis - On sale Sep 8
Dec 13 - Cologne, GERMANY - Koln Arena - On sale Aug 31
Dec 15 - Belfast, IRELAND - Odyssey Arena - On sale Sep 6
Dec 17 - Paris, FRANCE - Palais Omnisports De Bercy - On sale Sep 7
Dec 19 - London, UK - O2 Arena - On sale Aug 30
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_52780648
Nog even voor de volledigheid. Antwerpen wil ik ook wel naartoe, dat komt qua concertdatum al een behoorlijk stuk beter uit, maar daarvoor begint de kaartverkoop diezelfde zaterdag.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Trouwste user 2022 woensdag 29 augustus 2007 @ 14:31:50 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_52780728
Ik zag hem in 85 in de Kuip. Krijg nog kippenvel als ik er aan terugdenk. Ik stond op het gras en bij de eerste tonen en one two three trilde het gras en het stadion. Na 3 uur was ie pas klaar. Vanaf het begin tot het einde weergaloos. Bruce

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52781755
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 14:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog even voor de volledigheid. Antwerpen wil ik ook wel naartoe, dat komt qua concertdatum al een behoorlijk stuk beter uit, maar daarvoor begint de kaartverkoop diezelfde zaterdag.
Mocht de voorverkoop daar net zo gaan als in voorgaande jaren, dan heb je (mits online besteld) geen schijn van kans als je in België geen postadres hebt waar je die kaarten naar kunt laten sturen.

Ik ga vooralsnog voor Arnhem, maar daarover volgt eerst morgen een goed gesprek met mijn baas
pi_52781850
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:10 schreef Fargo het volgende:

[..]

Mocht de voorverkoop daar net zo gaan als in voorgaande jaren, dan heb je (mits online besteld) geen schijn van kans als je in België geen postadres hebt waar je die kaarten naar kunt laten sturen.

Ik ga vooralsnog voor Arnhem, maar daarover volgt eerst morgen een goed gesprek met mijn baas
Ik ga een andere baan zoeken, hehe. Eentje die niet in de weekenden is. Ik vraag nu minstens 1 keer in de maand een weekend vrij en dat durf ik eigenlijk niet meer. .

Ik hoop dat het je gaat lukken lieverd!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_52782065
Die kaartjes zullen toch niet meteen uitverkocht zijn he? Als in op 8 sept meteen?
pi_52782081
En uiteraard duim ik ook voor jou

Het is allemaal de schuld van Bruce! Kom toch gewoon op een saaie dinsdagavond ofzo, joh! :d
pi_52782373
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:24 schreef Dylanesque het volgende:
Die kaartjes zullen toch niet meteen uitverkocht zijn he? Als in op 8 sept meteen?
Lijkt me wel. Als 't een half uur duurt is het lang, gok ik.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_52782406
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:10 schreef Fargo het volgende:

[..]

Mocht de voorverkoop daar net zo gaan als in voorgaande jaren, dan heb je (mits online besteld) geen schijn van kans als je in België geen postadres hebt waar je die kaarten naar kunt laten sturen.

Ik ga vooralsnog voor Arnhem, maar daarover volgt eerst morgen een goed gesprek met mijn baas
Heb vorig jaar gewoon kaartje voor Antwerpen kunnen bestellen via internet. Dus belgisch adres is echt niet nodig hoor. Dacht dat dat alleen was voor het D&D concert in Brussel
pi_52782415
Hoe laat wordt het uberhaupt verkocht? 11.00 of zo?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_52782439
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:37 schreef Norrage het volgende:
Hoe laat wordt het uberhaupt verkocht? 11.00 of zo?
10.00
pi_52782468
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:36 schreef rockin_the_lowland het volgende:

[..]

Heb vorig jaar gewoon kaartje voor Antwerpen kunnen bestellen via internet. Dus belgisch adres is echt niet nodig hoor. Dacht dat dat alleen was voor het D&D concert in Brussel
Hoe heb je dat gedaan dan?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_52782515
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:39 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hoe heb je dat gedaan dan?
geen flauw idee, maar volgens mij was er geen belgisch postadres vereist. ken nog wel meer mensen die kaarten voor Antwerpen besteld hadden.
pi_52782527
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:36 schreef rockin_the_lowland het volgende:

[..]

Heb vorig jaar gewoon kaartje voor Antwerpen kunnen bestellen via internet. Dus belgisch adres is echt niet nodig hoor. Dacht dat dat alleen was voor het D&D concert in Brussel
Ah, thnx... Had ik ff overheen gekeken omdat ik de SSB aan me voorbij heb laten gaan. Wat Antwerpen betreft althans...
pi_52782563
Kan iemand eens vertellen/samenvatten hoe zo'n zitting voor het postkantoor nou in elkaar zit? Ben wel benieuwd naar een paar mooie verhalen

En is er nog verschil in naar het postkantoor, of naar de FRS of naar de VVV of een of andere ticketwinkel? Of is het gewoon overal vergelijkbaar druk?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_52782710
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:42 schreef Norrage het volgende:
Kan iemand eens vertellen/samenvatten hoe zo'n zitting voor het postkantoor nou in elkaar zit? Ben wel benieuwd naar een paar mooie verhalen

En is er nog verschil in naar het postkantoor, of naar de FRS of naar de VVV of een of andere ticketwinkel? Of is het gewoon overal vergelijkbaar druk?
Lijkt me toch duidelijk hoe dit in zijn werk gaat of niet.
Maar meestal deelt degene die als eerste is nummertjes (stukje papier) uit aan degene die nu hem/haar komen. Daarna begint het lange wachten. Dan gaat (in Weert tenminste) om 8.00 het postkantoor open en worden "officiele" nummertjes uitgedeeld, en opgeschreven wat voor kaarten iedereen wil, door iemand van het postkantoor. Dan zou je evt even naar huis kunnen gaan, en dan wordt er om klokslag 10.00 begonnen met het uitdraaien van de kaarten.
pi_52782794
Datum: 30 november 2007
Aanvang: 19.30 uur

Entree: 17.30 uur
Verkoopgegevens: Kaartverkoop begint zaterdag 8 september om 10.00 uur door Ticket Service via de grotere postkantoren, VVV's en GWK's, 0900-3001250 (45 ct.p.m), www.ticketservice.nl en de bekende voorverkoopadressen. Kaarten kosten vanaf ¤ 73 (exclusief servicekosten). Maximaal 4 tickets per persoon.
Het concert in Arnhem vindt volgens de wens van Bruce Springsteen plaats in een klein Gelredome. Dat betekent dat er maximaal 18.000 kaarten in de verkoop gaan. Er wordt een maximum van 4 tickets per persoon gehanteerd. Er is geen voorprogramma. Het concert van Bruce Springsteen begint om 19.30 uur.
pi_52782945
Wat is dit nu weer? Klein Gelredome? Ga dan gewoon naar Ahoy.
pi_52783114
Maximaal 18.000 kaarten? What the fuck? Godverdomme zeg, speel gewoon die Kuip vol en doe niet zo moeilijk.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_52784402
Godsamme.........dat worden slapeloze nachten.........
Yeah, you gotta follow that dream wherever that dream may lead you
You gotta follow that dream wherever that dream may lead
pi_52785054
Pff, dat wordt dan echt voor postkantoor zitten. rockin_the_lowland via welke Belgische website heb jij toen je kaarten besteld?
pi_52785328
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:15 schreef Razer het volgende:
Pff, dat wordt dan echt voor postkantoor zitten. rockin_the_lowland via welke Belgische website heb jij toen je kaarten besteld?
http://www.goformusic.be
pi_52786228
Ik denk dat ie gewoon een 2e concert moet geven......in 2002 herinner ik me, binnen 5 minuten uitverkocht......
Yeah, you gotta follow that dream wherever that dream may lead you
You gotta follow that dream wherever that dream may lead
pi_52786870
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 18:06 schreef Ilmar het volgende:
Ik denk dat ie gewoon een 2e concert moet geven......in 2002 herinner ik me, binnen 5 minuten uitverkocht......
reken er maar op dat het binnen een kwartier uitverkocht is. zou evt een concert bij kunnen komen op de 31e, maar eerlijk gezegd lijkt me dat sterk.
pi_52786952
Om iedereen alvast een beetje nerveus te maken

315 verkooppunten in nederland

18.000 : 315 = 57 kaarten per punt, dit is excl de telefonische en internet verkoop.

Reken grofweg op zo'n 40 kaarten per punt, als iedereen er 4 neemt moet je bij de eerste 10 zitten, bij de eerste 5 voor arena kaarten
  Redactie Frontpage woensdag 29 augustus 2007 @ 19:15:47 #43
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_52787863
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 18:34 schreef rockin_the_lowland het volgende:

[..]

reken er maar op dat het binnen een kwartier uitverkocht is. zou evt een concert bij kunnen komen op de 31e, maar eerlijk gezegd lijkt me dat sterk.
Is idd zeer sterk! Want november telt slechts dertig dagen...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_52788062
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 19:15 schreef Djeez het volgende:

[..]

Is idd zeer sterk! Want november telt slechts dertig dagen...
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:58:07 #45
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_52796384
Kaarten voor Keulen zijn al in de pocket Ook nog kaarten voor Arnhem zou erg mooi zijn

heb er veel zin in
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_52800325
Hoeveel zullen die kaarten kosten? Euro of 40?
pi_52800500
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 01:04 schreef Sloggi het volgende:
Hoeveel zullen die kaarten kosten? Euro of 40?
Vanaf 73 euro staat in het artikel....

Hmm...maar de helft van het stadion...dat wordt toch maar echt nachtwerk....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_52801162
73 euro . Belachelijk.
pi_52803163
Plus Ticketbox-kosten. Kleine 80 euro...en dan heb je dus nog matige zitplaatsen

Staanplaatsen zullen we door de 90, tegen de 100 euro aanlopen.
pi_52803225
Godsamme zeg, dat dagje Antwerpen had ik beter niet kunnen doen. . Bruce maakt het er allemaal niet gemakkelijker op zo.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 10:43:51 #51
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_52804732
Radio Nowhere

Volume omhoog zet
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_52805957
Is Ticketservice nou zo langzaam? Staat nog niks op over de start van de voorverkoop, laat staan over het concert.

*gaat alvast extra werken voor die absurd hoge toegangsprijzen*
Yeah, you gotta follow that dream wherever that dream may lead you
You gotta follow that dream wherever that dream may lead
  donderdag 30 augustus 2007 @ 12:10:33 #53
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_52806969
73 pleuro excl... WTF En niet eens een voorprogramma!

Ik wacht wel op de dvd
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_52807042
ff gegoogled voor antwerpen:
Tickets zijn vanaf zaterdag 8 september 9.00 uur beschikbaar via www.proximusgoformusic.be. Enkel betalingen via kredietkaarten worden aanvaard. De tickets kosten 64, 74 of 84 euro. Per persoon kunnen maximaal 6 tickets worden aangekocht. (belga/dm)

http://www.demorgen.be/dm/nl/cultuur/dmmuziek/567142
I think i've gone insane , i can't remember my own name.
pi_52807235
Maar voor Antwerpen hoef je dan ineens niet in de rij te gaan liggen en kan je gewoon op internet bestellen? dat vind ik dan ook weer enigszins vreemd...dat dat dan zoveel makkelijker gaat.

Antwerpen is voor mij zelfs dichterbij dan Arnhem, en waarschijnlijk nog leuker ook.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_52807254
van de oor site http://www.oor.nl/news_details.asp?id=4550

Bruce Springsteen & The E Street Band
Vrijdag 30 november 2007
Gelredome - Arnhem
Entree: ¤ 82, ¤ 79, ¤ 76 en ¤ 73 (excl. servicekosten)
Deuren: 17.30 uur
Aanvang: 19.30 uur


82 voor staan
I think i've gone insane , i can't remember my own name.
pi_52807387
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:10 schreef JX het volgende:
73 pleuro excl... WTF En niet eens een voorprogramma!

Ik wacht wel op de dvd
Dat er geen voorprogramma is vind ik juist positief. Ik betaal om Bruce 3 uur te zien knallen, niet om nog één of ander kutbandje te moeten horen.

Ik snap dat Antwerpen-online-kopen gedoe toch niet helemaal... Hoe groot is de kans dat dat goed gaat? Anders stouw ik vriendlief met z'n creditcard 's ochtends vroeg achter de pc. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_52807516
Volgens mij kom ik echt heel dom over....Ik zelfs denken dat het allemaal over 2008 is, maar de verkoop is gewoon "slechts" 2 maanden van tevoren? Ik begreep het al niet helemaal

Maar dan dus gewoon supersnel al Bruce zien! Of ik nou naar Antwerpen ga of Arnhem (antwerpen klinkt wel heel aantrekkelijk als je daarvoor via internet tickets kan krijgen (en 2 uur met de trein voor mij, arnhem 2.30 )

Sorry als ik wat teveel rare vragen stel

Maar Bruce
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_52807600
Whahaha Norrage! . Ja, we gaan Bruce echt supersnel zien ja. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_52807683
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Whahaha Norrage! . Ja, we gaan Bruce echt supersnel zien ja. .
Ik vond meer dan een jaar ook al heel raar dus ik snapte het al niet, maar binnen 3 maanden vond ik weer te snel...Roger Waters was 7 maanden van tevoren....precies ertussenin en bij Bruce zag ik nergens jaartallen staan

Maar goed, ik wil net als jij nog wel weten hoe het zit met online kaartjes kopen voor Antwerpen. Meestal gaan dat soort dingen goed, maar dat is niet voor een artiest als Bruce waar voor andere stadions mensen de dag van tevoren in een slaapzak gaan liggen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_52808368
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:24 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat er geen voorprogramma is vind ik juist positief. Ik betaal om Bruce 3 uur te zien knallen, niet om nog één of ander kutbandje te moeten horen.
Een voorprogramma is niet per se negatief. De Stones hadden bijvoorbeeld Van Morrison in het voorprogramma.
pi_52808818
Via internet kaartjes proberen te verkrijgen is gewoon een loterij. Dat heeft de verkoop van Londen vanmorgen wel weer bewezen. Sommigen heel soepel en simpel er doorheen. Anderen kwamen nog niet bij het tweede scherm...
pi_52811404
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:19 schreef Norrage het volgende:
Maar voor Antwerpen hoef je dan ineens niet in de rij te gaan liggen en kan je gewoon op internet bestellen? dat vind ik dan ook weer enigszins vreemd...dat dat dan zoveel makkelijker gaat.

Antwerpen is voor mij zelfs dichterbij dan Arnhem, en waarschijnlijk nog leuker ook.
ga toch liever in de rij liggen dan dat ik afhankelijk ben van internet verkoop
pi_52811486
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:59 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Een voorprogramma is niet per se negatief. De Stones hadden bijvoorbeeld Van Morrison in het voorprogramma.
die uiteindelijk maar 5 minuten gespeeld heeft. laat die voorprogramma's maar zitten wat mij betreft. er zijn denk ik weinig mensen die voor het hoofdprogramma komen die echt aandachtig naar het voorprogramma gaan kijken/luisteren. die staat echt voor jan lul te spelen
pi_52811834
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:20 schreef diedlaughing het volgende:

van de oor site http://www.oor.nl/news_details.asp?id=4550

Bruce Springsteen & The E Street Band
Vrijdag 30 november 2007
Gelredome - Arnhem
Entree: ¤ 82, ¤ 79, ¤ 76 en ¤ 73 (excl. servicekosten)
Deuren: 17.30 uur
Aanvang: 19.30 uur


82 voor staan
Het mag weer wat kosten, hoorde ergens dat hij volgende zomer een stADIONTOUR DOET?
pi_52812031
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:04 schreef rockin_the_lowland het volgende:

[..]

die uiteindelijk maar 5 minuten gespeeld heeft. laat die voorprogramma's maar zitten wat mij betreft. er zijn denk ik weinig mensen die voor het hoofdprogramma komen die echt aandachtig naar het voorprogramma gaan kijken/luisteren. die staat echt voor jan lul te spelen
Dat lag niet aan hem zoals je weet. En naar artiesten als Van Morrison wordt echt wel aandachtig geluisterd hoor .
  donderdag 30 augustus 2007 @ 15:26:10 #67
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_52812094
Dat wordt dus de wekker op 4 uur zetten
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_52812154
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:22 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dat lag niet aan hem zoals je weet. En naar artiesten als Van Morrison wordt echt wel aandachtig geluisterd hoor .
snap ook wel dat dat kwam door het slechte weer, maar over het algemeen wordt er aan het voorprogramma weinig aandacht besteed door het publiek
pi_52812882
Dat klopt, maar dat komt er vaak een heel andere muziekstijl in het voorprogramma zit. Daarbij zijn de bands in het voorprogramma vaak crap.

Conclusie: als je het doet, doe het dan goed. Akkoord?
pi_52812884
Laatst was ik bij Meatloaf en toen was het voorprogramma (Marion Raven) gewoon beter (en knapper) dan de hoofdact!
pi_52812999
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:53 schreef Sloggi het volgende:
Dat klopt, maar dat komt er vaak een heel andere muziekstijl in het voorprogramma zit. Daarbij zijn de bands in het voorprogramma vaak crap.

Conclusie: als je het doet, doe het dan goed. Akkoord?
ok
pi_52813034
Heb gelukkig volgende week nachtdienst, dan kan ik meteen die vrijdagmorgen naar het postkantoor om te kijken of er al iemand ligt
pi_52854217
Ik was er al bang voor. Kan geen vrij krijgen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_52863862
Voor de kaartverkoop of voor het concert?
  zaterdag 1 september 2007 @ 12:23:18 #75
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_52864728
Het concert in Stockholm was vanochtend in 25 minuten compleet uitverkocht, er was werkelijk geen doorkomen aan.

Nu hopen dat ik maandag meer geluk heb ik Oslo in de voorverkoop gaat, ik moet er gewoon heen.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_52867711
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 12:23 schreef LeroyBrown het volgende:
Het concert in Stockholm was vanochtend in 25 minuten compleet uitverkocht, er was werkelijk geen doorkomen aan.

Nu hopen dat ik maandag meer geluk heb ik Oslo in de voorverkoop gaat, ik moet er gewoon heen.
Ik zou zeggen blijven proberen. Heb net rond 14.30 ook nog een kaartje kunnen scoren.
pi_52867814
ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik vrijdag/zaterdag voor een antwerpen kaartje via internet of een arnhem kaartje via postkantoor ga...Iemand anders al wat meer informatie over succeskansen?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_52871856
http://www.musicload.de/item.ml?releaseid=2792001_2

Hier zijn samples te horen van de nummers van het nieuwe album
pi_52877427
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:39 schreef Fargo het volgende:
Voor de kaartverkoop of voor het concert?
Voor de kaartverkoop. Voor het concert zelf heb ik héél optimistisch wel al de datum opgeschreven bij de aanvraag vrije dagen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_52879207
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 15:06 schreef Norrage het volgende:
ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik vrijdag/zaterdag voor een antwerpen kaartje via internet of een arnhem kaartje via postkantoor ga...Iemand anders al wat meer informatie over succeskansen?
De meeste kans op succes lijkt mij Arnhem, mits je het via het postkantoor probeert.
pi_52880271
Hoe duur zouden de kaarten zijn? M'n ouders willen er graag heen.
pi_52880543
Fargo? Zie jij enige kans?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_52885170
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 23:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Hoe duur zouden de kaarten zijn? M'n ouders willen er graag heen.
¤73.00 ¤76.00 ¤79.00 ¤82.00
pi_52887524
http://www.megaupload.com/?d=OKKM0T8F
Dit zijn de zelfde stukjes als van de link naar die duitse site,
alleen nu makkelijk allemaal achter elkaar in een mp3tje.
pi_52889648
quote:
Op zondag 2 september 2007 00:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fargo? Zie jij enige kans?
Zelf niet, maar ik heb hulplijnen uitgezet
  zondag 2 september 2007 @ 16:23:27 #86
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_52893393
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:10 schreef Fargo het volgende:

[..]

Zelf niet, maar ik heb hulplijnen uitgezet
Good for you! .
...dass wir fliegen.
  zondag 2 september 2007 @ 16:24:07 #87
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_52893416
Dat hierboven zei ik (DevilsAndDust) hoor.
...dass wir fliegen.
pi_52894290
Kan je de tickets voor Arnhem nou ook via internet proberen??
Als ik deze link zo bekijk lijkt het stiekem wel zo te zijn.
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=219780&l=NL&C=

Lijkt me wel een uitkomst want dan kan ik om 9.00 Antwerpen proberen en mocht dat niet lukken een uur later Arnhem.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_52894574
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat hierboven zei ik (DevilsAndDust) hoor.
Dacht ik al

Maar heb jij al een oplossing gevonden?
pi_52894678
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:59 schreef Norrage het volgende:
Kan je de tickets voor Arnhem nou ook via internet proberen??
Als ik deze link zo bekijk lijkt het stiekem wel zo te zijn.
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=219780&l=NL&C=

Lijkt me wel een uitkomst want dan kan ik om 9.00 Antwerpen proberen en mocht dat niet lukken een uur later Arnhem.
Ja, dat kan zeker! Maar het blijft een loterij en je slaat jezelf voor je op als je aankomende zaterdag om 10.30 uur zonder kaartjes zit.
pi_52895407
quote:
Op zondag 2 september 2007 17:11 schreef Fargo het volgende:

[..]

Dacht ik al

Maar heb jij al een oplossing gevonden?
Nee, helaas. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 2 september 2007 @ 19:37:04 #92
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_52897773
Ik mag toch aannemen dat met rang 1 het veld wordt bedoeld, maar waarom is rang 2 dan duurder? Is dat alleen maar ivm het zitgedeelte ofzo?
En ik had al op ticketservice gekeken naar de plattegrond van het gelredome, maar daar staat op die algemene plattegrond niks over de rangen, alleen bij de faithless plattegrond staan rangen. Kunnen we aannemen dat het bij Bruce er ook ongeveer zo eruit zal gaan zien?


[/vragensteluurtje]


Net die samples gehoord van de nieuwe nummers en moet zeggen dat last to die voor mij er tot nog toe een beetje uitspringt (maar dat zal wel weer veranderen als ik de complete nummers heb gehoord )
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_52899641
[quote
En ik had al op ticketservice gekeken naar de plattegrond van het gelredome, maar daar staat op die algemene plattegrond niks over de rangen, alleen bij de faithless plattegrond staan rangen. Kunnen we aannemen dat het bij Bruce er ook ongeveer zo eruit zal gaan zien?

[/quote]

Denk dat dat ook ongeveer de opstelling bij Bruce zal zijn, alleen wordt het podium ongeveer halverwege het veld gezet. Maar de rangen blijven denk ik hetzelfde
pi_52904386
quote:
Op zondag 2 september 2007 17:15 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ja, dat kan zeker! Maar het blijft een loterij en je slaat jezelf voor je op als je aankomende zaterdag om 10.30 uur zonder kaartjes zit.
Dat dilemma begrijp ik zeker, maar ik heb evenmin vertrouwen in voor het postkantoor zitten en heb een lichte voorkeur voor Antwerpen boven Arnhem. En ik had de veronderstelling dat je via ticketservice niet aan kaartjes kon komen omdat er in deze topics totaal niet over gerept werd.

Maar als ik een vriend vind die samen met mij voor het postkantoor wil liggen dan is mijn keuze snel gemaakt, maar ik zit dan bij mijn moeder en heb mijn vrienden niet echt in de buurt Ik zie er een beetje tegenop om daar in mijn eentje heen te gaan (ook al zijn er vast anderen) omdat ik echt niet weet wat ik ervan moet verwachten...vandaar mijn vele vragen in het vorige topic en deze
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 3 september 2007 @ 10:29:52 #95
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_52911590
En weer geen geluk. Ik zit hier nu echt enorm te balen. Nu hopen dat er maar snel informatie over een eventuele stadiontour in de zomer naar buiten komt...
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_52911661
Wat was het weer druk... Kopenhagen niet door te komen...

Maar wel een kaartje voor Oslo! Dus de eerste is binnen!
  maandag 3 september 2007 @ 12:59:40 #97
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_52914319
quote:
Op maandag 3 september 2007 10:34 schreef Hawkeye het volgende:
Wat was het weer druk... Kopenhagen niet door te komen...

Maar wel een kaartje voor Oslo! Dus de eerste is binnen!
*Jaloers*

Ik was aan het bestellen en werd ineens weer voor een uur in de wacht gezet, en toen ik er weer op mocht was het dus uitverkocht.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_52933963
http://www.amazon.com/

Videoclip Bruce, Radio Nowhere
Yeah, you gotta follow that dream wherever that dream may lead you
You gotta follow that dream wherever that dream may lead
pi_52940744
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:09 schreef Ilmar het volgende:
http://www.amazon.com/

Videoclip Bruce, Radio Nowhere
Coole clip
  woensdag 5 september 2007 @ 15:36:49 #100
159735 weebel
Le Petit Prince
pi_52961243
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:50 schreef Razer het volgende:

[..]

Coole clip
Coole clip zker , maar beetje standaard
Had iets spectaculairders verwacht
[youtube]http://youtube.com/watch?v=h_zdxaGicjA[/youtube]
pi_52965912
Ik hoop ook te gaan
pi_52966050
Ik verwijder mijzelf rustig, doch zeer dringend, uit dit topic. Ik kan de woorden Bruce, Springsteen, Magic, concert, kaartjes, voorverkoop, en rij, niet meer horen of zien.

Dág. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 5 september 2007 @ 20:08:49 #103
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_52966245
...
...dass wir fliegen.
pi_52966809
quote:
Op woensdag 5 september 2007 20:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
...
Zet anders à la minute even The River op. .

.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_52971138
quote:
Op woensdag 5 september 2007 19:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik verwijder mijzelf rustig, doch zeer dringend, uit dit topic. Ik kan de woorden Bruce, Springsteen, Magic, concert, kaartjes, voorverkoop, en rij, niet meer horen of zien.

Dág. .
Heb je echt geen andere manier om aan die kaartjes te komen??? :/

En hoe laat gaan jullie nou liggen? (als jullie gaan liggen?)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_52975514
De drukte verschilt per postkantoor. Er zijn plekken waar men de nacht doorbrengt met meer dan tien personen, maar ook waar de eerste pas om 03.00 uur verschijnt. Ik weet nog goed toen ik voor de eerste keer 'ging liggen'. Was vrijdagmiddag vrij en ben toen vanaf 14.00 uur ieder uur langs het postkantoor gefietst en vanaf het moment dat ik de eerste mensen zag ben ik naar huis gefietst, heb mijn spullen gepakt en ben erbij gaan zitten. Daarna eigenlijk steevast gaan zitten op vrijdagmiddag rond een uur of 14.00 uur. Dan was ik wel nummer één, maar of ik nu thuis zat of in het overdekte winkelcentrum zat, dat maakte voor mij dan weer geen verschil.

Ik kan je maar één tip geven en dat is dat je gewoon moet gaan! Beleef het, praat over Springsteen met de anderen in de rij en ik weet zeker dat je het geweldig gaat vinden! En je hebt natuurlijk op die manier de grootste kans om aan kaarten te komen. Succes ermee!

@ Deviltje: Hoeveel kaartjes heb je nodig? Kan misschien her en der een balletje opgooien, maar beloven kan ik niks.

Wegens de bekende omstandigheden kan ik zelf dit keer niet gaan liggen, maar als het concert me bevalt en ik weer laaiend enthousiast word, dan pak ik weer groots uit tijdens de stadiontour komend voorjaar
pi_52975551
Eentje.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_52976960
Ben even mijn best aan het doen voor je
pi_52977128
Je bent een schát! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_52979374
OK, je bent (onder voorbehoud) ingedeeld

[ Bericht 29% gewijzigd door Fargo op 06-09-2007 12:21:56 ]
pi_52980095
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:12 schreef Fargo het volgende:
OK, je bent (onder voorbehoud) ingedeeld
Wat lief! . Je bent geweldig!

Hoezo onder voorbehoud? . Gaan ze wel een beetje vroeg liggen? . Laat je het me meteen weten? . Yay yay yay!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_52980612
Ze gaan in ieder geval liggen/staan als het nog donker is. Is een vrij nieuw verkooppunt en er stonden de laatste twee keren bijzonder weinig mensen. Dus ze hebben goede moed...

Maar ze gaan met twee personen en dus een maximum van 8 kaarten. Ze gaan even inventariseren en dan laten ze het me weten
pi_52980789
Je kan toch ook gewoon in een dorp naar het postkantoor gaan? Ik kan me moeilijk voorstellen dat er daar een rij zal staan.
pi_52982087
quote:
Op donderdag 6 september 2007 13:15 schreef Fargo het volgende:
Ze gaan in ieder geval liggen/staan als het nog donker is. Is een vrij nieuw verkooppunt en er stonden de laatste twee keren bijzonder weinig mensen. Dus ze hebben goede moed...

Maar ze gaan met twee personen en dus een maximum van 8 kaarten. Ze gaan even inventariseren en dan laten ze het me weten
Oh, damn, ik hoop het zooooooooooooooo. Als ik buiten de boot val met die 8 mensen, laat je het dan wel zo snel mogelijk weten? . Anders zit ik me te verheugen, hehe. Echt zo bedankt dat je voor me aan het proberen bent geweest!!! . . .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_52982347
Vraag hier anders gewoon even of iemand een kaartje voor je wil kopen. Ik heb bijvoorbeeld maar twee kaartjes nodig, en zou er eventueel vier kunnen halen.
you have time
you're doing fine
pi_52982408
Oh daar heb ik eigenlijk nog helemaal niet aan gedacht. . Ik was alleen maar in m'n omgeving aan het rondkijken. Goed idee!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_52982551
WIj gaan ook een ladinkje kaartjes halen...Er gaan er maar 3 zeker, want men twijfelt nog over de kosten, maar we halen er voor de zekerheid 5 denk ik...dus er is een kans dat er eentje overblijft, en dan zal ik aan je denken indien nodig
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_52983323
Net even rondgemaild, kijken of er animo is om naar het concert in Antwerpen te gaan.
pi_52984532
quote:
Op donderdag 6 september 2007 13:29 schreef Sloggi het volgende:
Je kan toch ook gewoon in een dorp naar het postkantoor gaan? Ik kan me moeilijk voorstellen dat er daar een rij zal staan.
Dat was ook al mijn insteek. 3 verkooppunten in een straal van 500 meter hier. Zullen vast bij één of twee geen mensen staan. Mij lijkt 07:00u wel een mooie tijd. Kan me niet voorstellen dat er dan al meer mensen staan.
pi_52984995
quote:
Op donderdag 6 september 2007 14:41 schreef Norrage het volgende:
WIj gaan ook een ladinkje kaartjes halen...Er gaan er maar 3 zeker, want men twijfelt nog over de kosten, maar we halen er voor de zekerheid 5 denk ik...dus er is een kans dat er eentje overblijft, en dan zal ik aan je denken indien nodig
Liiieeeefffff. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_52985392
Het onder voorbehoud is er overigens nu vanaf hoor, Devil. Als je wilt dan nemen wij een kaartje voor je mee
pi_52985612
quote:
Op donderdag 6 september 2007 17:00 schreef Fargo het volgende:
Het onder voorbehoud is er overigens nu vanaf hoor, Devil. Als je wilt dan nemen wij een kaartje voor je mee
Als ik WIL? Je vraagt of ik dat WIL? HELL YEAH wil ik dat!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 6 september 2007 @ 19:14:40 #123
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_52988415
ik ga denk ik rond 6 uur 's morgens liggen/staan.

Ik heb eigenlijk geen idee hoe laat de mensen hier in Enschede gaan liggen. Totaal niet te peilen hier. Dus denk dat ik vanuit mijn werk morgen even langs fiets en dan daarna 's avonds nog eens om te kijken of er al wat ligt. En dan hoop ik toch wel 2 kaartjes voor rang 1 te krijgen ^_^
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_52989984
Om met zekerheid veldkaarten te hebben, zoek ik waarschijnlijk toch halverwege de middag mijn vaste stekje op.

[ Bericht 38% gewijzigd door rockin_the_lowland op 06-09-2007 21:14:21 ]
  donderdag 6 september 2007 @ 23:05:04 #125
88523 BadDay
The One I Love
pi_52993611
Ik heb eigenlijk geen idee of dit mag..... zo niet, sorry!!! haal ik het weg. Elke keer een seconde of 20 wachten en dan komt de volgende.

http://ginagiambone.com/page116.html
Birds, Happiness & Still Not Worried
pi_52995135
Zou met nog 2 andere vrienden naar Gelredome gaan. Beide afgezegd, nu nog 2 dagen om iemand anders te vinden en anders maar alleen gaan
pi_52997958
This morning, Belfast tickets sold out in 8 minutes, breaking Oasis' record at the venue. In the past week, London was also a frenzy; Oslo reportedly sold out in six minutes; Copenhagen in 15.
pi_52998144
quote:
Op donderdag 6 september 2007 23:05 schreef BadDay het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee of dit mag..... zo niet, sorry!!! haal ik het weg. Elke keer een seconde of 20 wachten en dan komt de volgende.

http://ginagiambone.com/page116.html
Heb de link eerlijk gezegd niet geprobeerd, maar zijn dat alle nummers in zijn geheel of opnieuw die 30-seconden samples?
pi_52998406
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 08:37 schreef Fargo het volgende:
This morning, Belfast tickets sold out in 8 minutes, breaking Oasis' record at the venue. In the past week, London was also a frenzy; Oslo reportedly sold out in six minutes; Copenhagen in 15.
.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_52998455
............wordt met de minuut zenuwachtiger.........
Yeah, you gotta follow that dream wherever that dream may lead you
You gotta follow that dream wherever that dream may lead
pi_52998457
Heb het hele album nu compleet op mijn bureablad staan, maar kan ze morgen pas luisteren omdat ik het hier op mijn werk niet kan maken de speakers voluit aan te zetten
pi_52998560
Fargo:
Heb zeker iets gemist...........hoe kom je aan t complete album????????????
Yeah, you gotta follow that dream wherever that dream may lead you
You gotta follow that dream wherever that dream may lead
pi_52998613
Moet vanavond nog werken, maar reken erop dat ik regelmatig langs t postkantoor rij voor mijn dienst er op zit
Hoop van harte dat er nog niemand zit, kan ik iig thuis nog even een kan koffie halen.........zal wel nodig zijn in zo'n lange nacht.
Yeah, you gotta follow that dream wherever that dream may lead you
You gotta follow that dream wherever that dream may lead
pi_52998727
Er bestaat ook een site die wat makkelijker is wellicht, met zip-bestandjes. Supersnel en heel eenvoudig. Maar daarvoor moet je me maar even PM-en of mailen...
pi_52998950
Wow, het is me gelukt. . Sta versteld van mezelf. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_52999053
@Fargo:
Heb je een PM gestuurd...
Yeah, you gotta follow that dream wherever that dream may lead you
You gotta follow that dream wherever that dream may lead
pi_53001838
Werd niet abrupt uit mijn slaap gewekt met de mededeling waar ik bleef. Zaten al drie gekken bij het postkantoor hier in Weert. Had beslist vrij vroeg te gaan liggen, maar dit is eigenlijk gekkenwerk. Maar heb geen andere keus om me er snel bij aan te sluiten wil ik nummertje 4 zijn.
pi_53001875
dan ben je wel echt een beetje gestoord om zo vroeg te gaan :/
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53002349
Om nu al te gaan zitten is wel erg gestoord ja. Dan moet je daar echt nog 22 uur gaan zitten. Jij liever als ik.
pi_53002461
Damn... Fargo, wat voor kaarten gaan ze halen trouwens? Veld?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_53002471
Zij liever dan ik, zeker als ik naar buiten naar het weer kijk
pi_53002538
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 11:51 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Werd niet abrupt uit mijn slaap gewekt met de mededeling waar ik bleef. Zaten al drie gekken bij het postkantoor hier in Weert. Had beslist vrij vroeg te gaan liggen, maar dit is eigenlijk gekkenwerk. Maar heb geen andere keus om me er snel bij aan te sluiten wil ik nummertje 4 zijn.
Doe de dame die daar samen met haar moeder zit de groetjes
pi_53002583
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Damn... Fargo, wat voor kaarten gaan ze halen trouwens? Veld?
Mits mogelijk, ja! En anders zit je toch gezellig naast me
pi_53002809
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 12:23 schreef Fargo het volgende:

[..]

Mits mogelijk, ja! En anders zit je toch gezellig naast me
Zitten? . En ja hoor, nu blijkt m'n broer dus toch in de rij te gaan liggen. . Komt ie nog even mee. Maar goed, ik hou 't qua kaarten kopen gewoon zo, en mocht hij ook gaan, is dat iig handig voor vervoer. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_53002837
Ze regelen wel staanplaatsen. Ik heb alle vertrouwen in mijn connecties en hun/ons netwerk
pi_53002864
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 12:36 schreef Fargo het volgende:
Ze regelen wel staanplaatsen. Ik heb alle vertrouwen in mijn connecties en hun/ons netwerk
Ik bedoelde dat we ook bij zitplaatsen vast de hele avond zullen staan. . Sms je me morgen asap zodra je meer weet? Misschien ga ik stiekem proberen om m'n telefoon in de winkel bij me te houden, al is dat ten strengste verboden...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_53002938
Je bent de eerste die het hoort!
pi_53003068
Yay! . Oh boy, ik vind 't zo spannend. Vriendlief vindt 't gelukkig niet zo heel erg dat ik ons weekendje afzeg. . Hij gunt 't me. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_53003488
Die paar keer in de zoveel jaar dat 'ie komt. Kan hij je haast niet afnemen ook
pi_53003528
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 13:04 schreef Fargo het volgende:
Die paar keer in de zoveel jaar dat 'ie komt. Kan hij je haast niet afnemen ook
Naja ik voel me wel een beetje alsof ik 'm in de steek laat voor een andere man. . Hehe. Maar ik hoop wel heel erg hard dat we kunnen gaan.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_53003830
Maar je broer heeft dus toch alsnog besloten te gaan?
pi_53004637
Schijnt net op 3FM te zijn geweest, dat de gekte rondom de verkoop voor het concert al begonnen is....
landelijk zijn nu al mensen aan het posten voor de postkantoren.
was er net 1 op de radio die als 2e aansloot bij een kantoor, daar was er al 1 die vanaf half 9 vanmorgen al in de 'rij' stond!!!!!!!!!
Yeah, you gotta follow that dream wherever that dream may lead you
You gotta follow that dream wherever that dream may lead
pi_53004776
Is het niet mogelijk om gewoon om 10.00 op ticketmaster te bestellen? Of zal dat binnen de eerste minuut uitverkocht zijn?
pi_53004809
Prachtig!!

Ik heb het nu minder omdat ik toch niet ga liggen, maar anders zat ik er ook al. Ongetwijfeld enorm zenuwachtig!
pi_53005327
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 13:16 schreef Fargo het volgende:
Maar je broer heeft dus toch alsnog besloten te gaan?
Ja, 't is hem blijkbaar gelukt om te kunnen gaan of zo. Als ik dat eerder had geweten, had me aardig stress gescheeld. . Maar goed, maakt niet uit!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:15:22 #157
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_53005351
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, 't is hem blijkbaar gelukt om te kunnen gaan of zo. Als ik dat eerder had geweten, had me aardig stress gescheeld. . Maar goed, maakt niet uit!
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_53005355
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 13:54 schreef Fargo het volgende:
Prachtig!!

Ik heb het nu minder omdat ik toch niet ga liggen, maar anders zat ik er ook al. Ongetwijfeld enorm zenuwachtig!
't Had me zó leuk geleken, samen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_53005417
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:15 schreef Dangel het volgende:

[..]

Jaaaa. . Maar ik wil Fargo wel ontmoeten dan. . Denk dat ik er gewoon in m'n eentje heen trein dan. Maar dat is allemaal van later zorg, eerst die kaartjes maar eens hebben...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:18:49 #160
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_53005444
Mensen die een dubieus automerk als username hebben zijn altijd ok.
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_53005578
Is Fargo een automerk? Ik geloof toch dat het in zijn geval om de film gaat. . Desondanks ís ie zeer ok.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:26:42 #162
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_53005678
Fargo is een dochteronderneming van Chrysler. Tegwnoordig worden alleennog in Turkije vrachtwagens onder die naam gebouwd en verkocht, maar vroeger was het een amerikaanse personenwagenmerk.

En ontopic,zonet was Bruce op Arrow te horen.
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_53007048
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:18 schreef Dangel het volgende:
Mensen die een dubieus automerk als username hebben zijn altijd ok.
Ik voel me gevleid!
pi_53007082
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:26 schreef Dangel het volgende:
Fargo is een dochteronderneming van Chrysler. Tegwnoordig worden alleennog in Turkije vrachtwagens onder die naam gebouwd en verkocht, maar vroeger was het een amerikaanse personenwagenmerk.

En ontopic,zonet was Bruce op Arrow te horen.
Dat is correct! En het is ook nog een klein stadje in Amerika. Maar in mijn geval gaat het, zoals D&D al aanhaalde, toch echt om de film van de gebroeders Coen
pi_53011087
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 13:53 schreef Dylanesque het volgende:
Is het niet mogelijk om gewoon om 10.00 op ticketmaster te bestellen? Of zal dat binnen de eerste minuut uitverkocht zijn?
Ja dat kan dus ook wel, maar dat is helaas wellicht een wat kleine kans...Maar uiteraard kan het.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53012228
Morgenvroeg om 9.00 maar eens proberen voor kaarten in Antwerpen
  vrijdag 7 september 2007 @ 19:00:54 #167
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_53012557
hmm... hier stond nog helemaal niemand bij het postkantoor
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
  vrijdag 7 september 2007 @ 23:27:15 #168
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_53019413
En net nog even langs geffietst en er zaten er 2

Dus ik zit er morgen ook rond 6 uur
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_53020497
Ik ga ook rond 6.00...zet mijn wekker om 5.30....Mijn buurman nog gevraagd hoe druk het normaal bij mijn verkooppunt is...Hij was voor George Michael en voor the Police om 8.30 gegaan en beiden keer kreeg hij kaartjes
Bruce is natuurlijk veel cooler (en er zijn minder kaartjes voor) dus ik neem iets minder risico en ga er gewoon als het licht begint te worden heen...en als het dan toch niet lukt heb ik altijd nog om 9.00 antwerp online en om 10.00 arnhem

Veel succes iedereen!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53023801
De spanning stijgt...! Iedereen heel veel succes!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_53023885
Had mijn wekker verkeerd gezet maar toch nog iets van 10e in de rij of zo. We zullen het zien straks om 10.00

Ik dacht eigenlijk dat je het bij de uitgave van nummertjes al ongeveer zeker wist, en als dat niet zo zou zijn je nog kans had via internet..maar nu is het kennelijk toch het één of het ander. Ik hoop het beste
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53023961
14e in de rij...

Te laat denk ik, maar goei...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53023964
Alle sites plat .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53023978
Ja, de Belgische sites zijn allemaal bezet. Belgen en techniek.
pi_53024012
Tsjongejonge zeg. En bellen is alleen voor Belgen .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53024017
Ja precies, smsen dus ook. Hele tijd dat leuke scherm van " Server bezet".
pi_53024029
Maatje van me is er doorheen gekomen, heeft driemaal Sportpaleis...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53024043
Ik heb 4 schermen open en ik kom soms in het menu, maar daarna meteen weer het mooie server bezet scherm.
pi_53024049
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 08:48 schreef Da_Sandman het volgende:
14e in de rij...

Te laat denk ik, maar goei...
Mjah, ik ook zoiets...Maar ik heb op zich wel goede hoop...We zullen zien straks.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53024050
Zelfs het menu haal ik niet .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53024062
Ik kom er gemakkelijk doorheen...maar ik ga nu echt voor de Arnhem kaartjes
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53024068
Hoppa!!!!!!
3 kaarten in mijn bezit, opeens kwam ik er door en de bestelling duurde echt maar 10 seconden!
pi_53024076
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 09:17 schreef Professional het volgende:
Hoppa!!!!!!
3 kaarten in mijn bezit, opeens kwam ik er door en de bestelling duurde echt maar 10 seconden!
yay
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53024082
Kaartjes
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53024101
Kijk eens aan, nu gaat het als een tiet.
Moet wel zeggen, in NL als je kaarten voor iets wilt bestellen moet je klikken en invullen waar je niet goed van wordt. Maar bij onze buren is het toch wat simpeler. Inloggen, kaarten bestellen en klaar. Zo hoort het ook.
pi_53024102
Gaat best makkelijk Dan zal Arnhem ook makkelijk zijn
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53024107
Ikzelf kom overigens nog steeds niet op Goformusic.be .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53024113
Ik zie nu pas dat Antwerpen sowieso niet had gekund voor mj omdat het een woensdag is

Nou, ik ga al weer bijna naar het postkantoor...Nog belangrijk als je bij kaartjesophaal er nog goed op tijd bent?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53024118
Gewoon hele tijd refreshen met 4 schermen zoals ik.
pi_53024119
Denk het wel... Tegen mij zeiden ze dat ik er toch zeker om 9.50 moest zijn...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53024126
ok dan ga ik gewoon over 10 minuutjes (10 minuutjes fietsen)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53024130
Nog steeds geen bevestigingsmail .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53024138
Nope, ik ook niet.
Heb wel een printscreen gemaakt van het laatste scherm, ook omdat ik geen printer heb.
pi_53024173
En nog steeds niet...

Nouja, ik wacht wel af. Zal wel goedkomen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53024322
Hmm nog steeds geen mail.

Ik begin me zorgen te maken...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53024435
En binnen !
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53024438
Op ticketmaster.nl kom ik er ook niet door
pi_53024489
Zou het al uitverkocht zijn?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53024557
In uitzonderlijke gevallen kan er een conflict optreden tussen de beveiligingscontroles van uw browser of firewall en de beveiligingscontroles van ons bestelproces. Het aanpassen van uw browser settings zou ertoe kunnen leiden dat u alsnog kunt bestellen.

Krijg ik dus
pi_53024570
Ook hier tickets voor 't Sprtpaleis .. en ook Da Sandman blij kunnen maken .
Ben nu bezig voor Arnhem, maar de Ticketservice website is aardig. Sta in de wacht en die balk klopt geen zak van ..
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd!
pi_53024597
Antwerpen is uitverkocht ja.
pi_53024640
Ik heb ook kaarten
Vriendjes bij het postkantoor hebben kaartjes weten te regelen De mensen achter hun hadden geen kaartjes meer
pi_53024650
Ik heb 2 bevestigingsmails? Waarom is dat dan, niet dat ik dalijk 6 kaarten krijg.
pi_53024670
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 10:26 schreef Professional het volgende:
Ik heb 2 bevestigingsmails? Waarom is dat dan, niet dat ik dalijk 6 kaarten krijg.
Effe reserveringsnummers controleren. Als die hetzelfde zijn heb je maar één keer besteld. Bij verschillende nummers krijg je misschien wel 2 keer kaarten. Maar dan heb je waarschijnlijk ook 2 keer betaald
pi_53024679
Ik heb 2 verschillende nummers gekregen ja, terwijl ik toch maar echt 1 bestelling gedaan heb van 3 kaarten.
Heb al een mail gestuurd naar de Helpdesk.
6 kaarten a 74 euro is ff teveel om van mijn rekening geschreven te worden.
pi_53024817
4 kaartjes Wel zitplaatsen want staan was uitverkocht, maar what the heck. Ik ben blij

Waren 20 mensen bij ons, en iedereen kreeg kaartjes.. Ik was nummer 13
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53024865
GEFELICITEERD! Tickets gingen echt fucking snel ... Arnhem is sowieso uitverkocht. Antwerpen dus ook begrijp ik? Is best snel gegaan allemaal .. ik kwam er ook niet door bij Ticketservice, maar ach, Sportpaleis heb ik iig in de pocket. Is voor mij ook vele malen dichterbij vanuit Vlissingen (Zeeland) naar Antwerpen ipv Arnhem.

Iedereen blij hier ?
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd!
  zaterdag 8 september 2007 @ 10:47:31 #208
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_53024913
GELUKT!!!

2 veldplaatsen ook nog
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_53024971
4 staanplaatsen. er hadden maar 4 mensen staanplaatsen hier bij het postkantoor. leek erop dat de medewerkers van het postkantoor kaarten voor zichzelf hadden achtergehouden (ongeveer 20)
pi_53025028
Veldkaarten!
pi_53025086
Jammer genoeg zitplaatsen, maar who cares
pi_53025209
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 10:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Jammer genoeg zitplaatsen, maar who cares

Ach, het is ook weer niet zo dat we achter in het Wembley stadion hoeven te zitten
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53025242
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 10:51 schreef rockin_the_lowland het volgende:
4 staanplaatsen. er hadden maar 4 mensen staanplaatsen hier bij het postkantoor. leek erop dat de medewerkers van het postkantoor kaarten voor zichzelf hadden achtergehouden (ongeveer 20)
hoe laat was je nou gaan liggen?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53025256
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 11:08 schreef Norrage het volgende:

[..]

hoe laat was je nou gaan liggen?
1 uur vrijdagmiddag
Ben ook wel meer dood dan levend op dit moment moet ik eerlijk zeggen
pi_53025289
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 11:09 schreef rockin_the_lowland het volgende:

[..]

1 uur vrijdagmiddag
Ben ook wel meer dood dan levend op dit moment moet ik eerlijk zeggen

Maar ja, je krijgt er wat voor

Ik had dus om 5.30 mijn wekker gezet, maar op PM in plaats van AM dus ik had me verslapen Was om 6.30 wakker nu en ben zo snel mogelijk naar postkantoor gegaan...was er om 7.00 ongeveer en heb dus zitplaatsen..3 personen voor me waren er nog staanplaatsen dus als ik me niet verslapen had.......ach...ik ben blij
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53025629
Boh vanaf 06:00u daargestaan. Veldkaarten waren binnen 1 minuut weg. Wel zitplaatsen weten te scoren. Vak 118, 10:05 was heel Arnhem uitverkocht. Hebben maar paar mensen kaartjes weten te scoren hier.
pi_53025683
Uitverkocht is een groot woord. Er komen altijd kaartjes terug omdat CC-gegevens onjuist blijken te zijn ingevuld. Kwam een kwartier geleden er nog door voor de vakken 211, 214 en 215 bijvoorbeeld.

Heb zelf overigens een staanplaats
pi_53026240
2 veldkaarten gescoord.
Vanaf 6 uur gaan zitten bij GWK.

Iritant die zwarthandelaren
Stonden er een paar in de rij met kinderen om grote aantallen kaarten te kopen.
Keken niet eens naar welk vak.
Op een gegeven moment zegt er 1 doe maar 8 ipv van vier en hij krijgt ze nog ook.
Stuurt meteen z'n kind voor nog 8 kaarten.
zegt dat kind"Papa wat moest ik ook alweer zeggen.... "

Tja zo gaat het hard met de kaarten.

Maatje van me had 2 kaarten voor sportpaleis dus het is een mooie dag.
  zaterdag 8 september 2007 @ 12:04:35 #219
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_53026338
veldkaarten
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_53026466
Hebben mensen de nieuwe plaat al gehoord? De single 'Radio Nowhere' springt er wat mij betreft voorlopig nog uit. Nog een paar luistersessies nodig, maar één ding is zeker. Deze plaat rockt de pan uit!

Een ouderwets knallende studioplaat met een fantastische samenwerking met de E-Street Band. Op 'Livin In The Future' blaast Clarence Clemons weer al vanouds en is Danny Fedderici weer in z'n element op 't orgel. Naast dit fantastische nummer zijn 'Last To Die', 'Long Walk Home' met z'n heerlijk opbouw en het bijna slepende begin 'Devil's Arcade' mijn voorlopige favoriet. De aflsuiter van de plaat; 'Terry's Song' had niet misstaan op het Seeger Sessions album en het zou me dan ook niet verbazen als dit nummer niet lang na de Seeger Sessions Live tour is opgenomen.

Verder kan ik niets anders zeggen dan dat de plaat de stereo uit schalt .. hier ga ik nog veel plezierige uurtjes aan beleven. Eerst m'n iPOD eens updaten met een goede dosis Bruce.
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd!
pi_53026673
Ben benieuwd wat ze gaan zeggen over mijn order.
Is toch zo dat in Belgie je naam op de kaarten staan? Ik weet vorig jaar bij Bryan Adams stond er een naam op.
pi_53026679
Ik heb 8 staanplaatsen...yessssss...kwam om 08:45 vanochtend aan bij free record shop en was de 1e.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_53026918
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 12:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik heb 8 staanplaatsen...yessssss...kwam om 08:45 vanochtend aan bij free record shop en was de 1e.
Dan hebben ze zich daar niet echt aan de verkoopvoorwaarden gehouden volgens mij
pi_53027010
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 12:10 schreef GoldenHeritage het volgende:
Hebben mensen de nieuwe plaat al gehoord? De single 'Radio Nowhere' springt er wat mij betreft voorlopig nog uit. Nog een paar luistersessies nodig, maar één ding is zeker. Deze plaat rockt de pan uit!

Een ouderwets knallende studioplaat met een fantastische samenwerking met de E-Street Band. Op 'Livin In The Future' blaast Clarence Clemons weer al vanouds en is Danny Fedderici weer in z'n element op 't orgel. Naast dit fantastische nummer zijn 'Last To Die', 'Long Walk Home' met z'n heerlijk opbouw en het bijna slepende begin 'Devil's Arcade' mijn voorlopige favoriet. De aflsuiter van de plaat; 'Terry's Song' had niet misstaan op het Seeger Sessions album en het zou me dan ook niet verbazen als dit nummer niet lang na de Seeger Sessions Live tour is opgenomen.

Verder kan ik niets anders zeggen dan dat de plaat de stereo uit schalt .. hier ga ik nog veel plezierige uurtjes aan beleven. Eerst m'n iPOD eens updaten met een goede dosis Bruce.
Terry's Song is een tribute aan Frank 'Terry' Magovern:
http://www.brucespringsteen.net/news/terrymagovern.html

Ik heb zelf 3 veldkaarten gescoord,
vanmorgen om 3.00 uur naar het postkantoor gegaan, was nummer 5.
Tegen tienen waren er ongeveer 30 man. Waarvan de eerste 19 kaarten hebben gekregen. Tot nummer 9 heeft iedereen staanplaatsen.
pi_53030182
Vier veldkaarten, yay!
you have time
you're doing fine
pi_53033161
Met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeel dank aan de bekenden van Fargo en Fargo zelf, ben ik er ook bij! Staanplaats! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_53033592
En het nieuwe album is ook nog eens geweldig. Het kan maar niet op vandaag!
you have time
you're doing fine
pi_53035877
We gaan met zijn allen naar Bruce toe
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53036415
Meet? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_53036874
Nee, ik ga niet met jullie asociale staanplaatsbezitters meeten

Maar lijkt me leuk. Weet niet in hoeverre dat realiseerbaar is op die dag, maar misschien een keertje van tevoren met al de fok Brucefans?

En eigenlijk vind ik zitplaatsen stiekem wel relaxed...geen gezeik met je plaats vergaren op het grote veld
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53036956
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 20:45 schreef Norrage het volgende:
Nee, ik ga niet met jullie asociale staanplaatsbezitters meeten

Maar lijkt me leuk. Weet niet in hoeverre dat realiseerbaar is op die dag, maar misschien een keertje van tevoren met al de fok Brucefans?

En eigenlijk vind ik zitplaatsen stiekem wel relaxed...geen gezeik met je plaats vergaren op het grote veld
Oh god, ik heb er zo'n zin in om heel vroeg te gaan en dan zodra te deuren open gaan het veld over te rennen. Ik heb zelfs al bedacht dat ik maar moet gaan beginnen met hardlopen zodat ik dan harder kan. . Zou er een pit zijn? Want dan wil ik daar in.

Keertje meeten lijkt me ook wel tof.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 8 september 2007 @ 20:51:49 #232
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_53037004
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 20:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb zelfs al bedacht dat ik maar moet gaan beginnen met hardlopen zodat ik dan harder kan. .
Ah, daar komt de aap uit de mouw.
...dass wir fliegen.
pi_53037144
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 20:51 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Ah, daar komt de aap uit de mouw.
Je vroeg je al af waar mijn moment van waanzin vandaan kwam hè? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 8 september 2007 @ 20:59:37 #234
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_53037184
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 20:57 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Je vroeg je al af waar mijn moment van waanzin vandaan kwam hè? .
Ja. ( . )
...dass wir fliegen.
pi_53037262
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 20:59 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Ja. ( . )
.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_53051413
Gisteren geen poging gedaan. Ben geen echte fan, maar heb me de vorige keer in De Kuip extreem goed vermaakt. Zou hij van de zomer terugkomen voor grote stadionshows? Ik hoop het wel....maar als dat zo is, dan zal het wel die vervelende ArenA worden...
Take on the situation, but not the torment ...
pi_53053647
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:18 schreef SevenWonders het volgende:
Gisteren geen poging gedaan. Ben geen echte fan, maar heb me de vorige keer in De Kuip extreem goed vermaakt. Zou hij van de zomer terugkomen voor grote stadionshows? Ik hoop het wel....maar als dat zo is, dan zal het wel die vervelende ArenA worden...
waarschijnlijk de Kuip denk ik.
pi_53066651
Beter de Kuip dan die ufo in Amsterdam.

Heb overigens na mijn 2 bevestigingsmails maar 1 bevestiging gekregen dat de kaarten zo spoedig mogelijk verzonden worden. Komt allemaal wel goed denk ik zo.
pi_53074249
Dit is met afstand het snelstlopende Springsteentopic van allemaal.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_53074540
Heb je de nieuwe OP alvast klaar?

Mooie titel: Show a little faith, there's 'MAGIC' in the night!
pi_53074719
quote:
Op maandag 10 september 2007 15:37 schreef Fargo het volgende:
Heb je de nieuwe OP alvast klaar?

Mooie titel: Show a little faith, there's 'MAGIC' in the night!
Die zin staat groot in m'n agenda bij 2 oktober. . Voor 30 november moet er nog even iets originelers komen!

Heb je mailtje gelezen, ga vanavond replyen, en het rekeningnummer aan vriendlief doorgeven, want die moet even voorschieten (ik betaal 'm echt terug! Hij begon al over 'verjaardagscadeautjes' en zo...). .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_53075753
Wat vinden jullie nou van het nieuwe album?
Ik ga de nummers wel even langs:

01 Radio Nowhere: Ik vind het maar een slecht nummer. Ik vind het een beetje chaotisch en mis Bruce gevoel...Waarschijnlijk live wel heel heerlijk
02 You'll be Coming Down: Hier vind ik wel een Bruce gevoel. Lekker nummer. Niet speciaal, maar ik kan het beter waarderen dan 01
03 Livin' in The Future: Lekkere E-Street intro (om het even zo te noemen). Typisch Bruce dit. Kan ik ook wel vaker dan gemiddeld gaan luisteren Lekker vrolijk.
04 Your Own Worst Enemy: Nijgt een beetje naar saai, maar zit wel lekkere emotie in. En ik vind hem leuk In ieder geval lekker meeslepend, ik ging er van dromen.
05 Gypsy Biker: Mondharmonica!!!! En verder sowieso instrumentaal heerlijk. Sax solo, gitaar solo, harmonica solo....Mijn favoriet tot nu toe (ik ben vanaf het begin aan het luisteren nu)
06 Girls In Their Summer Clothes: Zwijmelig nummer. Weet niet wat ik er van moet vinden. Beetje eentonig. Vind het weer een mindere.
07 I'll Work For Your Love: Weer een iets betere, maar ben hier toch ook niet helemaal weg van. VInd hem ook moeilijk te verstaan in deze. En instrumentaal niet zo divers...
08 Magic: Origineel! Lekker.Vind deze heel goed. Mooie tekst, ik leef echt mee zonder dat ik weet waarmee. Ingetogen gedaan. Toppertje! Geen idee echter waar het op zou moeten doelen . Vind het wat lijken op nummers als Into The Fire en Fire etc...kort maar krachtig
09 Last To Die: Goede tekst, goede melodie. Veel diversiteit. Ook één van de beteren!
10 Long Walk Home: Goed nummer. Fijne opbouw. Goede mix van ingetogenheid en rocken!

Conclusie: Ik vind het maar een weinig origineel album, en ik mis wat speciaals. Wat wel zo is is dat het heerlijk typisch Bruce is en dat het waarschijnlijk enorm rockt op 30 November! En dat ik me nog even wat meer ga richten op de teksten want die begreep/verstond ik allemaal nog niet zo goed.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53076016
Zo, eindelijk weer eens het Springsteen topic gevonden. Ik heb staankaarten weten te regelen. Ik had vrijdag toch niks te doen en ben samen met mn schoonzusje rond 1 uur smiddags al gaan liggen (zij werd om 6 uur afgelost door een vriend van me). We hadden het redelijk druk verwacht, maar de nummer 3 kwam pas om half 8, direct gevolgd door nummer 4 tot en met 10. Toen werd het gelukkig pas echt gezellig. 's Avonds kwam mijn broer aanzetten met Magic, dus daar konden we die avond nog mooi van genieten.
Ik heb 's ochtends nog meegekregen dat tot nummer 7 er staanplaatsen beschikbaar waren, daarna werden het zitplaatsen.

Cd vind ik best prima, maar hij heeft betere dingen gemaakt. Net zoals Norrage zegt, het gaat behoorlijk rocken de 30e.
Ik heb dr zin an!
pi_53076125
"pas" om half 8..... jullie zijn echt gestoord

Maar het is uiteraard ook gewoon heel leuk
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 10 september 2007 @ 17:47:56 #245
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_53076627
quote:
Op maandag 10 september 2007 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dit is met afstand het snelstlopende Springsteentopic van allemaal.
Je kunt een topic maken of je kunt het niet he!
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_53078912
Mijn gedachten bij de nieuwe cd:
01. Radio Nowhere: Lekkere rocker, maar voor de rest niet echt bijzonder
02. You'll Be Comin' Down: beetje lucky town achtig,
03. Livin' In The Future: Zoals gezegd lekker E Street Intro, mooie solo's enz.
04. Your Own Worst Enemy: Een van de mindere, maar wel Danny op orgel
05. Gypsy Biker: echt pedal to the metal nummer in de auto
06. Girls In Their Summer Clothes: Zwoel zomeravond gevoel, geeft dit nummer mij.
07. I'll Work For Your Love: Gewoon een leuk nummer met dito melodie en lyrics
08. Magic: Korste van de cd...ook een erg goed nummer.
09. Last To Die: zie Gypsy Biker
10. Long Walk Home: Beste nummer op de cd, eerst rustig en daarna komt Max erbij en rockt het de pan uit, mooie afsluiter voor een concert.
11. Devil's Arcade: erg goed nummer en de langste van de cd
12. Terry's Song: elke keer als ik dit nummer hoor, krijg ik kippenvel erg mooi tribute aan Terry.

Al met al een goede cd, niet de beste van Bruce maar toch weer goed gedaan van The Boss.
pi_53079389
Hey, #11 en #12 heb ik niet! Wat een slechte download

En You'll Be Coming Down lijkt op Lucky Town ja....Ik vond het al zo lijken! Ik herken best veel in al de nummers in vergelijking met eerdere nummers. Wel leuk.
En ik vind het toch wel één van de betere nu ik het album al 3x heb gehoord
Magic vind ik ook echt relaed, net als Last To Die!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53079458
Ik mis er ook een paar... .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_53079588
Zo, die heb ik nu ook hoor...Handig toch dat internet.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53079686
Hmm Devil's Arcade is wel fijn. Mooie opbouw...Maar er gebeurt me toch nog iets te weinig....Maar zeker geen slechte
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53079828
Terry's Song is mooi
Beetje Ghost Of Tom joad en Seeger Sessions (rustige nummers) achtig....Van de rustige nummers zeker de beste!

edit: en dan hoor ik Magic weer...nee...Magic is de beste

Ik vind het toch wel een relaxed album!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53089442
Favorieten: Radio Nowhere, You'll Be Coming Down, Gypsy Biker, Girls In Their Summer Clothes, I'll Work For Your Love, Devil's Arcade

De rest ben ik toch al wel voorzichtig aan het skippen geslagen, al wil ik bij Last To Die en Long Walk Home nog wel eens blijven hangen.

De rest vind ik matig tot zeer matig. Maar dit kan altijd nog veranderen
pi_53093149
Na iedere luisterbeurt ga ik dit album toch meer waarderen. In het begin niet zo stuk ervan.
Favorieten zijn toch wel Long Walk Home, Gypsy Biker, Magic en Livin' In The Future.
Totaal niet weg van Girls In Their Summer Clothes en Terry's Song
pi_53094368
Ik vind GITSC geweldig. De nostalgie spat er vanaf! Maar ja, dat is uiteraard voor iedereen anders. Ik heb dus bijvoorbeeld helemaal niks met Magic. Past qua stijl totaal niet op dit album en wat hij ons met deze songtekst wil wijsmaken...weet jij het?
pi_53094640
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 12:59 schreef Fargo het volgende:
Ik vind GITSC geweldig. De nostalgie spat er vanaf! Maar ja, dat is uiteraard voor iedereen anders. Ik heb dus bijvoorbeeld helemaal niks met Magic. Past qua stijl totaal niet op dit album en wat hij ons met deze songtekst wil wijsmaken...weet jij het?
dunno, maar ik ben normaal gesproken niet iemand die echt de teksten uitpluist en de betekenis van iedere zin wil weten.
pi_53094655
Today, the first day of rehearsals of Bruce Springsteen and the E Street Band is Asbury Park wasn't "Radio Nowhere" it was radio playing very loudly!
Speakers were placed on both the south and north sides of Convention Hall and in the front entrance to the Hall blasting radio station WJLK 94.3 FM out of Asbury Park.
This was obviously done so the fans outside on the beach and boardwalk would not be able to hear Bruce and the band rehearse.
The band started playing early today, around 9 a.m.
Someone who was there early said they did get to hear four songs before the speakers started blasting WJLK.
The four songs played early were:
1. Prove It All Night.
2 Promised Land
3. Darkness on the Edge of Town
4. Lonesome Day

I didn't actually hear these songs as I didn't arrive until 10 a.m.
By then the speakers were blasting WJLK.
Some fans did manage to hear a bit on the beach.
Among the songs worked on today were:
"I'll Work For you Love," "You'll be Coming Down," "Radio Nowhere," and "Livin' In the Future."
The band stopped playing around 1 p.m.
Steven Van Zandt was the first to leave and quickly followed by Max Weinberg.
Clarence then left and did sign a quick two autographs for two guys who had albums, one was a CC and the Red Bank Rockers album.
Saw Garry Tallent, Soozie Tyrell, and then Danny Federici and Roy Bittan leave.
Bruce left about 3 p.m. He didn't not stop to sign autographs but did drive down the ramp slowly and gave the fans a couple of waves.
I guess it's all right for me, even as a guy, to say he looked pretty good and in great shape.
About 30 people hanging around total. Not that big of a crowd. Everyone was disappointed that they weren't able to hear, but then again, maybe Bruce doesn't want anyone to hear the band working on new material for now.
pi_53098307
Voor mensen die nog naar concert willen, vandaag zijn paar nieuwe kaarten voor Sportpaleis in de verkoop gegaan op:

http://www.proximusgoformusic.be/nl/startsale.php?event_id=201191

Wilde zelf eigenlijk ook nog graag naar Antwerpen, maar drie keer in twee weken tijd lijkt me net iets te veel van het goede.
pi_53098940
Ik vind GITSC heel erg wijverig en nauwelijks ergens over gaan Maar misschien wat vaker luisteren.

Magic vind ik juist de beste van het album omdat er zo tussenuit springt. Origineel, leuke tekst...Gewoon een beetje "magisch" Jammer dat je niet echt kan achterhalen waarom dat nummer er is.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53099966
Heb het nog een paar keer geluisterd (Magic) en ik heb het gevoel dat het nummer gaat over de identiteit van je persoon. Dat je kan doen alsof je alles bent en dat niemand dat kan achterhalen. En als we zo doorgaan als we nu aan het doen zijn dat we dat met alles gaan hebben. Dat je niks meer kan geloven.

Ik kan mijn gedachtegang denk ik wel een beetje beter uitleggen, maar het blijft een moeilijk nummer

Nu trouwens weer Radio Nowhere aan het luisteren en begint me steeds meer te bevallen, zoals alles van het album eigenlijk
Toch vond ik een the Rising toch beter.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53101274
Net ook nog maar kaartjes besteld voor Antwerpen, kon het niet laten haha. Drie keer Bruce in twee weken!!! Heb er al zin in!
pi_53108094
Another report from Stan posted on SPL (9/11/07):

Well the big news today was that they changed the radio station.
Instead of listening to 94.3 The Point, we got to hear WHTG 106.3 FM (G-Rock, Jersey's rock alternative).

Speakers are still out, still loud, drowning out all music from inside.

People could make out a little of what was rehearsed inside. Some of the songs heard were "Something In The Night," "Incident on 57th Street," "Night," "You'll Be Comin' Down," and "Last to Die."

And when I say heard, it was just little snippets here or there.

Smaller group then yesterday, 25 people at the most.
Everything finished by 1 p.m.

Max Weinberg stopped quickly to sign a few autographs and take some pictures. Little Steven also stopped quickly for pictures.
Bruce left at 2 p.m, didn't stop but did wave to everyone again.
pi_53108243
Muziek dempen met andere muziek

Is "Tracks" nou aan te raden trouwens? Zit nog veel materiaal bij wat ik niet ken, maar het lijkt me niet voor niets niet op een officieel album staan....dus leuk?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53108915
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:47 schreef Norrage het volgende:
Muziek dempen met andere muziek

Is "Tracks" nou aan te raden trouwens? Zit nog veel materiaal bij wat ik niet ken, maar het lijkt me niet voor niets niet op een officieel album staan....dus leuk?
koop nou maar gewoon .
pi_53109348
Ok. Kost wel veel hoor. 300 MB
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53110825
Ik zie nu dat "This Hard Land" erop staat! Ik was al benieuwd waar die vandaan kwam, want hij stond wel op de greatest hits....En ik vind dat nummer echt GEWELDIG!

Goed dat ik fftjes Tracks heb gedownload

Maar Murder Incorporated staat er niet bij....Waar komt die dan vandaan? Dit is ook echt een top 5 nummer voor mij! Zeker de LINYC versie.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53113808
Toch vreemd dat Bruce het niet op prijs stelt dat de rehearsels 'afgeluisterd' worden. Ik zie niet in welk nut dit heeft en voor al die mensen die daar steeds hondstrouw staan was het ook een vorm van traditie.
pi_53114581
Nouja, die concerten zijn natuurlijk zijn bron van inkomst, en als men hem al een heleboel live (wel rehearsals maar dan nog) ziet spelen is er misschien we minder interesse
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53114790
De meeste concerten zijn anders toch al uitverkocht? Je gaat heus niet dan ineens niet meer, als je al een kaartje hebt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_53114847
Misschien wil hij wel de "magie!" bewaren van de concerten en niet teveel dingen prijsgeven
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53114984
quote:
Op woensdag 12 september 2007 09:21 schreef Norrage het volgende:
Nouja, die concerten zijn natuurlijk zijn bron van inkomst, en als men hem al een heleboel live (wel rehearsals maar dan nog) ziet spelen is er misschien we minder interesse
Dit zou trouwens wel op kunnen gaan als de rehearsals tenenkrommend slecht zijn.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_53119327
Bij de rehearsals Incident On 57th Street,
hoop dat hij deze ook in Arnhem gaat spelen in de Full Band versie.
http://nl.youtube.com/watch?v=0ch6CO8oPJY
pi_53134116
A beautiful day at the Jersey Shore brought out about 40 people to Asbury Park's Convention Hall for the third day of rehearsals by Bruce Springsteen and The E Street Band.
The speakers were out again, playing radio station 106.3 FM, but they weren't playing as loudly today and parts of songs could be heard
My thanks to Glenn for filling me in on songs played before I got there.
Before Bruce arrive, Roy and Soozie were working on parts of "Your Own Worst Enemy."
They then worked on:
1. "Waiting on a Sunny Day"
2. Empty Sky (full band version, did it several times).
3. Rising
4. Radio Nowhere
5. You'll Be Comin' Down
6. Gypsy Biker
7. I'll Work For Your Love
8. Last To Die
9. Girls In Their Summer Clothes
10. Long Walk Home
11. Devils Arcade
They worked on the ending guitar parts a few times.

Everything done by 1 p.m.
Patti was at rehearsals today although she did leave early.
Steve Van Zandt did stop for a few pictures again. He did sign one autograph.
Max Weinberg also stopped for quick autographs as did Soozie Tyrell and Garry Tallent.
Bruce left early, about 1:30 p.m., he again did not stop to sign anything but did wave
pi_53165596
Another fun day at Convention Hall in Asbury Park.
Bruce rehearsed a song from "the vault" and a member of the E Street Band stopped for a few minutes to sign autographs and take pictures with the fans.
Biggest crowd for the rehearsals so far, about 60 to 70 people, probably because it was another beautiful day at the Jersey Shore and many schools were closed because of the Jewish Holiday.
Again the speakers were out playing radio station WHTG 106.3 FM.
My thanks to Kram and his friends for filling me in on some of the songs played today:
1. Radio Nowhere
2. Badlands
3. Something In The Night
4. Gypsy Biker
5. Long Walk Home
6. Darlington County
7. The Rising
8. Thundercrack
Bruce worked on this a few times.
9. Girls in Their Summer Clothes
(very nice sax solo toward the end)

Some people though they also heard "Cynthia" being rehearsed but they weren't 100 percent sure.


Music finished at 1 p.m .
Steve Van Zandt was the first to leave and again he stopped to pose for pictures. He did not sign any autographs but he did take quite a few pictures with people today.
Max and Roy then left, followed by Garry Tallent who was carrying Bruce''s "Tracks" four-CD set in his hand.
Bruce left about 1:35 p.m. He did a nice slow drive out of Convention Hall and gave a few waves to the fans gathered around.
Clarence Clemons then came out and he stopped to sign autographs and pose for pictures for a few minutes. That was very nice of Clarence.
He asked us "Are you ready to rock?" and everyone said "yeah!" Someone then said to Clarence, "Are you ready?" and he said "Oh yea, I'm going to be rockin!"
When Clarence finished signing, everyone gave him a round of applause.
Jon Landau was at the rehearsals today.
pi_53165859
Big Mannnnnnnnnnnn!!!!
pi_53194498
Yeaahhhh!! Heb een kaartje voor het Gelredome!

iemand nog een 2de kaartje over misschien?
pi_53248150
Nog maar 2 maanden tot aan het concert en niemand post hier? Wat slecht!

Ik heb er zin in! Vind een paar dagen later het nieuwe album toch gewoon erg lekker

Wat vinden jullie eigenlijk van de "acoustische" verhaalvertellende albums, Ghost of Tom Joad, Devils & Dust, Nebraska en zo? Ik vind vooral TJ erg goed, Nebraska lukt me moeilijker en D&D is vooral de titelsong van geweldig en de rest vind ik maar matig....

Ik vind het zo geweldig dat Bruce zo verschillende muziek kan uitbrengen, en dat hij in elk liveconcert de liedjes weer anders presenteert. Geweldig!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53249365
quote:
Op maandag 17 september 2007 17:28 schreef Norrage het volgende:
Nog maar 2 maanden tot aan het concert en niemand post hier? Wat slecht!

Ik heb er zin in! Vind een paar dagen later het nieuwe album toch gewoon erg lekker

Wat vinden jullie eigenlijk van de "acoustische" verhaalvertellende albums, Ghost of Tom Joad, Devils & Dust, Nebraska en zo? Ik vind vooral TJ erg goed, Nebraska lukt me moeilijker en D&D is vooral de titelsong van geweldig en de rest vind ik maar matig....

Ik vind het zo geweldig dat Bruce zo verschillende muziek kan uitbrengen, en dat hij in elk liveconcert de liedjes weer anders presenteert. Geweldig!
Het is een beetje stilte na én voor de storm. Iedereen is op van de kaartjesjacht. Straks begin november gaat dit topic weer lopen als een speer

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de akoestische albums toch wel aanmerkelijk minder (lees: vrijwel nooit) beluister dan de rockalbums. Bovendien hebben de meeste rockalbums ook een boodschap, hoor
Maar ik vind TGOTJ vreselijk. Nebraska is aardig en D&D luister ik nooit, maar vond de concerten daarentegen wel weer geweldig.
pi_53249451
quote:
Op maandag 17 september 2007 17:28 schreef Norrage het volgende:

Wat vinden jullie eigenlijk van de "acoustische" verhaalvertellende albums, Ghost of Tom Joad, Devils & Dust, Nebraska en zo? Ik vind vooral TJ erg goed, Nebraska lukt me moeilijker en D&D is vooral de titelsong van geweldig en de rest vind ik maar matig....
Nebraska steekt wat mij betreft toch wel boven de rest van zijn albums uit. Is in het begin misschien een beetje moeilijk te doorgronden, maar wat een prachtige verhalende teksten. En vooral de sfeer die dit album uitstraalt houd ik toch wel van. Was ook superblij toen hij in 2005 in Ahoy My Father's House speelde
Tom Joad is me toch iets te saai met veel te weinig melodie en instrumentatie. Heb dan ook totaal geen spijt dat ik die tour heb moeten missen (was ook nog te jong toen trouwens)
pi_53249577
quote:
Op maandag 17 september 2007 18:22 schreef rockin_the_lowland het volgende:

[..]

Nebraska steekt wat mij betreft toch wel boven de rest van zijn albums uit. Is in het begin misschien een beetje moeilijk te doorgronden, maar wat een prachtige verhalende teksten. En vooral de sfeer die dit album uitstraalt houd ik toch wel van. Was ook superblij toen hij in 2005 in Ahoy My Father's House speelde
Tom Joad is me toch iets te saai met veel te weinig melodie en instrumentatie. Heb dan ook totaal geen spijt dat ik die tour heb moeten missen (was ook nog te jong toen trouwens)
Ik ben TJ ook pas gaan waarderen nadat ik de LINYC versie van Youngstown hoorde
En verder vind ik het titelnummer geweldig, en Dry Lightning...
Verder vind ik het een heerlijk achtergrondalbum.
Nebraska vind ik zulke zeiknummers (Mansion On The Hill, samen met een aantal te religieuze nummers, vind ik serieus zijn slechtste nummer ) op staan, maar vind het verder (Nebraska, Atlantic City, Johnny 99) wel een goed album. Heb me echter nooit extreem in de teksten ervan verdiept. Moet ik wel eens doen. Maar er is zoveel van Bruce, zeker nu ik zijn Tracks ook nog eens heb
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 17 september 2007 @ 18:31:05 #280
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_53249682
Ik denkd at van zijn acoustische albums, nebraska toch wel het beste vind, ondanks dat ik niet zo;n hele grote fan ben van die albums. Vind zijn rock-albums vaak toch net een tikkeltje beter

En van het nieuwe album vind ik tot nog toe Magic en Last to Die de beste nummers.
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_53266694
quote:
Op maandag 17 september 2007 18:31 schreef GooseFM het volgende:
En van het nieuwe album vind ik tot nog toe Magic en Last to Die de beste nummers.
Van mij ook! Echt supermuziek!
pi_53269631
Ik kan Nebraska zeker wel waarderen. Staan een paar juweeltjes op, wat mij betreft, en de sfeer wordt zeer doeltreffend weergegeven. TGOTJ vind ik geneuzel, met uitzondering van slechts enkele nummers (Youngstown, Across the Border). Devils and Dust luister ik af en toe één keer en dan heb ik dat weer gehad voor een lange tijd.

Ik heb het nieuwe album nog steeds niet helemaal geluisterd. Wat ik wel heb gehoord vind ik te 'zwakjes' over het algemeen, de nummers hadden meer kunnen knallen. Het is té poppy, terwijl ik hoopte op pure rock.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_53269837
Omg, wat is er met TLU gebeurd? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_53270266
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 13:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omg, wat is er met TLU gebeurd? .
Welcome to fabulous Tramps Like Us
pi_53272860
't Ziet er niet uit, als ik zo eerlijk mag zijn. . Alsof we in een Amerikaanse diner zitten, wat ik nu niet direct met Bruce associeer, eigenlijk... Maar mss moet ik gewoon even wennen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_53272878
En oh, het is al meer dan een maand zo. Kun je nagaan hoe vaak ik er kom nu de poll is afgelopen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_53273488
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Ziet er niet uit, als ik zo eerlijk mag zijn. . Alsof we in een Amerikaanse diner zitten, wat ik nu niet direct met Bruce associeer, eigenlijk... Maar mss moet ik gewoon even wennen.
Samen in een diner is toch best gezellig?

Het is vast even wennen. Geloof me nou-hou!
pi_53273496
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
En oh, het is al meer dan een maand zo. Kun je nagaan hoe vaak ik er kom nu de poll is afgelopen. .
Een schande!
pi_53280017
Zaterdag en Maandag rehearsel shows in Asbury Park, volgens mij gaan we dan volgende week
al naar de eerste Magic bootlegs luisteren
pi_53291826
A very interesting day at Convention Hall in Asbury Park today.
A unique song was rehearsed, it was a good day for autographs and fans got to watch Bruce do a photo shoot with a classic car for Rolling Stone.
Songs rehearsed today were:
1. Thundercrack
2. Seaside Bar Song
3. Radio Nowhere
4. You'll Be Comin' Down
5. Lonesome Day
6. Gypsy Biker
7. Last to Die
8. Devil's Arcade
9. Livin' In the Future
10. Last to Die (again)
11. Long Walk Home
12. American Land

Yes, a Seeger Sessions song by the E Street Band!

Max, Clarence, Steven, Soozie and Garry all stopped today to sign autographs. There weren't that many people around, 20 at the most.
Steven was talking about the Emmys and how he and the cast of The Sopranos was so happy that David Chase won a wrting Emmy for the Sopranos, as he wrote the final episode.
They had a beautiful 1960s Blue SS Chevy Camaro out by Convention Hall today and I had a feeling they would be doing a photo shoot.
The car was pulled onto the boardwalk on the north side of Convention Hall about 3 p.m. and about 15 mintues Bruce came out to pose for pictures by the car and on the boardwalk.
There was a large group of people around, maybe 60 or so, but they were very cooperative and stood back as Bruce posed for all types of photos around the car.
The photographer was from Rolling Stone and I believe Bruce will be on the cover of a future Rolling Stone issue.
They then took shots of Bruce on the boardwalk standing by the rail with the ocean behind him. They also took pictures of Bruce by the building just north of Convention Hall, the old pavillion that's now painted all white.
The Camaro was then pulled up the ramp to the side of Convention Hall and Bruce posed for more pictures for the photographer on the hood of the car and in front of the car.
I'm sure pictures of the photo shoot will be posted on the Internet shortly.
There were a lot of fans around with cameras taking pictures.
It was very interesting to see Bruce pose for the photos and how the photographers set the shots up.
I had to leave before Bruce departed, so I don't know if he stopped for autographs or anything.
pi_53304171
American Land
pi_53304796
Als ik het goed begrijp is er dus iemand die élke dag daar voor die studio staat en dan opschrijft welke nummers er gerepeteerd zijn?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_53304893
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik het goed begrijp is er dus iemand die élke dag daar voor die studio staat en dan opschrijft welke nummers er gerepeteerd zijn?
Eén?

Tientallen zal je bedoelen...
pi_53307858
Als ik daar woonde ging ik er ook elke dag heen
pi_53324741
Maar mensen hebben toch ook banen om naar toe te gaan en zo? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_53330309
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar mensen hebben toch ook banen om naar toe te gaan en zo? .
Haha dat vraag ik me dus ook wel eens af, hoe ze dat allemaal doen
Iemand hier misschien enig idee hoe ik aan de DVD: "Bruce Springsteen - A Gentleman Of Verona" kan komen? Dit is een zogenaamde DVD van de The UBER DVD series. Vol 2. en 3. heb ik al. alleen deze mis ik nog (Vol 1. dus)
pi_53331128
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik het goed begrijp is er dus iemand die élke dag daar voor die studio staat en dan opschrijft welke nummers er gerepeteerd zijn?
is gewoon een gebouw aan de boulevard van Asbury Park, geen studio
pi_53331230
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:40 schreef rockin_the_lowland het volgende:

[..]

is gewoon een gebouw aan de boulevard van Asbury Park, geen studio
Excuses.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_53334131
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Excuses.
haha, no problem
pi_53375001
Hmm, dan zal ik hier ook maar eens posten. Ik ben degene die Anitra gek heeft gemaakt van Bruce en die, ondanks dat ik eigenlijk niet wilde en het financieel eigenlijk niet uitkomt, toch maar weer naar 4 shows gaat.
Ik ben bewust gestopt met luisteren naar de nieuwe cd omdat ik wil wachten tot ie in de winkel ligt, anders heb ik `m, wanneer ie uitkomt al zo vaak in de huidige kwaliteit gehoord.
Al zit ik woensdag wel klaar om de eerste boot te downen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')