abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53024597
Antwerpen is uitverkocht ja.
pi_53024640
Ik heb ook kaarten
Vriendjes bij het postkantoor hebben kaartjes weten te regelen De mensen achter hun hadden geen kaartjes meer
pi_53024650
Ik heb 2 bevestigingsmails? Waarom is dat dan, niet dat ik dalijk 6 kaarten krijg.
pi_53024670
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 10:26 schreef Professional het volgende:
Ik heb 2 bevestigingsmails? Waarom is dat dan, niet dat ik dalijk 6 kaarten krijg.
Effe reserveringsnummers controleren. Als die hetzelfde zijn heb je maar één keer besteld. Bij verschillende nummers krijg je misschien wel 2 keer kaarten. Maar dan heb je waarschijnlijk ook 2 keer betaald
pi_53024679
Ik heb 2 verschillende nummers gekregen ja, terwijl ik toch maar echt 1 bestelling gedaan heb van 3 kaarten.
Heb al een mail gestuurd naar de Helpdesk.
6 kaarten a 74 euro is ff teveel om van mijn rekening geschreven te worden.
pi_53024817
4 kaartjes Wel zitplaatsen want staan was uitverkocht, maar what the heck. Ik ben blij

Waren 20 mensen bij ons, en iedereen kreeg kaartjes.. Ik was nummer 13
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53024865
GEFELICITEERD! Tickets gingen echt fucking snel ... Arnhem is sowieso uitverkocht. Antwerpen dus ook begrijp ik? Is best snel gegaan allemaal .. ik kwam er ook niet door bij Ticketservice, maar ach, Sportpaleis heb ik iig in de pocket. Is voor mij ook vele malen dichterbij vanuit Vlissingen (Zeeland) naar Antwerpen ipv Arnhem.

Iedereen blij hier ?
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd!
  zaterdag 8 september 2007 @ 10:47:31 #208
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_53024913
GELUKT!!!

2 veldplaatsen ook nog
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_53024971
4 staanplaatsen. er hadden maar 4 mensen staanplaatsen hier bij het postkantoor. leek erop dat de medewerkers van het postkantoor kaarten voor zichzelf hadden achtergehouden (ongeveer 20)
pi_53025028
Veldkaarten!
pi_53025086
Jammer genoeg zitplaatsen, maar who cares
pi_53025209
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 10:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Jammer genoeg zitplaatsen, maar who cares

Ach, het is ook weer niet zo dat we achter in het Wembley stadion hoeven te zitten
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53025242
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 10:51 schreef rockin_the_lowland het volgende:
4 staanplaatsen. er hadden maar 4 mensen staanplaatsen hier bij het postkantoor. leek erop dat de medewerkers van het postkantoor kaarten voor zichzelf hadden achtergehouden (ongeveer 20)
hoe laat was je nou gaan liggen?
pi_53025256
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 11:08 schreef Norrage het volgende:

[..]

hoe laat was je nou gaan liggen?
1 uur vrijdagmiddag
Ben ook wel meer dood dan levend op dit moment moet ik eerlijk zeggen
pi_53025289
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 11:09 schreef rockin_the_lowland het volgende:

[..]

1 uur vrijdagmiddag
Ben ook wel meer dood dan levend op dit moment moet ik eerlijk zeggen

Maar ja, je krijgt er wat voor

Ik had dus om 5.30 mijn wekker gezet, maar op PM in plaats van AM dus ik had me verslapen Was om 6.30 wakker nu en ben zo snel mogelijk naar postkantoor gegaan...was er om 7.00 ongeveer en heb dus zitplaatsen..3 personen voor me waren er nog staanplaatsen dus als ik me niet verslapen had.......ach...ik ben blij
pi_53025629
Boh vanaf 06:00u daargestaan. Veldkaarten waren binnen 1 minuut weg. Wel zitplaatsen weten te scoren. Vak 118, 10:05 was heel Arnhem uitverkocht. Hebben maar paar mensen kaartjes weten te scoren hier.
pi_53025683
Uitverkocht is een groot woord. Er komen altijd kaartjes terug omdat CC-gegevens onjuist blijken te zijn ingevuld. Kwam een kwartier geleden er nog door voor de vakken 211, 214 en 215 bijvoorbeeld.

Heb zelf overigens een staanplaats
pi_53026240
2 veldkaarten gescoord.
Vanaf 6 uur gaan zitten bij GWK.

Iritant die zwarthandelaren
Stonden er een paar in de rij met kinderen om grote aantallen kaarten te kopen.
Keken niet eens naar welk vak.
Op een gegeven moment zegt er 1 doe maar 8 ipv van vier en hij krijgt ze nog ook.
Stuurt meteen z'n kind voor nog 8 kaarten.
zegt dat kind"Papa wat moest ik ook alweer zeggen.... "

Tja zo gaat het hard met de kaarten.

Maatje van me had 2 kaarten voor sportpaleis dus het is een mooie dag.
  zaterdag 8 september 2007 @ 12:04:35 #219
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_53026338
veldkaarten
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_53026466
Hebben mensen de nieuwe plaat al gehoord? De single 'Radio Nowhere' springt er wat mij betreft voorlopig nog uit. Nog een paar luistersessies nodig, maar één ding is zeker. Deze plaat rockt de pan uit!

Een ouderwets knallende studioplaat met een fantastische samenwerking met de E-Street Band. Op 'Livin In The Future' blaast Clarence Clemons weer al vanouds en is Danny Fedderici weer in z'n element op 't orgel. Naast dit fantastische nummer zijn 'Last To Die', 'Long Walk Home' met z'n heerlijk opbouw en het bijna slepende begin 'Devil's Arcade' mijn voorlopige favoriet. De aflsuiter van de plaat; 'Terry's Song' had niet misstaan op het Seeger Sessions album en het zou me dan ook niet verbazen als dit nummer niet lang na de Seeger Sessions Live tour is opgenomen.

Verder kan ik niets anders zeggen dan dat de plaat de stereo uit schalt .. hier ga ik nog veel plezierige uurtjes aan beleven. Eerst m'n iPOD eens updaten met een goede dosis Bruce.
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd!
pi_53026673
Ben benieuwd wat ze gaan zeggen over mijn order.
Is toch zo dat in Belgie je naam op de kaarten staan? Ik weet vorig jaar bij Bryan Adams stond er een naam op.
pi_53026679
Ik heb 8 staanplaatsen...yessssss...kwam om 08:45 vanochtend aan bij free record shop en was de 1e.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_53026918
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 12:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik heb 8 staanplaatsen...yessssss...kwam om 08:45 vanochtend aan bij free record shop en was de 1e.
Dan hebben ze zich daar niet echt aan de verkoopvoorwaarden gehouden volgens mij
pi_53027010
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 12:10 schreef GoldenHeritage het volgende:
Hebben mensen de nieuwe plaat al gehoord? De single 'Radio Nowhere' springt er wat mij betreft voorlopig nog uit. Nog een paar luistersessies nodig, maar één ding is zeker. Deze plaat rockt de pan uit!

Een ouderwets knallende studioplaat met een fantastische samenwerking met de E-Street Band. Op 'Livin In The Future' blaast Clarence Clemons weer al vanouds en is Danny Fedderici weer in z'n element op 't orgel. Naast dit fantastische nummer zijn 'Last To Die', 'Long Walk Home' met z'n heerlijk opbouw en het bijna slepende begin 'Devil's Arcade' mijn voorlopige favoriet. De aflsuiter van de plaat; 'Terry's Song' had niet misstaan op het Seeger Sessions album en het zou me dan ook niet verbazen als dit nummer niet lang na de Seeger Sessions Live tour is opgenomen.

Verder kan ik niets anders zeggen dan dat de plaat de stereo uit schalt .. hier ga ik nog veel plezierige uurtjes aan beleven. Eerst m'n iPOD eens updaten met een goede dosis Bruce.
Terry's Song is een tribute aan Frank 'Terry' Magovern:
http://www.brucespringsteen.net/news/terrymagovern.html

Ik heb zelf 3 veldkaarten gescoord,
vanmorgen om 3.00 uur naar het postkantoor gegaan, was nummer 5.
Tegen tienen waren er ongeveer 30 man. Waarvan de eerste 19 kaarten hebben gekregen. Tot nummer 9 heeft iedereen staanplaatsen.
pi_53030182
Vier veldkaarten, yay!
you have time
you're doing fine
pi_53033161
Met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeel dank aan de bekenden van Fargo en Fargo zelf, ben ik er ook bij! Staanplaats! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_53033592
En het nieuwe album is ook nog eens geweldig. Het kan maar niet op vandaag!
you have time
you're doing fine
pi_53035877
We gaan met zijn allen naar Bruce toe
pi_53036415
Meet? .
pi_53036874
Nee, ik ga niet met jullie asociale staanplaatsbezitters meeten

Maar lijkt me leuk. Weet niet in hoeverre dat realiseerbaar is op die dag, maar misschien een keertje van tevoren met al de fok Brucefans?

En eigenlijk vind ik zitplaatsen stiekem wel relaxed...geen gezeik met je plaats vergaren op het grote veld
pi_53036956
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 20:45 schreef Norrage het volgende:
Nee, ik ga niet met jullie asociale staanplaatsbezitters meeten

Maar lijkt me leuk. Weet niet in hoeverre dat realiseerbaar is op die dag, maar misschien een keertje van tevoren met al de fok Brucefans?

En eigenlijk vind ik zitplaatsen stiekem wel relaxed...geen gezeik met je plaats vergaren op het grote veld
Oh god, ik heb er zo'n zin in om heel vroeg te gaan en dan zodra te deuren open gaan het veld over te rennen. Ik heb zelfs al bedacht dat ik maar moet gaan beginnen met hardlopen zodat ik dan harder kan. . Zou er een pit zijn? Want dan wil ik daar in.

Keertje meeten lijkt me ook wel tof.
  zaterdag 8 september 2007 @ 20:51:49 #232
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_53037004
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 20:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb zelfs al bedacht dat ik maar moet gaan beginnen met hardlopen zodat ik dan harder kan. .
Ah, daar komt de aap uit de mouw.
...dass wir fliegen.
pi_53037144
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 20:51 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Ah, daar komt de aap uit de mouw.
Je vroeg je al af waar mijn moment van waanzin vandaan kwam hè? .
  zaterdag 8 september 2007 @ 20:59:37 #234
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_53037184
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 20:57 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Je vroeg je al af waar mijn moment van waanzin vandaan kwam hè? .
Ja. ( . )
...dass wir fliegen.
pi_53037262
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 20:59 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Ja. ( . )
.
pi_53051413
Gisteren geen poging gedaan. Ben geen echte fan, maar heb me de vorige keer in De Kuip extreem goed vermaakt. Zou hij van de zomer terugkomen voor grote stadionshows? Ik hoop het wel....maar als dat zo is, dan zal het wel die vervelende ArenA worden...
Take on the situation, but not the torment ...
pi_53053647
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:18 schreef SevenWonders het volgende:
Gisteren geen poging gedaan. Ben geen echte fan, maar heb me de vorige keer in De Kuip extreem goed vermaakt. Zou hij van de zomer terugkomen voor grote stadionshows? Ik hoop het wel....maar als dat zo is, dan zal het wel die vervelende ArenA worden...
waarschijnlijk de Kuip denk ik.
pi_53066651
Beter de Kuip dan die ufo in Amsterdam.

Heb overigens na mijn 2 bevestigingsmails maar 1 bevestiging gekregen dat de kaarten zo spoedig mogelijk verzonden worden. Komt allemaal wel goed denk ik zo.
pi_53074249
Dit is met afstand het snelstlopende Springsteentopic van allemaal.
pi_53074540
Heb je de nieuwe OP alvast klaar?

Mooie titel: Show a little faith, there's 'MAGIC' in the night!
pi_53074719
quote:
Op maandag 10 september 2007 15:37 schreef Fargo het volgende:
Heb je de nieuwe OP alvast klaar?

Mooie titel: Show a little faith, there's 'MAGIC' in the night!
Die zin staat groot in m'n agenda bij 2 oktober. . Voor 30 november moet er nog even iets originelers komen!

Heb je mailtje gelezen, ga vanavond replyen, en het rekeningnummer aan vriendlief doorgeven, want die moet even voorschieten (ik betaal 'm echt terug! Hij begon al over 'verjaardagscadeautjes' en zo...). .
pi_53075753
Wat vinden jullie nou van het nieuwe album?
Ik ga de nummers wel even langs:

01 Radio Nowhere: Ik vind het maar een slecht nummer. Ik vind het een beetje chaotisch en mis Bruce gevoel...Waarschijnlijk live wel heel heerlijk
02 You'll be Coming Down: Hier vind ik wel een Bruce gevoel. Lekker nummer. Niet speciaal, maar ik kan het beter waarderen dan 01
03 Livin' in The Future: Lekkere E-Street intro (om het even zo te noemen). Typisch Bruce dit. Kan ik ook wel vaker dan gemiddeld gaan luisteren Lekker vrolijk.
04 Your Own Worst Enemy: Nijgt een beetje naar saai, maar zit wel lekkere emotie in. En ik vind hem leuk In ieder geval lekker meeslepend, ik ging er van dromen.
05 Gypsy Biker: Mondharmonica!!!! En verder sowieso instrumentaal heerlijk. Sax solo, gitaar solo, harmonica solo....Mijn favoriet tot nu toe (ik ben vanaf het begin aan het luisteren nu)
06 Girls In Their Summer Clothes: Zwijmelig nummer. Weet niet wat ik er van moet vinden. Beetje eentonig. Vind het weer een mindere.
07 I'll Work For Your Love: Weer een iets betere, maar ben hier toch ook niet helemaal weg van. VInd hem ook moeilijk te verstaan in deze. En instrumentaal niet zo divers...
08 Magic: Origineel! Lekker.Vind deze heel goed. Mooie tekst, ik leef echt mee zonder dat ik weet waarmee. Ingetogen gedaan. Toppertje! Geen idee echter waar het op zou moeten doelen . Vind het wat lijken op nummers als Into The Fire en Fire etc...kort maar krachtig
09 Last To Die: Goede tekst, goede melodie. Veel diversiteit. Ook één van de beteren!
10 Long Walk Home: Goed nummer. Fijne opbouw. Goede mix van ingetogenheid en rocken!

Conclusie: Ik vind het maar een weinig origineel album, en ik mis wat speciaals. Wat wel zo is is dat het heerlijk typisch Bruce is en dat het waarschijnlijk enorm rockt op 30 November! En dat ik me nog even wat meer ga richten op de teksten want die begreep/verstond ik allemaal nog niet zo goed.
pi_53076016
Zo, eindelijk weer eens het Springsteen topic gevonden. Ik heb staankaarten weten te regelen. Ik had vrijdag toch niks te doen en ben samen met mn schoonzusje rond 1 uur smiddags al gaan liggen (zij werd om 6 uur afgelost door een vriend van me). We hadden het redelijk druk verwacht, maar de nummer 3 kwam pas om half 8, direct gevolgd door nummer 4 tot en met 10. Toen werd het gelukkig pas echt gezellig. 's Avonds kwam mijn broer aanzetten met Magic, dus daar konden we die avond nog mooi van genieten.
Ik heb 's ochtends nog meegekregen dat tot nummer 7 er staanplaatsen beschikbaar waren, daarna werden het zitplaatsen.

Cd vind ik best prima, maar hij heeft betere dingen gemaakt. Net zoals Norrage zegt, het gaat behoorlijk rocken de 30e.
Ik heb dr zin an!
pi_53076125
"pas" om half 8..... jullie zijn echt gestoord

Maar het is uiteraard ook gewoon heel leuk
  maandag 10 september 2007 @ 17:47:56 #245
152771 GooseFM
pi_53076627
quote:
Op maandag 10 september 2007 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dit is met afstand het snelstlopende Springsteentopic van allemaal.
Je kunt een topic maken of je kunt het niet he!
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_53078912
Mijn gedachten bij de nieuwe cd:
01. Radio Nowhere: Lekkere rocker, maar voor de rest niet echt bijzonder
02. You'll Be Comin' Down: beetje lucky town achtig,
03. Livin' In The Future: Zoals gezegd lekker E Street Intro, mooie solo's enz.
04. Your Own Worst Enemy: Een van de mindere, maar wel Danny op orgel
05. Gypsy Biker: echt pedal to the metal nummer in de auto
06. Girls In Their Summer Clothes: Zwoel zomeravond gevoel, geeft dit nummer mij.
07. I'll Work For Your Love: Gewoon een leuk nummer met dito melodie en lyrics
08. Magic: Korste van de cd...ook een erg goed nummer.
09. Last To Die: zie Gypsy Biker
10. Long Walk Home: Beste nummer op de cd, eerst rustig en daarna komt Max erbij en rockt het de pan uit, mooie afsluiter voor een concert.
11. Devil's Arcade: erg goed nummer en de langste van de cd
12. Terry's Song: elke keer als ik dit nummer hoor, krijg ik kippenvel erg mooi tribute aan Terry.

Al met al een goede cd, niet de beste van Bruce maar toch weer goed gedaan van The Boss.
pi_53079389
Hey, #11 en #12 heb ik niet! Wat een slechte download

En You'll Be Coming Down lijkt op Lucky Town ja....Ik vond het al zo lijken! Ik herken best veel in al de nummers in vergelijking met eerdere nummers. Wel leuk.
En ik vind het toch wel één van de betere nu ik het album al 3x heb gehoord
Magic vind ik ook echt relaed, net als Last To Die!
pi_53079458
Ik mis er ook een paar... .
pi_53079588
Zo, die heb ik nu ook hoor...Handig toch dat internet.
pi_53079686
Hmm Devil's Arcade is wel fijn. Mooie opbouw...Maar er gebeurt me toch nog iets te weinig....Maar zeker geen slechte
pi_53079828
Terry's Song is mooi
Beetje Ghost Of Tom joad en Seeger Sessions (rustige nummers) achtig....Van de rustige nummers zeker de beste!

edit: en dan hoor ik Magic weer...nee...Magic is de beste

Ik vind het toch wel een relaxed album!
pi_53089442
Favorieten: Radio Nowhere, You'll Be Coming Down, Gypsy Biker, Girls In Their Summer Clothes, I'll Work For Your Love, Devil's Arcade

De rest ben ik toch al wel voorzichtig aan het skippen geslagen, al wil ik bij Last To Die en Long Walk Home nog wel eens blijven hangen.

De rest vind ik matig tot zeer matig. Maar dit kan altijd nog veranderen
pi_53093149
Na iedere luisterbeurt ga ik dit album toch meer waarderen. In het begin niet zo stuk ervan.
Favorieten zijn toch wel Long Walk Home, Gypsy Biker, Magic en Livin' In The Future.
Totaal niet weg van Girls In Their Summer Clothes en Terry's Song
pi_53094368
Ik vind GITSC geweldig. De nostalgie spat er vanaf! Maar ja, dat is uiteraard voor iedereen anders. Ik heb dus bijvoorbeeld helemaal niks met Magic. Past qua stijl totaal niet op dit album en wat hij ons met deze songtekst wil wijsmaken...weet jij het?
pi_53094640
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 12:59 schreef Fargo het volgende:
Ik vind GITSC geweldig. De nostalgie spat er vanaf! Maar ja, dat is uiteraard voor iedereen anders. Ik heb dus bijvoorbeeld helemaal niks met Magic. Past qua stijl totaal niet op dit album en wat hij ons met deze songtekst wil wijsmaken...weet jij het?
dunno, maar ik ben normaal gesproken niet iemand die echt de teksten uitpluist en de betekenis van iedere zin wil weten.
pi_53094655
Today, the first day of rehearsals of Bruce Springsteen and the E Street Band is Asbury Park wasn't "Radio Nowhere" it was radio playing very loudly!
Speakers were placed on both the south and north sides of Convention Hall and in the front entrance to the Hall blasting radio station WJLK 94.3 FM out of Asbury Park.
This was obviously done so the fans outside on the beach and boardwalk would not be able to hear Bruce and the band rehearse.
The band started playing early today, around 9 a.m.
Someone who was there early said they did get to hear four songs before the speakers started blasting WJLK.
The four songs played early were:
1. Prove It All Night.
2 Promised Land
3. Darkness on the Edge of Town
4. Lonesome Day

I didn't actually hear these songs as I didn't arrive until 10 a.m.
By then the speakers were blasting WJLK.
Some fans did manage to hear a bit on the beach.
Among the songs worked on today were:
"I'll Work For you Love," "You'll be Coming Down," "Radio Nowhere," and "Livin' In the Future."
The band stopped playing around 1 p.m.
Steven Van Zandt was the first to leave and quickly followed by Max Weinberg.
Clarence then left and did sign a quick two autographs for two guys who had albums, one was a CC and the Red Bank Rockers album.
Saw Garry Tallent, Soozie Tyrell, and then Danny Federici and Roy Bittan leave.
Bruce left about 3 p.m. He didn't not stop to sign autographs but did drive down the ramp slowly and gave the fans a couple of waves.
I guess it's all right for me, even as a guy, to say he looked pretty good and in great shape.
About 30 people hanging around total. Not that big of a crowd. Everyone was disappointed that they weren't able to hear, but then again, maybe Bruce doesn't want anyone to hear the band working on new material for now.
pi_53098307
Voor mensen die nog naar concert willen, vandaag zijn paar nieuwe kaarten voor Sportpaleis in de verkoop gegaan op:

http://www.proximusgoformusic.be/nl/startsale.php?event_id=201191

Wilde zelf eigenlijk ook nog graag naar Antwerpen, maar drie keer in twee weken tijd lijkt me net iets te veel van het goede.
pi_53098940
Ik vind GITSC heel erg wijverig en nauwelijks ergens over gaan Maar misschien wat vaker luisteren.

Magic vind ik juist de beste van het album omdat er zo tussenuit springt. Origineel, leuke tekst...Gewoon een beetje "magisch" Jammer dat je niet echt kan achterhalen waarom dat nummer er is.
pi_53099966
Heb het nog een paar keer geluisterd (Magic) en ik heb het gevoel dat het nummer gaat over de identiteit van je persoon. Dat je kan doen alsof je alles bent en dat niemand dat kan achterhalen. En als we zo doorgaan als we nu aan het doen zijn dat we dat met alles gaan hebben. Dat je niks meer kan geloven.

Ik kan mijn gedachtegang denk ik wel een beetje beter uitleggen, maar het blijft een moeilijk nummer

Nu trouwens weer Radio Nowhere aan het luisteren en begint me steeds meer te bevallen, zoals alles van het album eigenlijk
Toch vond ik een the Rising toch beter.
pi_53101274
Net ook nog maar kaartjes besteld voor Antwerpen, kon het niet laten haha. Drie keer Bruce in twee weken!!! Heb er al zin in!
pi_53108094
Another report from Stan posted on SPL (9/11/07):

Well the big news today was that they changed the radio station.
Instead of listening to 94.3 The Point, we got to hear WHTG 106.3 FM (G-Rock, Jersey's rock alternative).

Speakers are still out, still loud, drowning out all music from inside.

People could make out a little of what was rehearsed inside. Some of the songs heard were "Something In The Night," "Incident on 57th Street," "Night," "You'll Be Comin' Down," and "Last to Die."

And when I say heard, it was just little snippets here or there.

Smaller group then yesterday, 25 people at the most.
Everything finished by 1 p.m.

Max Weinberg stopped quickly to sign a few autographs and take some pictures. Little Steven also stopped quickly for pictures.
Bruce left at 2 p.m, didn't stop but did wave to everyone again.
pi_53108243
Muziek dempen met andere muziek

Is "Tracks" nou aan te raden trouwens? Zit nog veel materiaal bij wat ik niet ken, maar het lijkt me niet voor niets niet op een officieel album staan....dus leuk?
pi_53108915
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:47 schreef Norrage het volgende:
Muziek dempen met andere muziek

Is "Tracks" nou aan te raden trouwens? Zit nog veel materiaal bij wat ik niet ken, maar het lijkt me niet voor niets niet op een officieel album staan....dus leuk?
koop nou maar gewoon .
pi_53109348
Ok. Kost wel veel hoor. 300 MB
pi_53110825
Ik zie nu dat "This Hard Land" erop staat! Ik was al benieuwd waar die vandaan kwam, want hij stond wel op de greatest hits....En ik vind dat nummer echt GEWELDIG!

Goed dat ik fftjes Tracks heb gedownload

Maar Murder Incorporated staat er niet bij....Waar komt die dan vandaan? Dit is ook echt een top 5 nummer voor mij! Zeker de LINYC versie.
pi_53113808
Toch vreemd dat Bruce het niet op prijs stelt dat de rehearsels 'afgeluisterd' worden. Ik zie niet in welk nut dit heeft en voor al die mensen die daar steeds hondstrouw staan was het ook een vorm van traditie.
pi_53114581
Nouja, die concerten zijn natuurlijk zijn bron van inkomst, en als men hem al een heleboel live (wel rehearsals maar dan nog) ziet spelen is er misschien we minder interesse
pi_53114790
De meeste concerten zijn anders toch al uitverkocht? Je gaat heus niet dan ineens niet meer, als je al een kaartje hebt.
pi_53114847
Misschien wil hij wel de "magie!" bewaren van de concerten en niet teveel dingen prijsgeven
pi_53114984
quote:
Op woensdag 12 september 2007 09:21 schreef Norrage het volgende:
Nouja, die concerten zijn natuurlijk zijn bron van inkomst, en als men hem al een heleboel live (wel rehearsals maar dan nog) ziet spelen is er misschien we minder interesse
Dit zou trouwens wel op kunnen gaan als de rehearsals tenenkrommend slecht zijn.
pi_53119327
Bij de rehearsals Incident On 57th Street,
hoop dat hij deze ook in Arnhem gaat spelen in de Full Band versie.
http://nl.youtube.com/watch?v=0ch6CO8oPJY
pi_53134116
A beautiful day at the Jersey Shore brought out about 40 people to Asbury Park's Convention Hall for the third day of rehearsals by Bruce Springsteen and The E Street Band.
The speakers were out again, playing radio station 106.3 FM, but they weren't playing as loudly today and parts of songs could be heard
My thanks to Glenn for filling me in on songs played before I got there.
Before Bruce arrive, Roy and Soozie were working on parts of "Your Own Worst Enemy."
They then worked on:
1. "Waiting on a Sunny Day"
2. Empty Sky (full band version, did it several times).
3. Rising
4. Radio Nowhere
5. You'll Be Comin' Down
6. Gypsy Biker
7. I'll Work For Your Love
8. Last To Die
9. Girls In Their Summer Clothes
10. Long Walk Home
11. Devils Arcade
They worked on the ending guitar parts a few times.

Everything done by 1 p.m.
Patti was at rehearsals today although she did leave early.
Steve Van Zandt did stop for a few pictures again. He did sign one autograph.
Max Weinberg also stopped for quick autographs as did Soozie Tyrell and Garry Tallent.
Bruce left early, about 1:30 p.m., he again did not stop to sign anything but did wave
pi_53165596
Another fun day at Convention Hall in Asbury Park.
Bruce rehearsed a song from "the vault" and a member of the E Street Band stopped for a few minutes to sign autographs and take pictures with the fans.
Biggest crowd for the rehearsals so far, about 60 to 70 people, probably because it was another beautiful day at the Jersey Shore and many schools were closed because of the Jewish Holiday.
Again the speakers were out playing radio station WHTG 106.3 FM.
My thanks to Kram and his friends for filling me in on some of the songs played today:
1. Radio Nowhere
2. Badlands
3. Something In The Night
4. Gypsy Biker
5. Long Walk Home
6. Darlington County
7. The Rising
8. Thundercrack
Bruce worked on this a few times.
9. Girls in Their Summer Clothes
(very nice sax solo toward the end)

Some people though they also heard "Cynthia" being rehearsed but they weren't 100 percent sure.

Music finished at 1 p.m .
Steve Van Zandt was the first to leave and again he stopped to pose for pictures. He did not sign any autographs but he did take quite a few pictures with people today.
Max and Roy then left, followed by Garry Tallent who was carrying Bruce''s "Tracks" four-CD set in his hand.
Bruce left about 1:35 p.m. He did a nice slow drive out of Convention Hall and gave a few waves to the fans gathered around.
Clarence Clemons then came out and he stopped to sign autographs and pose for pictures for a few minutes. That was very nice of Clarence.
He asked us "Are you ready to rock?" and everyone said "yeah!" Someone then said to Clarence, "Are you ready?" and he said "Oh yea, I'm going to be rockin!"
When Clarence finished signing, everyone gave him a round of applause.
Jon Landau was at the rehearsals today.
pi_53165859
Big Mannnnnnnnnnnn!!!!
pi_53194498
Yeaahhhh!! Heb een kaartje voor het Gelredome!

iemand nog een 2de kaartje over misschien?
pi_53248150
Nog maar 2 maanden tot aan het concert en niemand post hier? Wat slecht!

Ik heb er zin in! Vind een paar dagen later het nieuwe album toch gewoon erg lekker

Wat vinden jullie eigenlijk van de "acoustische" verhaalvertellende albums, Ghost of Tom Joad, Devils & Dust, Nebraska en zo? Ik vind vooral TJ erg goed, Nebraska lukt me moeilijker en D&D is vooral de titelsong van geweldig en de rest vind ik maar matig....

Ik vind het zo geweldig dat Bruce zo verschillende muziek kan uitbrengen, en dat hij in elk liveconcert de liedjes weer anders presenteert. Geweldig!
pi_53249365
quote:
Op maandag 17 september 2007 17:28 schreef Norrage het volgende:
Nog maar 2 maanden tot aan het concert en niemand post hier? Wat slecht!

Ik heb er zin in! Vind een paar dagen later het nieuwe album toch gewoon erg lekker

Wat vinden jullie eigenlijk van de "acoustische" verhaalvertellende albums, Ghost of Tom Joad, Devils & Dust, Nebraska en zo? Ik vind vooral TJ erg goed, Nebraska lukt me moeilijker en D&D is vooral de titelsong van geweldig en de rest vind ik maar matig....

Ik vind het zo geweldig dat Bruce zo verschillende muziek kan uitbrengen, en dat hij in elk liveconcert de liedjes weer anders presenteert. Geweldig!
Het is een beetje stilte na én voor de storm. Iedereen is op van de kaartjesjacht. Straks begin november gaat dit topic weer lopen als een speer

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de akoestische albums toch wel aanmerkelijk minder (lees: vrijwel nooit) beluister dan de rockalbums. Bovendien hebben de meeste rockalbums ook een boodschap, hoor
Maar ik vind TGOTJ vreselijk. Nebraska is aardig en D&D luister ik nooit, maar vond de concerten daarentegen wel weer geweldig.
pi_53249451
quote:
Op maandag 17 september 2007 17:28 schreef Norrage het volgende:

Nebraska steekt wat mij betreft toch wel boven de rest van zijn albums uit. Is in het begin misschien een beetje moeilijk te doorgronden, maar wat een prachtige verhalende teksten. En vooral de sfeer die dit album uitstraalt houd ik toch wel van. Was ook superblij toen hij in 2005 in Ahoy My Father's House speelde
Tom Joad is me toch iets te saai met veel te weinig melodie en instrumentatie. Heb dan ook totaal geen spijt dat ik die tour heb moeten missen (was ook nog te jong toen trouwens)
pi_53249577
quote:
Op maandag 17 september 2007 18:22 schreef rockin_the_lowland het volgende:

[..]

Nebraska steekt wat mij betreft toch wel boven de rest van zijn albums uit. Is in het begin misschien een beetje moeilijk te doorgronden, maar wat een prachtige verhalende teksten. En vooral de sfeer die dit album uitstraalt houd ik toch wel van. Was ook superblij toen hij in 2005 in Ahoy My Father's House speelde
Tom Joad is me toch iets te saai met veel te weinig melodie en instrumentatie. Heb dan ook totaal geen spijt dat ik die tour heb moeten missen (was ook nog te jong toen trouwens)
Ik ben TJ ook pas gaan waarderen nadat ik de LINYC versie van Youngstown hoorde
En verder vind ik het titelnummer geweldig, en Dry Lightning...
Verder vind ik het een heerlijk achtergrondalbum.
Nebraska vind ik zulke zeiknummers (Mansion On The Hill, samen met een aantal te religieuze nummers, vind ik serieus zijn slechtste nummer ) op staan, maar vind het verder (Nebraska, Atlantic City, Johnny 99) wel een goed album. Heb me echter nooit extreem in de teksten ervan verdiept. Moet ik wel eens doen. Maar er is zoveel van Bruce, zeker nu ik zijn Tracks ook nog eens heb
  maandag 17 september 2007 @ 18:31:05 #280
152771 GooseFM
pi_53249682
Ik denkd at van zijn acoustische albums, nebraska toch wel het beste vind, ondanks dat ik niet zo;n hele grote fan ben van die albums. Vind zijn rock-albums vaak toch net een tikkeltje beter

En van het nieuwe album vind ik tot nog toe Magic en Last to Die de beste nummers.
pi_53266694
quote:
Op maandag 17 september 2007 18:31 schreef GooseFM het volgende:
En van het nieuwe album vind ik tot nog toe Magic en Last to Die de beste nummers.
Van mij ook! Echt supermuziek!
pi_53269631
Ik kan Nebraska zeker wel waarderen. Staan een paar juweeltjes op, wat mij betreft, en de sfeer wordt zeer doeltreffend weergegeven. TGOTJ vind ik geneuzel, met uitzondering van slechts enkele nummers (Youngstown, Across the Border). Devils and Dust luister ik af en toe één keer en dan heb ik dat weer gehad voor een lange tijd.

Ik heb het nieuwe album nog steeds niet helemaal geluisterd. Wat ik wel heb gehoord vind ik te 'zwakjes' over het algemeen, de nummers hadden meer kunnen knallen. Het is té poppy, terwijl ik hoopte op pure rock.
pi_53269837
Omg, wat is er met TLU gebeurd? .
pi_53270266
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 13:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omg, wat is er met TLU gebeurd? .
Welcome to fabulous Tramps Like Us
pi_53272860
't Ziet er niet uit, als ik zo eerlijk mag zijn. . Alsof we in een Amerikaanse diner zitten, wat ik nu niet direct met Bruce associeer, eigenlijk... Maar mss moet ik gewoon even wennen.
pi_53272878
En oh, het is al meer dan een maand zo. Kun je nagaan hoe vaak ik er kom nu de poll is afgelopen. .
pi_53273488
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Ziet er niet uit, als ik zo eerlijk mag zijn. . Alsof we in een Amerikaanse diner zitten, wat ik nu niet direct met Bruce associeer, eigenlijk... Maar mss moet ik gewoon even wennen.
Samen in een diner is toch best gezellig?

Het is vast even wennen. Geloof me nou-hou!
pi_53273496
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
En oh, het is al meer dan een maand zo. Kun je nagaan hoe vaak ik er kom nu de poll is afgelopen. .
Een schande!
pi_53280017
Zaterdag en Maandag rehearsel shows in Asbury Park, volgens mij gaan we dan volgende week
al naar de eerste Magic bootlegs luisteren
pi_53291826
A very interesting day at Convention Hall in Asbury Park today.
A unique song was rehearsed, it was a good day for autographs and fans got to watch Bruce do a photo shoot with a classic car for Rolling Stone.
Songs rehearsed today were:
1. Thundercrack
2. Seaside Bar Song
3. Radio Nowhere
4. You'll Be Comin' Down
5. Lonesome Day
6. Gypsy Biker
7. Last to Die
8. Devil's Arcade
9. Livin' In the Future
10. Last to Die (again)
11. Long Walk Home
12. American Land

Yes, a Seeger Sessions song by the E Street Band!

Max, Clarence, Steven, Soozie and Garry all stopped today to sign autographs. There weren't that many people around, 20 at the most.
Steven was talking about the Emmys and how he and the cast of The Sopranos was so happy that David Chase won a wrting Emmy for the Sopranos, as he wrote the final episode.
They had a beautiful 1960s Blue SS Chevy Camaro out by Convention Hall today and I had a feeling they would be doing a photo shoot.
The car was pulled onto the boardwalk on the north side of Convention Hall about 3 p.m. and about 15 mintues Bruce came out to pose for pictures by the car and on the boardwalk.
There was a large group of people around, maybe 60 or so, but they were very cooperative and stood back as Bruce posed for all types of photos around the car.
The photographer was from Rolling Stone and I believe Bruce will be on the cover of a future Rolling Stone issue.
They then took shots of Bruce on the boardwalk standing by the rail with the ocean behind him. They also took pictures of Bruce by the building just north of Convention Hall, the old pavillion that's now painted all white.
The Camaro was then pulled up the ramp to the side of Convention Hall and Bruce posed for more pictures for the photographer on the hood of the car and in front of the car.
I'm sure pictures of the photo shoot will be posted on the Internet shortly.
There were a lot of fans around with cameras taking pictures.
It was very interesting to see Bruce pose for the photos and how the photographers set the shots up.
I had to leave before Bruce departed, so I don't know if he stopped for autographs or anything.
pi_53304171
American Land
pi_53304796
Als ik het goed begrijp is er dus iemand die élke dag daar voor die studio staat en dan opschrijft welke nummers er gerepeteerd zijn?
pi_53304893
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik het goed begrijp is er dus iemand die élke dag daar voor die studio staat en dan opschrijft welke nummers er gerepeteerd zijn?
Eén?

Tientallen zal je bedoelen...
pi_53307858
Als ik daar woonde ging ik er ook elke dag heen
pi_53324741
Maar mensen hebben toch ook banen om naar toe te gaan en zo? .
pi_53330309
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar mensen hebben toch ook banen om naar toe te gaan en zo? .
Haha dat vraag ik me dus ook wel eens af, hoe ze dat allemaal doen
Iemand hier misschien enig idee hoe ik aan de DVD: "Bruce Springsteen - A Gentleman Of Verona" kan komen? Dit is een zogenaamde DVD van de The UBER DVD series. Vol 2. en 3. heb ik al. alleen deze mis ik nog (Vol 1. dus)
pi_53331128
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
is gewoon een gebouw aan de boulevard van Asbury Park, geen studio
pi_53331230
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:40 schreef rockin_the_lowland het volgende:

[..]

is gewoon een gebouw aan de boulevard van Asbury Park, geen studio
Excuses.
pi_53334131
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Excuses.
haha, no problem
pi_53375001
Hmm, dan zal ik hier ook maar eens posten. Ik ben degene die Anitra gek heeft gemaakt van Bruce en die, ondanks dat ik eigenlijk niet wilde en het financieel eigenlijk niet uitkomt, toch maar weer naar 4 shows gaat.
Ik ben bewust gestopt met luisteren naar de nieuwe cd omdat ik wil wachten tot ie in de winkel ligt, anders heb ik `m, wanneer ie uitkomt al zo vaak in de huidige kwaliteit gehoord.
Al zit ik woensdag wel klaar om de eerste boot te downen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')