quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:39 schreef NED het volgende:
Ik vind het eik niet nodig om dit hier op Fok te pleuren, maargoed, er staan nogal wat onwaarheden hier in dit topic (en dat is een understatement)
Ik zal eens wat tekst en uitleg geven.Je mag niet in mijn auto rijden omdat het een Lancia Delta HPE 2.0 16V HF Turbo is.
Mijn vrienden mogen daar ook niet in rijden. Mijn broers en ouders ook niet. Die heeft een gebruiksaanwijzing en die hebben jullie allemaal niet gelezen. Dat is een uiterst gevoelige auto en als je daar een paar keer verkeerd mee omgaat dan blaas je zo de turbo er tussenuit en zit met een schade van 1500 euro plus te kijken.
Ik ben zuinig op mijn auto en daar rijd niemand in behalve ikzelf.
Dat heeft nul komma niks met jou te makenJe moet niet mee als ik boodschappen ga doen. Ik heb een grafhekel aan boodschappen doen en nog een grotere grafhekel aan debiele achterlijke kuthuisvrouwen die met 4 karren boemvol aan de kassa staan te treuzelen. Omdat ik een grafhekel heb aan boodschappen doen vraag ik of je zin hebt om mee te gaan, zodat ik me daar niet in mn eentje kapot zit te ergeren in die kutwinkel. Doe niet net of je mee MOET, want dat is helemaal niet het geval. Ik vraag je en jij gaat dan vrolijk mee. Over het thuisblijven-als-ik-er-niet-ben....... het is mijn huis. Ik betaal elke maand 1100 euro aan rekeningen. Dat jij zo nu en dan eens de boodschapen betaald is allemaal heel leuk en aardig enzo, maar het blijft nog altijd mijn huis.
Ik heb je al vaker gezegd dat als ik dalijk weer werk heb, dat we dan die inloopkast wel maken die je zo graag wil hebben en dat we dan de rekeningen splitten naar inkomen. Als het zover is mag jij zoveel in ons huis zitten als je wilt. Op dit moment is het mijn huis, met mijn regels.
Call me stupid, maar ik weet niet wat je in mijn huis de hele avond en nacht in je uppie moet gaan zitten te doen als ik er toch niet ben. Dat heeft helemaal niks met bindingsangst, vertrouwen of samenwoonangst te maken. Ik vertrouw je voor de volle 100%, heb geen bindingsangst en dat samenwonen dat komt over een tijdje vanzelf als we beiden weer aan het werk zijn. Ook daar heb ik totaal geen problemen mee.
Graag zelfs
Het enige probleem wat ik op dit moment heb is een principekwestie. Je hebt verkering met mij.
Prima, leuk en aardig enzo, maar als ik niet thuis ben vind ik dat jij niks te zoeken hebt in (wat nog altijd ) mijn huis is. Dat klinkt misschien hard, maar zo zie ik het. Elke gek zn gebrek zegmaarHet wachtwoord van mijn pc ken je wel. Tevens ken je het wachtwoord van mijn server en weet je hoe je vanaf jouw eigen laptop moet inloggen op mijn pc. Mijn telefoon mag je ook gewoon in kijken en ook daarvan weet je het wachtwoord (wat ik erop heb staan voor het geval ik hem verlies). Ik heb je altijd gezegd dat als je ergens mee zit dat je dat dan gewoon moet zeggen. Dat doe ik ook. Allemaal prima dat je er gister om half 8 over begint, maar had dat dan 's morgens gedaan.
Dan hadden we tenminste tijd genoeg gehad om erover te praten en dan had ik het je allemaal uitgelegd. Ik kreeg gister nou niet echt het idee dat we ruzie hebben gehad hierover; jij loopt chagrijnig weg zonder mijn verhaal aan te horen.
En dan lees ik vandaag een half topic vol met onwaarheden
Als je mij gisteren verteld had dat het je echt zo fucking hoog zat dan had ik mijn vrienden afgebeld en dat hadden we het er gisteravond voor mijn part nog over gehad
Jij bent degene die pissig weg loopt. Niet ik.
Verder heb ik er totaal geen behoefte aan om dit over internet uit te spreken. Ook vind ik het niet nodig om mij hier als halve debiel af te schilderen
Samenvatting:Je mag niet in mijn auto rijden. Dat mag niemand en heeft niets met jou te maken. Je moet helemaal niet mee naar de winkel. Ik vraag je mee omdat ik zelf een hekel aan winkelen heb en met jou erbij is het leuker dan alleen. Je hebt al mijn wachtwoorden van mn telefoon, computer en server en daar mag je op rondneuzen zoveel je wilt, daar heb ik geen enkel probleem mee Het is mijn huis. Ik betaal hier de rekeningen en voor mij is het een principekwestie. Dat heeft ook niets met jou te maken. Het is mijn huis en ik wil ook niet hebben dat bv mijn ouders of beste vriend of weet ik wie de hele avond in mijn huis zitten als ik er niet ben. Volgende keer gewoon ff bellen of langskomen en niet mij belachelijk maken ten overstaan van half Nederland aub
Groetjes,
NED
Sorry, maar dit is echt stupid.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:39 schreef NED het volgende:
..Over het thuisblijven-als-ik-er-niet-ben....... het is mijn huis. Ik betaal elke maand 1100 euro aan rekeningen. Dat jij zo nu en dan eens de boodschapen betaald is allemaal heel leuk en aardig enzo, maar het blijft nog altijd mijn huis.
Ik heb je al vaker gezegd dat als ik dalijk weer werk heb, dat we dan die inloopkast wel maken die je zo graag wil hebben en dat we dan de rekeningen splitten naar inkomen. Als het zover is mag jij zoveel in ons huis zitten als je wilt. Op dit moment is het mijn huis, met mijn regels.
Call me stupid, maar ik weet niet wat je in mijn huis de hele avond en nacht in je uppie moet gaan zitten te doen als ik er toch niet ben. Dat heeft helemaal niks met bindingsangst, vertrouwen of samenwoonangst te maken. Ik vertrouw je voor de volle 100%, heb geen bindingsangst en dat samenwonen dat komt over een tijdje vanzelf als we beiden weer aan het werk zijn. Ook daar heb ik totaal geen problemen mee.
Graag zelfs
Het enige probleem wat ik op dit moment heb is een principekwestie. Je hebt verkering met mij.
Prima, leuk en aardig enzo, maar als ik niet thuis ben vind ik dat jij niks te zoeken hebt in (wat nog altijd ) mijn huis is. Dat klinkt misschien hard, maar zo zie ik het. Elke gek zn gebrek zegmaar
...
Samenvatting:
...Het is mijn huis. Ik betaal hier de rekeningen en voor mij is het een principekwestie. Dat heeft ook niets met jou te maken. Het is mijn huis en ik wil ook niet hebben dat bv mijn ouders of beste vriend of weet ik wie de hele avond in mijn huis zitten als ik er niet ben.
..
Pas zodra ze gaat betalen is het ook haar plekquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:44 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Dusss
En nog snap ik niet waarom ze niet in je huis mag![]()
Inderdaad. Of je komt iemand tegen waarmee je alles wilt delen, of niet. Een middenweg is er niet in een (gezonde) relatie.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Principekwestie!
Sommige principes zijn er om overboord te gooien, vind ik. Dit 'principe' valt voor mij in die categorie.
Alleen het feit alleen al dat ze het kennelijk nodig vind het op deze manier bij je onderde aandacht te brengen betekent gewoon dat je een knurft bent.quote:
Want? Dat is een principekwestie voor je?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:58 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Inderdaad. Of je komt iemand tegen waarmee je alles wilt delen, of niet. Een middenweg is er niet in een (gezonde) relatie.
Sjah principes he, hij zal zich wel mr.perfect voelen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:00 schreef Anthraxx het volgende:
Half Nederland? Er lopen hier 100 unieke personen rond en de rest zijn klonen.
En wat een gecalimero trouwens. "Boehoehoe ik betaal de huur en heb een dure snelle auto waarvan niemand verstand van heeft". Mijn vriendin heeft een half jaar bij mij gewoond terwijl ik de huur betaalde. En de boodschappen verdeelden we. Wat boeit die ene persoon nou?
TS moet wel mee, ook als ze perse niet wil. Desnoods gaat d'r vriend een uur wachten tot ze klaar is met douchen en aangeeft dat ie wat haar betreft wel even alleen 2 pak koffie en een half bruinbrood kan halen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:39 schreef NED het volgende:Je moet niet mee als ik boodschappen ga doen. Ik heb een grafhekel aan boodschappen doen en nog een grotere grafhekel aan debiele achterlijke kuthuisvrouwen die met 4 karren boemvol aan de kassa staan te treuzelen. Omdat ik een grafhekel heb aan boodschappen doen vraag ik of je zin hebt om mee te gaan, zodat ik me daar niet in mn eentje kapot zit te ergeren in die kutwinkel. Doe niet net of je mee MOET, want dat is helemaal niet het geval. Ik vraag je en jij gaat dan vrolijk mee.
Samenvatting:Je moet helemaal niet mee naar de winkel. Ik vraag je mee omdat ik zelf een hekel aan winkelen heb en met jou erbij is het leuker dan alleen.
De prins op het witte paard in zijn onbestuurbare Lancia Turbo.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:01 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Sjah principes he, hij zal zich wel mr.perfect voelen.
Wel een kutwagen als je er niet eens normaal mee kan rijden en bij het minste geringste de turbo er uit knalt. Overigens.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De prins op het witte paard in zijn onbestuurbare Lancia Turbo.
Wat had ik nu gezegd van fokken terwijl je met school bezig moet zijn?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:01 schreef mjan het volgende:
Jaaa, je partner regels gaan opleggen! Geweldig idee!
Tenzij je weet dat hoe je hem moet besturen. Ik dacht dat elke auto hetzelfde was, maar ik ben dan ook naief. Deze heeft zeker zes voetpedalen die je in een bepaalde volgorde moet loslaten zodat het ding eindelijk rijd. Ofzo?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel een kutwagen als je er niet eens normaal mee kan rijden en bij het minste geringste de turbo er uit knalt. Overigens.
Ik vind het prima zo voor de lunchpauzequote:
Dit doet me denken aan het topic van laatst van die 2 autisten die hier openlijk hun relationele ruzie gingen uitvechten.quote:
2nd that!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het prima zo voor de lunchpauze
Ja, dat.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:19 schreef American_Nightmare het volgende:
Oh ja en kerel:
- Het is een Lancia, geen Ferrari.
- Het is een appartement en niet eens een echt huis.
- Het is je vriendin en niet je hond.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het prima zo voor de lunchpauze
Iets zegt me dat iig hij ook een autist is...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:27 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan het topic van laatst van die 2 autisten die hier openlijk hun relationele ruzie gingen uitvechten.
volgens mij is dit een ernstig gevalletje cirkelredenering.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:20 schreef smammela het volgende:
[..]
ik weet dat hij niet vreemd gaat. dat had ik anders wel geweten..
Lancia verhaal snap ik dan weer wel een beetjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tenzij je weet dat hoe je hem moet besturen. Ik dacht dat elke auto hetzelfde was, maar ik ben dan ook naief. Deze heeft zeker zes voetpedalen die je in een bepaalde volgorde moet loslaten zodat het ding eindelijk rijd. Ofzo?
Volgens mij vindt meneer dat zij moet betalen voor haar rechten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:30 schreef punchdrunk het volgende:
who cares dat het voor hem vervelend, moeilijk of wat dan ook is. je kunt niet altijd alles op je eigen manier willen doen met als excuus dat je een principemens bent. als hij een serieuze relatie wil moet hij ook concessies kunnen doen en bereid zijn "risico" te lopen.
ik vind het maar een raar verhaal, maar goed, dat kan aan mij liggen.
Blijkbaar is het een aftands gammel ding gewoon. Anders zou je hem echt niet zo makkelijk stuk krijgenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:33 schreef Anthraxx het volgende:
Ik snap het niet. Een auto is toch een auto?. Maar wat is er dan zo moeilijk aan om dit gewoon even aan haar uit te leggen: "Joh, bij deze auto moet je het zo en zo doen. Let daar even op, wil je?"
.
^ Eensquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:56 schreef Roquefort het volgende:
Sorry, maar dit is echt stupid.
Je slaat de plank volledig mis als je op dit vlak je vriendin meent te kunnen vergelijken met je ouders of je beste vriend. Tenzij je regelmatig met je ouders en je beste vriend naast je in bed wakker wordt.
Kom op man, dit soort argumenten werken misschien voor een rechtbank, maar we hebben het over je vriendin, je meisje, je geliefde. Wat kneuzerig om haar te melden dat ze niets bij jou thuis te zoeken heeft, gelukkig schrijf je zelf al dat je een gek met een gebrek bent want zo komt het inderdaad ook over. What's your fucking problem? Je bevestigt met dit verhaal het probleem, maar het "waarom" is volkomen vaag. Fijn dat je ouders en je beste vriend niet bij jou thuis zitten als je er niet bent, maar wat heeft dat in 's hemelsnaam met je partyner te maken, je behandelt je partner toch niet als je moeder of als je beste vriend?![]()
Ik zou als ik haar was ook niets meer te zoeken hebben in zijn broek zeg maarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:37 schreef Scandalous het volgende:
[..]
^ Eens![]()
Niet echt leuk voor je vriendin, 'ze heeft hier niks te zoeken'
Als z'n mannenavond is afgelopen belt hij haar zodat ze nog langs kan komen en slapen... ze word dus gewoon even weggestuurd en daarna mag ze weer komen opdravenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:13 schreef WrineX-Joske het volgende:
Dan blijft ook nog de vraag waarom je zo graag in zijn appartement wil zijn als ie er niet is. Je hebt toch je eigen stek?
Mischien heeft hij ooit bij haar in de auto gezeten en dacht ie zo die kan niet autorijden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:33 schreef Anthraxx het volgende:
Ik snap het niet. Een auto is toch een auto?. Maar wat is er dan zo moeilijk aan om dit gewoon even aan haar uit te leggen: "Joh, bij deze auto moet je het zo en zo doen. Let daar even op, wil je?"
.
jij bent een leuk slaafjequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:14 schreef smammela het volgende:
[..]
supermarkt moet ik mee, behalve als er toevallig een vriend is die met hem meegaat, dan durft ie het niet te zeggen. douchen maakt ie geen probleem van
Dus hij is eigenlijk gewoon een pauper met een kut-auto en een vriendin die teveel van hem pikt?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar is het een aftands gammel ding gewoon. Anders zou je hem echt niet zo makkelijk stuk krijgen.
Ik heb ook wel eens iemand al na een paar uur alleen gelaten in mijn huis.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar is het een aftands gammel ding gewoon. Anders zou je hem echt niet zo makkelijk stuk krijgen.
Zouden er ook vrouwen zijn die mannen niet in hun auto laten rijden vanwege dezelfde redenaties? Ik hoor dit soort argumenten alleen maar van mannen eigenlijkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Mischien heeft hij ooit bij haar in de auto gezeten en dacht ie zo die kan niet autorijden.
Daarom mocht mijn ex iig niet in mijn auto rijden.
Mooi samengevat ja!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus hij is eigenlijk gewoon een pauper met een kut-auto en een vriendin die teveel van hem pikt?
opgelost, slotjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus hij is eigenlijk gewoon een pauper met een kut-auto en een vriendin die teveel van hem pikt?
FF een admin om het IP nummer bietsenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:45 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien heeft hij wel een webcam op zijn server aangesloten?
Zeg vlegel, het is geen reeks ofzoquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:49 schreef JamesBrownie het volgende:
even een tvp, beetje schaamteloos, maar ben heel benieuwd naar het vervolg!
Da's best erg. Het is je vriendin, geen roommatequote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:55 schreef American_Nightmare het volgende:
Maar NED ff serieus, is het nou echt zo dat zij pas alleen in "jouw" appartement mag zijn als ze meebetaalt aan de huur/hypotheek. Het gaat dus om geld (zoals meestal het geval is als mensen zeggen dat het op 'het principe' gaat)?
Ja, zodra hij naar het toilet is of douchen gelijk gaan neuzen!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:08 schreef Scandalous het volgende:
Als hij er zo krampachtig over doet zou ik trouwens wel nieuwsgierig worden, en dan zou ik dus wel gaan rondneuzen als je eindelijk alleen bent![]()
De uitvoering is wat raar, maar draai het eens om: zou je zelf continue in iemands huis willen zijn en daar eigenlijk een beetje gaan wonen, terwijl je niet meedraait met de lasten? NED heeft ook geen baan, maar die hoest wel elke maand dikke kosten op. Nu gaat het met boodschappen enzo een beetje ver, maar dan kunnen ze beter de geld-kwestie bespreken dan het "het voelt zo vreemd."quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:55 schreef American_Nightmare het volgende:
Maar NED ff serieus, is het nou echt zo dat zij pas alleen in "jouw" appartement mag zijn als ze meebetaalt aan de huur/hypotheek. Het gaat dus om geld (zoals meestal het geval is als mensen zeggen dat het op 'het principe' gaat)?
Die heeft allang een mail/sms/postduif gehad van vriendlief. Ik voorzie zware straffen! Ik zal maar eens gaan F5'en op de frontpagequote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:03 schreef Freeflyer het volgende:
tvp.
ben benieuwd of TS weer gaat posten hier.
Hoe genereus!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:17 schreef NED het volgende:
Ze was net hier en we hebben het er even over gehad en allebei wat water bij de wijn geflikkert en volgende week mag ze hier blijven als ze dat zo graag wil en als het zoveel voor haar betekend.
Je hebt haar een sleutel gegeven??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:17 schreef NED het volgende:
Ze was net hier en we hebben het er even over gehad en allebei wat water bij de wijn geflikkert en volgende week mag ze hier blijven als ze dat zo graag wil en als het zoveel voor haar betekend.
Laat ons nu ook een puicke woensdagmiddagtopic hebben!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:19 schreef NED het volgende:
Welnee, het word hier allemaal veel dramatischer neergezet dan het in werkelijkheid is.
Ik ben geen eikel die zn vriendin gebruikt als slaaf. Verre van zelfs.
Ik wist alleen niet dat het zoveel voor haar betekende en okay, ja, ik vind het gewoon moeilijk dat iemand in mijn huis zit als ik er niet ben.
So shoot me, nobody's perfect
Na een snelle schoonmaak natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:21 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Je hebt haar een sleutel gegeven??
![]()
Dat van die sleutel is een verhaal op zich.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:21 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Je hebt haar een sleutel gegeven??
![]()
Je hebt maar 1 sleutel van je huis?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:23 schreef NED het volgende:
[..]
Dat van die sleutel is een verhaal op zich.
Ik heb haar laatst een keer toen ze moe was en eik naar huis wilde toen we op stap waren mijn sleutel meegegeven, kusje erbij, tot straks houdoe en bedankt.
Vervolgens werd mevrouw niet wakker van de deurbel en telefoon met als gevolg dat ik de hele nacht buitengesloten ben geweest in mn eigen huis.
En dat tot 2x toe
je hebt twee oplossingen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:23 schreef NED het volgende:
[..]
Dat van die sleutel is een verhaal op zich.
Ik heb haar laatst een keer toen ze moe was en eik naar huis wilde toen we op stap waren mijn sleutel meegegeven, kusje erbij, tot straks houdoe en bedankt.
Vervolgens werd mevrouw niet wakker van de deurbel en telefoon met als gevolg dat ik de hele nacht buitengesloten ben geweest in mn eigen huis.
En dat tot 2x toe
Het eerste dus, het tweede kost geld.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
je hebt twee oplossingen.
Je meisje buiten laten staan, of een tweede sleutel laten maken
(met de afspraak, die eigenlijk overbodig zou moeten zijn, dat ze niet zomaar op ieder gewenst moment je huis binnen stapt als je haar niet verwacht)
Dude... niemand wist dat het om jou ging. Dat heb jij door jouw post helemaal zelf gedaan! Doe nou niet net of het haar schuld is dat we nu allemaal weten dat niet alleen je auto maar ook jij een rare gebruiksaanwijzing hebt!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:25 schreef NED het volgende:
Ik vecht helemaal niks uit.
Ik zeg alleen wat er gewoon NIET waar is.
Dat "uitvechten" doe ik wel buiten fok om hoor. Vandaar ook dat ik zei dat ik het eik belachelijk vind dat dit op fok staat, maargoed, omdat er onwaarheden in stonden heb ik die even recht gezet
Ik verlies mijn sleutel niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:24 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 sleutel van je huis?
Toch maar even langs de sleutelboer om er 1 bij te laten maken dan, stel dat je je eigen sleutel verliest kun je er ook niet meer in.
Dat zal me compleet aan mn ballen jeuken eerlijk gezegdquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dude... niemand wist dat het om jou ging. Dat heb jij door jouw post helemaal zelf gedaan! Doe nou niet net of het haar schuld is dat we nu allemaal weten dat niet alleen je auto maar ook jij een rare gebruiksaanwijzing hebt!
Misschien helpt het eens om dan normaal te communiceren met elkaar in plaats van ontwijkende debiele antwoorden te geven op haar vragen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:19 schreef NED het volgende:
Welnee, het word hier allemaal veel dramatischer neergezet dan het in werkelijkheid is.
Ik ben geen eikel die zn vriendin gebruikt als slaaf. Verre van zelfs.
Ik wist alleen niet dat het zoveel voor haar betekende en okay, ja, ik vind het gewoon moeilijk dat iemand in mijn huis zit als ik er niet ben.
So shoot me, nobody's perfect
Kan wel zijn maar dat is eigenlijk precies wat ik dachtquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:29 schreef -J-D- het volgende:
Hij is bang dat je z'n pornoverzameling ziet!
-edit-
Ow, dit is geen ONZ
Blijkbaar wel, anders wilde je niet zo perse die 'onwaarheden' recht zetten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:28 schreef NED het volgende:
[..]
Dat zal me compleet aan mn ballen jeuken eerlijk gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |