* Tain verstopt snel zijn cubequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:49 schreef peristilius het volgende:
Gamecube is voor vrouwen en homo's!
Je mag er wel stiekem eentje hebben...quote:
Zulk soort opmerkingmakers zouden meteen in hun kont naar de hel geneukt moeten wordenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:49 schreef peristilius het volgende:
Gamecube is voor vrouwen en homo's!
mijn ex gamede anders wel (af en toe, maar ze deed het wel)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zulk soort opmerkingmakers zouden meteen in hun kont naar de hel geneukt moeten worden![]()
Vrouwen en homos gamen nietvrouwen zijn de hele tijd bezig met hun make-up en homo's ook en met andere dingen
![]()
![]()
ex <-- oftewel ze hield zich niet meer met haar make-up en toen werd ze lelijk en heb je haar gedumpt ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:52 schreef Tain het volgende:
[..]
mijn ex gamede anders wel (af en toe, maar ze deed het wel)
Nee het ging ietsje anders dan datquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ex <-- oftewel ze hield zich niet meer met haar make-up en toen werd ze lelijk en heb je haar gedumpt ?
Ze ownde je met [insert game] en toen ging je huilen en toen dumpte ze jou omdat je een huilie bent ?quote:
Jij klinkt alsof je nog niet zo bekend bent met het fenomeen vrouwen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ze ownde je met [insert game] en toen ging je huilen en toen dumpte ze jou omdat je een huilie bent ?
Okee, ik zal het verbeteren!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zulk soort opmerkingmakers zouden meteen in hun kont naar de hel geneukt moeten worden![]()
Vrouwen en homos gamen nietvrouwen zijn de hele tijd bezig met hun make-up en homo's ook en met andere dingen
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:49 schreef peristilius het volgende:
Gamecube is voor vrouwen en homo's kinderen!
Ja man, fuck nintendo!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:01 schreef Gamedemon het volgende:
Goede keus Mordra
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:01 schreef Gamedemon het volgende:
Goede keus Mordra
Ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:02 schreef mordradead het volgende:
Ik ben een vrouwelijke homo en ik ehb een gamecube ben ik nu een kind?
Dan valt nog wel mee hoor tuurlijk kiddy games maar je kan je er wel mee vermaken zelf heb ik hier:quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Okee, ik zal het verbeteren!
[..]
Pff, waarom zou je anders mod worden, voor de lol doe je het niet hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:06 schreef MouzurX het volgende:
Gamedemon waarom ga je nou weer zomaar de titel veranderen ? ... beetje machtsmisbruik..
En met reclame maken krijen ze vast ook geldquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
Pff, waarom zou je anders mod worden, voor de lol doe je het niet hoor.
Nee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:10 schreef MouzurX het volgende:
Verander is terug, dit gaat nergens over, nu snappen andere Fokkers die nu inloggen het niet meer.
Lastig he die persoonlijkheidsstoornissen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:11 schreef BroesWillems het volgende:
ik ben een vrouwelijke homo die in eigenlijk nog een kind is....![]()
![]()
Ik wacht op de prijsverlaging van de PS3quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:07 schreef Poit het volgende:
Pfff.. Wat een TT
Maar klinkt goed Tain! Maar eerst een maandje vrij natuurlijk
En ik ga toch lekker een PS3 halen
Ik wil schizofreen zijn dan ben ik nooit alleenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Lastig he die persoonlijkheidsstoornissen?
Ik ook niet, maar heb verzameldrang.. Komt denk door m'n hamsterwangetjes (of komt dat door het bierquote:Ik wacht op de prijsverlaging van de PS3 Zou nu trouwens ook niet weten wat ik erop zou spelen op dit moment
Ik heb ook verzameldrang anders had ik deze collectie niet gehad, maar 600 euro vind ik een hoop geld voor iets wat nu nog weinig heeft te biedenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:17 schreef Poit het volgende:
Ik ook niet, maar heb verzameldrang.. Komt denk door m'n hamsterwangetjes (of komt dat door het bier)
Zelfs kinderen waarbij het gebeurt, maar kleine afwijking en niemand heeft ooit iets door tot het te laat isquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:10 schreef Poit het volgende:
Ja, en het is ook niet de eerste, gebeurt toch wel regelmatig dat er iemand instort op het veld.
Dacht dat die voetballers juist zo goed gekeurd werden
Nog steedsquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
Maken ook geen muziek.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:51 schreef MouzurX het volgende:
![]()
Hoi pedobear, kom je mordra of bernie molesteren?quote:
nee sorryquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:09 schreef OG-Loco het volgende:
KUT
Wie schenkt mij ¤450 voor een 360? Wie maakt me los?
O komop zeg tis toch zo ? ( damn man zonder gamen wat moet je dan in al die tijd doen? ookal zou je het maar 2 uur per dag doen ofzo ...)quote:
2 uur per dag is toch hardstikke veel?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
O komop zeg tis toch zo ? ( damn man zonder gamen wat moet je dan in al die tijd doen? ookal zou je het maar 2 uur per dag doen ofzo ...)
Love to be the rebel boy!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:36 schreef mordradead het volgende:
Dat had ook wel in 4 posts gekund poit
M'n neef is helaas anderhalf jaar geleden op 28 jarige leeftijd ook plots overleden... hij zat 's avonds gewoon op de bank tv te kijken en opeens was die weg.... een zwangere vrouw achterlatend...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Zelfs kinderen waarbij het gebeurt, maar kleine afwijking en niemand heeft ooit iets door tot het te laat is
Ik ben van het vrouwelijke geslacht en ik game. Dus nee, ik ben het niet met je eensquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
O komop zeg tis toch zo ? ( damn man zonder gamen wat moet je dan in al die tijd doen? ookal zou je het maar 2 uur per dag doen ofzo ...)
damnquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:16 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
M'n neef is helaas anderhalf jaar geleden op 28 jarige leeftijd ook plots overleden... hij zat 's avonds gewoon op de bank tv te kijken en opeens was die weg.... een zwangere vrouw achterlatend...
oorzaak ook iets met het hart, maar hoe wat is eigenlijk ook niet bekend...
edit: kreeg ook helemaal kippevel toen ik het van die 22-jarige voetballer op het nieuws zag....![]()
Dus wij zijn kut?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zonder Lani is dit topic kut.
Daar lijkt het wel verdacht veel op..quote:
Lekker boeiend. Peoplecontrol. Als je al een tram niet kan zien...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:37 schreef Tain het volgende:
Daar kom elke ochtend langs met de tram
Precies, dit is gewoon bevordering van de evolutie.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:02 schreef disjfa het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Peoplecontrol. Als je al een tram niet kan zien...
quote:
* BroesWillems gaat na het werk langs de Media Marktquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:42 schreef Gamedemon het volgende:
Zeau, net 300 gescoort bij de mediamarkt en daar zat een 300 pet bij, die film is hip
[afbeelding]
Nou in dat geval..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben van het vrouwelijke geslacht en ik game. Dus nee, ik ben het niet met je eens.
Neuken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou in dat geval..moeten er meer van zijn ( wat doen al die vrouwen dan de hele tijd
)
Met? want er zijn veel meer vrouwen die niet gamen dan mannen die goed genoeg zijn om hun te mogen neukenquote:
Dus jij als echte gamer bent te lelijk voor mooie vrouwen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Met? want er zijn veel meer vrouwen die niet gamen dan mannen die goed genoeg zijn om hun te mogen neuken
Die jongen verwoord gewoon de essentiele punten van een game nerdquote:
Tsja dat blijkt maar denk ik he, of het moet ergens anders aan liggen, ik weet het nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:26 schreef mordradead het volgende:
[..]
Dus jij als echte gamer bent te lelijk voor mooie vrouwen.
Ik denk het niet. Weet je dat ook weerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tsja dat blijkt maar denk ik he, of het moet ergens anders aan liggen, ik weet het niet
Fijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:43 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Weet je dat ook weer
Haha, meeste van deze auto's roesten al onder je reet vandaan. Rijden doen ze dan weer wel nog best ok.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:30 schreef disjfa het volgende:
Als jij later groot bent zijn al die autos grote roestbakken en rijden ze niet meer
Morgen is ook mijn laatste werkdagquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:04 schreef Laniboekje het volgende:
Mijn monsterpoten! WAT DOE JE?!
Nam, nam... ik heb lekkere andijviestampot als avondeten. Helemaal zelf gemaakt. En morgen is alweer mijn laatste werkdag. Dan ben ik vanaf zaterdag weer officieel werkloos!
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:04 schreef Laniboekje het volgende:
Mijn monsterpoten! WAT DOE JE?!
Probeer het eens in V&A.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:47 schreef mordradead het volgende:
WIe wil mijn playstation 1 voor veel geld kopenja, met metal gear en final fanatsy 7
100000 EURO
Wat is een goeie vraagprijs voor zo'n kutding met 1 controller geloof ik, zo'n kutstuur en wat kutspellen (en nog meer kutspellenquote:
60 euro ofzo? (afhankelijk van het aantal spellen hehquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:14 schreef mordradead het volgende:
[..]
Wat is een goeie vraagprijs voor zo'n kutding met 1 controller geloof ik, zo'n kutstuur en wat kutspellen (en nog meer kutspellen)
Ik heb geld nodig voor als we op stap gaan met Marjanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
60 euro ofzo? (afhankelijk van het aantal spellen heh)
Ik heb ook nog wel een ps2, die is kapotquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
60 euro?Een nieuwe PS2 is 100 euro. Maak er eerder 15 euro van.
Maar euhm kan je niet gewoon je lichaam verkopen aan Marjan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik heb geld nodig voor als we op stap gaan met Marjan
Nee man, Marjan is de vriendin van Bernie!!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Maar euhm kan je niet gewoon je lichaam verkopen aan Marjan?![]()
Beetje spanning en intriges horen hier gewoon.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:30 schreef mordradead het volgende:
[..]
Nee man, Marjan is de vriendin van Bernie!!!!
Oke, dan zien we je dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Beetje spanning en intriges horen hier gewoon.
Dankquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:44 schreef Poit het volgende:
Trouwens, Tain, Lani. Succes met de laatste werkdag
Nog een dik feest zometeen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Dank
Gaat tot nu toe goed, bureau opgeruimd, probleempjes opgelost voor iemand en nu heb ik niet zo heel veel meer te doen
vanavond feestje idd, maar er komt ook nog een echt afscheidsfeest en nog een borrelquote:
http://www.youtube.com/watch?v=JcCOktdsz-0quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:40 schreef mordradead het volgende:
Bwehehe, Hans Teeuwen net bij Bimbo's en Burka'swat een held
Geweldigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:40 schreef mordradead het volgende:
Bwehehe, Hans Teeuwen net bij Bimbo's en Burka'swat een held
Jazeker, vrijdag een goa feestje en zaterdag naar leuk festivalletje geweest.quote:Op zondag 2 september 2007 22:14 schreef Poit het volgende:
Hehe, nice.
Goed weekend gehad iedereen??
Weer het overzicht kwijt, net als bij die xbox aktie 2 jaar geledenquote:
weet je hoe apart het is om 5 uur later op te staan dan normaal op een maandagquote:Op maandag 3 september 2007 12:50 schreef Poit het volgende:
Vakantiegangert!
Dat is een fabeltje voor mesen die denken ooit van een ring of death af te komenquote:Op maandag 3 september 2007 15:09 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik wil halo 3 spelen maar ga dat echt niet op de huidige kut hardware doen
Heb jij ff geluk, ik werd om kwart voor 12 al wakker gemaakt door m'n telefoonquote:Op maandag 3 september 2007 12:54 schreef Tain het volgende:
[..]
weet je hoe apart het is om 5 uur later op te staan dan normaal op een maandag
Dit jaar als in deze maand of een van de volgende edities?quote:Op maandag 3 september 2007 08:35 schreef Poit het volgende:
De Beschaving?
Het schijnt zo te zijn dat ik dit jaar naar Awakenings ga.
Fl*kker toch op met je die oude stink Citroën... Echt, wat mensen in die achterlijke stink Franse schijt bakken zien heb ik nog nooit begrepen...quote:Op maandag 3 september 2007 23:45 schreef Poit het volgende:
Oeh, net in een snoek gereden! Wat een geile bak is dat zeg.
Half automaat, stuurbekrachtiging, hydrolische vering en dat voor een auto uit '69!!
Ik neem aan een van de volgende edities, heb er weinig tot geen verstand vanquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dit jaar als in deze maand of een van de volgende edities?
Haha, ik snap je frustratie, zijn klote auto's om aan te knutselen maar als hij rijd is het wel lekker decadent hoor!quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:42 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Fl*kker toch op met je die oude stink Citroën... Echt, wat mensen in die achterlijke stink Franse schijt bakken zien heb ik nog nooit begrepen...
Sorry, moest ik ff kwijt...![]()
Ook dat snap ik niet, een veel gebruikt argument voor franse auto's is dat het zo heerlijk zit... Nou laatst moest ik een stukje rijden in de Peugeot van m'n Neef, stukje van zo'n 15KM. Heb na de tijd nog een paar uur last van m'n rug gehad.quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:47 schreef Poit het volgende:
Haha, ik snap je frustratie, zijn klote auto's om aan te knutselen maar als hij rijd is het wel lekker decadent hoor!
Van franse auto's in het algemeen zal ik het niet weten. De vering van de citroen DS is echt subliem, daarnaast zijn deze stoelen (waar stalen veren in zitten) met leer bekleed wat gewoon erg lekker zit. Als je een drempel tegenkomt lijkt het eerder of je in een maanwagen zit, je wordt langzaam heen en weer gewiegd. Als ik het vergelijk met m'n Ford Fiesta dan is dat echt een wereld van verschil.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ook dat snap ik niet, een veel gebruikt argument voor franse auto's is dat het zo heerlijk zit... Nou laatst moest ik een stukje rijden in de Peugeot van m'n Neef, stukje van zo'n 15KM. Heb na de tijd nog een paar uur last van m'n rug gehad.
Uitbuiken bevalt altijd, lekker relaxen. Ga vanavond maar eens een filmpje kijken, wat zeggen jullie: Kingpin of Antwone Fisher? En ik wil ook weer verder met FFXII maar dat gaat een beetje moeilijk als ik ook nog eens film wil gaan kijken. Dilemma...quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:49 schreef Poit het volgende:
Zo zo, harde werker. Bevalt het uitbuiken een beetje?
Ik ga maar eens beginnen met koken. Hmmmmwraps..
!quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:28 schreef Roi het volgende:
wtf mijn lay-out, wat doe je ?!
Waarom verandert jouw vader eens per jaar (specifiek het najaar) van internetprovider?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:17 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb weer internet![]()
![]()
Naja, sinds vanmiddagAltijd standaard in het najaar, me pa switch van internet provider, waardoor we minstens 1 dag zonder zitten
![]()
![]()
Dan loopt ons contract afquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waarom verandert jouw vader eens per jaar (specifiek het najaar) van internetprovider?
Ja, dat had ik ook in gedachten maar dat vond ik een beetje vreemd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:19 schreef mordradead het volgende:
Dan zit het jaarcontract er weer op gok ik
quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dan loopt ons contract afEn me pa wil altijd de voordeligste
Weer een nieuw kut bagger modem er bij
We hebben nu Tele 2 20MB, voor 8,99 in de maand
![]()
iddquote:
Ik ben nou nog nooit online geweest met mijn Nintendo DS. Best gek. Nooit de drang gehad om het ook maar ooit eens te proberen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
iddIk heb ook al flink zitten vloeken en schelden toen het vanmiddag niet lukte
(ik was weer eigenwijs, ik wou natuurlijk niet dat tele 2 modem gebruiken, maar gewoon het werkend krijgen op de Linksys Modem + Wifi combi
)
En nou kan ik vanavond mooi rustig op de bank met nieuwe Worms spelletje voor de DS uitproberen (online)
Oh is dat hetquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:13 schreef mordradead het volgende:
Hier ook niet, of doe jij met dat beta gedoe mee
Ik hype altijd toe naar bepaalde online features van een DS game, maar uiteindelijk speel ik niet veel onlinequote:Op dinsdag 4 september 2007 20:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ben nou nog nooit online geweest met mijn Nintendo DS. Best gek. Nooit de drang gehad om het ook maar ooit eens te proberen.
En Animal Crossing speel ik al helemaal niet meerquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik hype altijd toe naar bepaalde online features van een DS game, maar uiteindelijk speel ik niet veel online(Behalve Mario Kart dan
, pkmn heb ik nog niet veel online gedaan, en tetris ook niet (daar ben ik ook niet zo goed in
) )
Nou, ben trots op je hoor meid, weet ik wie ik moet bellen als ik de wespspin tegenkomquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:52 schreef Laniboekje het volgende:
Antwone Fisher is een mooie film. Heb alleen een klein gedeelte van de film moeten missen omdat ik druk bezig was met bedenken hoe ik mijn angst voor spinnen ging overwinnen en zo een grote, fucking huisspin ging vermoorden. Heb peentjes gezweet, maar hij is dood. Ik ben een heldin.!
Heb eens wat meer liefde voor die arme beesten, ze kunnen er ook niets aan doen dat ze er eng uitzien.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:52 schreef Laniboekje het volgende:
Antwone Fisher is een mooie film. Heb alleen een klein gedeelte van de film moeten missen omdat ik druk bezig was met bedenken hoe ik mijn angst voor spinnen ging overwinnen en zo een grote, fucking huisspin ging vermoorden. Heb peentjes gezweet, maar hij is dood. Ik ben een heldin.!
Wat is een roef?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:31 schreef Roi het volgende:
Omg, iedereen moet echt de Jensen aflevering met Roef zien![]()
!
http://www.rtl.nl/service/gemist/home/
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou, ben trots op je hoor meid, weet ik wie ik moet bellen als ik de wespspin tegenkom
Je klinkt alsof je net hebt zitten schijten op schoolquote:Op woensdag 5 september 2007 10:07 schreef mordradead het volgende:
Tering man, ik zit weer po school maar die sjijt is niet normaal godverdomme.
Dat ga ik nu wel ff doen, tot zoquote:Op woensdag 5 september 2007 10:37 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je net hebt zitten schijten op school
Nooit wat lekkers in huis in de vorm van koekjes, snoepjes en ijzzzen? Hmpf, dan hoef ik dus ook niet met jou aan te pappen...quote:Op woensdag 5 september 2007 10:54 schreef Poit het volgende:
Haha, heb ik gelukkig geen last van, wat ook wel eens vervelend is. Heb nooit wat lekkers in huis als er onverwacht visite komt (behalve bier dan natuurlijk)
Ach, gelukkig zorgt mijn altijd vermakende persoonlijkheid ervoor dat dit gemis goed wordt gecompenseerd.
Haha, nee, daarvoor in elk geval nietquote:Op woensdag 5 september 2007 10:57 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nooit wat lekkers in huis in de vorm van koekjes, snoepjes en ijzzzen? Hmpf, dan hoef ik dus ook niet met jou aan te pappen...
Ga doen wat BMH doet. Die heeft blijkbaar een PS3, Xbox360 en een Wii op school staan. Wat doe je nu eigenlijk?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:03 schreef mordradead het volgende:
Weet iemand nog een leuke studieik vind het hier maar weer kut
Oh, die koekjes/snoepjes en ijzzzen zijn bij mij ook zelden voor bezoek. Eet ik allemaal zelf op, gelukkig word ik niet zo snel rond anders was ik nu ontzettend dik geweest denk ik.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, nee, daarvoor in elk geval niet. Ijs heb ik wel eens liggen, maar koekjes en snoepjes niet(of zelden). Als ik die in huis heb liggen zijn ze op voordat ik visite krijg, heb ik er uiteindelijk nog helemaal niks aan en wordt ik nog ronder dan ik nu al ben
Haha, dacht dat dat een familiekwaal was, of ben je soms een hele verre nicht van me?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oh, die koekjes/snoepjes en ijzzzen zijn bij mij ook zelden voor bezoek. Eet ik allemaal zelf op, gelukkig word ik niet zo snel rond anders was ik nu ontzettend dik geweest denk ik.
Wie weet! Het wereldje is klein!quote:Op woensdag 5 september 2007 11:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, dacht dat dat een familiekwaal was, of ben je soms een hele verre nicht van me?
quote:Op woensdag 5 september 2007 11:15 schreef Poit het volgende:
Oeh, ik zie net een cupcakeje op m'n werk liggen en nu zit ie opeens in m'n buikje!![]()
Ik ben niet zo'n gamerquote:Op woensdag 5 september 2007 11:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ga doen wat BMH doet. Die heeft blijkbaar een PS3, Xbox360 en een Wii op school staan. Wat doe je nu eigenlijk?
Zijn Magnums white chocolate goed? Is ook chocoladequote:Op woensdag 5 september 2007 11:17 schreef Poit het volgende:
Oeh, wel ijs met chocolade he!!!
Kom ik je stalken
Doeg
Wat is er mis met Hertog ijs?!quote:Op woensdag 5 september 2007 12:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zijn Magnums white chocolate goed? Is ook chocoladeWaren in de aanbieding.
New York Super Fudge Chunkquote:Op woensdag 5 september 2007 12:39 schreef Poit het volgende:
Oeh, waar??
Magnums
Heb ook opeens enorme behoefte aan Ben & Jerry's Chocolate Fudge
Vanavond maar een emmertje kopen. Mag mezelf best wel eens verwennen
En ik heb trek in vis, eens kijken wat voor lekkers ik ga kokkerellen voor mezelf vanavond
Mulino... Dat is dan wel de topper. Ik wil boven die winkel wonen, I swear!quote:Op woensdag 5 september 2007 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat is er mis met Hertog ijs?!
Of ijs van Italia?
Of van Mulino?~~~~~~~~~
Mulino heeft het lekkerste ijzzz van heeeeeul utrechtquote:Op woensdag 5 september 2007 12:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mulino... Dat is dan wel de topper. Ik wil boven die winkel wonen, I swear!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van heeeeuuuuul de wereld!quote:Op woensdag 5 september 2007 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mulino heeft het lekkerste ijzzz van heeeeeul utrecht
Ze hebben lekkerder ijszzzz dan de callipo's die ik deze vakantie op heb! thats fo sjo!quote:
Maar jij was dan ook niet op vakantie in Italie.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ze hebben lekkerder ijszzzz dan de callipo's die ik deze vakantie op heb! thats fo sjo!
HELL! nog lekkerder dan de MC Flurry's!
Zie je nou wel dat ook jij lekkere dingen in huis hebt/kunt halen.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:58 schreef Poit het volgende:
Haha, ja, toen ik met m'n ouders meeging had ik daar ook last van jah. Vooral de aantrekkelijke reclame's![]()
Ik denk trouwens dat ik voor de lekker er ook gewoon een doos oerhollandsche Raketjes bij doe. Dát zijn pas smuldingies
Nee dat is correct, heb jij in italie dan een McFlurry kitkat gescoort? of McFlurry Cornetto?!!?quote:Op woensdag 5 september 2007 12:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar jij was dan ook niet op vakantie in Italie.
Neen! Maar ik ben dan ook al twee jaar niet meer in Italie geweest. Wie weet hebben ze het nu wel? Een keer samen gaan kijken dan?quote:Op woensdag 5 september 2007 13:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee dat is correct, heb jij in italie dan een McFlurry kitkat gescoort? of McFlurry Cornetto?!!?
quote:Op woensdag 5 september 2007 13:03 schreef Poit het volgende:
Ik heb op mijn vakantie helemaal geen ijszuh op
Sgoedquote:Op woensdag 5 september 2007 13:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Neen! Maar ik ben dan ook al twee jaar niet meer in Italie geweest. Wie weet hebben ze het nu wel? Een keer samen gaan kijken dan?
![]()
You're welcome. Je hebt trek gekregen nu he?quote:Op woensdag 5 september 2007 13:07 schreef Poit het volgende:
Heel raar maar heb gewoon zin om boodschappen te doen nu.
Oh trouwens, die Raketjes moeten wel gewoon van Ola zijn want die gare pauper Aldi meuk is niet te vreten.
Ja, *snif*quote:
Ome Tain ligt nog te snurken nu hij toch een maand vakantie heeft. Hij heeft de hele nacht doorgetrokken en ligt nu zijn roes uit te slapen. Of iets in die trend.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, *snif*
Arme ik, nou, ik ga trouwens maar weer eens werken.
Vraag me stiekem af wat Ome Tain aan het doen is?
* Laniboekje zingt You don't need no education!quote:Op woensdag 5 september 2007 13:08 schreef mordradead het volgende:
Heeft Chanty al besloten wat ze ging doen? Jij zat vorig jaar toch ook te kutten met industriele vormgeving oid?
Neequote:Op woensdag 5 september 2007 13:08 schreef mordradead het volgende:
Heeft Chanty al besloten wat ze ging doen? Jij zat vorig jaar toch ook te kutten met industriele vormgeving oid?
Mja ik vind het ontwerpen alleen leuk. Het uitvoeren mag iemand anders doenquote:Op woensdag 5 september 2007 13:22 schreef disjfa het volgende:
Chan wil de wereld van niet betaalde overwerk en 80 uur in de week werken als ik zo hoorDesigners
Moeten ze maar doorwerkenquote:Op woensdag 5 september 2007 13:28 schreef disjfa het volgende:
Ik bedoel meer dat ik geen ontwerpers ken die normale uren hebben. Ik ken alleen ex designers die eruit gestapt zijn omdat ze 40 uur in de week willen werken voor 40 betaalde uren ipv 60 uur werk voor 32 betaalde uren
En dan heb ik het dus alleen over het ontwerpen
Dat er iets in een opleiding zit dat je niet leuk vindt blijf je altijd wel houden. In mijn opleiding heb ik ook thema's gehad die totaal niet voor mij weggelegd waren zoals management en economische zaken e.d. Daar moet je je dan doorheen worstelen, de kennis heb je dan wel nodig voor de uiteindelijke carriere.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:24 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Mja ik vind het ontwerpen alleen leuk. Het uitvoeren mag iemand anders doenTenzij het websites zijn. Maar als ik naar zulke opleidingen kijk waarvan ontwerpen een onderdeel is zit er altijd iets bij dat ik niet leuk vind om te doen... En ik wil niet nog een keer na 2 jaar erachterkomen dat het toch niet mijn ding is. Maar verder weet ik gewoon niks en dat zuigt
![]()
Tsja, maar als ineens in het tweede jaar dat minder leuke deel het leuke deel overheerst gaat de lol er wel heel snel vanaf...quote:Op woensdag 5 september 2007 13:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat er iets in een opleiding zit dat je niet leuk vindt blijf je altijd wel houden. In mijn opleiding heb ik ook thema's gehad die totaal niet voor mij weggelegd waren zoals management en economische zaken e.d. Daar moet je je dan doorheen worstelen, de kennis heb je dan wel nodig voor de uiteindelijke carriere.
Daarom ben ik gestopt met werktuigbouwkunde.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:41 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Tsja, maar als ineens in het tweede jaar dat minder leuke deel het leuke deel overheerst gaat de lol er wel heel snel vanaf...
Ik voel me anders af en toe echt al oud...quote:Op woensdag 5 september 2007 15:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Daarom ben ik gestopt met werktuigbouwkunde.
Neem gewoon de tijd om een studie te zoeken die bij je past, we zijn nog jong, tijd zat om te studeren.
"Merk je dat ook?" Leuke vraag!quote:Op woensdag 5 september 2007 18:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik voel me zo oud tussen al jonge mensjes die voor het eerst studeren.
Zo van, dus je ben 23? Euhm ja. Merk je dat ook? Alleen als iedereen erover begint. :' )
Hmm, tassen verkeerd gedragen.. Heb je dan op handen en voeten gelopen om vervolgens de tassen met je voeten vast te houden?quote:Op woensdag 5 september 2007 18:28 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb pijn in mijn schouders en armen van het boodschappen doen vandaag. Volgens mij heb ik de tassen verkeerd gedragen. Auch...!
Gewoon als zielig, zwak meisje TE zware tassen dragen. Stond vanochtend op en mijn schouders doen echt heul veul pijn!quote:Op woensdag 5 september 2007 20:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm, tassen verkeerd gedragen.. Heb je dan op handen en voeten gelopen om vervolgens de tassen met je voeten vast te houden?
Oh en over dat oud voelen.. Pssh, broekies
Had je maar niet zoveel ijsjes moeten kopen.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Gewoon als zielig, zwak meisje TE zware tassen dragen. Stond vanochtend op en mijn schouders doen echt heul veul pijn!Goede masseur in de buurt?
Eigen schuld, dikke bult dus?quote:Op donderdag 6 september 2007 09:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Had je maar niet zoveel ijsjes moeten kopen.
Magnum op mijn schouders leggen!quote:Op donderdag 6 september 2007 10:01 schreef Poit het volgende:Maar ik vind het wel zielig hoor.. Ijs op zere plekken werkt goed trouwens
Natuurlijk het ijsje. Die andere magnum komt pas tevoorschijn als er ineens een Poit ongevraagd op bezoek komt.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:40 schreef Poit het volgende:
En dan wel het ijsje he, niet die stijlvolle dikke gun die onder je kussen ligt!!
[afbeelding]
waarom woon je zo ver wegquote:Op donderdag 6 september 2007 09:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Gewoon als zielig, zwak meisje TE zware tassen dragen. Stond vanochtend op en mijn schouders doen echt heul veul pijn!Goede masseur in de buurt?
Haha, kommaarop!!!quote:Op donderdag 6 september 2007 11:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Natuurlijk het ijsje. Die andere magnum komt pas tevoorschijn als er ineens een Poit ongevraagd op bezoek komt.
![]()
Omdat hier mijn huis staat.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 11:52 schreef Poit het volgende:
[..]
En naar die massage kan je ook fluiten![]()
Niets is impossible en ik zal het bewijzen ook!quote:Op donderdag 6 september 2007 12:09 schreef Poit het volgende:
Heej, hoor ik daar nu het Mission Impossible deuntje?
![]()
Lewl, tussen de ronde's Gears of war door zeker?quote:Op donderdag 6 september 2007 12:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Omdat hier mijn huis staat.
![]()
[..]
![]()
Het hoeft al niet meer hoor!!
![]()
Ik doe het lekker zelluf wel! En anders commandeer ik vriendlief vanavond even om zijn handjes een keer te gebruiken op mijn schouders i.p.v. van die Xbox-controller.
![]()
Ik trek gewoon die stekker uit dat rotding dan.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Lewl, tussen de ronde's Gears of war door zeker?
Gelukkig voor hem zijn die controllers draadloosquote:Op donderdag 6 september 2007 12:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik trek gewoon die stekker uit dat rotding dan.
![]()
Wat dacht je van de stekker uit de Xdoos halen.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gelukkig voor hem zijn die controllers draadloos
Als ik hem was zou ik je dan achterna rennen met de voeding, die weegt namelijk een kilo of 5 en komt hard aanquote:Op donderdag 6 september 2007 12:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat dacht je van de stekker uit de Xdoos halen.
Tsk, ik ben toch twee koppen groter. Ik kan hem wel hebben en anders ga ik gewoon huilen en dan istie weer lief voor me.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik je dan achterna rennen met de voeding, die weegt namelijk een kilo of 5 en komt hard aan
Pruillip en glazige oogjes dan!quote:Op donderdag 6 september 2007 12:54 schreef Poit het volgende:
Huilen is voor falers, pruillip FTW!
quote:Op donderdag 6 september 2007 12:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Pruillip en glazige oogjes dan!
Pff, wat een pussy.quote:
Honing is goed, en bijen zijn relaxed dus daar kauw je niet op. :}wquote:Op donderdag 6 september 2007 16:58 schreef Poit het volgende:
Een echte man zwicht niet voor zo'n laffe poes.
Net zoals echte mannen geen honing eten maar op bijen kauwen.
Duhs...
quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:00 schreef Poit het volgende:
Gisteren toch maar een PS3 gekocht, standaard pack.
Moet ik me voorlopig maar vermaken met de demo van Ninja Gaiden, heb voorlopig geen centjes meer voor extra games
Pff, wat is het trouwens vroeg vandaag...
Ja, kon ik ook alleen vond ik de keuze van de andere spellen maar ruk dus heb ik maar het "basic" pakket genomen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:44 schreef mrdjey het volgende:
ik heb starters pack van de ps3 kunnen kopen met 2 games naar keuze (keuze uit 5)
bij bart shit
Imo zijn alle spellen ruk op de PS3 behalve ninja gaiden.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, kon ik ook alleen vond ik de keuze van de andere spellen maar ruk dus heb ik maar het "basic" pakket genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |