* Tain verstopt snel zijn cubequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:49 schreef peristilius het volgende:
Gamecube is voor vrouwen en homo's!
Je mag er wel stiekem eentje hebben...quote:
Zulk soort opmerkingmakers zouden meteen in hun kont naar de hel geneukt moeten wordenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:49 schreef peristilius het volgende:
Gamecube is voor vrouwen en homo's!
mijn ex gamede anders wel (af en toe, maar ze deed het wel)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zulk soort opmerkingmakers zouden meteen in hun kont naar de hel geneukt moeten worden![]()
Vrouwen en homos gamen nietvrouwen zijn de hele tijd bezig met hun make-up en homo's ook en met andere dingen
![]()
![]()
ex <-- oftewel ze hield zich niet meer met haar make-up en toen werd ze lelijk en heb je haar gedumpt ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:52 schreef Tain het volgende:
[..]
mijn ex gamede anders wel (af en toe, maar ze deed het wel)
Nee het ging ietsje anders dan datquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ex <-- oftewel ze hield zich niet meer met haar make-up en toen werd ze lelijk en heb je haar gedumpt ?
Ze ownde je met [insert game] en toen ging je huilen en toen dumpte ze jou omdat je een huilie bent ?quote:
Jij klinkt alsof je nog niet zo bekend bent met het fenomeen vrouwen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ze ownde je met [insert game] en toen ging je huilen en toen dumpte ze jou omdat je een huilie bent ?
Okee, ik zal het verbeteren!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zulk soort opmerkingmakers zouden meteen in hun kont naar de hel geneukt moeten worden![]()
Vrouwen en homos gamen nietvrouwen zijn de hele tijd bezig met hun make-up en homo's ook en met andere dingen
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:49 schreef peristilius het volgende:
Gamecube is voor vrouwen en homo's kinderen!
Ja man, fuck nintendo!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:01 schreef Gamedemon het volgende:
Goede keus Mordra
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:01 schreef Gamedemon het volgende:
Goede keus Mordra
Ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:02 schreef mordradead het volgende:
Ik ben een vrouwelijke homo en ik ehb een gamecube ben ik nu een kind?
Dan valt nog wel mee hoor tuurlijk kiddy games maar je kan je er wel mee vermaken zelf heb ik hier:quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Okee, ik zal het verbeteren!
[..]
Pff, waarom zou je anders mod worden, voor de lol doe je het niet hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:06 schreef MouzurX het volgende:
Gamedemon waarom ga je nou weer zomaar de titel veranderen ? ... beetje machtsmisbruik..
En met reclame maken krijen ze vast ook geldquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
Pff, waarom zou je anders mod worden, voor de lol doe je het niet hoor.
Nee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:10 schreef MouzurX het volgende:
Verander is terug, dit gaat nergens over, nu snappen andere Fokkers die nu inloggen het niet meer.
Lastig he die persoonlijkheidsstoornissen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:11 schreef BroesWillems het volgende:
ik ben een vrouwelijke homo die in eigenlijk nog een kind is....![]()
![]()
Ik wacht op de prijsverlaging van de PS3quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:07 schreef Poit het volgende:
Pfff.. Wat een TT
Maar klinkt goed Tain! Maar eerst een maandje vrij natuurlijk
En ik ga toch lekker een PS3 halen
Ik wil schizofreen zijn dan ben ik nooit alleenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Lastig he die persoonlijkheidsstoornissen?
Ik ook niet, maar heb verzameldrang.. Komt denk door m'n hamsterwangetjes (of komt dat door het bierquote:Ik wacht op de prijsverlaging van de PS3 Zou nu trouwens ook niet weten wat ik erop zou spelen op dit moment
Ik heb ook verzameldrang anders had ik deze collectie niet gehad, maar 600 euro vind ik een hoop geld voor iets wat nu nog weinig heeft te biedenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:17 schreef Poit het volgende:
Ik ook niet, maar heb verzameldrang.. Komt denk door m'n hamsterwangetjes (of komt dat door het bier)
Zelfs kinderen waarbij het gebeurt, maar kleine afwijking en niemand heeft ooit iets door tot het te laat isquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:10 schreef Poit het volgende:
Ja, en het is ook niet de eerste, gebeurt toch wel regelmatig dat er iemand instort op het veld.
Dacht dat die voetballers juist zo goed gekeurd werden
Nog steedsquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
Maken ook geen muziek.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:51 schreef MouzurX het volgende:
![]()
Hoi pedobear, kom je mordra of bernie molesteren?quote:
nee sorryquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:09 schreef OG-Loco het volgende:
KUT
Wie schenkt mij ¤450 voor een 360? Wie maakt me los?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |