* Tain verstopt snel zijn cubequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:49 schreef peristilius het volgende:
Gamecube is voor vrouwen en homo's!
Je mag er wel stiekem eentje hebben...quote:
Zulk soort opmerkingmakers zouden meteen in hun kont naar de hel geneukt moeten wordenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:49 schreef peristilius het volgende:
Gamecube is voor vrouwen en homo's!
mijn ex gamede anders wel (af en toe, maar ze deed het wel)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zulk soort opmerkingmakers zouden meteen in hun kont naar de hel geneukt moeten worden![]()
Vrouwen en homos gamen nietvrouwen zijn de hele tijd bezig met hun make-up en homo's ook en met andere dingen
![]()
![]()
ex <-- oftewel ze hield zich niet meer met haar make-up en toen werd ze lelijk en heb je haar gedumpt ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:52 schreef Tain het volgende:
[..]
mijn ex gamede anders wel (af en toe, maar ze deed het wel)
Nee het ging ietsje anders dan datquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ex <-- oftewel ze hield zich niet meer met haar make-up en toen werd ze lelijk en heb je haar gedumpt ?
Ze ownde je met [insert game] en toen ging je huilen en toen dumpte ze jou omdat je een huilie bent ?quote:
Jij klinkt alsof je nog niet zo bekend bent met het fenomeen vrouwen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ze ownde je met [insert game] en toen ging je huilen en toen dumpte ze jou omdat je een huilie bent ?
Okee, ik zal het verbeteren!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zulk soort opmerkingmakers zouden meteen in hun kont naar de hel geneukt moeten worden![]()
Vrouwen en homos gamen nietvrouwen zijn de hele tijd bezig met hun make-up en homo's ook en met andere dingen
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:49 schreef peristilius het volgende:
Gamecube is voor vrouwen en homo's kinderen!
Ja man, fuck nintendo!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:01 schreef Gamedemon het volgende:
Goede keus Mordra
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:01 schreef Gamedemon het volgende:
Goede keus Mordra
Ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:02 schreef mordradead het volgende:
Ik ben een vrouwelijke homo en ik ehb een gamecube ben ik nu een kind?
Dan valt nog wel mee hoor tuurlijk kiddy games maar je kan je er wel mee vermaken zelf heb ik hier:quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Okee, ik zal het verbeteren!
[..]
Pff, waarom zou je anders mod worden, voor de lol doe je het niet hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:06 schreef MouzurX het volgende:
Gamedemon waarom ga je nou weer zomaar de titel veranderen ? ... beetje machtsmisbruik..
En met reclame maken krijen ze vast ook geldquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
Pff, waarom zou je anders mod worden, voor de lol doe je het niet hoor.
Nee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:10 schreef MouzurX het volgende:
Verander is terug, dit gaat nergens over, nu snappen andere Fokkers die nu inloggen het niet meer.
Lastig he die persoonlijkheidsstoornissen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:11 schreef BroesWillems het volgende:
ik ben een vrouwelijke homo die in eigenlijk nog een kind is....![]()
![]()
Ik wacht op de prijsverlaging van de PS3quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:07 schreef Poit het volgende:
Pfff.. Wat een TT
Maar klinkt goed Tain! Maar eerst een maandje vrij natuurlijk
En ik ga toch lekker een PS3 halen
Ik wil schizofreen zijn dan ben ik nooit alleenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Lastig he die persoonlijkheidsstoornissen?
Ik ook niet, maar heb verzameldrang.. Komt denk door m'n hamsterwangetjes (of komt dat door het bierquote:Ik wacht op de prijsverlaging van de PS3 Zou nu trouwens ook niet weten wat ik erop zou spelen op dit moment
Ik heb ook verzameldrang anders had ik deze collectie niet gehad, maar 600 euro vind ik een hoop geld voor iets wat nu nog weinig heeft te biedenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:17 schreef Poit het volgende:
Ik ook niet, maar heb verzameldrang.. Komt denk door m'n hamsterwangetjes (of komt dat door het bier)
Zelfs kinderen waarbij het gebeurt, maar kleine afwijking en niemand heeft ooit iets door tot het te laat isquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:10 schreef Poit het volgende:
Ja, en het is ook niet de eerste, gebeurt toch wel regelmatig dat er iemand instort op het veld.
Dacht dat die voetballers juist zo goed gekeurd werden
Nog steedsquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
Maken ook geen muziek.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:51 schreef MouzurX het volgende:
![]()
Hoi pedobear, kom je mordra of bernie molesteren?quote:
nee sorryquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:09 schreef OG-Loco het volgende:
KUT
Wie schenkt mij ¤450 voor een 360? Wie maakt me los?
O komop zeg tis toch zo ? ( damn man zonder gamen wat moet je dan in al die tijd doen? ookal zou je het maar 2 uur per dag doen ofzo ...)quote:
2 uur per dag is toch hardstikke veel?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
O komop zeg tis toch zo ? ( damn man zonder gamen wat moet je dan in al die tijd doen? ookal zou je het maar 2 uur per dag doen ofzo ...)
Love to be the rebel boy!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:36 schreef mordradead het volgende:
Dat had ook wel in 4 posts gekund poit
M'n neef is helaas anderhalf jaar geleden op 28 jarige leeftijd ook plots overleden... hij zat 's avonds gewoon op de bank tv te kijken en opeens was die weg.... een zwangere vrouw achterlatend...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Zelfs kinderen waarbij het gebeurt, maar kleine afwijking en niemand heeft ooit iets door tot het te laat is
Ik ben van het vrouwelijke geslacht en ik game. Dus nee, ik ben het niet met je eensquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
O komop zeg tis toch zo ? ( damn man zonder gamen wat moet je dan in al die tijd doen? ookal zou je het maar 2 uur per dag doen ofzo ...)
damnquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:16 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
M'n neef is helaas anderhalf jaar geleden op 28 jarige leeftijd ook plots overleden... hij zat 's avonds gewoon op de bank tv te kijken en opeens was die weg.... een zwangere vrouw achterlatend...
oorzaak ook iets met het hart, maar hoe wat is eigenlijk ook niet bekend...
edit: kreeg ook helemaal kippevel toen ik het van die 22-jarige voetballer op het nieuws zag....![]()
Dus wij zijn kut?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zonder Lani is dit topic kut.
Daar lijkt het wel verdacht veel op..quote:
Lekker boeiend. Peoplecontrol. Als je al een tram niet kan zien...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:37 schreef Tain het volgende:
Daar kom elke ochtend langs met de tram
Precies, dit is gewoon bevordering van de evolutie.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:02 schreef disjfa het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Peoplecontrol. Als je al een tram niet kan zien...
quote:
* BroesWillems gaat na het werk langs de Media Marktquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:42 schreef Gamedemon het volgende:
Zeau, net 300 gescoort bij de mediamarkt en daar zat een 300 pet bij, die film is hip
[afbeelding]
Nou in dat geval..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben van het vrouwelijke geslacht en ik game. Dus nee, ik ben het niet met je eens.
Neuken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou in dat geval..moeten er meer van zijn ( wat doen al die vrouwen dan de hele tijd
)
Met? want er zijn veel meer vrouwen die niet gamen dan mannen die goed genoeg zijn om hun te mogen neukenquote:
Dus jij als echte gamer bent te lelijk voor mooie vrouwen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Met? want er zijn veel meer vrouwen die niet gamen dan mannen die goed genoeg zijn om hun te mogen neuken
Die jongen verwoord gewoon de essentiele punten van een game nerdquote:
Tsja dat blijkt maar denk ik he, of het moet ergens anders aan liggen, ik weet het nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:26 schreef mordradead het volgende:
[..]
Dus jij als echte gamer bent te lelijk voor mooie vrouwen.
Ik denk het niet. Weet je dat ook weerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tsja dat blijkt maar denk ik he, of het moet ergens anders aan liggen, ik weet het niet
Fijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:43 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Weet je dat ook weer
Haha, meeste van deze auto's roesten al onder je reet vandaan. Rijden doen ze dan weer wel nog best ok.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:30 schreef disjfa het volgende:
Als jij later groot bent zijn al die autos grote roestbakken en rijden ze niet meer
Morgen is ook mijn laatste werkdagquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:04 schreef Laniboekje het volgende:
Mijn monsterpoten! WAT DOE JE?!
Nam, nam... ik heb lekkere andijviestampot als avondeten. Helemaal zelf gemaakt. En morgen is alweer mijn laatste werkdag. Dan ben ik vanaf zaterdag weer officieel werkloos!
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:04 schreef Laniboekje het volgende:
Mijn monsterpoten! WAT DOE JE?!
Probeer het eens in V&A.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:47 schreef mordradead het volgende:
WIe wil mijn playstation 1 voor veel geld kopenja, met metal gear en final fanatsy 7
100000 EURO
Wat is een goeie vraagprijs voor zo'n kutding met 1 controller geloof ik, zo'n kutstuur en wat kutspellen (en nog meer kutspellenquote:
60 euro ofzo? (afhankelijk van het aantal spellen hehquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:14 schreef mordradead het volgende:
[..]
Wat is een goeie vraagprijs voor zo'n kutding met 1 controller geloof ik, zo'n kutstuur en wat kutspellen (en nog meer kutspellen)
Ik heb geld nodig voor als we op stap gaan met Marjanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
60 euro ofzo? (afhankelijk van het aantal spellen heh)
Ik heb ook nog wel een ps2, die is kapotquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
60 euro?Een nieuwe PS2 is 100 euro. Maak er eerder 15 euro van.
Maar euhm kan je niet gewoon je lichaam verkopen aan Marjan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik heb geld nodig voor als we op stap gaan met Marjan
Nee man, Marjan is de vriendin van Bernie!!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Maar euhm kan je niet gewoon je lichaam verkopen aan Marjan?![]()
Beetje spanning en intriges horen hier gewoon.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:30 schreef mordradead het volgende:
[..]
Nee man, Marjan is de vriendin van Bernie!!!!
Oke, dan zien we je dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Beetje spanning en intriges horen hier gewoon.
Dankquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:44 schreef Poit het volgende:
Trouwens, Tain, Lani. Succes met de laatste werkdag
Nog een dik feest zometeen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Dank
Gaat tot nu toe goed, bureau opgeruimd, probleempjes opgelost voor iemand en nu heb ik niet zo heel veel meer te doen
vanavond feestje idd, maar er komt ook nog een echt afscheidsfeest en nog een borrelquote:
http://www.youtube.com/watch?v=JcCOktdsz-0quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:40 schreef mordradead het volgende:
Bwehehe, Hans Teeuwen net bij Bimbo's en Burka'swat een held
Geweldigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:40 schreef mordradead het volgende:
Bwehehe, Hans Teeuwen net bij Bimbo's en Burka'swat een held
Jazeker, vrijdag een goa feestje en zaterdag naar leuk festivalletje geweest.quote:Op zondag 2 september 2007 22:14 schreef Poit het volgende:
Hehe, nice.
Goed weekend gehad iedereen??
Weer het overzicht kwijt, net als bij die xbox aktie 2 jaar geledenquote:
weet je hoe apart het is om 5 uur later op te staan dan normaal op een maandagquote:Op maandag 3 september 2007 12:50 schreef Poit het volgende:
Vakantiegangert!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |