das zonealarmquote:
ah nero ff erop zetten ,goed idee !quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:32 schreef mgerben het volgende:
Brandprogrammatuur.
Video+audio codecs (www.free-codecs.com or org)
Messenger en of skype
Command&Conquer Generals
heb net 3 mil gepulsedquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:34 schreef joopsim het volgende:
Whatpulse
Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #104
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:41 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
je favorieten ff mee nemen scheeld all je favo website's weer opnieuw opzoeken.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:15 schreef Jimbo het volgende:
hey , ik wil voor als ik mn nieuwe pc heb alvast ff de belangrijkste proggies op een memstick zetten, tot duszover heb ik
Firefox
Winamp
Winrar
Zonealarm
Klite codec pack ffdshow
FTD
wat zijn nogmeer echte musthave proggies ?
Ik was eerderquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:49 schreef kless het volgende:
Een Operating System
hč bah.. gemist. weer te veel venters open hier.quote:
Omdat codec packs rommel zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:50 schreef dik_voormekaar het volgende:
Waarom ffdshow ipv. klite codec?
Ik hoor dat vaker. Zit er zoveel extra rommel in de k-lite codec pack?
Dat programma is zo bagger. Het is dat het werkelijk alles afspeelt, maar verder is het troep.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:55 schreef Darklight het volgende:
VLC mediaplayer
Editprogramma (Notepad++ is mijn favoriet).quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:35 schreef Ulreazj het volgende:
Adobe readerFoxit Reader! 26x zo klein, 10x zo snel.
Wat zou het verder moeten kunnen dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat programma is zo bagger. Het is dat het werkelijk alles afspeelt, maar verder is het troep.
Gebruiksvriendelijk zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat zou het verder moeten kunnen dan?
Peerguardianquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:13 schreef Kroonemans het volgende:
Opera
Tag & Rename
Real alternative
Adobe Acrobat Reader
PDFcreator
OpenOffice
Irfanview
eMule
ABC torrent (of een andere willekeurige torrent dlient)
Peerguardian
en idd fddshow, geen compleet codec pack
Prachtig al die suggesties. Ik vond C&C generals de leukste. Wat jij?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Internette, hyves, chatte, msnuh, uh... sims natuurlijk, beetje cammen...
eMulequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:22 schreef Kroonemans het volgende:
[..]
Om de fake servers in eMule te blokkeren
lekker onderbouwde mening heb jij en zoquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat programma is zo bagger. Het is dat het werkelijk alles afspeelt, maar verder is het troep.
Ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:19 schreef dik_voormekaar het volgende:
Voor ffdshow, bedoelen jullie dan deze ?
http://www.free-codecs.com/download/FFDShow.htm
LOL , het is zo een bagger programma dat het alles afspeeld.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gebruiksvriendelijkheid zou wel handig zijn. Voorbeelden:quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat zou het verder moeten kunnen dan?
Virtualisatie is tegenwoordig echt een must have inderdaad. Nee, serieus, elke PC zonder een virtuele omgeving is onacceptabel. Men kan niet werken zonder VMWare.quote:
Zelfs screenshots kunnen bij mij met een shortcut. Scrollen door videobestanden kan op drie snelheden, en gaat instant als je in de zoekbalk klikt. Ik heb toch echt een OSD als ik full-screen zit, anders druk ik even op I voor de volwaardige playlist / menu.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gebruiksvriendelijkheid zou wel handig zijn. Voorbeelden:
1. Als je wat instellingen probeert aan te pasen moet je je eerst door 1000 menu's heen werken.
2. Je krijgt geen balkje met informatie en andere kleine instellingen als je je muis naar beneden doet tijdens het full-screen afspelen.
3. De beeldkwaliteit is bij mij beduidend minder dan andere programma's.
4. Je kan bijna niks met je toetsenbord bedienen.
5. Scrollen door videobestanden gaat enorm traag.
Kortom, het is handig als je obscuur formaat hebt gevonden wat met andere spelers niet afspeelt, maar Media Player Classic is al veel beter qua gebruikersvriendelijkheid, en i.c.m. ffdshow kan je daarmee ook bijna alles afspelen.
Het is voornamelijk voor school, anders zou ik niet eens weten hoe ik er mee zou om moeten gaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Virtualisatie is tegenwoordig echt een must have inderdaad. Nee, serieus, elke PC zonder een virtuele omgeving is onacceptabel. Men kan niet werken zonder VMWare.
Wat snap je niet aan "must have"?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:18 schreef Sunaebo het volgende:
[..]
Het is voornamelijk voor school, anders zou ik niet eens weten hoe ik er mee zou om moeten gaan![]()
Van levensbelang. Onmiskenbaar de beste post in dit topic.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:23 schreef mcDavid het volgende:
aangezien de site van Lynx nog steeds down is, heb ik de FullQuickReply even hier neergezet!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Van levensbelang. Onmiskenbaar de beste post in dit topic.
C&C Generalsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Prachtig al die suggesties. Ik vond C&C generals de leukste. Wat jij?
JIJ MOET WERKENquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:05 schreef EggsTC het volgende:
Vitrual dub
Zonealarm Sygate personal firewall
Alles blijkbaar. Voor mij is het handig voor school, en testen van linux-iso's (van tijd tot tijd) dat jij of de TS dat niet wil is wat andersquote:
Jij hebt nog nooit van ffdshow gehoord dus?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:45 schreef devvertje het volgende:
maar geen VLC,
hoe moet je dan naar al die brakke .flv /mpeg bestandjes kijken?
zeker ook een doos codecs geinstalleerd?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit van ffdshow gehoord dus?
ffdshow + MPC en ik kan ALLES kijken.
Wel in spoilertags.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad, post hem voor de zekerheid hier nog even.
HD gebeuren loopt kut met ffdshowquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit van ffdshow gehoord dus?
ffdshow + MPC en ik kan ALLES kijken.
Klopt, maar met ffdshow kan je het ook afspelen als je een redelijk snelle processor hebt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:59 schreef Party_P het volgende:
[..]
HD gebeuren loopt kut met ffdshow
ffdshow + coreAVC + MPC = behoorlijk compleet.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:08 schreef Geqxon het volgende:
Ik ruik een hoop MBO ICT-beheerders in dit topic.
Omdat ik die ook heel de dag bezig zie zijn met verschillende mediaplayers, codec-packs, Windows-skins, allerlei tooltjes en talloze verschillende downloadprogrammatjes.quote:
Ik begrijp hetquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat ik die ook heel de dag bezig zie zijn met verschillende mediaplayers, codec-packs, Windows-skins, allerlei tooltjes en talloze verschillende downloadprogrammatjes.
CTRL + F. Zit ingebakken in je browser. Tevens een handige tip voor TS.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:36 schreef Sunaebo het volgende:
[..]
Ik begrijp het![]()
Ik vind het vreemd dat ik nog geen MSN/WLM ben tegengekomen.
Er zijn hier programma's en zelfs games voorgesteld die een bepaalde groep mensen gebruiken.quote:Voor mij persoonlijk (kleine) handige programma's zoals ik al eerder noemdePersoonlijk vind ik wel dat het "Zune theme" van Microsoft een stuk prettiger oogt dan de standaard meuk, maar verder dan dat ga ik ook echt niet
![]()
MSN is maar een keer genoemd dat ik kan vinden in het Topicquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
CTRL + F. Zit ingebakken in je browser. Tevens een handige tip voor TS.
[..]
Er zijn hier programma's en zelfs games voorgesteld die een bepaalde groep mensen gebruiken..
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:11 schreef Sunaebo het volgende:
[..]
MSN is maar een keer genoemd dat ik kan vinden in het Topic![]()
Ik vond begrijpend lezen altijd al moeilijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:36 schreef Sunaebo het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat ik nog geen MSN/WLM ben tegengekomen.
Tegenwoordig heb je toch echt een paar programma's nodig als je een beetje op internet zit. Een compressieprogramma zoals WinRAR/WinZip/7-Zip etc, de genoemde codecs/codecpacks zijn toch wel dingen waarmee je op de een of andere manier in aanraking komt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:35 schreef dikkedorus het volgende:
TS zegt: Wat zijn must-have programmas
Alle replies zeggen: Kijk eens wat voor koele programma's ik op mijn PC heb draaien.
Le-zen
Must-have programma's bestaan niet, aangezien iedereen andere programma's nodig heeft. Een app die rar-files kan openen is handig als je veel zooi download. De DivX codex-only download is handig als je filmpjes kijkt. Irfanview is handig als je met plaatjes wilt knoeien.
Misschien moet je die Pentium II dan maar eens wegflikkerenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:59 schreef Party_P het volgende:
[..]
HD gebeuren loopt kut met ffdshow
ffdshow + coreAVC + MPC = behoorlijk compleet.
zooiets zocht ik netquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:23 schreef mcDavid het volgende:
aangezien de site van Lynx nog steeds down is, heb ik de FullQuickReply even hier neergezet!
-edit-
of als je helemaal slim bent installeer je even de FEBE-extensie, kun je al je extensies, zoekmachines, bookmarks, instellingen enz. zo meenemen.
Lijkt me nou echt het meest onbelangrijke voor MBO ICT-beheerders ... Windows skins en allerlei download tooltjes zijn nou juist de dingen die je niet op je netwerk wilquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat ik die ook heel de dag bezig zie zijn met verschillende mediaplayers, codec-packs, Windows-skins, allerlei tooltjes en talloze verschillende downloadprogrammatjes.
Ik zat al te wachten op zo een reactiequote:Op woensdag 5 november 2008 15:33 schreef ds-polleke het volgende:
Nou.. geloof me.. de helft van deze troep wil je niet op je laptop hebben..
Doe maar gewoon ubuntu installeren en dan heb je de rest er gewoon al ingebakken zitten. En staat het er niet direct op hoef je alleen maar naar de Synaptec Package manager te gaan (zeg maar de "sonfiguratiescherm>software van Ubuntu) en je tikt je zoekterm in en HOP je kunt het installeren gegarandeerd virus en spyware vrij!
enneh.. je kunt vanaf linux ook gewoon Fok!en hoor
En wat nou als de TS wil thuiswerken en ActiveX nodig heeft voor een intranet pagina oid?quote:Op woensdag 5 november 2008 15:33 schreef ds-polleke het volgende:
Nou.. geloof me.. de helft van deze troep wil je niet op je laptop hebben..
Doe maar gewoon ubuntu installeren en dan heb je de rest er gewoon al ingebakken zitten. En staat het er niet direct op hoef je alleen maar naar de Synaptec Package manager te gaan (zeg maar de "sonfiguratiescherm>software van Ubuntu) en je tikt je zoekterm in en HOP je kunt het installeren gegarandeerd virus en spyware vrij!
enneh.. je kunt vanaf linux ook gewoon Fok!en hoor
Ik sluit me aan bij wat dikkedorus hier al meer dan een jaar geleden heeft gezegd:quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:35 schreef dikkedorus het volgende:
TS zegt: Wat zijn must-have programmas
Alle replies zeggen: Kijk eens wat voor koele programma's ik op mijn PC heb draaien.
Le-zen
quote:Must-have programma's bestaan niet, aangezien iedereen andere programma's nodig heeft. Een app die rar-files kan openen is handig als je veel zooi download. De DivX codex-only download is handig als je filmpjes kijkt. Irfanview is handig als je met plaatjes wilt knoeien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |