hè bah.. gemist. weer te veel venters open hier.quote:
Omdat codec packs rommel zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:50 schreef dik_voormekaar het volgende:
Waarom ffdshow ipv. klite codec?
Ik hoor dat vaker. Zit er zoveel extra rommel in de k-lite codec pack?
Dat programma is zo bagger. Het is dat het werkelijk alles afspeelt, maar verder is het troep.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:55 schreef Darklight het volgende:
VLC mediaplayer
Editprogramma (Notepad++ is mijn favoriet).quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:35 schreef Ulreazj het volgende:
Adobe readerFoxit Reader! 26x zo klein, 10x zo snel.
Wat zou het verder moeten kunnen dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat programma is zo bagger. Het is dat het werkelijk alles afspeelt, maar verder is het troep.
Gebruiksvriendelijk zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat zou het verder moeten kunnen dan?
Peerguardianquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:13 schreef Kroonemans het volgende:
Opera
Tag & Rename
Real alternative
Adobe Acrobat Reader
PDFcreator
OpenOffice
Irfanview
eMule
ABC torrent (of een andere willekeurige torrent dlient)
Peerguardian
en idd fddshow, geen compleet codec pack
Prachtig al die suggesties. Ik vond C&C generals de leukste. Wat jij?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Internette, hyves, chatte, msnuh, uh... sims natuurlijk, beetje cammen...
eMulequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:22 schreef Kroonemans het volgende:
[..]
Om de fake servers in eMule te blokkeren
lekker onderbouwde mening heb jij en zoquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat programma is zo bagger. Het is dat het werkelijk alles afspeelt, maar verder is het troep.
Ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:19 schreef dik_voormekaar het volgende:
Voor ffdshow, bedoelen jullie dan deze ?
http://www.free-codecs.com/download/FFDShow.htm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |