HD gebeuren loopt kut met ffdshowquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit van ffdshow gehoord dus?
ffdshow + MPC en ik kan ALLES kijken.
Klopt, maar met ffdshow kan je het ook afspelen als je een redelijk snelle processor hebt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:59 schreef Party_P het volgende:
[..]
HD gebeuren loopt kut met ffdshow
ffdshow + coreAVC + MPC = behoorlijk compleet.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:08 schreef Geqxon het volgende:
Ik ruik een hoop MBO ICT-beheerders in dit topic.
Omdat ik die ook heel de dag bezig zie zijn met verschillende mediaplayers, codec-packs, Windows-skins, allerlei tooltjes en talloze verschillende downloadprogrammatjes.quote:
Ik begrijp hetquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat ik die ook heel de dag bezig zie zijn met verschillende mediaplayers, codec-packs, Windows-skins, allerlei tooltjes en talloze verschillende downloadprogrammatjes.
CTRL + F. Zit ingebakken in je browser. Tevens een handige tip voor TS.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:36 schreef Sunaebo het volgende:
[..]
Ik begrijp het![]()
Ik vind het vreemd dat ik nog geen MSN/WLM ben tegengekomen.
Er zijn hier programma's en zelfs games voorgesteld die een bepaalde groep mensen gebruiken.quote:Voor mij persoonlijk (kleine) handige programma's zoals ik al eerder noemdePersoonlijk vind ik wel dat het "Zune theme" van Microsoft een stuk prettiger oogt dan de standaard meuk, maar verder dan dat ga ik ook echt niet
![]()
MSN is maar een keer genoemd dat ik kan vinden in het Topicquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
CTRL + F. Zit ingebakken in je browser. Tevens een handige tip voor TS.
[..]
Er zijn hier programma's en zelfs games voorgesteld die een bepaalde groep mensen gebruiken..
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:11 schreef Sunaebo het volgende:
[..]
MSN is maar een keer genoemd dat ik kan vinden in het Topic![]()
Ik vond begrijpend lezen altijd al moeilijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:36 schreef Sunaebo het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat ik nog geen MSN/WLM ben tegengekomen.
Tegenwoordig heb je toch echt een paar programma's nodig als je een beetje op internet zit. Een compressieprogramma zoals WinRAR/WinZip/7-Zip etc, de genoemde codecs/codecpacks zijn toch wel dingen waarmee je op de een of andere manier in aanraking komt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:35 schreef dikkedorus het volgende:
TS zegt: Wat zijn must-have programmas
Alle replies zeggen: Kijk eens wat voor koele programma's ik op mijn PC heb draaien.
Le-zen
Must-have programma's bestaan niet, aangezien iedereen andere programma's nodig heeft. Een app die rar-files kan openen is handig als je veel zooi download. De DivX codex-only download is handig als je filmpjes kijkt. Irfanview is handig als je met plaatjes wilt knoeien.
Misschien moet je die Pentium II dan maar eens wegflikkerenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:59 schreef Party_P het volgende:
[..]
HD gebeuren loopt kut met ffdshow
ffdshow + coreAVC + MPC = behoorlijk compleet.
zooiets zocht ik netquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:23 schreef mcDavid het volgende:
aangezien de site van Lynx nog steeds down is, heb ik de FullQuickReply even hier neergezet!
-edit-
of als je helemaal slim bent installeer je even de FEBE-extensie, kun je al je extensies, zoekmachines, bookmarks, instellingen enz. zo meenemen.
Lijkt me nou echt het meest onbelangrijke voor MBO ICT-beheerders ... Windows skins en allerlei download tooltjes zijn nou juist de dingen die je niet op je netwerk wilquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat ik die ook heel de dag bezig zie zijn met verschillende mediaplayers, codec-packs, Windows-skins, allerlei tooltjes en talloze verschillende downloadprogrammatjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |