quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:18 schreef covie het volgende:
Ik geef ook iets toe, ik had laatst ook een kloon aangemaakt maar daarvan heb ik dus het nieuwe e-mail adres in een verkeerd adres veranderd![]()
een kloon op z'n tijd is best leuk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:18 schreef covie het volgende:
Ik geef ook iets toe, ik had laatst ook een kloon aangemaakt maar daarvan heb ik dus het nieuwe e-mail adres in een verkeerd adres veranderd![]()
Ja nu heb ik dus geen kloon meerquote:
Zoals jij?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
een kloon op z'n tijd is best leuk.
Maar je kunt het maar het beste bij 1 houden.
Sommigen onder ons hebben er echt veel
Ik heb ook altijd 3 tabbladen openstaan, waar ik regelmatig F5...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ok.
Aan de andere kant, ben jij er altijd als de kippen bij als Peoike ergens post of een topic heeft gemaakt.
You're still a suspect.
clonevie@gmail.comquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:20 schreef covie het volgende:
[..]
Ja nu heb ik dus geen kloon meerIk ga ook niet speciaal een nieuw e-mail adres er voor aanmaken
![]()
Welke was dat dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:20 schreef covie het volgende:
[..]
Ja nu heb ik dus geen kloon meerIk ga ook niet speciaal een nieuw e-mail adres er voor aanmaken
![]()
jajaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:22 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd 3 tabbladen openstaan, waar ik regelmatig F5...
Dit topic, MyAT en NT![]()
Ja. Dat is echt waar!quote:
Heb je die echt aangemaakt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:24 schreef eer-ik het volgende:
ik heb niet voor de grap een mailadres voor je aangemaakt vocie
Je moet er wel wat mee doen
+ FoBo + een nieuwssite.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:22 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd 3 tabbladen openstaan, waar ik regelmatig F5...
Dit topic, MyAT en NT![]()
hier staat gmail altijd open, + een tabblad met MyATquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
+ FoBo + een nieuwssite.
Bij koffiedick heb ik jou iig nooit verdacht...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
en iedereen maar schreeuwen dat die vna mij was
een kloon.... Peoike?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hier staat gmail altijd open, + een tabblad met MyAT
Soms ram ik 'm snel naar de KSC, en dan ram ik snel weer op alt+m, zit je weer in MyAT
En in IE staat een kloon open.
iemand had een hele redenatie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:29 schreef OA het volgende:
[..]
Bij koffiedick heb ik jou iig nooit verdacht...![]()
Eigenlijk verdacht ik Lenny of papier...![]()
Mooi tochquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
en iedereen maar schreeuwen dat die vna mij was
Zal Papier of Fruts wel zijn geweest...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
iemand had een hele redenatie.
Iets van koffie-rick
koffi-erick
koffi-erik ofzo
Maar daar post je niet mee....quote:
Ja en ik heb een keer gereageerd op iets dat tegen jou werd gezegd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
iemand had een hele redenatie.
Iets van koffie-rick
koffi-erick
koffi-erik ofzo
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:32 schreef OA het volgende:
[..]
Zal Papier of Fruts wel zijn geweest...![]()
[..]
Maar daar post je niet mee....![]()
maak dan een nieuwequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:31 schreef covie het volgende:
[..]
Mooi toch![]()
Maarja die is dus dood nu![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hier staat gmail altijd open, + een tabblad met MyAT
Soms ram ik 'm snel naar de KSC, en dan ram ik snel weer op alt+m, zit je weer in MyAT
En in IE staat een kloon open.
En armoedzaaier en schoonOA...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb Plasgoot en dat vind ik meer dan zat. Op mn werk moet ik werken en thuis heb ik trage I-net, dus ik heb wel wat beters te doen dan een massa klonen aan te maken.
quote:
Wheheheehquote:
Hier..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:43 schreef eer-ik het volgende:
waar deed je een post?
whehequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:46 schreef Tante-Bertha het volgende:
Is Kees hier niet aanwezig?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
hoi, ik ben eer-ik en Bierikquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:59 schreef Tante-Bertha het volgende:
KEES!!![]()
Kees zou om half 4 met mij koffie drinken.
Zijn jullie ook gezellig kinderen?
Willen jullie niet met tante Bertha koffie drinken.
Jullie mogen gewoon tante zeggen hoor! En jullie mogen me best met 'je' aanspreken he.
Want ja, zo ben ik, ik ben best gezellig! Kees noemt me altijd Tante kwebbel. Maar dat valt best mee hoor!
Ik hou ook van puzzelen. Gewoon met puzzel stukjes, maar ook puzzelen in een boekje.
Een kruiswoord puzzel bijvoorbeeld, daar kan ik me uren mee vermaken.
En wandelen, als het mooi weer is gaan Kees en ik altijd in het bos wandelen.
Zo fijn is dat! Maar niet als het slecht weer is.. Als het slecht weer is dan blijf ik liever binnen...
Maar vertellen jullie eens iets over jezelf, ik zou graag iets over jullie willen weten.
quote:
quote:
Ik wil papier.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:59 schreef Tante-Bertha het volgende:
KEES!!![]()
Kees zou om half 4 met mij koffie drinken.
Zijn jullie ook gezellig kinderen?
Willen jullie niet met tante Bertha koffie drinken.
Jullie mogen gewoon tante zeggen hoor! En jullie mogen me best met 'je' aanspreken he.
Want ja, zo ben ik, ik ben best gezellig! Kees noemt me altijd Tante kwebbel. Maar dat valt best mee hoor!
Ik hou ook van puzzelen. Gewoon met puzzel stukjes, maar ook puzzelen in een boekje.
Een kruiswoord puzzel bijvoorbeeld, daar kan ik me uren mee vermaken.
En wandelen, als het mooi weer is gaan Kees en ik altijd in het bos wandelen.
Zo fijn is dat! Maar niet als het slecht weer is.. Als het slecht weer is dan blijf ik liever binnen...
Maar vertellen jullie eens iets over jezelf, ik zou graag iets over jullie willen weten.
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:04 schreef MPG het volgende:
Overigens, ik word hier nu ineens beschuldigd van het hebben van maar liefst 3!!! klonen
Laat ik even HEEL duidelijk zijn. Ik heb nog altijd GEEN kloon! Mochten jullie mij in twijfel trekken, zal ik niet schromen er alsnog een te maken [afbeelding] . Ik weet inmiddels via eer-ik dat ik daarvoor IEen een extra e-mailaccount mot hebben.
Zeg dat ff tegen OA jaquote:
"nsb-modus aan"quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nog even volhouden frist ehm, frust fruts
Whehehe....quote:
Wat, heb je hoogverraad gepleegd?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb meer geduld dan degene die ik net heb ingeseind denk ik
Hoezo?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:06 schreef OA het volgende:
[..]
Whehehe....
Alsof je niet weet dat je daar een ander adres voor moet hebben....![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
"nsb-modus aan"
ik heb meer geduld dan degene die ik net heb ingeseind denk ik
"nsb-modus uit"
En welk papier blieft u?quote:
lang leve de PostIconsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
80% van de KSC-ers straks een permban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |