Niet mee eens. Een beetje slowchatten hoort erbij, je kunt niet verwachten dat iedereen alleen maar vragen of antwoorden post of dat men een discussie zomaar opeens gaat voortzetten in het SC topic.quote:Op maandag 13 april 2009 22:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Mededeling aan alle AKQ-deelnemers naar aanleiding van de gebeurtenissen nu.
Slowchatten c.q. bekvechten s.v.p. in het SC- of OP-topic. Het meermaals negeren van deze gouden regel leidt tot een voorlopige uitsluiting tot topic 1550.
Sorry, mijn dreigement was iets onhandig geformuleerd.quote:Op maandag 13 april 2009 22:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Niet mee eens. Een beetje slowchatten hoort erbij, je kunt niet verwachten dat iedereen alleen maar vragen of antwoorden post of dat men een discussie zomaar opeens gaat voortzetten in het SC topic.
Neeehquote:Op maandag 13 april 2009 22:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sorry, mijn dreigement was iets onhandig geformuleerd.
BasOne en Zeroku zijn allebei wel grappig, maar bij Zeroku begint het zeer manisch te worden.
Ik kan me daar wel in vinden. Er zijn de laatste tijd veel dingen veranderd en ik voel me vaak ook niet meer thuis in de AKQ, zoals dat "vroeger" wel was. Ik stop er waarschijnlijk ook voor een tijdje mee na de reset.quote:Op maandag 13 april 2009 23:23 schreef erkel het volgende:
[..]
NeeehVoedt ze nou niet.
En ik ben van mening dat de geloofwaardigheid van deze reeks tot een nulpunt is gedaald.
Ik speel al veel minder dan eerst, maar dat heeft mede te maken met de laatste reeksen.quote:Op maandag 13 april 2009 23:27 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik kan me daar wel in vinden. Ik stop er waarschijnlijk ook voor een tijdje mee na de reset.
Ofyles, ging jij nog de puntentelling aanpassen na deel 1500?
Ik waarschijnlijk ook. Ben al eerder een tijdje weg geweest en de laatste tijd hangt er een sfeertje dat mij niet zo trekt. Gevoegd bij het feit dat we een dubbele gezinsuitbreiding krijgen, denk ik niet veel bij te dragen aan de komende 500 topicsquote:Op maandag 13 april 2009 23:27 schreef ScottTracy het volgende:
Ik stop er waarschijnlijk ook voor een tijdje mee na de reset.
Ah, maar dat is ook een veel betere tijdsbesteding dan de AKQ!! Leuk hoorquote:Op maandag 13 april 2009 23:32 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook. Ben al eerder een tijdje weg geweest en de laatste tijd hangt er een sfeertje dat mij niet zo trekt. Gevoegd bij het feit dat we een dubbele gezinsuitbreiding krijgen, denk ik niet veel bij te dragen aan de komende 500 topics
Is bijna geregeld. Ik heb de stand tot topic 1497 bijgehouden.quote:Op maandag 13 april 2009 23:27 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik kan me daar wel in vinden. Er zijn de laatste tijd veel dingen veranderd en ik voel me vaak ook niet meer thuis in de AKQ, zoals dat "vroeger" wel was. Ik stop er waarschijnlijk ook voor een tijdje mee na de reset.
Ofyles, ging jij nog de puntentelling updaten na deel 1500?
Misschien wordt het tijd voor een spin-off of zoiets?quote:Op maandag 13 april 2009 23:23 schreef erkel het volgende:
[..]
NeeehVoedt ze nou niet.
En ik ben van mening dat de geloofwaardigheid van deze reeks tot een nulpunt is gedaald.
Tja, in verscheidene subfora (oa TTK, MUZ) lopen al 'gespecifieerde' reeksen zegmaar. Of doel je daar niet op ?quote:Op maandag 13 april 2009 23:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd voor een spin-off of zoiets?
Mooi, goed werk!!quote:Op maandag 13 april 2009 23:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is bijna geregeld. Ik heb de stand tot topic 1497 bijgehouden.
Met een beetje mazzel kan ik de nieuwe stand direct doorsturen en uploaden bij het ingaan van aflevering 1501.
Wel jammer, maar veel geluk met de tweeling.quote:Op maandag 13 april 2009 23:32 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook. Ben al eerder een tijdje weg geweest en de laatste tijd hangt er een sfeertje dat mij niet zo trekt. Gevoegd bij het feit dat we een dubbele gezinsuitbreiding krijgen, denk ik niet veel bij te dragen aan de komende 500 topics
Oh ! een dubbele smiley is hier op zijn plaatsquote:Op maandag 13 april 2009 23:32 schreef Mark het volgende:
[..]
Wordt het niet langzamerhand tijd voor een nieuwe OP?quote:Op maandag 13 april 2009 23:53 schreef MaJo het volgende:
Ik denk dat het ook te maken heeft met dat de regels minder nageleefd worden. Na mijn mama bitch actie van gister gaat het al een heel stuk beter vandaag
Absoluutquote:Op dinsdag 14 april 2009 00:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wordt het niet langzamerhand tijd voor een nieuwe OP?
quote:Op maandag 13 april 2009 23:53 schreef MaJo het volgende:
Ik denk dat het ook te maken heeft met dat de regels minder nageleefd worden. Na mijn mama bitch actie van gister gaat het al een heel stuk beter vandaag
Proficiat met de uitbreiding!!! Ik vind dat er de laatste tijd een beetje een agressief sfeertje hangt in de AKQ. Ben dan ook s'avonds en in het weekend veel minder aanwezig. Hoop dat het beter wordt anders houd ik het ook voor gezien.quote:Op maandag 13 april 2009 23:32 schreef Mark het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:30 schreef Mark het volgende:
Wat je zegt, beetje opgefokt sfeertje de laatste tijd.
Nja, ik weet ook wel van sommige spelers dat ze er soms wat lang overdoen of het soms helemaal vergeten, dat kan altijd gebeuren, heb dat zelf ook weleens. Maar soms is het voor het tempo van de quiz echt beter dat er een nieuwe vraag wordt gesteld, maar dan wil niemand weer die taak op zich nemen...quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:27 schreef Mark het volgende:
Misschien moeten we die regel van welwillende spelers maar weghalen, dan heb je ook geen discussies meer over de uitvoering van die regel?
Ik superoverreageer helemaal niet. Ik geef een doodnormaal antwoord, omdat ik bij god niet weet of er ergens in timboektoenepalitietjerkstradeel misschien een gebied ligt waarvan de naam heel veel lijkt op een veel algemener bekend gebied, en jij beschuldigt me meteen van spellingsnazipraktijken. Nu heb ik er sowieso een bloedhekel aan om nazi genoemd te worden, ook al is het als "grapje" bedoeld, maar ik had met betreffend antwoord totaal geen kwaad in de zin. En jij gooit er nog verder olie op door te zeggen dat ik oneerlijk ben omdat ik niet toegeef wat jij blijkbaar wilt horen, namelijk dat ik loop te mierenneuken.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:04 schreef LaStrange het volgende:
@Majo
Ik erger me er een beetje aan dat jij blijkbaar het idee hebt dat ik "de hele tijd zit te kutten" en ik speler x "WEER" zou hebben weggejaagd. Lees al mijn posts eens, daar zit echt geen dissonant tussen hoor. Dat BasOne etc. een beetje lopen te emmeren heeft weinig met mij te maken. Als iemand superoverreageert zoals in het geval van "Californroroenrie" kan ik daar toch ook niks aan doen? groetjes
Over olie op het vuur gooien gesproken, een tong smileyquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Over olie op het vuur gooien gesproken, een tong smiley![]()
quote:
ik snap dat het wat hard uit de hoek kwam maar ik erger me de laatste tijd aan de sfeer in de AKQ. Het was niet persoonlijk bedoeld maar jij was net in dit geval even degene die ik aansprakquote:Op woensdag 15 april 2009 13:04 schreef LaStrange het volgende:
@Majo
Ik erger me er een beetje aan dat jij blijkbaar het idee hebt dat ik "de hele tijd zit te kutten" en ik speler x "WEER" zou hebben weggejaagd. Lees al mijn posts eens, daar zit echt geen dissonant tussen hoor. Dat BasOne etc. een beetje lopen te emmeren heeft weinig met mij te maken. Als iemand superoverreageert zoals in het geval van "Californroroenrie" kan ik daar toch ook niks aan doen? groetjes
primaquote:zullen we nu weer allemaal vriendjes zijn
Dat is ook het grappige inderdaadquote:Op woensdag 15 april 2009 13:59 schreef LaStrange het volgende:
[..]
prima
wel grappig: als we met z'n allen bij elkaar in de rl kroeg hadden gezeten was het waarschijnlijk allemaal totaal geen onderwerp geweest
Woon je ook in Utrecht?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:37 schreef LaStrange het volgende:
Is het in Utrecht? Dan wil ik best even komen langsdroppen
Wegens googelen?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Nog een administratieve mededeling:
Zeroku speelt voorlopig ook niet meer mee, eerstvolgend topic dat hij weer om de punten kan meedoen is 1511.
Volgend vergrijp levert hem een uitsluiting van 15 topics op.
Naja, prima dat je dat in je eentje hebt besloten hoor, maar hoe denk je dit verbod te gaan handhaven?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Zeroku speelt voorlopig ook niet meer mee, eerstvolgend topic dat hij weer om de punten kan meedoen is 1511.
Zeroku is al weet-ik-hoelang niet meer op de AKQ geweest, dus handhaven is wss niet eens nodig.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:21 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Naja, prima dat je dat in je eentje hebt besloten hoor, maar hoe denk je dit verbod te gaan handhaven?
Een boeiende vraag.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:21 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Naja, prima dat je dat in je eentje hebt besloten hoor, maar hoe denk je dit verbod te gaan handhaven?
Laten we dat vooral niet vergeten. Die proeftijd duurt nog tot topic 2500, dat weet je toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dat terwijl ik al in proeftijd zat.
Ofyles, waar slaat dit nou weer op?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat is dus het hele punt, die hoeft niet aangewezen te worden aangezien ik dat al ben.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:43 schreef LaStrange het volgende:
Ik stel voor om 1 AKQ-master aan te wijzen, als n00b is het echt niet bij te houden op deze manier
Dit komt zeker de sfeer niet ten goede. Verder ging het gewoon goed vandaag dus laten we dat gewoon zo houdenquote:Op woensdag 15 april 2009 15:49 schreef Soempie het volgende:
Prachtig dit.![]()
![]()
Lijkt me ook de sfeer niet ten goede komen: mensen uitsluiten en de vele/ aangescherpte regels met het gezeur daar weer over.Volgens mij kan het beter simpel gehouden worden, zoals in het begin.
Okay, ma'am.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ofyles, waar slaat dit nou weer op?Het is niet de bedoeling dat iedereen maar even het heft in eigen hand neemt en mensen er op los gaat diskwalificeren
zeroku heeft op dit moment niets fout gedaan dus deze diskwalificatie slaat nergens op. Als hij weer begint te rellen dan kijken we dan wel even.
ik overrule deze diskwalificatie omdat het niet de bedoeling is dat iedereen dat maar even in zijn eentje beslist.
de diskwalificatie richting tong lijkt me voorlopig duidelijk genoeg...
Het is gewoon niet meer zoals vroeger, laat dat duidelijk zijn. Dus je kunt niet meer volstaan met 'ach, iedereen weet toch wel hoe het hoort'.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:49 schreef Soempie het volgende:
Prachtig dit.![]()
![]()
Lijkt me ook de sfeer niet ten goede komen: mensen uitsluiten en de vele/ aangescherpte regels met het gezeur daar weer over.Volgens mij kan het beter simpel gehouden worden, zoals in het begin.
Lees het topic nou maar gewoon, relnichtquote:
Ik heb weekend hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 17:14 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Lees het topic nou maar gewoon, relnicht
Als je instelling al zo is dan schiet het niet op neequote:Op woensdag 15 april 2009 17:26 schreef ASroma het volgende:
melodramatisch gedoe over een quizeen quiz op fok
!
Als je er zo over denkt. Waarom doe je dan mee?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:26 schreef ASroma het volgende:
melodramatisch gedoe over een quizeen quiz op fok
!
Weest welkom, en dan ga ik er vanuit dat je gewoon de geldende regels blijft accepteren?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:34 schreef ASroma het volgende:
is gewoon mijn mening, ik speel wel mee hoor
Goed zo!quote:Op woensdag 15 april 2009 17:59 schreef ASroma het volgende:
ja meneer
In het begin was er ook regelmatig gezeik, maar toen was er ook meer lol en werd het allemaal niet zo serieus genomen. Ik denk dat de regels en het er boven op zitten het alleen maar erger maakt. In die zin ben ik het wel eens met ASroma: kom op zeg, het is maar een spel.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:10 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Het is gewoon niet meer zoals vroeger, laat dat duidelijk zijn. Dus je kunt niet meer volstaan met 'ach, iedereen weet toch wel hoe het hoort'.
Maar ik ben het ook met MaJo eens dat je ook weer niet zelf zomaar mensen moet gaan uitsluiten. Dan is het einde ook zoek.
Ik vind wel dat je je aan bepaalde regels dient te houden, anders is het einde gewoon zoek.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
In het begin was er ook regelmatig gezeik, maar toen was er ook meer lol en werd het allemaal niet zo serieus genomen. Ik denk dat de regels en het er boven op zitten het alleen maar erger maakt. In die zin ben ik het wel eens met ASroma: kom op zeg, het is maar een spel.De oldbies kunnen er af en toe best wel wat van: lange tenen, gelijk steigeren. Door direct te reageren en het achterste van je tong te laten zien maak je het er niet beter op met z'n allen. Dan is een grappige opmerking tussendoor gewoon heel wenselijk: de angel eruit. Dat helpt denk ik beter dan het vitten op elkaar en het invoeren van tig regels.
Ik denk dat het zou helpen als het simpel gehouden wordt en als in elk geval de grote club het leuk heeft. Daarbij dus niet zo muggeziften en happen op mensen die proberen uit te lokken.
Alsof tong zich ook maar iets aantrekt van die 'ban'. Het is gewoon lachwekkend.![]()
Maargoed, ik deed toch al niet meer mee, dus ik zal me er verder niet meer mee bemoeien.
Mooi, want de beste stuurlui staan altijd aan wal.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maargoed, ik deed toch al niet meer mee, dus ik zal me er verder niet meer mee bemoeien.
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:19 schreef qonmann het volgende:
[..]
Mooi, want de beste stuurlui staan altijd aan wal.
Ik heb het een hele tijd laten gaan maar vind het gewoon jammer dat het zo veranderd is. Vandaar dat ik even wat strenger ben gaan toezien. Op dit moment gaat het weer goed dus hoop dat het geholpen heeftquote:Op woensdag 15 april 2009 18:17 schreef Soempie het volgende:
Tuurlijk, een aantal regels zijn wel nodig. Maar nu lijkt het net of jullie politieagentje aan het spelen zijn en dat vind ik dus best lachwekkend.![]()
Ik zou het eerder laten gaan en proberen het plezier weer terug te krijgen. Laat degenen die het proberen te verpesten maar in hun sop gaarkoken en reageer er gewoon niet zo op. Volgens mij helpt dat veel beter dan bans uitdelen en bovenop de regels zitten.
Gaat wel goed komenquote:Op woensdag 15 april 2009 18:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het een hele tijd laten gaan maar vind het gewoon jammer dat het zo veranderd is. Vandaar dat ik even wat strenger ben gaan toezien. Op dit moment gaat het weer goed dus hoop dat het geholpen heeft
En dat altijd onder het mom dat ie er niets van snapt hoe dat moet. Lulkoek. Ik heb niet snel een hekel aan mensen maar Tong heeft het toch wel aardig verbruid, Niet alleen al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang (en dan bedoel ik ook heel lang) in de AKQ wegens verregaande onsportiviteit en topic verpesten door zogenaamd lollige opmerkingen die waarschijnlijk alleen voor hemzelf grappig zijn, maar overal op Fok is het gewoon een triest mannetje. .quote:Op woensdag 15 april 2009 18:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je je aan bepaalde regels dient te houden, anders is het einde gewoon zoek.
En de ban van tong lachwekkend?Ik vind het nogal triest als iemand zo ontzettend onsportief is. Alsof een nieuw topic openen uren werk is
Is in 5 minuutjes gedaan en mensen die daar zo op reageren mogen wat mij betreft wegblijven...
ER you are welcome, pak nog even een (dubbel) puntje mee in het jubileum topicquote:Op woensdag 15 april 2009 18:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En dat altijd onder het mom dat ie er niets van snapt hoe dat moet. Lulkoek. Ik heb niet snel een hekel aan mensen maar Tong heeft het toch wel aardig verbruid, Niet alleen al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang (en dan bedoel ik ook heel lang) in de AKQ wegens verregaande onsportiviteit en topic verpesten door zogenaamd lollige opmerkingen die waarschijnlijk alleen voor hemzelf grappig zijn, maar overal op Fok is het gewoon een triest mannetje. .
Ik ga graag weer zo af en toe lekker meequizzen, maar als Tong weer terug komt in de quiz ben ik er weer vandoor. Zo simpel is het nu. Ik heb genoeg van zijn flauwekul.
Je laat je dus gewoon wegjagen door tong80, terwijl je hem ook kunt wegjagen?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En dat altijd onder het mom dat ie er niets van snapt hoe dat moet. Lulkoek. Ik heb niet snel een hekel aan mensen maar Tong heeft het toch wel aardig verbruid, Niet alleen al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang (en dan bedoel ik ook heel lang) in de AKQ wegens verregaande onsportiviteit en topic verpesten door zogenaamd lollige opmerkingen die waarschijnlijk alleen voor hemzelf grappig zijn, maar overal op Fok is het gewoon een triest mannetje. .
Ik ga graag weer zo af en toe lekker meequizzen, maar als Tong weer terug komt in de quiz ben ik er weer vandoor. Zo simpel is het nu. Ik heb genoeg van zijn flauwekul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |