Dat maakt helemaal niks uit. Als je zin hebt moet je je er gewoon mee bemoeien. Doe ik ook. In alle andere slowchats waar ik nu vaste gast ben of ben geweest, ben ik gewoon binnengeslopen zonder iemand te kennen of me ook maar voor te stellen. Daarbij probeer ik ook gewoon anoniem te blijven en ik doe niet mee aan meets. Dus ook als je niet zo ontzettend hecht bent met de anderen kun je meelullen in de SC.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:24 schreef Mark het volgende:
Ik denk juist omdat het zo'n hechte club is, mensen zullen zich daar niet snel tussen mengen.
Dat klopt wel. Het is ooit vanuit de AKQ begonnen. Veel zijn met de quiz gestopt maar niet met de SC, én er zijn gewoon verder geen currently active users meer naar de SC gekomen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:53 schreef ScottTracy het volgende:
Ik heb dus niks tegen dat vaste groepje, maar maak er dan een MEN SC van, want met de AKQ heeft het weinig meer te maken.
Hehe, dat is voor mij zeker waar.quote:
Verkeerde topic.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:35 schreef Dunckie het volgende:
Is die acteur nu al dertig jaar dood of de regisseur?
Jij dus, want jij postte nummer 300.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:40 schreef Susi het volgende:
Er staat momenteel een foutje in de OP, Starla staat er met 77 punten en ik neem aan dat dat 377 moet zijn. Ik hoop dat degene die het volgende topic moet openen, dat ziet
Niet mee eens. Een beetje slowchatten hoort erbij, je kunt niet verwachten dat iedereen alleen maar vragen of antwoorden post of dat men een discussie zomaar opeens gaat voortzetten in het SC topic.quote:Op maandag 13 april 2009 22:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Mededeling aan alle AKQ-deelnemers naar aanleiding van de gebeurtenissen nu.
Slowchatten c.q. bekvechten s.v.p. in het SC- of OP-topic. Het meermaals negeren van deze gouden regel leidt tot een voorlopige uitsluiting tot topic 1550.
Sorry, mijn dreigement was iets onhandig geformuleerd.quote:Op maandag 13 april 2009 22:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Niet mee eens. Een beetje slowchatten hoort erbij, je kunt niet verwachten dat iedereen alleen maar vragen of antwoorden post of dat men een discussie zomaar opeens gaat voortzetten in het SC topic.
Neeehquote:Op maandag 13 april 2009 22:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sorry, mijn dreigement was iets onhandig geformuleerd.
BasOne en Zeroku zijn allebei wel grappig, maar bij Zeroku begint het zeer manisch te worden.
Ik kan me daar wel in vinden. Er zijn de laatste tijd veel dingen veranderd en ik voel me vaak ook niet meer thuis in de AKQ, zoals dat "vroeger" wel was. Ik stop er waarschijnlijk ook voor een tijdje mee na de reset.quote:Op maandag 13 april 2009 23:23 schreef erkel het volgende:
[..]
NeeehVoedt ze nou niet.
En ik ben van mening dat de geloofwaardigheid van deze reeks tot een nulpunt is gedaald.
Ik speel al veel minder dan eerst, maar dat heeft mede te maken met de laatste reeksen.quote:Op maandag 13 april 2009 23:27 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik kan me daar wel in vinden. Ik stop er waarschijnlijk ook voor een tijdje mee na de reset.
Ofyles, ging jij nog de puntentelling aanpassen na deel 1500?
Ik waarschijnlijk ook. Ben al eerder een tijdje weg geweest en de laatste tijd hangt er een sfeertje dat mij niet zo trekt. Gevoegd bij het feit dat we een dubbele gezinsuitbreiding krijgen, denk ik niet veel bij te dragen aan de komende 500 topicsquote:Op maandag 13 april 2009 23:27 schreef ScottTracy het volgende:
Ik stop er waarschijnlijk ook voor een tijdje mee na de reset.
Ah, maar dat is ook een veel betere tijdsbesteding dan de AKQ!! Leuk hoorquote:Op maandag 13 april 2009 23:32 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook. Ben al eerder een tijdje weg geweest en de laatste tijd hangt er een sfeertje dat mij niet zo trekt. Gevoegd bij het feit dat we een dubbele gezinsuitbreiding krijgen, denk ik niet veel bij te dragen aan de komende 500 topics
Is bijna geregeld. Ik heb de stand tot topic 1497 bijgehouden.quote:Op maandag 13 april 2009 23:27 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik kan me daar wel in vinden. Er zijn de laatste tijd veel dingen veranderd en ik voel me vaak ook niet meer thuis in de AKQ, zoals dat "vroeger" wel was. Ik stop er waarschijnlijk ook voor een tijdje mee na de reset.
Ofyles, ging jij nog de puntentelling updaten na deel 1500?
Misschien wordt het tijd voor een spin-off of zoiets?quote:Op maandag 13 april 2009 23:23 schreef erkel het volgende:
[..]
NeeehVoedt ze nou niet.
En ik ben van mening dat de geloofwaardigheid van deze reeks tot een nulpunt is gedaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |