een lul?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo, wat is een kerel zonder goed gereedschap.
Mij ook, daarom wilde ik de opvang op die centrale plek wel doen.... ga ik ondertussen een eindje wandelen ofzoquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het lijkt mij zo leuk om dertig man het bos in te sturen
Dat afdakje vinnik altijd minderquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo, wat is een kerel zonder goed gereedschap.
Ik ben er ook tijden lang regelmatig langsgekomen maar volgens mij hebben ze amper een paar stoeltjes op de stoep staan....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, Leannemais...
Ik ben drie jaar lang elke dag langs de Stairway gelopen en die paupers hebben wél een terras.
Nou ja, alsof dat er met dit weer veel toe doetquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
De gemiddelde FOK!meet wordt in Utrecht bij Stairway to heaven gehouden..... jammer dat ze daar geen terras hebben
Toch wel, ik buig van het gereedschap, het meeste mooi in dozen, orginele verpakkingen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag![]()
gaylordquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het lijkt mij zo leuk om dertig man het bos in te sturen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil je ook komen?
Want dan moet ik kersenbrandewijn regelen...![]()
Zit jij hier gvd onze date nou tot openbare minimeet te maken??quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat dat over dat drankje en dat terras ook het enige is wat al vast staat?![]()
Ze mogen dan ook niet verder dan anderhalve meterquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben er ook tijden lang regelmatig langsgekomen maar volgens mij hebben ze amper een paar stoeltjes op de stoep staan....
Iemand moet met een partytent op stap....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, alsof dat er met dit weer veel toe doet![]()
Wil je maar 1 keer wat met me drinken!?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit jij hier gvd onze date nou tot openbare minimeet te maken??![]()
![]()
Ook, laat me graag als een prinses behandelen....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lui wijf he.....![]()
Zó heb ik je opgevoed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ook, laat me graag als een prinses behandelen....
Oh god, zo'n vent die wel bij ieder bezoek de halve Praxis leegkoopt maar als het er op aankomt nog geen Ikeakast in elkaar kan zettenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch wel, ik buig van het gereedschap, het meeste mooi in dozen, orginele verpakkingen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh god, zo'n vent die wel bij ieder bezoek de halve Praxis leegkoopt maar als het er op aankomt nog geen Ikeakast in elkaar kan zetten![]()
Dan is het goed, ik dacht al dat je onze afspraak tot SC minimeet zat te bombarderenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil je maar 1 keer wat met me drinken!?![]()
Ja hallo, daar hebben we onze geemancipeerde manwijven toch voor? Die willen zo graag toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh god, zo'n vent die wel bij ieder bezoek de halve Praxis leegkoopt maar als het er op aankomt nog geen Ikeakast in elkaar kan zetten![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zó heb ik je opgevoed.
Uitbuiten die waardeloze mannen!
Dat mag, je mag de afwas ook ff komen brengen hoor... dan doe ik het wel ff...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
ga ff afwassen, kom nog terug als het mag...
Laat staan tot morgen johquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
ga ff afwassen, kom nog terug als het mag...
Dat doet 'ie al een week..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat staan tot morgen joh
Jij begon over onze date...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is het goed, ik dacht al dat je onze afspraak tot SC minimeet zat te bombarderen![]()
![]()
Eerlijk gezegd vind ik dat gewoon leuk jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hallo, daar hebben we onze geemancipeerde manwijven toch voor? Die willen zo graag toch?
Oepsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij begon over onze date...![]()
Ik wou het geheim houden![]()
Spelling Naziquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat gewoon leuk ja![]()
![]()
Ben ik nou een manwijf??![]()
Gelul.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik doe even rustig aan, krijg door van de mod dat ik te dominant aanwezig ben![]()
Bummer... ik denk dat we ff moeten gaan ediiten.... nooit aan NS gedachtquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat als Neo_Skorrem dit terugleest!?![]()
Lul geen poep.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik doe even rustig aan, krijg door van de mod dat ik te dominant aanwezig ben![]()
Zal ik 'm er nu ingooien of is dat te voorspelbaar?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bummer... ik denk dat we ff moeten gaan ediiten.... nooit aan NS gedacht![]()
Damn... new policy?? Ben benieuwd wanneer ik mijn PM krijgquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben allang blij dat mijn 250peaux al achter de rug isquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... new policy?? Ben benieuwd wanneer ik mijn PM krijg
Als iemand zo'n PM zou krijgen lijkt mij toch dat ik dat benquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja was gelul...... toch slimme mensen hier!
Volgens mij is het erg voorspelbaar om nu een kloon in te zetten, een joker is beterquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik 'm er nu ingooien of is dat te voorspelbaar?![]()
Sluw.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:33 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Volgens mij is het erg voorspelbaar om nu een kloon in te zetten, een joker is beter![]()
weet niet precies wat je zoekt maar deze heb ik wel eens gebruikt:quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
gewoon dat je in paint plaatjes maakt en deze in een gif(machine propt) zodat je je eigen gif kan maken
had er ooit een weet niet meer welke
Fuck, van wie ben jij nou weer...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:35 schreef NietVerkeerd het volgende:
[..]
weet niet precies wat je zoekt maar deze heb ik wel eens gebruikt:
http://www.xiberpix.com/SqirlzMorph.html
Ik heb er oa mijn avatar mee gemaakt.
Ben jij zo'n probleemgeval dat je niet meer kunt wachten??quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, je bent zo aan de beurt hoor......na mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |