Dat doet 'ie al een week..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat staan tot morgen joh
Jij begon over onze date...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is het goed, ik dacht al dat je onze afspraak tot SC minimeet zat te bombarderen![]()
![]()
Eerlijk gezegd vind ik dat gewoon leuk jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hallo, daar hebben we onze geemancipeerde manwijven toch voor? Die willen zo graag toch?
Oepsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij begon over onze date...![]()
Ik wou het geheim houden![]()
Spelling Naziquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat gewoon leuk ja![]()
![]()
Ben ik nou een manwijf??![]()
Gelul.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik doe even rustig aan, krijg door van de mod dat ik te dominant aanwezig ben![]()
Bummer... ik denk dat we ff moeten gaan ediiten.... nooit aan NS gedachtquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat als Neo_Skorrem dit terugleest!?![]()
Lul geen poep.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik doe even rustig aan, krijg door van de mod dat ik te dominant aanwezig ben![]()
Zal ik 'm er nu ingooien of is dat te voorspelbaar?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bummer... ik denk dat we ff moeten gaan ediiten.... nooit aan NS gedacht![]()
Damn... new policy?? Ben benieuwd wanneer ik mijn PM krijgquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben allang blij dat mijn 250peaux al achter de rug isquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... new policy?? Ben benieuwd wanneer ik mijn PM krijg
Als iemand zo'n PM zou krijgen lijkt mij toch dat ik dat benquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja was gelul...... toch slimme mensen hier!
Volgens mij is het erg voorspelbaar om nu een kloon in te zetten, een joker is beterquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik 'm er nu ingooien of is dat te voorspelbaar?![]()
Sluw.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:33 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Volgens mij is het erg voorspelbaar om nu een kloon in te zetten, een joker is beter![]()
weet niet precies wat je zoekt maar deze heb ik wel eens gebruikt:quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
gewoon dat je in paint plaatjes maakt en deze in een gif(machine propt) zodat je je eigen gif kan maken
had er ooit een weet niet meer welke
Fuck, van wie ben jij nou weer...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:35 schreef NietVerkeerd het volgende:
[..]
weet niet precies wat je zoekt maar deze heb ik wel eens gebruikt:
http://www.xiberpix.com/SqirlzMorph.html
Ik heb er oa mijn avatar mee gemaakt.
Ben jij zo'n probleemgeval dat je niet meer kunt wachten??quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, je bent zo aan de beurt hoor......na mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |