een lul?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo, wat is een kerel zonder goed gereedschap.
Mij ook, daarom wilde ik de opvang op die centrale plek wel doen.... ga ik ondertussen een eindje wandelen ofzoquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het lijkt mij zo leuk om dertig man het bos in te sturen
Dat afdakje vinnik altijd minderquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo, wat is een kerel zonder goed gereedschap.
Ik ben er ook tijden lang regelmatig langsgekomen maar volgens mij hebben ze amper een paar stoeltjes op de stoep staan....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, Leannemais...
Ik ben drie jaar lang elke dag langs de Stairway gelopen en die paupers hebben wél een terras.
Nou ja, alsof dat er met dit weer veel toe doetquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
De gemiddelde FOK!meet wordt in Utrecht bij Stairway to heaven gehouden..... jammer dat ze daar geen terras hebben
Toch wel, ik buig van het gereedschap, het meeste mooi in dozen, orginele verpakkingen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag![]()
gaylordquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het lijkt mij zo leuk om dertig man het bos in te sturen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil je ook komen?
Want dan moet ik kersenbrandewijn regelen...![]()
Zit jij hier gvd onze date nou tot openbare minimeet te maken??quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat dat over dat drankje en dat terras ook het enige is wat al vast staat?![]()
Ze mogen dan ook niet verder dan anderhalve meterquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben er ook tijden lang regelmatig langsgekomen maar volgens mij hebben ze amper een paar stoeltjes op de stoep staan....
Iemand moet met een partytent op stap....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, alsof dat er met dit weer veel toe doet![]()
Wil je maar 1 keer wat met me drinken!?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit jij hier gvd onze date nou tot openbare minimeet te maken??![]()
![]()
Ook, laat me graag als een prinses behandelen....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lui wijf he.....![]()
Zó heb ik je opgevoed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ook, laat me graag als een prinses behandelen....
Oh god, zo'n vent die wel bij ieder bezoek de halve Praxis leegkoopt maar als het er op aankomt nog geen Ikeakast in elkaar kan zettenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch wel, ik buig van het gereedschap, het meeste mooi in dozen, orginele verpakkingen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh god, zo'n vent die wel bij ieder bezoek de halve Praxis leegkoopt maar als het er op aankomt nog geen Ikeakast in elkaar kan zetten![]()
Dan is het goed, ik dacht al dat je onze afspraak tot SC minimeet zat te bombarderenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil je maar 1 keer wat met me drinken!?![]()
Ja hallo, daar hebben we onze geemancipeerde manwijven toch voor? Die willen zo graag toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh god, zo'n vent die wel bij ieder bezoek de halve Praxis leegkoopt maar als het er op aankomt nog geen Ikeakast in elkaar kan zetten![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zó heb ik je opgevoed.
Uitbuiten die waardeloze mannen!
Dat mag, je mag de afwas ook ff komen brengen hoor... dan doe ik het wel ff...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
ga ff afwassen, kom nog terug als het mag...
Laat staan tot morgen johquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
ga ff afwassen, kom nog terug als het mag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |