Ik heb het overwogen maar het mag niet van Frecklesquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neem je laptop mee naar de minimeet
Oh... Lobasca is aan t stoken??quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als tegenhanger voor de gene die niet bij jou welkom zijn![]()
Heb je wel een schroevendraaier eigenlijk??quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb het plafond nooit geschilderd, het is nog tadeloos bruin van de sigarettenrook. Staat wel in een huis van 1880.
Dat wordt een stille tegenmeet danquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als tegenhanger voor de gene die niet bij jou welkom zijn![]()
Ik vind een speurtocht wel wat. Je dropt jezelf in het bos en je moet op een centrale plaats uitkomen. Ik wil de routebeschrijvingen wel makenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zullen we een keer met z'n allen gaan bowlen???????![]()
Waarom weet ik dan van niks?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat wordt een stille tegenmeet dan![]()
Bij ons is iedereen welkom![]()
Die COSjosti's ook.
Die moeten alleen eerst door de metaaldetector.
Gelukkig heb je aan één (loop)lamp genoeg. De rest is alleen maar franje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
Over lampen ophangen gesproken, ik kan het allemaal wel, maar vind het helemaal niet leuk om te doen..![]()
Dan doe ik de opvang op de centrale plaats welquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind een speurtocht wel wat. Je dropt jezelf in het bos en je moet op een centrale plaats uitkomen. Ik wil de routebeschrijvingen wel maken![]()
![]()
Iets met een drankje en een terras?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan doe ik de opvang op de centrale plaats wel![]()
Hallo, wat is een kerel zonder goed gereedschap.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je wel een schroevendraaier eigenlijk??![]()
beter een lamp dan jezelf, darlingkquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
Over lampen ophangen gesproken, ik kan het allemaal wel, maar vind het helemaal niet leuk om te doen..![]()
De gemiddelde FOK!meet wordt in Utrecht bij Stairway to heaven gehouden..... jammer dat ze daar geen terras hebbenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ergens een drankje doen op een terras...![]()
Wat zijn fokmeets zonder drankje en terras!?![]()
Het lijkt mij zo leuk om dertig man het bos in te sturenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan doe ik de opvang op de centrale plaats wel![]()
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo, wat is een kerel zonder goed gereedschap.
Euh, Leannemais...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
De gemiddelde FOK!meet wordt in Utrecht bij Stairway to heaven gehouden..... jammer dat ze daar geen terras hebben
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat dat over dat drankje en dat terras ook het enige is wat al vast staat?![]()
Een Ian_Nick...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo, wat is een kerel zonder goed gereedschap.
Je bent gewoon een lui wijf he.....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |