Koeman heeft gezegd hem er wel bij te willen. Ik denk dat hij Kaká ook best er bij zou willen hebben. Dat is iets anders dan aangeven dat je concreet stappen gaat ondernemen. Koeman is ook niet degene die dat bepaalt. Hij heeft een mening ter zake waar rekening mee zal worden gehouden, maar dat is het dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:24 schreef Malibu-06 het volgende:
Vreemd dat de woordvoeder van PSV zegt dat ze een linkerspits wilden en dus niet Koevermans, en dat Koeman zegt hem juist wel te willen.
'Alwetende DS4 Topic' lijkt me de lading beter dekken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:40 schreef ruud.nl het volgende:
Kan de TT veranderd worden in het 'Het Grote DS4 Topic'?![]()
Wat een schande, iemand die over voetbal praat in het voetbal forum...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:40 schreef ruud.nl het volgende:
Kan de TT veranderd worden in het 'Het Grote DS4 Topic'?![]()
Ach, weet je wat: jullie hebben allemaal gelijk. Koné is een kutvoetballer die niets heeft gepresteerd. Daarom zijn er ook meerdere clubs bereid om de geldbuidel tevoorschijn te halen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:43 schreef LudoSanders het volgende:
'Alwetende DS4 Topic' lijkt me de lading beter dekken.
Helemaal niet, maar je doet alsof je alles weet, en als iemand anders over bepaalde zaken binnen PSV denkt, blijf je jouw mening doordrammen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat een schande, iemand die over voetbal praat in het voetbal forum...![]()
Nog niet. Ik hoop wel dat ze verdomme opschieten. Anders wordt het zeker niks meer met een eventuele last-minute opvolger.quote:
Ach, geef gewoon toe dat hij niet gebracht heeft wat er van hem verwacht werd toen hij 2 jaar geleden gehaald werd. Als hij écht zo fantastisch speelde was er geen discussie over hem. Of heb jij hier wel eens dergelijke praat over een Nilis, van Nistelrooij gelezen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:00 schreef PyTh het volgende:
Ik vind al dat negatieve gedoe omtrent onze blonde negert ook een beetje overdreven.
Dat is natuurlijk altijd het geval en ik maak me ook weinig illusies dat we op dat we op 29 augustus nog even die topspits binnen halen die we de afgelopen jaren hebben gemist. Eigenlijk lijkt de situatie veel op toen we Koné haalden, competitie al begonnen, behoefte aan een echte killer en de spoeling die nogal dun is.quote:Moet nog zien wat er voor terug gaat komen..............
Het zou mij niks verbazen als Perez Koné uit de basis zou spelen. Het zou wel kapitaalvernietiging zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:04 schreef Chadi het volgende:
Tsjah met de komst van Perez creerde PSV eigenlijk al een onwerkbare situatie voor Koné
Of juist niet, als je Kone verkoopt. Makkelijk 13 miljoen verdienen. Alleen heb je dan wel een erg magere bank...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als Perez Koné uit de basis zou spelen. Het zou wel kapitaalvernietiging zijn natuurlijk.
Reis is nu al effectiever dan Koné. Het enige nadeel aan het wegvallen van Koné, is dat je wel een hoop gevaar inlevert. Koné is niet de man van de intelligente loopacties zonder bal (daarom is Babel m.i. meer waard, al zal de leek dit niet begrijpen), maar houdt wel meerdere verdedigers in een wedstrijd bezig en is erg onberekenbaar in z'n acties. Bij een club als Sevilla zou hij dus zeker een meerwaarde hebben omdat ze daar verder genoeg scorend vermogen hebben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:14 schreef Chivu het volgende:
[..]
Of juist niet, als je Kone verkoopt. Makkelijk 13 miljoen verdienen. Alleen heb je dan wel een erg magere bank...
Ik beargumenteer mijn mening. Wat is daar drammen aan? Sinds wanneer mag je hier niet meer reageren op de post van een ander?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:53 schreef ruud.nl het volgende:
Helemaal niet, maar je doet alsof je alles weet, en als iemand anders over bepaalde zaken binnen PSV denkt, blijf je jouw mening doordrammen.
Jij komt op mij over als iemand die weinig te melden heeft en zich dus maar meent te moeten bemoeien met discussies waar hij inhoudelijk niets aan toe te voegen heeft... ik denk dat jij er geen minuut minder om slaapt en dat zal ik dus ook niet doen ten aanzien van jouw mening.quote:Je komt op mij 'lichtelijk' gefrustreerd over, maar goed, ieder mens is verschillend hè.![]()
En als ik reageer op jouw posts ga je tegen mij zeuren "Wat wil je nu?".quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik beargumenteer mijn mening. Wat is daar drammen aan? Sinds wanneer mag je hier niet meer reageren op de post van een ander?
[..]
Ik heb over zoveel spelers dit soort gelul gelezen. Er is altijd wat te zeiken op bepaalde spelers. En dat is het vooral: zeiken. Elkaar napraten. Vorig seizoen heeft Koné in mijn ogen meer gebracht dan Farfan, die ik vorig jaar stil vond staan in zijn ontwikkeling.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Of heb jij hier wel eens dergelijke praat over een Nilis, van Nistelrooij gelezen?
* proestquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vorig seizoen heeft Koné in mijn ogen meer gebracht dan Farfan, die ik vorig jaar stil vond staan in zijn ontwikkeling.
Pardon? Kun je dat uitleggen?quote:
Babel is op andere punten weer minder dan Koné. Koné is op dit moment verder, Babel heeft wat meer potentie.quote:Het enige nadeel aan het wegvallen van Koné, is dat je wel een hoop gevaar inlevert. Koné is niet de man van de intelligente loopacties zonder bal (daarom is Babel m.i. meer waard, al zal de leek dit niet begrijpen),
Een Reis of Zeefuik of Poepon of Lens is natuurlijk om het even. Dat zijn gewoon gewoon jongens van het derde plan die mogen ruiken aan voetbal op het hoogste niveau.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Reis is nu al effectiever dan Koné. Het enige nadeel aan het wegvallen van Koné, is dat je wel een hoop gevaar inlevert. Koné is niet de man van de intelligente loopacties zonder bal (daarom is Babel m.i. meer waard, al zal de leek dit niet begrijpen), maar houdt wel meerdere verdedigers in een wedstrijd bezig en is erg onberekenbaar in z'n acties. Bij een club als Sevilla zou hij dus zeker een meerwaarde hebben omdat ze daar verder genoeg scorend vermogen hebben.
Ik geloof dat ik al expliciet had aangegeven dat het om door jou gebezigde kulargumentatie ging. Jij bent intelligent genoeg om dat in één keer te snappen...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En als ik reageer op jouw posts ga je tegen mij zeuren "Wat wil je nu?".![]()
Maar dat zal volgens DS4 logica wel helemaal niet hypocriet zijn.
Kritiek is niet meteen "zeiken" natuurlijk. Al wordt dat door de "PSV bril dragers" natuurlijk al meteen als een persoonlijke aanval op hun religie ervaren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb over zoveel spelers dit soort gelul gelezen. Er is altijd wat te zeiken op bepaalde spelers. En dat is het vooral: zeiken. Elkaar napraten. Vorig seizoen heeft Koné in mijn ogen meer gebracht dan Farfan, die ik vorig jaar stil vond staan in zijn ontwikkeling.
Reis zal met 10 doelpogingen meer doelpunten maken dan Koné.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Pardon? Kun je dat uitleggen?
[..]
Babel is op andere punten weer minder dan Koné. Koné is op dit moment verder, Babel heeft wat meer potentie.
Wat nou proest? Is het nu echt zo moeilijk om inhoudelijk over voetbal te praten?quote:
Ik heb het juist over de fans. Het gezeik op de tribune. Ik neem aan dat op die PSV tribunes PSV supporters rondlopen, maar misschien trek ik een te snelle conclusie...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kritiek is niet meteen "zeiken" natuurlijk. Al wordt dat door de "PSV bril dragers" natuurlijk al meteen als een persoonlijke aanval op hun religie ervaren.
Dat doe jij ook niet, je komt alleen maar met een dooddoener dat Farfán stil stond in z'n ontwikkeling.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat nou proest? Is het nu echt zo moeilijk om inhoudelijk over voetbal te praten?
Hoeveel heeft hij er momenteel in liggen? Hoeveel keer weet hij voor zichzelf een kans te creëren?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:28 schreef cultheld het volgende:
Reis zal met 10 doelpogingen meer doelpunten maken dan Koné.
Hij was vorig jaar duidelijk minder belangrijk voor PSV dan het jaar daarvoor. Stilstaan wou ik het niet noemen maar indrukwekkend was z'n vooruitgang zeker niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat doe jij ook niet, je komt alleen maar met een dooddoener dat Farfán stil stond in z'n ontwikkeling.
Sorry, maar behoeft dat nadere onderbouwing dan? Het is toch duidelijk dat ik daar mee bedoel dat Farfan vorig seizoen niet beter is gaan spelen dan het seizoen daarvoor? Als jij dat wel vindt dan hoor ik het graag, maar het zou mij verbazen. Hij was eerder minder dan beter. Dat komt overigens vaker voor, hij is nog in ontwikkeling.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:32 schreef cultheld het volgende:
Dat doe jij ook niet, je komt alleen maar met een dooddoener dat Farfán stil stond in z'n ontwikkeling.
Dat ligt vooral aan de (gebrekkige) aanvoer van vorig jaar. Aan het spel van Farfán lag het niet. Zeker in de CL kon je zien dat hij zijn tegenstanders fulltime aan het werk hield. Net als Koné overigens. Het verschil tussen die twee is alleen dat Farfán minder kansen nodig heeft om doelpunten te maken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij was vorig jaar duidelijk minder belangrijk voor PSV dan het jaar daarvoor. Stilstaan wou ik het niet noemen maar indrukwekkend was z'n vooruitgang zeker niet.
Idemquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat vinden we trouwens van het nieuwe formaat bierglas in het stadion?
Ik wil mijn oude vertrouwde 0,4L glazen terug.
Farfan scoort meer. Dat is duidelijk. Maar in het topvoetbal telt er meer dan alleen maar doelpunten. Vorig seizoen waren er wedstrijden waar farfan er niet aan te pas kwam. Het seizoen daarvoor was hij wel altijd dominant aanwezig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:38 schreef cultheld het volgende:
Het verschil tussen die twee is alleen dat Farfán minder kansen nodig heeft om doelpunten te maken.
Toen speelde ene VOH naast hem, die menig bal uit de lucht onderschepte en klaarlegde voor Farfán.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
Farfan scoort meer. Dat is duidelijk. Maar in het topvoetbal telt er meer dan alleen maar doelpunten. Vorig seizoen waren er wedstrijden waar farfan er niet aan te pas kwam. Het seizoen daarvoor was hij wel altijd dominant aanwezig.
Dat zou Koevermans prima kunnen doen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Toen speelde ene VOH naast hem, die menig bal uit de lucht onderschepte en klaarlegde voor Farfán.
Die vind ik toch stukken minder dan VOH. De Koef lijkt me niet iemand die kopduels van Stam en Cris wint.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:51 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat zou Koevermans prima kunnen doen.
Ik heb het gewoon over het spel van farfan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:50 schreef cultheld het volgende:
Toen speelde ene VOH naast hem, die menig bal uit de lucht onderschepte en klaarlegde voor Farfán.
Met dit verschil: het middenveld van PSV heeft nu een veel snellere voorwaardse beweging, waardoor de kwaliteiten van VoH (het laten bijsluiten van het middenveld) minder tot hun recht komen. Daarnaast was een andere belangrijke asset van VoH zijn kopkwaliteit (ga maar eens terugdenken aan de belangrijke doelpunten uit de corners) en koevermans is op dat punt veel minder. Koevermans scoort wel veel, maar die kwaliteit heb je met Lazovic al in huis.quote:
Gewoon: Kromkamp was weer beschikbaar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:57 schreef Mindstate het volgende:
Was alcides tegen nec eignelijk geblesseerd of gepasseerd?
Vooral altijd handig in de wedstrijden waar het op fysiek aankwam en heeft als ik het me goed herinner nog menig belangrijk doelpunt gemaakt in de grote (europese) wedstrijden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon over het spel van farfan.
Maar over VoH gesproken: ook een spits waar vaak op werd gemopperd, terwijl hij het gewoon goed heeft gedaan bij PSV.
Ok bedankt. Verdediging zal dus zijn met Addo, Salcido, Kromkamp en Zonneveld?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gewoon: Kromkamp was weer beschikbaar.
Vooral die tegen Ajax was erg belangrijk. Ohnee, dat was de paalquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vooral altijd handig in de wedstrijden waar het op fysiek aankwam en heeft als ik het me goed herinner nog menig belangrijk doelpunt gemaakt in de grote (europese) wedstrijden.
Ik heb niets anders beweerd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
en heeft als ik het me goed herinner nog menig belangrijk doelpunt gemaakt in de grote (europese) wedstrijden.
Nou ja, hij was ook traag en houterig en had geen actie maar zijn doelpuntengemiddelde was toch wel vrij aardig. Over z'n hele tijd bij PSV ongeveer 1 op 2.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb niets anders beweerd.
Maar ik weet nog dat er veel commentaar op hem was. Te traag, te houterig, te weinig scorend vermogen, geen actie, enz. En dat dus ondanks het feit dat hij gewoon een belangrijke speler was voor PSV, met name in de belangrijke wedstrijden.
Tactvolle opmerking.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:49 schreef AminBen het volgende:
Sevilla zal toch niet alles afkappen en voor een vervanger van Puerta gaan ofzo![]()
yup, heeft er na 4 wedstrijden in Belgie 6 inliggen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm een spits ?
Was dat niet de goal voor het Nederlands elftal tegen Kroatië in de troostfinale van het wk in 1998?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:07 schreef Chivu het volgende:
Boudewijn Zenden heeft zich toch een keer ernstig geblesseerd doordat hij te uitbundig juichte na het scoren van een doelpunt met een salto toen hij nog voor PSV speelde?
Idem.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat vinden we trouwens van het nieuwe formaat bierglas in het stadion?
Ik wil mijn oude vertrouwde 0,4L glazen terug.
Ik zat er ook nog over te twijfelen deze foto te plaatsen. Wat een held is het toch, Gomes.quote:
Toen ik binnenkwam was ik blij verrast: Bier was twee muntjes, dus twee euro. Wist alleen niet dat ze de bekers hadden gehalveerd. Die blijdschap was snel voorbij toen ik zag dat ze ook een nieuw formaat beker hanteerdenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:08 schreef Daemician het volgende:
[..]
Idem.
Voor 3 muntjes dan wel. Een beetje 2 euro voor 0,2 liter vragen terwijl het vorig jaar nog 2,80 voor 0,4 was.![]()
quote:PSV doet tevergeefs bod op spits Jovanovic
28/8/2007 21:21
Standard Luik heeft een toenadering van PSV van de hand gewezen. De Servische spits Milan Jovanovic was het beoogde doel.
'De directie van de club weigerde zonet een bod van PSV Eindhoven op de speler Milan Jovanovic', meldt Standard Luik op zijn website. 'De speler werd eerder gecontacteerd door een tussenpersoon van de Nederlandse club, maar verkoos deze door te verwijzen naar de directie.'
Standard wenst echter niet in te gaan op de Eindhovense belangstelling. De Waalse club wil de Servische aanvaller niet kwijt en verwacht dat hij het seizoen afmaakt op Sclessin.
PSV rekent er op dat het nog voor het sluiten van de transfermarkt Arouna Koné kwijtraakt aan Sevilla. Door het overlijden van verdediger Antonio Puerta hebben de Andaluciërs andere zaken aan hun hoofd dan het afronden van die transfer.
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:17 schreef AminBen het volgende:
Standaard slaat bod PSV op Jovanovic af
PSV Eindhoven bracht bij Standard een bod uit voor Milan Jovanovic.
Het bestuur van Standard laat via een bericht op de clubsite echter weten dat de Servische spits bij Standaard Luik blijft, aldus Het Laatste Nieuws.
Jovanovic tekende pas een nieuw en verbeterd contract tot medio 2010.
Een heel wild gerucht waar ik dan ook niets van durf te geloven maar als dit waar mocht zijnquote:junglejane schreef:
Hij is heel zeker van zijn zaak. Maar ik ken hem verder ook niet. Hij zegt dat zolang Az en Psv praten over Dembele dat Koef dan niet naar Feyenoord kan.
Hieronder wat citaten van de az insider:
Mijn bron zit in de hoogste regiones van het bestuur. Ik zou zeggen, koop morgen de wakkerste krant van Nederland
Wat jij wilt. Nogmaals, morgen staat het in de wakkerste krant van Nederland. psv heeft dat bod gedaan en AZ wil praten. Ik zeg nergens dat het rond is, maar het eerste bod van psv is goed genoeg om te praten.
En natuurlijk zit er een groot verschil tussen Dembele en Koevermans (talent, potentieel en op Dembele valt nog te verdienen).
De geruchten dat Koevermans morgen bij Feyenoord tekent worden steeds groter, en dat hoor ik ook van veel meer mensen. Dan ga je teleurgesteld worden Hooligan. Zolang psv praat met AZ mag Koef niet weg.
Ik weet niet hoe betrouwbaar deze site is.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er weinig van geloof omdat ze Koef te duur vinden en niet al het geld van Kone willen spenderen aan een nieuwe speler.
Vannacht alvast eens een kijkje nemen op de site van de krant van wakker Nederland.
Zou wel een mooie aanwinst zijn als dromen toch uitkomen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:24 schreef Leso_Varen het volgende:
De officiele teamfoto: (Inclsief Koné)
[afbeelding]
Hier nog meer teamfoto's
Ik geloof er geen donder van. Waarom zou AZ haar beste speler verkopen aan PSV?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:21 schreef du_ke het volgende:
Dembele zal goed geld kosten maar is wat mij betreft zeker welkom.
Maar het is wel een mooi gerucht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik geloof er geen donder van. Waarom zou AZ haar beste speler verkopen aan PSV?
Ja en dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar het is wel een mooi gerucht.
Als AZ gaat onderhandelen zullen ze het wel net zo lang rekken zodat PSV geen nieuwe spits kan aantrekken voor de 31e.
En dan heeft Koeman niet zijn spits. Ik zeg niets over dat we niet genoeg aanvallers overhouden. Feit is alleen dat Koeman aanvallers spaart.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:34 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja en dan?
Zelfs al vertrekt Koné dan heeft PSV nog genoeg aanvallers.
Volgens mij wil Kone ook helemaal niet weg.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:05 schreef cultheld het volgende:
Koné beweert te worden genaaid door PSV.
Dat gevoel heb ik ook wel... volgens mij denken ze, nu kunnen we nog veel geld voor hem krijgenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:24 schreef mcyodogg het volgende:
Hij zal best naar Sevilla willen, maar ik heb het idee dat PSV Kone liever weg wil hebben, dan dat Kone wil vertrekken.
Dat is ook de enige reden die ik kan bedenken. Koné geeft duidelijk aan niet persé weg te willen en Valckx doet juist net alsof hij persé weg wil (dat idee krijg ik althans). We hebben nu al weinig succes met een eventuele opvolger, dus misschien is het beter Koné gewoon te behouden. Dembélé zou mooi zijn, maar het is natuurlijk onrealistisch.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook wel... volgens mij denken ze, nu kunnen we nog veel geld voor hem krijgen
Arbitragezaak!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 07:19 schreef Lemming22 het volgende:
Hmm Dembele, dat zou fantastisch zijn. Maar AZ en Scheringa kennende zal ook Dembele te duur zijn voor ons![]()
Mwah, dat vind ik niet het meest tenenkrommende. Dat PSV om geld verlegen zit, dat weet iedereen. Dat Koné volgend jaar minder waard is weet ook iedereen. De manier waarop er nu gehandeld wordt vind ik tenenkrommend. Zo ga je niet met je personeel om.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:08 schreef Chivu het volgende:
PSV baalt gewoon dat Kone niet voor de jackpot naar Galatasaray is gegaan en probeert nu van alles om een soortgelijk bedrag voor hun speler te krijgen. Eigenlijk best tenenkrommend om zo duidelijk kenbaar te maken dat je om geld verlegen zit.
quote:Koné wil nu zelf ook weg
Door PETER VAN DUYL
EINDHOVEN - Arouna Koné gaat ervan uit dat hij zijn laatste wedstrijd voor PSV heeft gespeeld. De aanvaller staat in de belangstelling van Sevilla en als beide clubs tot een akkoord komen, pakt de Ivoriaan zijn koffers en verhuist hij naar Spanje.
Hoewel er gisteren opnieuw contact was tussen PSV en Sevilla zijn de clubs nog niet officieel tot een akkoord gekomen. De Eindhovenaren meldden afgelopen weekeinde dat de houder van de UEFA Cup een fiks stuk in de richting van de vraagprijs was opgeschoven. Gisteren kwamen de partijen weer dichter tot elkaar. Manager Stan Valckx zegt er rekening mee te houden dat de transfer snel rond komt, zeer waarschijnlijk vandaag al.
Voor Koné zelf staat het ook vast dat hij wil vertrekken. De Ivoriaan voelt zich in zijn eer aangetast door de woorden die trainer Ronald Koeman afgelopen vrijdag gebruikte. De oefenmeester zei toen teleurgesteld te zijn in de mens Koné. De aanvaller keerde pas vrijdag terug in Eindhoven, terwijl hij al woensdag werd verwacht. Vorige week maandag beviel de vrouw van Koné in Parijs van een zoon.
Koné vindt dat door de uitlatingen van Koeman een sfeer is gecreëerd alsof hij een breuk met PSV zou willen forceren. Dat, zei hij gisteren nadrukkelijk, is niet het geval. ,,Het was de bedoeling om nog een jaar hier te spelen en dan over te stappen naar een grote Europese club,’’ zei Koné. ,,Maar de technische staf is blijkbaar niet tevreden over mij. Dan wordt het allemaal wat makkelijker.’’
Valckx benadrukt dat PSV er niet van uitgaat dat Koné zijn vertrek wil afdwingen. ,,Als hij hier vertrekt, dan vertrekt hij door de voordeur,’’ zegt de technisch manager.
Koné zelf heeft het gevoel dat hij vorige week tegen Heracles voor het laatst het shirt van PSV heeft gedragen. Hij heeft ook sterk het idee dat de club wel van hem afwil. De landskampioen zou tussen de twaalf en dertien miljoen euro voor de Afrikaan willen hebben. Een deel van dat geld zal worden gebruikt voor een vervanger voor Koné, met de rest wordt weer een deel van de schuld afgelost.
Met die houding van PSV heeft Koné overigens geen enkele moeite. ,,PSV wekt niet de indruk dat ze me graag willen houden,’’ vindt hij. ,,En ik kan de opstelling van de club wel begrijpen. Uiteindelijk gaat het toch om het geld.’’
En dus houdt Koné ernstig rekening met een vertrek. ,,Ik denk dat ik ga vertrekken,’’ houdt hij een slag om de arm. ,,Het is een heel simpel verhaal. Als er een akkoord komt, dan ben ik weg. Zo niet, dan blijf ik bij PSV.’’
Arouna Koné kwam in de zomer van 2005 over van Roda JC. Met de transfer was meer dan negen miljoen euro gemoeid. Een jaar eerder dong ook Ajax al naar zijn diensten. In Amsterdam kwam de Afrikaan echter niet door de medische keuring, de doktoren van Ajax constateerden een lichte afwijking aan Konés hart. Omdat er geen tijd meer was voor een tweede onderzoek werd Koné afgekeurd. Bij PSV heeft Koné nooit problemen gehad.
In Eindhoven ontwikkelde Koné zich tot een attractie op zich. De fysiek sterke aanvaller is nauwelijks van de bal te krijgen en heeft daardoor voortdurend dreiging in zijn spel. Erg trefzeker is Koné echter nooit geweest.
In Spanje komt Koné automatisch in een messcherpe concurrentiestrijd terecht. Sevilla heeft in de aanval onder anderen de beschikking over de Rus Kerzhakov, de Braziliaan Luis Fabiano en de Malinese prijsschutter Frederic Kanouté. ,,Ik zal moeten vechten voor een plekje,’’ beseft Koné. ,,Maar daar zie ik niet tegenop, dat hoort nu eenmaal bij een club als Sevilla.’’
quote:Vayrynen op zoek naar andere club
Volgens het Algemeen Dagblad wachten PSV en Vayrynen niet langer op Derby County. Die club houdt ondanks een akkoord met PSV de boot af. De zaakwaarnemer van Vayrynen is nu op zoek naar een andere club. PSV voelt zich volgens de krant ook niet meer gebonden aan het akkoord met Derby County.
quote:PSV wil contract Simons met twee seizoenen verlengen
Volgens het Algemeen Dagblad heeft PSV Timmy Simons een aanbieding gedaan om zijn tot 2009 durende contract open te breken en met twee seizoenen te verlengen. Simons zou in de eerste gesprekken met PSV daarover de intentie hebben uitgesproken langer te willen blijven.
Dé Mateja?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:26 schreef PyTh het volgende:
Jammer dat er zo'n soap omtrent Kone gaande is, dat heeft hij in mijn optiek niet verdient.
Vanmiddag naar de Phoxydag met Mateja, hij heeft het er al heel de week over.
Ik ben benieuwd of Phoxy zijn shirt wel terugkrijgt van die boefquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:26 schreef PyTh het volgende:
Jammer dat er zo'n soap omtrent Kone gaande is, dat heeft hij in mijn optiek niet verdient.
Vanmiddag naar de Phoxydag met Mateja, hij heeft het er al heel de week over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |