Ik vraag me onderhand ook wel af wat PSV aan het doen is met dit belachelijke gedoe rond Koné.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:50 schreef ASSpirine het volgende:
Waar is PSV mee bezig![]()
De voorgaande seizoenen zijn we vlak voor het sluiten van de transferdeadline een paar speler kwijt geraakt waardoor in paniek nieuwe spelers werden aangekocht.
Gebeurt het eens NIET, dan zorgt PSV er zelf wel voor![]()
Morgen zegt 'ie dat hij denkt dat het woensdag rondt komt.quote:"Het is op details na rond”, liet technisch manager Stan Valckx maandagavond weten. "Ik denk dat we er dinsdag uitkomen.”
Met alle respect vind ik dat Koné gewoon niet beter is dan subtop. Hij heeft uitzonderlijk veel talent alleen weet hij er veel te weinig rendement uit te halen. Dat is het soort spelers dat je voor 5 miljoen haalt imo. Misschien dat hij ooit nog beter gaat renderen maar wat heeft hij nou de afgelopen jaren laten zien?quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar voor 5 mio koop je een zeer gemankeerde aanvaller, waar Koné gewoon een goede voetballer is.
Die pannenkoek van ajax, die volgens mij nog minder vaak het net trof (aan de juiste kant tenminste...), leverde ook 17 mio op.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is niet zo snel als Koné en Rommedahl, maar hij beschikt wel over een demarrage en een goede snelheid aan de bal. Ik geloof dat het best zou kunnen gaan werken: Hij schijnt een clausule in z'n contract te hebben van 750.000 euro.
Over wie gaat het?quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat is zo. Dus meteen halen als Koné weg is. Hebben wij ook eens de verrassing van de Eredivisie voor een prikkie opgehaald ipv dat AZ dat steeds doet
En mocht het verkeerd komen is hij makkelijk verhuurbaar in de Eredivisie
El Hamdaouiquote:
Wat komt er voor terug? En de manier waarop het gebeurd is ook enigszins vreemd te noemen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:30 schreef Zwansen het volgende:
Wat is er mis met de transfer van Koné? Op zich kunnen we hem toch wel missen, was altijd al een vreemde vogel. Ondanks dat ie soms wel kon voetballen uiteraard.
Of lijdt PSV er verlies op qua transfergelden?
Paspoort heeft ie ook niet, tenminste niet een waar zijn echte geboorte-datum in staat.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:31 schreef rubbereend het volgende:
nou ik lees nu her en der dat hij geen clausule heeft maar ik weet toch bijna zeker dat ik dat ergens wel heb gelezen
omgekeerde arbitragezaakquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Bizar hoe ze een speler tegen z'n wil in verhandelen
Sevilla of Betis is wel een verschil hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Zul je zien dat ie in Sevilla wél tot z'n recht komt. Ik vond Robert ook veel beter daar
Real Betis Sevilla is niet hetzelfde als Sevilla CF.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Zul je zien dat ie in Sevilla wél tot z'n recht komt. Ik vond Robert ook veel beter daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |