abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52731926
Waar is PSV mee bezig
De voorgaande seizoenen zijn we vlak voor het sluiten van de transferdeadline een paar speler kwijt geraakt waardoor in paniek nieuwe spelers werden aangekocht.

Gebeurt het eens NIET, dan zorgt PSV er zelf wel voor
pi_52732301
quote:
Filmpje werkt niet?
pi_52732313
Same here.
pi_52732421
ook lullig
Dat Kone best wil blijven maar PSV wil hem verkopen

Maar dan zal hij zijn contract maar moeten verlengen
pi_52732685
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:50 schreef ASSpirine het volgende:
Waar is PSV mee bezig
De voorgaande seizoenen zijn we vlak voor het sluiten van de transferdeadline een paar speler kwijt geraakt waardoor in paniek nieuwe spelers werden aangekocht.

Gebeurt het eens NIET, dan zorgt PSV er zelf wel voor
Misschien wel een vd weinige mogelijkheden om nog winst op Koné te maken, voordat de geinteresseerde clubs er volgend jaar echt achterkomen wat zijn mankementen zijn...
Patat Friet
pi_52732791
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:04 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Filmpje werkt niet
pi_52732816
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 16:38 schreef Neoktheone het volgende:

Geld natuurlijk. Volgens jaar is hij een stuk goedkoper, omdat zijn contract nog maar een jaar duurt.
Ok, maar dat wist men al voordat deze transferperiode begon. En toch heeft men niet gepoogd om hem eerder te slijten, terwijl men nu wel die kant op wil.

Bovendien: bied hem dan een nieuw contract aan.

Nee, geld kan de reden toch niet zijn. Zeker niet op dit moment, want op het laatste moment een speler kopen is altijd duur en men wil een vervanger.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_52732840
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:25 schreef -Mo- het volgende:

[..]
Dan kijken je maar op psv.tv lamme takken.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_52732901
Gewoon klikken naar nieuwste video's, dan doet ie het wel
pi_52733288
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:20 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Misschien wel een vd weinige mogelijkheden om nog winst op Koné te maken, voordat de geinteresseerde clubs er volgend jaar echt achterkomen wat zijn mankementen zijn...
En die mankementen zijn niet gering .

Maar ff serieus, ik sta echt te kijken van alle belangstelling die er nog voor hem is. Clubs die 20 miljoen voor hem willen betalen, dat is toch echt absurd? 5 miljoen vind ik al veel voor hem.

Dus als we hem nog met winst kunnen verkopen: graag!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_52733399
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Maar ff serieus, ik sta echt te kijken van alle belangstelling die er nog voor hem is. Clubs die 20 miljoen voor hem willen betalen, dat is toch echt absurd? 5 miljoen vind ik al veel voor hem.
Met alle respect, maar voor 5 mio koop je een zeer gemankeerde aanvaller, waar Koné gewoon een goede voetballer is.

Die pannenkoek van ajax, die volgens mij nog minder vaak het net trof (aan de juiste kant tenminste...), leverde ook 17 mio op.
pi_52733947
Kan die vergelijking met Babel een keer ophouden, iedereen lacht zich bij Ajax ook kapot dat Liverpool zo gek is geweest om dat bedrag te betalen.

Het is echter geen graadmeter voor andere spelers.
pi_52734233
Ik ben benieuwd hoeveel ze ervoor gaan neertellen.
pi_52734391
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:07 schreef ruud.nl het volgende:
iedereen lacht zich bij Ajax ook kapot dat Liverpool zo gek is geweest om dat bedrag te betalen.
Alle bedragen zijn objectief bezien onzinnig. Maar de waan van de dag is wat telt.
pi_52734702
quote:
Ja dus.

Trouwens het commentaar bij de video
pi_52734918
Je bedoelt de SUbs ... die saan nergens op.
pi_52735276
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:02 schreef cultheld het volgende:

[..]

El Hamdaoui.
Kone --->
Hamdaoui <---

plus 10 miljoen +

Zou ik geweldig vinden
  maandag 27 augustus 2007 @ 20:03:12 #268
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_52735586
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:50 schreef AminBen het volgende:

[..]

Kone --->
Hamdaoui <---

plus 10 miljoen +

Zou ik geweldig vinden
Is die Hamdaoui nou zo goed? Ik heb hem niet echt gevolgd, maar afgelopen weekend vond ik hem vrij matig over komen. Maar ik heb het graag mis En hoe zit het met de roddels dat het geld gebruikt gaat worden om de tekorten weg te werken? Lijkt mij niet zo mooi, aangezien we dan, na aftrek van het geld dat naar roda gaat, nauwelijks nog iets over houden om een fatsoenlijke speler te kopen..
pi_52735731
El Hamda is overrated.
pi_52735889
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:18 schreef Chadi het volgende:

[..]

Op het middenveld hebben jullie genoeg voetballers.
El Hamdaoui kan ook uitstekend als flankspeler uit de voeten. Bouaouzan is trouwens voor 5 ton op te halen: Zal niet zeuren als ie op de bank zit, kan goed voetballen en is lastig te verdedigen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 27 augustus 2007 @ 20:15:39 #271
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_52735896
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 20:08 schreef Cyberia18 het volgende:
El Hamda is overrated.
Ik had dus ook het idee dat hij een beetje opgehypt wordt.. Maar ik wordt graag overtuigd met feiten die het tegendeel bewijzen.
pi_52735911
Hadouir is vele malen beter, typische mocro voetballer
pi_52735941
Van het PN:
quote:
Geissbock schreef:

We zijn vandaag op De Herdgang geweest en in de Verlenging. In de Verlenging vroeg ik de vrouw van Van Kemenade of er nog nieuws was wat betreft Koné. Nu, ik kan jullie zeggen dat ze het helemaal niet erg vindt van Koné. Ze zei dingen a la 'snel verkopen', 'snel weg ermee'. Ze vertelde dat Koné, ik citeer "absoluut geen meerwaarde voor het team is", en dat op persoonlijk gebied, niet op sportief gebied. PSV wil hem vooral omwille van deze reden graag verkopen.

Doe ermee wat jullie willen. Zo zei de vrouw van Van Kemenade het.
Wilde ik jullie toch niet onthouden. En ik maar denken dat ze in de vrije uurtjes nog wel op die dansjes oefende.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_52736055
Die van Bakkal lijkt me duidelijk.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_52736059
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 20:15 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Ik had dus ook het idee dat hij een beetje opgehypt wordt.. Maar ik wordt graag overtuigd met feiten die het tegendeel bewijzen.
Iedereen loopt hem de hemel in te prijzen, maar die gast heeft geen pepernoot geraakt. Heeft veel clubs versleten en kon maar geen stempel drukken. Leuke om naar zijn logge acties te kijken, maar voor de rest is het huilen met de pet op. Hij is op dit moment overduidelijk niet klaar voor de top. Laat hem eerst maar eens een fatsoenlijk en heel seizoen draaien bij Willem II
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')