Filmpje werkt niet?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:47 schreef LudoSanders het volgende:
http://psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5288
Hij wil nu wel weg?
Misschien wel een vd weinige mogelijkheden om nog winst op Koné te maken, voordat de geinteresseerde clubs er volgend jaar echt achterkomen wat zijn mankementen zijn...quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:50 schreef ASSpirine het volgende:
Waar is PSV mee bezig![]()
De voorgaande seizoenen zijn we vlak voor het sluiten van de transferdeadline een paar speler kwijt geraakt waardoor in paniek nieuwe spelers werden aangekocht.
Gebeurt het eens NIET, dan zorgt PSV er zelf wel voor![]()
Ok, maar dat wist men al voordat deze transferperiode begon. En toch heeft men niet gepoogd om hem eerder te slijten, terwijl men nu wel die kant op wil.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:38 schreef Neoktheone het volgende:
Geld natuurlijk. Volgens jaar is hij een stuk goedkoper, omdat zijn contract nog maar een jaar duurt.
Dan kijken je maar op psv.tv lamme takken.quote:
En die mankementen zijn niet geringquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:20 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Misschien wel een vd weinige mogelijkheden om nog winst op Koné te maken, voordat de geinteresseerde clubs er volgend jaar echt achterkomen wat zijn mankementen zijn...
Met alle respect, maar voor 5 mio koop je een zeer gemankeerde aanvaller, waar Koné gewoon een goede voetballer is.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar ff serieus, ik sta echt te kijken van alle belangstelling die er nog voor hem is. Clubs die 20 miljoen voor hem willen betalen, dat is toch echt absurd? 5 miljoen vind ik al veel voor hem.
Alle bedragen zijn objectief bezien onzinnig. Maar de waan van de dag is wat telt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:07 schreef ruud.nl het volgende:
iedereen lacht zich bij Ajax ook kapot dat Liverpool zo gek is geweest om dat bedrag te betalen.
Ja dus.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:47 schreef LudoSanders het volgende:
http://psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5288
Hij wil nu wel weg?
Is die Hamdaoui nou zo goed? Ik heb hem niet echt gevolgd, maar afgelopen weekend vond ik hem vrij matig over komen. Maar ik heb het graag misquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:50 schreef AminBen het volgende:
[..]
Kone --->
Hamdaoui <---
plus 10 miljoen +
Zou ik geweldig vinden![]()
El Hamdaoui kan ook uitstekend als flankspeler uit de voeten. Bouaouzan is trouwens voor 5 ton op te halen: Zal niet zeuren als ie op de bank zit, kan goed voetballen en is lastig te verdedigen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:18 schreef Chadi het volgende:
[..]
Op het middenveld hebben jullie genoeg voetballers.
Ik had dus ook het idee dat hij een beetje opgehypt wordt.. Maar ik wordt graag overtuigd met feiten die het tegendeel bewijzen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:08 schreef Cyberia18 het volgende:
El Hamda is overrated.
Wilde ik jullie toch niet onthouden. En ik maar denken dat ze in de vrije uurtjes nog wel op die dansjes oefende.quote:Geissbock schreef:
We zijn vandaag op De Herdgang geweest en in de Verlenging. In de Verlenging vroeg ik de vrouw van Van Kemenade of er nog nieuws was wat betreft Koné. Nu, ik kan jullie zeggen dat ze het helemaal niet erg vindt van Koné. Ze zei dingen a la 'snel verkopen', 'snel weg ermee'. Ze vertelde dat Koné, ik citeer "absoluut geen meerwaarde voor het team is", en dat op persoonlijk gebied, niet op sportief gebied. PSV wil hem vooral omwille van deze reden graag verkopen.
Doe ermee wat jullie willen. Zo zei de vrouw van Van Kemenade het.
Iedereen loopt hem de hemel in te prijzen, maar die gast heeft geen pepernoot geraakt. Heeft veel clubs versleten en kon maar geen stempel drukken. Leuke om naar zijn logge acties te kijken, maar voor de rest is het huilen met de pet op. Hij is op dit moment overduidelijk niet klaar voor de top. Laat hem eerst maar eens een fatsoenlijk en heel seizoen draaien bij Willem IIquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik had dus ook het idee dat hij een beetje opgehypt wordt.. Maar ik wordt graag overtuigd met feiten die het tegendeel bewijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |