Pleur toch op man. Bij Tottenham kreeg ie nooit een eerlijke kans en bij Willem 2 raakte hij al snel geblesseerd. Hij stond vorig jaar op het punt om de revelatie van het seizoen te worden: Tweebenig, technisch uitstekend, snel en gevaarlijk. Hij zou het vertrek van Koné prima op kunnen vullen en dan houdt PSV nog een berg geld over ook.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Iedereen loopt hem de hemel in te prijzen, maar die gast heeft geen pepernoot geraakt. Heeft veel clubs versleten en kon maar geen stempel drukken. Leuke om naar zijn logge acties te kijken, maar voor de rest is het huilen met de pet op. Hij is op dit moment overduidelijk niet klaar voor de top. Laat hem eerst maar eens een fatsoenlijk en heel seizoen draaien bij Willem II![]()
Hij is niet zo snel als Koné en Rommedahl, maar hij beschikt wel over een demarrage en een goede snelheid aan de bal. Ik geloof dat het best zou kunnen gaan werken: Hij schijnt een clausule in z'n contract te hebben van 750.000 euroquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik vind hem nou niet bepaald snel...
Helemaal vergeten ja, hij oogt ook nog vreselijk lomp.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik vind hem nou niet bepaald snel...
Maar als Koné weggaat, dan kan Lazovic niet meer met hem dansenquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
Van het PN:
[..]
Wilde ik jullie toch niet onthouden. En ik maar denken dat ze in de vrije uurtjes nog wel op die dansjes oefende.
Die club waar Kalou ook speelde, weet je wel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Excelsior
Alhoewel we mogen hun wel dankbaar zijn voor het feit dat AZ de titel heeft misgelopen
Dat is geen garantie om dan ook maar bij een topclub door te breken, weet je wel. Jouw idool Elia moet eerst ook maar eens een basisplek zien af te dwingenquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die club waar Kalou ook speelde, weet je wel.
Toch wel triest om zo met je spelers om te gaan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
Van het PN:
[..]
Wilde ik jullie toch niet onthouden. En ik maar denken dat ze in de vrije uurtjes nog wel op die dansjes oefende.
Dat gevoel moet ook van twee kanten komen hè? Als het niet klikt, klikt het niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Toch wel triest om zo met je spelers om te gaan.
Dat warme PSV gevoel? Waar is dat dan gebleven vraag ik me af.
Dat kolere bestuur gooit PSV helemaal de afgrond in. Bah.
Is dat de vrouw van de voorzitter oid?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Toch wel triest om zo met je spelers om te gaan.
Dat warme PSV gevoel? Waar is dat dan gebleven vraag ik me af.
Dat kolere bestuur gooit PSV helemaal de afgrond in. Bah.
Dat zeg ik ook niet, maar je doet nogal denigrerend over Excelsior.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is geen garantie om dan ook maar bij een topclub door te breken, weet je wel. Jouw idool Elia moet eerst ook maar eens een basisplek zien af te dwingen.
Nou als ik dit lees dan heb ik geen greintje respect voor dat .. misbaksel van een vrouw van de voorzitter.Ja hier kan ik echt kwaad van worden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:19 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dat gevoel moet ook van twee kanten komen hè? Als het niet klikt, klikt het niet.
Maar het blijft giswerk naar wat er precies aan de hand is.![]()
Ik denk dat je nogal snel conclusies trekt...quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Nou als ik dit lees dan heb ik geen greintje respect voor dat .. misbaksel van een vrouw van de voorzitter.Ja hier kan ik echt kwaad van worden.
Ik zou tegen die trut willen zeggen haar bek dicht te houden en zich er niet mee te bemoeien.
Ja misschien heb je gelijk. Er komen immers meer tegenstrijdige berichten binnen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat je nogal snel conclusies trekt...
Sinds wanneer is van Kemenade de voorzitter van PSV?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Nou als ik dit lees dan heb ik geen greintje respect voor dat .. misbaksel van een vrouw van de voorzitter.Ja hier kan ik echt kwaad van worden.
Ik zou tegen die trut willen zeggen haar bek dicht te houden en zich er niet mee te bemoeien.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:39 schreef Chivu het volgende:
Overigens cultheld, met zo'n verminkt geresized usericon lijkt er net of er SU-AR-EZ staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |