Slapers in Simplon: (quote:Inschatting kosten
grote slaapzaal 13,00 persoon/nacht
toeristenbelasting 1,50 persoon/nacht
Iedereen betaald ongeveer 15 euro borg p.p. (ligt aan het aantal personen dat blijft slapen).
Krijg je zondag terug.
Mogelijkheden
Overnachtingen op de grote slaapzaal zijn exclusief ontbijt en beddengoed. Wil je wel gebruik maken van beddengoed of ontbijt dan gelden daarvoor de volgende meerprijzen:
ontbijt 4,50 persoon/dag
laken- en dekenset 2,50 p.p
Zijn er mensen die willen ontbijten??
DUS let op.... geen beddengoed aanwezig! Eigen slaapzak, laken, deken, vuilniszak... meenemen of even doorgeven dat je 2,50 gaat betalen
Ik meestal ook.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:50 schreef Snien het volgende:
Uhuh, ik doe dan ook altijd goed m'n best om de laatste post niet te krijgen
heb ik ookquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Fok! is hier te sloom![]()
![]()
Hele tijd ook van 'Kan de server niet vinden.'
Aars gedoe![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Fok! is hier te sloom![]()
![]()
Hele tijd ook van 'Kan de server niet vinden.'
Aars gedoe![]()
Nou kan ik slecht mijn eigen been zien of het rood is, helemaal als die voor 90% uit sproeten bestaat.. en me zusje is bezig met haar vriendje. Dus ik wacht wel ff..quote:Mensen die in contact komen met water dat blauwalgen bevat, worden geadviseerd een normale hygiëne toe te passen, zoals handen wassen en/of douchen. Als mensen of dieren het water via de mond binnen krijgen kan het maag- en darmklachten veroorzaken. De gevoeligheid bij mensen is zeer verschillend. Contact met oppervlaktewater waarin de blauwalgen voorkomen kan leiden tot huidirritatie, zoals jeuk en rode vlekken.
Ik zou een PM krijgen als ik de wiki moest aanpassen, maar behalve een hoop PM's van Ladidadida, heb ik de afgelopen tijd niks gekregenquote:
Naakfoto's?quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:56 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik zou een PM krijgen als ik de wiki moest aanpassen, maar behalve een hoop PM's van Ladidadida, heb ik de afgelopen tijd niks gekregen
Godverdomme!quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:28 schreef LijKje het volgende:
Noteer mij ook op de lijst van komers trouwens
Nog pikanter?quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:02 schreef WurM het volgende:
[..]
Ook. En pikanter materiaal uiteraard.
Hoiquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:02 schreef LijKje het volgende:
Tis gelijk stil... tot morgen ergens dan maar
Trillende voorwerpen in een poepgaatje. Om maar iets te noemen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:03 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Nog pikanter?Geef eens wat voorbeelden
Je doet goede zaken vriendquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:04 schreef WurM het volgende:
[..]
Trillende voorwerpen in een poepgaatje. Om maar iets te noemen.
Ik zou t ook niet tof vinden als ik genegeerd wordquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:04 schreef WurM het volgende:
[..]
Hoi
Op de meet mogen alleen blije mensen komen, daarom sta je niet op de lijst.
laat je misbruikenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:57 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben drokne!
en nu mijn eerste schooldag met een kater...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:57 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben drokne!
Wat is die nieuwe, dideogeval voor mens?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Nou, hoera, schreeuw het uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |