heb jij een zusjequote:
wow!quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb een broer, een zusje en een broertje....![]()
neuh, das waar...quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...wil niet zeggen dat ik er iets mee doe/heb.....![]()
ik ookquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:01 schreef Muck het volgende:
ik ga zo friends kijken vanonder mijn dekentje:W
mijn vriendin woont vlakbij dukenburg!quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:04 schreef vdvorst het volgende:
Goeieavond
was weer een lange dag
maar vanavond weer op het terras zitten
ik woon er ook vlakbij....quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:02 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn vriendin woont vlakbij dukenburg!
'avond vdv....quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:04 schreef vdvorst het volgende:
Goeieavond
was weer een lange dag
maar vanavond weer op het terras zitten
quote:
Heerlijk.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heerlijk.![]()
Zag dat ik met mijn berichtje MM een beetje op de tenen getrapt had.
Zeggen dat het een grapje was helpt zeker niet meer he.
quote:
mannen...quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:20 schreef Bengeltje het volgende:
Wat is er opeens met zusjes???
zekerquote:
zeker wetenquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan heb je dat goed voor elkaar eer-ik....![]()
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:35 schreef eer-ik het volgende:
ik peer 'm.
Eer-ik heeft een zusje ja, en dat zusje is niet liefquote:
Das niet zo bestquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:04 schreef covie het volgende:
Zo de uitslag is binnen. Het is eigenlijk goed en slecht.
Ik heb wel TBC maar ik ben niet besmettelijk. Dus ik kan gewoon aan mijn nieuwe baan beginnen.en een reden om te stoppen met roken.
6 maanden zware medicatie, dus ook geen alcohol en
bijna het ergste: Na 5 jaar weer sex met condoom, omdat de pil niet meer veilig is
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:04 schreef covie het volgende:
Zo de uitslag is binnen. Het is eigenlijk goed en slecht.
Ik heb wel TBC maar ik ben niet besmettelijk. Dus ik kan gewoon aan mijn nieuwe baan beginnen.en een reden om te stoppen met roken.
6 maanden zware medicatie, dus ook geen alcohol en
bijna het ergste: Na 5 jaar weer sex met condoom, omdat de pil niet meer veilig is
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Eer-ik heeft een zusje ja, en dat zusje is niet lief [afbeelding]
Nou het stomme is, ik heb nu nergens last van (behalve nachtzweten) en ik ben er bij toeval achter gekomen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:08 schreef crossover het volgende:
Kut zeg
Ga je er (lang) last van hebben qua gezondheid?
Tijden geleden heeft eer-ik haar de groeten gedaan van mij, en ze heeft niet eens de groeten terug gedaanquote:
oh is het er zo 1quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijden geleden heeft eer-ik haar de groeten gedaan van mij, en ze heeft niet eens de groeten terug gedaan![]()
Ahhuh.quote:
Shock Valuequote:Op maandag 27 augustus 2007 20:25 schreef covie het volgende:
OEOEH die nieuwe cd van timbaland![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan er maar geen genoeg van krijgen![]()
Wintersport. Hmmmm. Toch maar eens een ideetje de groep inslingeren hierquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:25 schreef Houniet het volgende:
mijn eerstvolgende vakantie is wintersport in feb![]()
zuid frankrijk
of eventueel nog een weekend centerparcs met de gasten
Ja ik weet het, maar misschien valt het wel mee. Eerst maar op vakantie en dan begin ik pas met de medicatie. Nog even 2 weken genieten van alcohol en sex zonder condoomquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:28 schreef Sjowhan het volgende:
Sjeetje covie. Dat wordt 6 maanden afzien
Yep en Bounce en The way i are, en die met Elton John, en die met Nelly Furtado.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Shock ValueApologize vind ik lekker
Daar is ie beter nog dan op de cd!quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:30 schreef Houniet het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=fm0T7_SGee4 !!!!!!!!!!!!111111
Ph.quote:
huuh ik op ,mn tenen getraptquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heerlijk.![]()
Zag dat ik met mijn berichtje MM een beetje op de tenen getrapt had.
Zeggen dat het een grapje was helpt zeker niet meer he.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:03 schreef Pheno het volgende:
Ik ga cv pimpen. Ik kan een detacheringsjob hier 1 km verderop krijgen, als ze me daar willen. [afbeelding]
nee, ze (huidige baas) zijn eens wat beter gaan zoekenquote:
ik heb jogiequote:
Da's wel heul tof.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:03 schreef Pheno het volgende:
Ik ga cv pimpen. Ik kan een detacheringsjob hier 1 km verderop krijgen, als ze me daar willen. [afbeelding]
ken het gevoel.....quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:29 schreef Sjowhan het volgende:
Denk dat ik zo maar 't bed opzoek.. Ben echt gaar
Die opmerking over Fruts. Dat jij zei dattie geen gedag zei, en dat Bengel uit dr duim had gezogen dattie haar wel gedag zeiquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
huuh ik op ,mn tenen getraptwaar
``
ik lig er ook al inquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:29 schreef Sjowhan het volgende:
Denk dat ik zo maar 't bed opzoek.. Ben echt gaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |