Harry heeft een eigenaardige manier van knuffelen. Hij staat op je schoot, doet zijn kop naar beneden alsof hij een struisvogel op zoek naar zand is, en laat zich dan vallen. Je moet hem dan wel opvangen anders lazert ie zo op de grond.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:24 schreef Klonk het volgende:
Poekie Loes (meisje): Als ze iets doet wat niet mag en je roept Poekie Loes Nee, niet doen dan begint ze te vloeken (hele korte mauwtjes) zo van, waar bemoei je je mee, mopper, mopper.... en loopt dan hoogst verongelijkt weg.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Harry heeft een eigenaardige manier van knuffelen. Hij staat op je schoot, doet zijn kop naar beneden alsof hij een struisvogel op zoek naar zand is, en laat zich dan vallen. Je moet hem dan wel opvangen anders lazert ie zo op de grond.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:58 schreef teamlead het volgende:
Max
Sherezade
.. Móet persé meteen naar Max op de kattenbak.
Gaat jouw kat elke ochtend onder de douchequote:Aangezien mevrouw niet van water houdt, iedere keer weer een schreeuw en ruzie met het douchegordijn om zo snel mogelijk weer weg te kunnen komen. Iedere ochtend opnieuw![]()
Ghehequote:Grootste lol: doen alsof ze slaapt en dan wachten tot Max voorbij loopt en hem dan een enorme mep verkopen. Daarna sprint zij weg en gaat vanaf de krabpaal zitten toekijken hoe Max verdwaasd om zich heen kijkt
Dat doet mijne ook!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:58 schreef teamlead het volgende:
Krijgt het voor elkaar om 3 of meer pogingen nodig te hebben om vanaf de grond op de vensterbank terecht te kunnen komen, waarbij de meest succesvolle poging standaard eindigd met een doffe dreun als hij het raam raakt. Gevolg: boze blik, geknotter, liggen, slapen
Klinkt als hele toffe kattenquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:24 schreef purplerose het volgende:
-knips-
Als je er eenmaal aan gewend bent mis je het zelfs als ze het niet doen of als je ergens anders overnachtquote:Op donderdag 6 september 2007 11:28 schreef Lariekoek het volgende:
Sorry hoor, maar katten in bed, op je kussen en in de badkamer terwijl je aan het douchen bent![]()
quote:Gaat vaak in de gang zitten piepen, dan moet ik hem optillen en aan een deurkozijn hangen, dat vindt 'ie leuk.
Bekend, bekend !quote:Op donderdag 6 september 2007 13:20 schreef kyraaa het volgende:
... Ze maakt sigaretten kwijtZe maakt nagelknippertjes, aanstekers en alles wat maar klein genoeg is, slaat ze weg. Ik haal best wel vaak stuiterballen voor haar, omdat ze dat vet leuk vind om mee te spelen maar na 10 minuten liggen ze allemaal al achter de kasten.
Ook bekend !quote:Op donderdag 6 september 2007 23:17 schreef Frappelsien het volgende:
Als ik de tafels afdoe kan hij het niet laten om met schele ogen ernaast te gaan zitten en mijn doek aan te vallen.![]()
Zoquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:56 schreef punchdrunk het volgende:
.. volgt je overal en vangt gemiddeld 12 muizen per dag.
volgens mij is dat eigenlijk om de melkklieren van de moederkat te stimuleren voor het zogen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:18 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Zowat een rovertje !
De mijne klauwt (turftrappen toch?) ook altijd zo lekker, auw auw soms.
Ook al heb ik kleding aan, die scherpe nageltjes voel je wel, maar ze gaat eerst een tijdje turftrappen voordat ze lekker gaat liggen (ronken enzo).
![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:55 schreef punchdrunk het volgende:
volgens mij is dat eigenlijk om de melkklieren van de moederkat te stimuleren voor het zogen.
quote:wel typisch dat ze dat altijd precies in m'n zak doet. erg pijnlijk ook.
Dat had onze kater Crispy ook.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:12 schreef The_Tankgirl het volgende:
Mijn zus noemt haar dan ook een uil.
Dat was ik nog vergeten, dat doe ik ook altijd met Kimmy!quote:Gaat vaak in de gang zitten piepen, dan moet ik hem optillen en aan een deurkozijn hangen, dat vindt 'ie leuk.
Moet je eens op die foto klikken, dan gaat ie bewegen dat is nog veel leukerquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:45 schreef uniekhoorn het volgende:
pumkinRuby wat een mooi herkenbare foto
Hopelijk gaat het goed met Gitje Katinkat!
Het gaat redelijk goed met hem. Hij eet en drinkt weer, en hoeft alleen bij klachten naar de dierenarts.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Hopelijk gaat het goed met Gitje Katinkat!
lolquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:07 schreef Klonk het volgende:
scherpe klauwen kun je knippen en ze trappelt in de hoop dat jij melk gaat geven, dus ze trappelt om jou melkspieren op gang te krijgen
Dank je, gaat weer goed, maar ik hou hem nu meer in de gaten.....het zag er even heel slecht uit.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:10 schreef Cat22 het volgende:
Katinkat: beterschap met Gitje!
Al onze hoeslakens zitten vol gaatjes jaquote:Op zondag 9 september 2007 22:14 schreef Katinkat het volgende:
Leuk filmpje Pumpkin, is je laken heel gebleven, of zit ie vol gaatjes?
Hoezo ? Ze steelt toch niks maar komt lief je boterham nabrengen ?quote:
Met die mening ben ik het niet helemaal eens, het is opzich wel een overblijfsel van het melktrappen, maar het is gewoon iets wat ze doen als ze ze zich echt fijn voelen, misschien even teruggrijpen naar dat veilige en fijne gevoel van het melk drinken.quote:Op zondag 9 september 2007 20:58 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
lol![]()
Het wordt ook steeds gekker met die katten.
Ze trappelt dus in de hoop dat ik haar melk ga geven, nou ze zal het toch met haar bakkie water moeten doen![]()
![]()
Hahaha, ja zo kan je het ook bekijkenquote:Op maandag 17 september 2007 17:29 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Hoezo ? Ze steelt toch niks maar komt lief je boterham nabrengen ?
Misschien moet ik ze ook maar eens trainen om (ingepakt) eten te brengen
Ach... zomaar ineens? Hoe oud was ze? Heel veel sterkte, wat verdrietig zegquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:40 schreef punchdrunk het volgende:
Zaza is dood
hartstilstand, einde verhaal.
kut.
Nou, ik denk dat er niets mis is met je kat, óf onze kat is net zo gestoord. Die doet namelijk precies hetzelfde.quote:Op zondag 30 september 2007 18:23 schreef Magic-IRC het volgende:
Gaat regelmatig bij de achterdeur staan janken dat hij naar buiten wil en staat koud 2 minuten later alweer voor het raam op een tafel dat hij weer naar binnen wil om koud 2 minuten later weer naar buiten te willen, dit kan hij dus ook erg lang volhouden.
(ik heb het vermoeden dat er bij hem in zijn kopje iets niet goed zit)
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:38 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat er niets mis is met je kat, óf onze kat is net zo gestoord. Die doet namelijk precies hetzelfde.. Eerst hemeltjelief-tergend hard miauwen dat hij eruit wil. Hij MOET, en ZAL eruit, zelfs als het regent.
Dan gooi je de deur uit pure wanhoop maar open, maar dan duurt het eerst vijf minuten voordat *the horror* de horflappen die in de deuropening hangen getrotseerd zijn. Want die zijn wel eng en daar moet je natuurlijk als sluipende panter onderdoor.
Dan *zoef* is hij weg, om als grootste kat van de buurt stoer te gaan doen of op muizen te gaan jagen.. denk je. Want nog geen vijf minuten verder zit hij op de zelfde klaaglijke toon te miauwen dat hij weer naar binnen wil. En we mogen geen kattenluikje in de deur inbouwen van de verhuurder.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:33 schreef tonja het volgende:
Hij pest alleen aangelijnde honden? Slim!
Of gewoon vervelend zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:47 schreef r.liong het volgende:
ff een vraag zo tussendoor: Waarom hebben katten de onhebbelijkheid om altijd als je de krant zit te lezen met hun achterwerk(hebbe en houwe) dwars door je gezichtsveld heen te lopen (tussen jouw en de krant dus) of zelfs op je hoofd te gaan zitten? Is het een soort kroelsheid die vrouwen ook hebben als ze aandacht willen?
dat kunnen ze toch helemaal niet verbieden? jij moet gewoon zorgen dat die deur weer in orde is als je verhuisd.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:38 schreef Razztwizzle het volgende:
En we mogen geen kattenluikje in de deur inbouwen van de verhuurder.
quote:Op maandag 26 november 2007 01:51 schreef YourMaster het volgende:
Elke ochtend moet ik zijn hart opnieuw breken als ik met de fiets weg ga. Hij probeert me zo lang mogelijk bij te houden, en als de afstand te groot is kijkt ie me zielig na.
Jaina zou zo ongelofelijk door de keuken vliegen als ze dat ook maar één keer probeerde! Kattenzeik stinkt al zo, NIET ergens anders dan op de kattenbak.quote:Op maandag 26 november 2007 01:25 schreef LadyMorgana het volgende:
Piest alleen maar in de wasbak .....
Ik heb liever dat, ALS ie dan zo nodig ergens anders moet piesen dan op de kattenbak, hij dat in de wasbak doet (water eroverheen en het is weg) dan op de bankquote:Op maandag 26 november 2007 07:40 schreef freecell het volgende:
[..]Het arme ding
[..]
Jaina zou zo ongelofelijk door de keuken vliegen als ze dat ook maar één keer probeerde! Kattenzeik stinkt al zo, NIET ergens anders dan op de kattenbak.
Als het honger is wat als drijfveer voor het krabben is, en geen "nat voer" wat ze 's ochtends krijgen dan zou je eventueel een voerbak met timer kunnen nemen.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:37 schreef Blik het volgende:
Verder gaat ze altijd in het weekend tussen 8 en 9 aan onze slaapkamerdeur krabben. We hebben het haar al geprobeerd af te leren door middel van de welbekende plantenspuit. Maar ons bed kraakt, en als ik eruit stap hoort ze dat en is ze dus alweer gevlogen. Ze weet dus heel goed dat ze het niet mag. Waarscihnlijk komt het doordat ze honger heeft (normaal heeft ze om 7 uur 's ochtends eten), maar ik ga niet in mijn weekend vroeg opstaan.
Kan je me het vertellen hoe je het apporteren hebt aangeleerd? Ik probeer het de mijne ook te leren, maar zonder succes. Nouja, hij brengt me regelmatig dingen, maar niet iets dat ik weggooi.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:39 schreef Logician het volgende:
Penguin (geb.28-04-07) Kan nu apporteren en zitten op commando! Het is echt net een hond![]()
Nouquote:
jij hebt deze katquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:50 schreef NieTTus het volgende:
om 5 uur vind ie vaak wel dat we wakker moeten worden, dus staat te mauwen op de trap, of duwt zijn pootje in je gezicht om te kijken of je al wakker bent. Als jij dan eenmaal wakker bent en niet meer kunt slapen, ligt meneer prinsheerlijk bij je voeteneind, helemaal op zijn rug en diep ronkend![]()
![]()
Echt een knuffelbeest! Mijn nichtje kan ook vrij ver met hem gaan en hij doet niets! Echt de benjamin van het stel!
Kortom, ben echt wel blij met mijn monsters!
Ik heb het nog nooit meegemaakt, als er een glas staat waar alcohol in zit, begint ze er spontaan uit te drinkenquote:
Die van mij heeft eens in de nacht een halfvol glas vodka/cola leeg gehengeld met zn pootjequote:
ja idem bahquote:Op donderdag 6 september 2007 11:28 schreef Lariekoek het volgende:
Sorry hoor, maar katten in bed, op je kussen en in de badkamer terwijl je aan het douchen bent![]()
Camerashyquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:21 schreef tonja het volgende:
Ze kijken niet echt ontspannen op die laatste foto werewolf
Alsof ze hun uiterste best doen elkaar vooral te negeren.
Whehe, liefquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:17 schreef Memento-Mori het volgende:
leuk topic
Veel herkenbare dingetjes ook wel. Mijn kat Rosa (poes 8maanden oud) is te vroeg bij moeder weggegaan en sabbelt nog steeds of aan mijn handen of als ik dat zat ben gaat ze op de stoel liggen en vrolijk verder aan dr staart sabbelen, inc het trappelen op dr eigen staart
Beide erg herkenbaarquote:Kijkt graag tv, als de tv aanstaat gaat ze er altijd een half uur ofzo uitgebreid voor zitten/liggen en kijken en luisteren (kopje scheef, af en toe miauwen etc) maar na ongeveer een half uurjte is ze het wel weer zat (hioewel ze t bij voetbal weleens langer vol wil houden en er ook pontificaal voor gaat zitten op den duur)
Uit de wc drinken of de overgebleven druppels van de douchevloer.
Jay, actiefotoquote:
Gezelligquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:48 schreef Klonk het volgende:
daar heeft ze haar schat begraven
bij ons moeten ze allemaal perse pissen of poepen op het moment dat de kattenbakken worden schoongemaaktdus met de ene hand poep scheppen en met de andere katten uit de bak scheppen.
tuurlijk we zouden de deur dicht kunnen doen tijdens het schoonmaken maar dat is lang niet zo gezellig
Zelfde probleem hier, alleen doet ze het dan altijd op de plaats waar de kattenbak hoort te staan. Kan dus de helft van de tijd schoonmaken nadat ik de kattenbak gedaan hebquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:48 schreef Klonk het volgende:
daar heeft ze haar schat begraven
bij ons moeten ze allemaal perse pissen of poepen op het moment dat de kattenbakken worden schoongemaaktdus met de ene hand poep scheppen en met de andere katten uit de bak scheppen.
tuurlijk we zouden de deur dicht kunnen doen tijdens het schoonmaken maar dat is lang niet zo gezellig
OMGquote:
Nog een kapper-katquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:28 schreef tonja het volgende:
Harry vindt mijn haar niet leuk (of juist wel, daar ben ik nog niet helemaal uit). Hij neemt een hap haar en begint eraan te trekken.
Lol, dat doet Dara ook. Als er visite naar de wc gaat wil ze ook meequote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:09 schreef Twinky het volgende:
Mozes heeft ook een nieuw trucje. Hij is van mening dat als ik naar de wc ga dat het quality time voor hem is. Dus hij springt op het wasbakje en wil me toch een partij aandacht! En dat het kraantje aangaat enzovoort. Heel grappig, want hij loopt dus zelfs vooruit naar de wc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |