abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55087122
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:37 schreef DjinN het volgende:
Niet meer mensen met leuke katten ?
Nou Vanochtend vond ik Kyra niet meer zo leuk...

Ik heb heel erg lang haar en ik lag lekker op bed te slapen, springt ze op het bed...
Gaat ze staan trappelen in mn haren! En het deed gewoon vet veel pijn!
En probeer maar eens op te staan als er een stevige poes op je haren staat
Toen ging ze eindelijk ging liggen hoorde ik haar vredig spinnen en ben ik weer in slaap gevallen.

Kom ik mn bed uit, loop relaxt naar de keuken (waar een spiegel hangt) en ik schrik me rot!
Het leek net alsof ik een kattenmand op mn hoofd had zitten
pi_55178871
Sparky, een 7 jaar oude poes die nooit volwassen is geworden.
Kan geen afstanden inschatten en springt regelmatig tegen dingen op. Bang voor alles wat beweegt, en met name plastic zakken. Achtervolgt je waar je maar heengaat, en praat de hele dag door.
Ze kan pootjes geven en opzitten, maar is niet in staat haar eigen naam te herkennen. Veel te onrustig om op schoot te liggen, maar valt in slaap op de vreemdste plekken.
Uitermate neurotisch, kan van het ene moment op het andere panisch door de kamer vliegen, om je vervolgens aan te kijken alsof jij degene bent die gek is. Schuift tijdens het eten haar bakje het hele huis door, om daarna verbaasd te zijn hoe ze in de badkamer terecht komt. Al met al is het een een neurotische theemuts.

Geweldig beest
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
pi_55187146
Als ik thuis kom van m'n werk gaat Doortje al snel voor de deur van de hal zitten mauwen: ik wil naar boven! Dat mag best, dus ik zet de deur open... ze loopt even de trap op, en komt dan terug: 'ga je niet mee?'. Als ik niet mee naar boven ga, gaat zij ook niet
Overigens gaat ze wel alleen naar zolder, als ik op de 1e verdieping ben. En kruipt dan weg in de meest onmogelijke hoekjes die ik toch echt dicht ga timmeren.
Kleur buiten de lijntjes.
pi_55188156
Dahli (je-weet-wel-kater), 9 jaar, halve zwart/witte pers (half lang haar). Echt een goedzak! Zit in de voortuin te wachten, totdat we thuis komen. Zodra één van onze auto's aankomt rent ie er als een gek mauwend naartoe (en dan ook echt alleen bij onze auto's, hij herkent ze ). Zit heel veel buiten, of ligt als vloerkleed lekker te liggen en te pruttelen. Eten is voor hem heeeeel erg belangrijk! als ie inééns super lief komt doen, kun je er vergif op innemen dat zijn etensbak leeg is. Zon is belangrijk, eten is belangrijk en zijn dagelijkse tochtje door de buurt ook (grenzen hier aan een stuk bos...) Zomers een duif mee naar huis nemen is hem ook niet vreemd Als je eten staat te maken is het meestal Dahli die zo ongeveer aan je enkel geplakt staat in de hoop dat je een stukje laat vallen!

Ollie, 9 jaar, zusje van Dahli, maar dan een korthaar, helemaal zwart. Echt een diva! Hoekt regelmatig de andere heren door de tent heen. Zit soms zelfs verdekt opgesteld op de bank, en als er één voorbij komt dan is ie het zakkie. Soms echt volledig uit het niets! Van andere katten moet ze dus niet zoveel hebben, van ons des te meer. Zodra je haar aanhaalt gaan de sluizen los (ze kwijlt nogal... haha) en ligt ze volledig omgekruld zwaar pruttelend bij/op je. Als ze niet bij de kattenbak kan, plast ze trouwens op het toilet (menig keer discussie met manlief gehad wáárom trek je niet door? Toen erop gaan letten, en jawel hoor! Het is Ollie!)

Salvador (je-weet-wel-kater) van 5 jaar. Een cypers. Hét voorbeeld van een neuroot. Ziet ze vliegen in elk geval! (zo lijkt het ook altijd). Is bang voor mensen (na 5 jaar vertrouwd ie ons inmiddels wel, maar geen onverwachte bewegingen maken!), is bang voor teveel geluid. Als de tussendeur naar boven dicht is, dan is er stress... heel erg veel stress. Mauwen, piepen, springen om die deur maar open te krijgen. Is de deur open? Dan blijft ie gewoon beneden hoor, maar hij wil gewoon persé dat die deur open is. Op het toilet is ie in zijn element, want dan zit je en kan je geen onverwachte bewegingen maken

Oreon (je-weet-wel-kater) 3 jaar. Tis een europese korthaar (grijs!), maar als je zou zeggen het is een blauwe rus/britse korthaar geloof je het ook! Dit beest is ook knettergek. Praat hele verhalen, is echt mega lief, voor niemand en niets bang (behalve voor de stofzuiger), als ie naar buiten wil gaat ie tegen mijn schuifpui staan emmeren, maakt zo'n fijn geluid en je ramen gaan er zo mooi van uit zien , om 5 uur vind ie vaak wel dat we wakker moeten worden, dus staat te mauwen op de trap, of duwt zijn pootje in je gezicht om te kijken of je al wakker bent. Als jij dan eenmaal wakker bent en niet meer kunt slapen, ligt meneer prinsheerlijk bij je voeteneind, helemaal op zijn rug en diep ronkend Echt een knuffelbeest! Mijn nichtje kan ook vrij ver met hem gaan en hij doet niets! Echt de benjamin van het stel!

Kortom, ben echt wel blij met mijn monsters!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  dinsdag 11 december 2007 @ 15:36:35 #105
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_55193407
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 11:50 schreef NieTTus het volgende:
om 5 uur vind ie vaak wel dat we wakker moeten worden, dus staat te mauwen op de trap, of duwt zijn pootje in je gezicht om te kijken of je al wakker bent. Als jij dan eenmaal wakker bent en niet meer kunt slapen, ligt meneer prinsheerlijk bij je voeteneind, helemaal op zijn rug en diep ronkend Echt een knuffelbeest! Mijn nichtje kan ook vrij ver met hem gaan en hij doet niets! Echt de benjamin van het stel!

Kortom, ben echt wel blij met mijn monsters!
jij hebt deze kat
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_55199006
Nou het zou hem zo kunnen zijn
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  dinsdag 11 december 2007 @ 23:52:02 #107
28033 Pek
je moet wat
pi_55206576
Die dikke van mij apporteert balletjes
Ik hoef niet meer van de bank te komen: ik geef die bal een slinger, hij voetbalt er wat mee, neemt 'm in z'n bekje en komt hem keurig voor m'n voeten leggen. En een touwtje speelt hij niet mee, maar neemt hij ook gewoon in z'n bek en dan kan ik het hele huis met hem doorlopen, alsof hij aangelijnd zit

Geen idee waar hij dat geleerd heeft, hij heeft nog nooit een hond gezien. Ja, bij de dierenarts
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_55243113
Wij hebben er 5, Foul heeft problemen met haar evenwicht en waggelt dus altijd over schuttingen en dakgoten. Ook valt ze nog wel eens ergens zowat vanaf (dan helpt haar tomeloze enthousiasme wel vrij goed mee om de omgeving even te vergeten ). Ook moeten we alles met alcohol waar ze bij zou kunnen constant in de gaten houden omdat ze daar helemaal gek van is. Zelfs whisky en andere sterke dranken bevallen haar prima. Bloemen, kroppen sla, popcorn, wortels, chocolade en cornflakes eet ze ook als ze de kans krijgt. Apporteren kan ze ook maar ze vindt het wel leuker om met speeltjes in dr bek de hele benedenverdieping rond te paraderen En het mooist vindt ze om ondersteboven met de bekleding van de trap te spelen. Ligt ze op dr rug op een trede met alle 4 dr poten bijna hangend aan de trede erboven en dan keihard heen en weer vliegen (ohjah, en ze wil altijd op schoot, ook als jij niet zit dus soms hangt ze ineens vollop met dr nagels in je bovenbenen )
O+ 11-06-2009 O+
  donderdag 13 december 2007 @ 13:36:46 #109
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_55243399
Een alcoholische kat?!
  donderdag 13 december 2007 @ 13:37:29 #110
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_55243428
Tessa een jong katje van een maandje of 7 vind het geweldig om al haar speelgoed eerst naar boven te slepen. In totaal een kleine 10 dingen. Dan gaat alles 1 voor de de trap af gegooid worden waar ze achter aan sprint. Als alles dan weer beneden ligt gaat ze naar de volgende trap naar de voordeur toe om daar alles uit eindelijk te verzamelen. Gevolg is dat ik mijn nek breekt als ik mijn huis in kom. En mevrouw zit dan boven aan de trap om het hoekje te kijken

Of mevrouw rent het hele huis door met een stuiver.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_55243658
quote:
Op donderdag 13 december 2007 13:36 schreef tonja het volgende:
Een alcoholische kat?!
Ik heb het nog nooit meegemaakt, als er een glas staat waar alcohol in zit, begint ze er spontaan uit te drinken
O+ 11-06-2009 O+
  donderdag 13 december 2007 @ 18:36:01 #112
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_55251076
quote:
Op donderdag 13 december 2007 13:36 schreef tonja het volgende:
Een alcoholische kat?!
Die van mij heeft eens in de nacht een halfvol glas vodka/cola leeg gehengeld met zn pootje Ik vond dat ie nogal vaag uit zn oogjes keek de volgende ochtend maar hij had natuurlijk een kater En natuurlijk een fijne plakaat kots op de grond

laat dus sindsdien geen glas alchohol meer onbeheerd op tafel want hij zal het rustig nog een keer doen
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  donderdag 13 december 2007 @ 23:29:14 #113
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_55258168
Onze Meneer is echt gestoord (maar wel heel lief ):

- rond 23 u vindt hij dat 't bedtijd is. Zitten wij dan nog te computeren, dan komt 'ie ons halen met veel gemekker. Is de deur naar de computerkamer dicht? Geen probleem, dan gaat 'ie in de bok-modus: kop naar beneden, kont omhoog, aanloop nemen en tegen de deur rammen. Gaat de deur echt niet van open, en motiveert ons eigenlijk alleen maar om nog langer te blijven zitten, maar hij blijft 't doen tot we naar bed gaan.

- het maatbekertje waarin ik 's-ochtends de brinta sta te roeren, zet ik daarna altijd vol water in de gootsteen. Dat water, met 'n minuscuul spoortje melk en 'n paar minivlokjes brinta, schijnt zóóóó lekker te zijn dat hij hemel en aarde beweegt om daar bij te kunnen. Drinkt er ook altijd behoorlijk veel van.

- háát op schoot liggen, maar komt wel graag op de bank tegen je aan liggen. Maar pak 'm niet op om op je schoot te leggen... dan is 't krabben en blazen...

- heeft 'n haat-liefde verhouding met ons konijn: hij haat 't konijn, 't konijn houdt van hem... Als 't konijn los loopt gaat Meneer in de konijnekooi liggen omdat 't konijn 't eerste half uur niet van plan is weer terug te gaan naar de kooi. Na 'n half uur is 't konijn wel uitgesnuffeld en wil naar haar grote vriend Meneer. Gevolg: konijn in de kooi, Meneer trekt 'n sprintje om zo snel mogelijk weer uit de kooi te zijn, Babsjuh doet gauw de konijnekooi dicht en pakt de stofzuiger om al 't zaagsel dat Meneer door de kamer heeft uitgestrooid tijdens z'n vlucht op te ruimen.

- sinds hij 2 jaar geleden door de brandweer uit 'n boom gehaald moest worden omdat hij zelf niet meer naar beneden durfde, klimt hij gelukkig niet meer zo hoog. Maar wat hij wel doet: aanloopje nemen, tegen de stam van de boom omhoog rennen, na anderhalve meter kennelijk 'n flashback krijgen over brandweermannen, leren handschoenen en kapotte nagels en pootjes en zich vervolgens met 'n soort walging van de boom af duwen en naar beneden vallen... Om daar nog even naar de boom te schelden.

- heeft 'n kattebak maar gaat daar nooit op. Plast op de wc en komt dan iemand roepen die moet doorspoelen. Doet dat ook midden in de nacht... erg fijn... Poepen doet ie ook op de wc, behalve in periodes dat hij vaak naar buiten kan, dan doet ie 't buiten.
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
  donderdag 13 december 2007 @ 23:44:38 #114
92409 Twinky
Little star.
pi_55258555
handig, op de wc plassen zou die van mij dat ook kunnen leren?
pi_55258926
Leuk topic....
Katten die naar een gewone WC gaan...

Deze wil ik jullie niet onthouden.....zet wel je geluid uit, want het liedje is irritant....
http://www.youtube.com/v/hKPtE82Cj_I&rel=1&border=0

Zo, dan even onze twee katten.

Tom:
1 1/2 jaar oud en een echte schootkat. Liever lui dan moe en een beetje een lomperik. Ligt vaak in de raarste houdingen op de bank of de leuning en wil door zich heel erg uit te rekken nog wel eens van de bank afvallen om vervolgens quasi nonchelant weer erop te klimmen.

Volgt ons overal in huis. Als hij niet genoeg aandacht krijgt als ik zit te computeren, dan gaat ie gewoon pontificaal voor het beeldscherm zitten.
En soms gaat ie zelfs in mijn nek liggen; lekker warm.
Hij probeert vaak ongezien op het aanrecht te springen, maar doet dat op zo'n manier dat zelfs de buren het horen

Zijn zusje Tess daarentegen is minder schootkat, maar als je rustig op de bank zit en haar grote broer is er niet, dan wil ze nog wel eens een kroelbui hebben.
Erg zorgzaam voor haar grote broer. Vaak zit ze hem uitgebreid te wassen en liggen ze knus samen op een stoel dicht tegen elkaar aan.

Nog even een leuk topic om te volgen: Krioelkatten
pi_55258982
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:28 schreef Lariekoek het volgende:
Sorry hoor, maar katten in bed, op je kussen en in de badkamer terwijl je aan het douchen bent
ja idem bah
schijten ze op je bed enzo
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 14 december 2007 @ 00:21:01 #117
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_55259223
Ze kijken niet echt ontspannen op die laatste foto werewolf

Alsof ze hun uiterste best doen elkaar vooral te negeren.
pi_55259272
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 00:21 schreef tonja het volgende:
Ze kijken niet echt ontspannen op die laatste foto werewolf

Alsof ze hun uiterste best doen elkaar vooral te negeren.
Camerashy
pi_55260016
leuk topic
Veel herkenbare dingetjes ook wel. Mijn kat Rosa (poes 8maanden oud) is te vroeg bij moeder weggegaan en sabbelt nog steeds of aan mijn handen of als ik dat zat ben gaat ze op de stoel liggen en vrolijk verder aan dr staart sabbelen, inc het trappelen op dr eigen staart

Kijkt graag tv, als de tv aanstaat gaat ze er altijd een half uur ofzo uitgebreid voor zitten/liggen en kijken en luisteren (kopje scheef, af en toe miauwen etc) maar na ongeveer een half uurjte is ze het wel weer zat (hioewel ze t bij voetbal weleens langer vol wil houden en er ook pontificaal voor gaat zitten op den duur )

Uit de wc drinken of de overgebleven druppels van de douchevloer.

Standaard om een uur of 23 zich terug trekken in de lade onder het bed om daar te gaan slapen en natuurlijk klaar wakker te worden wanneer het vrouwtje wil slapen.

en vast nog wel meer maar kan er nu niet opkomen
  vrijdag 14 december 2007 @ 03:23:18 #120
105263 Litso
Interlectueel.
pi_55260752
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 01:17 schreef Memento-Mori het volgende:
leuk topic
Veel herkenbare dingetjes ook wel. Mijn kat Rosa (poes 8maanden oud) is te vroeg bij moeder weggegaan en sabbelt nog steeds of aan mijn handen of als ik dat zat ben gaat ze op de stoel liggen en vrolijk verder aan dr staart sabbelen, inc het trappelen op dr eigen staart
Whehe, lief
quote:
Kijkt graag tv, als de tv aanstaat gaat ze er altijd een half uur ofzo uitgebreid voor zitten/liggen en kijken en luisteren (kopje scheef, af en toe miauwen etc) maar na ongeveer een half uurjte is ze het wel weer zat (hioewel ze t bij voetbal weleens langer vol wil houden en er ook pontificaal voor gaat zitten op den duur )

Uit de wc drinken of de overgebleven druppels van de douchevloer.
Beide erg herkenbaar Al heb ik geen tv maar een pc die ze volgen
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  woensdag 9 januari 2008 @ 01:17:18 #121
28033 Pek
je moet wat
pi_55889229
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 23:52 schreef Pek het volgende:
Die dikke van mij apporteert balletjes
Jay, actiefoto

Het is trouwens geen balletje, maar een wuppie
pi_55893545
Doortje heeft haar eigen 'safe spot' : onder de salontafeltjes.

En ze is als de dood van schuivende geluiden. De vloerwisser over de vloer, of twee placemats die je op elkaar schuift bij 't opruimen...
Kleur buiten de lijntjes.
pi_55893855
Onze kat heeft weer een nieuwe tic. Ze wordt enorm boos als ik de kattenbak verschoon. Blazen, grommen en in de aanval houding zitten. Raar beest
  woensdag 9 januari 2008 @ 11:48:08 #124
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_55894023
daar heeft ze haar schat begraven

bij ons moeten ze allemaal perse pissen of poepen op het moment dat de kattenbakken worden schoongemaakt dus met de ene hand poep scheppen en met de andere katten uit de bak scheppen.

tuurlijk we zouden de deur dicht kunnen doen tijdens het schoonmaken maar dat is lang niet zo gezellig
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 9 januari 2008 @ 12:33:22 #125
105263 Litso
Interlectueel.
pi_55895142
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:48 schreef Klonk het volgende:

bij ons moeten ze allemaal perse pissen of poepen op het moment dat de kattenbakken worden schoongemaakt dus met de ene hand poep scheppen en met de andere katten uit de bak scheppen.

tuurlijk we zouden de deur dicht kunnen doen tijdens het schoonmaken maar dat is lang niet zo gezellig
Gezellig

Ik heb wel een kat gehad die als ik te lang niet had verschoond demonstratief voor mijn neus ging zitten plassen zodra ik 'm eindelijk wel verschoonde
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_55896971
Lang geleden dat ik postte in dit topic. Ik kende mijn katten toen nog niet zo heel goed. Nu wel en ik heb er ook nog een vierde bij. Ik zal dus maar even opnieuw beginnen met het beschrijven van hun waslijst aan eigenaardigheden.

Fleur:

Fleur moet altijd persé poepen als de kattenbak net verschoond is. Fleur wil altijd op de rand van het bad zitten en rondlopen als ik in bad lig. En negen van de tien keer flikkert ze in bad en is dan hevig verontwaardigd. Ze leert er NIET van . Verder ligt ze graag in de meest onvrouwelijke houdingen en houdt ze mij samen met kat Herman graag af van computer gebruik. Zie hier het bewijs van de laatste twee beweringen:

Herman:

Ligt graag op het toetsenbord te rollen als ik achter de computer zit. Doet zijn uiterste best om vooral niet gekamd te worden en als het dan toch gebeurd (elke dag dus, want ik win toch wel van hem) gaat hij heel driftig zijn eigen baardharen likken uit irritatie. Wil altijd geknuffeld en geaaid worden maar bij voorkeur niet op schoot. Ligt graag op plekjes die te klein zijn voor hem:

Sisqo:

Tja...waar moet ik beginnen?
Sisqo heeft een roze pluchen kleedje. Iedere avond tegen een uur of tien begint hij luid miauwend met vier poten in dat kleedje te kneden waarbij hij gelukzalig om zich heen kijkt. Als wij naar bed gaan, gaat Lodewijk (onze andere kater) lepeltje lepeltje tegen hem aanliggen. They're so gay
Sisqo drinkt graag uit de kraan van het bad. Een andere rare eigenschap van Sisqo heeft niets met zijn karakter te maken. Hij ziet er wat vreemd uit:

En tot slot Lodewijk:

Volgens mijn man de enige normale van het stel. Lodewijk wil alleen bij je op schoot liggen als je hem op zijn rug legt en dan onder zijn kin kriebelt. Doe je dit niet, dan is hij weg. Hij vindt het geweldig om op de strijkplank te zitten, dus als ik aan het strijken ben (komt zo heel af en toe wel eens voor) dan moet ik vreselijk opletten! En verder bemoeit hij zich er ook graag mee als ik in bad lig. Hij gaat namelijk bij mijn voeten zitten en houdt die in de gaten alsof het gevaarlijke buitenaardse wezens zijn. Verder heeft hij een vaste plaats waar hij altijd wil liggen en da's bovenop een rugkussen van een bank en dat kussen deukt daardoor helemaal in. Vindt hij kennelijk lekker.

woensdag 9 januari 2008 @ 15:44:19 #127
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_55899652
Leuke post Sorbootje, maar ik ben wel benieuwd nu naar je voeten
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:00:24 #128
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_55900018
zo'n kussenplaats hebben wij ook en 3 van onze 5 katten willen daar graag liggen en ze schijnen niet te snappen dat we nog meer van zulke kussenplaatsen hebben dus is het regelmatig herrie over wie daar mag liggen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:14:15 #129
62913 Blik
The one and Only!
pi_55901628
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:48 schreef Klonk het volgende:

Zelfde probleem hier, alleen doet ze het dan altijd op de plaats waar de kattenbak hoort te staan. Kan dus de helft van de tijd schoonmaken nadat ik de kattenbak gedaan heb
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:31:35 #130
28033 Pek
je moet wat
pi_55903363
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:46 schreef Sorbootje het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
OMG Dat tongetje
  zaterdag 19 januari 2008 @ 12:24:17 #131
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56150782
Bora is een lieve dikke luie huis tuin en keuken kat die het liefst de hele dag door eet. Na een uurtje gaat ze gewoon weer bij de koelkast staan miauwen alsof ze dement is en niet weet dat ze net al heeft gegeten. Ze slaapt het liefst op bed. Ze heeft een hangbuik die het parket bijna dagelijks aanveegt. Als ze rent (niet dat ze dat vaak doet) dan schudt die buik daaronder van de ene naar de andere kant. Ze wordt door mij graag op haar buik geaaid. Mijn broer mag ook alles met haar doen. Maar vreemden komen als ze geluk hebben tot een kopje van haar, verder niet. Toen ze bij Ripley op vakantie was heeft ze onder het bed gepoept en vieze windjes gelaten.
Verder is ze gek op kaassnoepjes en likt ze mijn handen af als ze al lang op zijn.

De schat.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:09:11 #132
92409 Twinky
Little star.
pi_56151578
Mozes heeft ook een nieuw trucje. Hij is van mening dat als ik naar de wc ga dat het quality time voor hem is. Dus hij springt op het wasbakje en wil me toch een partij aandacht! En dat het kraantje aangaat enzovoort. Heel grappig, want hij loopt dus zelfs vooruit naar de wc
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:28:29 #133
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_56153059
Harry vindt mijn haar niet leuk (of juist wel, daar ben ik nog niet helemaal uit). Hij neemt een hap haar en begint eraan te trekken.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:51:36 #134
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56153600
Mijn eerste kat Pollie vond mijn haar altijd lekker als ik uit het zwembad kwam. Dan ging ze er op liggen sabbelen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 19 januari 2008 @ 15:05:28 #135
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_56153889
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:28 schreef tonja het volgende:
Harry vindt mijn haar niet leuk (of juist wel, daar ben ik nog niet helemaal uit). Hij neemt een hap haar en begint eraan te trekken.
Nog een kapper-kat

Ik had een rooie kater die dat ook altijd deed, en Guus doet het ook bij tijd en wijle

Wij hebben sinds een tijdje een houtkachel en aan de katten kunnen we zien of er weer hout op het vuur moet Hoe heter hij is, hoe verder ze ervandaan liggen. Maar soms liggen ze er nog voor als de thermometer 36 graden aanwijst vlak voor de kachel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 19 januari 2008 @ 20:15:51 #136
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_56161542
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:09 schreef Twinky het volgende:
Mozes heeft ook een nieuw trucje. Hij is van mening dat als ik naar de wc ga dat het quality time voor hem is. Dus hij springt op het wasbakje en wil me toch een partij aandacht! En dat het kraantje aangaat enzovoort. Heel grappig, want hij loopt dus zelfs vooruit naar de wc
Lol, dat doet Dara ook. Als er visite naar de wc gaat wil ze ook mee
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 20:23:51 #137
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_56161776
Ik zing altijd onder de douche, en dat vindt Harry maar helemaal niets, hij maakt er steevast een duet van. Als ik dan de douche uitkom word ik door 'm besprongen.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 21:24:44 #138
28033 Pek
je moet wat
pi_56163511
Harry is cool
pi_56164495
Liz is ook een keer op die manier in bad gevallen. En boos!
pi_56165881
Ik heb twee katten: een Waakkat en een Watjeskat.

Watjeskat: ziet mij vanuit de tuin in de weer op hun kamer met nogal luidruchtig schoonmaakspulgebeuren. Het laatste wat ik van hem zie is een dikke staart die ergens in het groen verdwijnt (hij kan de tuin niet uit). Ik denk: 'lamaar, zal wel'. Na een uur bedenk ik me dat ik hem helemaal niet meer heb gezien en met regenachtig weer is hij normaal meer binnen dan buiten te vinden.
Ik naar buiten en ik word begroet door luidkeels gemauw/gegil. De schik sloeg me om het hart, zeker toen ik zag dat hij vastgeklemd zat achter een soort tuinhekje. Visioenen van gruwelijke verwondingen, kat gespietst aan tuinhek en bezoek aan dierenarts kwamen al in me op. Gelukkig kwam hij er redelijk moeiteloos zelf achter vandaan en begon me meteen kopjes te geven, intussen nog steeds hardop klagend. Lichamelijk onderzoek liet geen verwondingen zien en ik mocht hem ook overal aanraken. Na een minuutje zakte het geklaag af en liep meneer me vooruit naar binnen en had het hoogste woord. Ik moest wel nog even mee naar zijn kamer om te kijken of daar echt geen herrie en gevaar meer was, want daar had hij zich voor verstopt tot ik redding bracht. Watje!

Waakkat; exemplaar nummer 2. Zo hard als no1 miauwt, zo stil is zij. Vanmorgen zat ik beneden en opeens hoor ik 'miew miew'. Dat is voor no2 een harde miauw die gereserveerd wordt voor de momenten dat ze me kwijt is. Dus ik roep naar boven, om haar te laten weten waar ik ben, waarna mevrouw meestal gauw genoeg bij me is. Deze keer niet. Dus ik ga naar boven om te kijken waar alle herrie om te doen is. Zit kat voor de gesloten slaapkamerdeur te miewen. In de slaapkamer stond mijn wekker te gillen, die ik was vergeten uit te zetten. Waakkat.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')