abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54882320
Mijn katten hebben ook allebei van die komische dingen Maar die post ik morgen wel, aangezien ik nu ga slapen
Weltrusten
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 28 november 2007 @ 12:37:29 #92
62913 Blik
The one and Only!
pi_54889713
Die van ons heeft altijd één keer per dag d'r gekke 5 minuutjes. Dan rent ze heel het huis door, springt overal op en af en is niet stil te krijgen.

Verder gaat ze altijd in het weekend tussen 8 en 9 aan onze slaapkamerdeur krabben. We hebben het haar al geprobeerd af te leren door middel van de welbekende plantenspuit. Maar ons bed kraakt, en als ik eruit stap hoort ze dat en is ze dus alweer gevlogen. Ze weet dus heel goed dat ze het niet mag. Waarscihnlijk komt het doordat ze honger heeft (normaal heeft ze om 7 uur 's ochtends eten), maar ik ga niet in mijn weekend vroeg opstaan.
pi_54890013
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:37 schreef Blik het volgende:
Verder gaat ze altijd in het weekend tussen 8 en 9 aan onze slaapkamerdeur krabben. We hebben het haar al geprobeerd af te leren door middel van de welbekende plantenspuit. Maar ons bed kraakt, en als ik eruit stap hoort ze dat en is ze dus alweer gevlogen. Ze weet dus heel goed dat ze het niet mag. Waarscihnlijk komt het doordat ze honger heeft (normaal heeft ze om 7 uur 's ochtends eten), maar ik ga niet in mijn weekend vroeg opstaan.
Als het honger is wat als drijfveer voor het krabben is, en geen "nat voer" wat ze 's ochtends krijgen dan zou je eventueel een voerbak met timer kunnen nemen.

en over "rare" dingen....
Veel mensen hebben een plantenspuit/waterpistool als "straf" ding, om ongewenst gedrag af te leren....Pak hier een water spuitje en madam kom er aan gestoven, van "gaan we spelen"?
Bij een laserpointer heeft ze binnen seconden door waar het lichtje vandaan komt en probeert ze de pointer te pakken.

Verder, het leukste speeltje een een stuk fietslampendraad wat rond gezwaaid wordt, de grootste straf is niet mee mogen douchen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duur op 28-11-2007 13:00:08 ]
pi_54894801
Ik heb 2 katten.
Starlight
Ook wel Sterre, Smosje, Sterrewerre, Vetje, of Likslet genoemd.
Zij is mijn lieve schilpadpoezemeisje van 5 jaar oud. Heb haar gekregen toen mijn ouders naar het buitenland verhuisden. Ze heeft een hoop vreemde maar wel leuke trekjes.
Ten eerste is ze stapelgek op alles wat plastic is. Als ze blij is, dan is het eerste wat ze doet na het dichstbijzijnde stuk plastic rennen, en als een idioot eraan gaan zitten likken Sterre likt aan bijna alles eigenlijk...je vingers, bordjes, plastic, je kan het zo gek niet bedenken.
Ook is ze mijn wekker. s'ochtends bijna stipt om half 7 springt ze op het bed om vervolgens op mij te gaan zitten en heel zachtjes te miauwen. Als je niet snel genoeg reageerd dan doet ze hetzelfde, maar dan met der kopje 2 cm van je gezicht af en als je dan NOG NIET reageert gaat ze aan je oogleden, wang of mondhoek zitten likken (vandaar de naam Likslet) .
Manden en dozen zijn ook niet veilig met haar in de buurt. Zodra je die een neerzet springt ze er in en gaat ze der troon bewaken. Is overigens heel handig voor als ze naar de dierenarts moet. Zodra ik der reismandje pak en 'Sterre! Bakje!' roep komt ze eraan en springt ze er zelf in
Voor de rest houd Starlight er van om in alle wastafels te gaan liggen slapen. Soms kan ze ook een echte rotzak zijn; mijn andere kat Tijger bespringen als ie in een slaperige bui voorbijwandelt, snel zijn snoepjes pikken als ie er mee bezig is (die sukkel is namelijk zooooooooo langzaam.
Sterre houdt ervan om in/onder dekens en dekbedden te kruipen. Dat geeft soms nogal hilarische situaties als ik me bed aan het verschonen ben. Dan trek ik me dekbed met een ruk van het bed af, niet wetende dat Sterre er nog ergens tussenligt Madam is dan helemaal verontwaardigd, en gaat vervolgens met haar boze kop onder de bank zitten. Om er vervolgens niet meer onder uit te komen totdat ze "hammetje" krijgt (Ook een alarmwoord voor der ).

Tijgertje

ook wel Tijgerbaby, Tijgie, of Slomeslet genoemd.
Tijgertje is een donkergrijsgestreepte Cyperse kat van 6 jaar oud. We hebben hem van de straat aan de Costa Del Sol geplukt toen ie 4 weken oud was. Ook meteen het kind wat met hem aan het gooien was een lel verkocht en gezegd dat ie op moest hoepelen naar ze "Casa Espanol" .
Toen we (ik, broertje en nichtje) hem vonden waren me ouders net in het appartement aan het inpakken. We stonden namelijk op het punt weer terug naar NL te gaan. Me moeder keek 2 seconden in de doos waar hoopje Tijger in zat, en zei "Ok, doos inladen in de auto en meenemen naar NL voordat ik me bedenk. Vervolgens heeft Tijgie 25 uur in z'n handdoekje in de doos bij me moeders voeten gelegen. Hij heeft geen kik gegeven..behalve toen ie op een gegeven moment honger had.
Thuis meteen naar de dierenarts met hem gegaan, bleek ook meteen waarom ie zo rustig was heel de weg: Hij had blaasgruis...iets wat op zich heel vreemd was, aangezien de meeste katten dat pas krijgen als ze oud zijn. Bij hem bleek het aangeboren te zijn, meneer kwam namelijk uit een inteelt-gezinnetje
Tijgertje is een echte slome, langzame goedzak. Laat alles met zich doen, knuffelen, kusjes geven. Maar komt wel alleen op je schoot als ie er zelf zin in heeft. Oppakken houd ie niet van. Dan zet ie namelijk al z'n 4 poten inclusief nagels wijduit en maakt ie zich zo stijf als een plank
Hij is een echte koukleum. Gaat altijd op de verwarming liggen als ie aan is, of heeeeeeeeel dicht bij de open haard. Zo dicht dat je denkt "kut..die word gekookt dalijk!"
Tijger slaapt bijna altijd bij mij op bed. Dan slaapt ie of in het holletje van mijn buik, benen, of op mijn kussen om m'n hoofd gedrapeerd

Tijgertje is ook getrouwd met Starlight Ze kunnen niet zonder mekaar. Ze slapen samen, eten samen, en wonen zelfs samen in mijn huisje in Spanje, met mijn ouders als buren. Aangezien ik daar nu niet ben hebben ze heel het huis voor zich alleen. Gelukkig zorgen mijn ouders goed voor ze op het moment

Foto van het gelukkige stel

[ Bericht 2% gewijzigd door DjinN op 28-11-2007 15:47:32 ]
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_54894902
Penguin (geb.28-04-07) Kan nu apporteren en zitten op commando! Het is echt net een hond
pi_54895703
Twee kattenbeesten hier:

Pukkie (poes, 12 jr) Normaal gesproken een lief beest - hoewel ze wel haar voorkeuren heeft qua mensen - maar bij de dierenarts een regelrechte ramp. Nu zijn de meeste katten niet al te vrolijk bij de dierenarts, maar er staat in de computer van de DA ook niet voor niets "kan fel reageren" vermeld... een zak, een dikke leren handschoen, een dierenarts, twee assistentes, ikzelf en een stevige wurggreep (dat laatste bij wijze van..) waren nodig om dr laatst een vaccinatie te geven.... ook een keer gehad dat we uiteindelijk met een vangstok (!) t beest onder de kast bij de DA vandaan moesten krijgen, want hoewel ik wel dichtbij kon komen, vond ze die handen, en die handschoen maar niks... ( t was vrij uitzonderlijk dat de DA de vangstok gebruikte, want hij moest hem eerst nog zoeken..)
- Afijn, verder vindt ze het machtig interessant om mee te kijken wanneer je net op de wc zit..dan gaat ze op de wasmand ernaast zitten. (Soms probeert ze ook op schoot te klimmen..)
- En eten is niet veilig..appelmoes, cake, vanille vla, MOSTERDSAUS, maar vooral ook kaas, daar is het dier dol op. (Zodra de koelkast open gaat komt ze al piepend naar je toe en laat je niet met rust totdat ze een stukje heeft gekreken..)
- Ow en laten we de dingen zoals je handen aanvallen wanneer je aan het typen bent (of juist expres voor het beeldscherm gaan zitten) en naar je rug meppen en zeer klaaglijk miauwen als je aan het pianospelen bent ( ) nietvergeten...

Blackie Een eigenwijze kater (7jr) waarvan we ons wel eens afvragen of t wel een normale kat is...
- Je kunt hem als een babie op schoot/in je armen nemen, en hij blijft gerust de hele avond daar liggen..
- Hij houdt er van om onder zn oksels gekriebeld te worden...gaat er speciaal voor op zn rug liggen (vroeger scheen ie er nog wel eens opgewonden van te worden ), en hij steekt graag pontificaal zn kont omhoog wanneer je hem vlak voor zn staart aait (hebben geloof ik wel meer katten last van..).
- Verder springt hij altijd op naar zn voerbak waarneer je deze probeert neer te zetten (zoals een hond naar een frisbee springt..) dus het is altijd uitkijken wil je niet gaan strooien met kattenknabbels..
- Is dikke vriendjes met de honden in de buurt, (en ook sommige katten). Jonge of oude honden, het maakt hem niet uit.
- Gaat graag midden op de weg liggen, je kunt hem gewoon met je fiets overrijden..aan de kant gaat ie echt niet zo snel.. (zelfmoordkat..)
- Eet graag planten...
- Komt je gerust halen als ie wat wilt; al zit je op zolder. Meneer gaat gewoon zitten, klaagt even luidkeels, kijkt je verbijsterd aan, en loopt naar beneden..baasje volgt..
- Houdt ervan je te volgen..zo is hij al een keer mee geweest naar de supermarkt (waar ik uiteindelijk nog buiten met hem kon gaan wachten zodat ie niet zou verdwalen, en vriendlief de boodschappen alleen moest doen..) en heeft hij 's avonds een half uur zitten wachten in de kou voor het adres waar ik pianoles had..
EDIT: aan het middenstuk van de deuren hangen deed hij toen hij nog een ukkie was ook graag..mn ouders waren er wat minder blij mee dan hij...hoewel het wel een ontzettend komisch gezicht was (Hij viel nog wel eens..)

Nouja..er zullen nog wel meer maffe dingen zijn (sommige van deze heb ik hier op FOK al eens eerder gepost bedenk ik me net..)
pi_54921162
quote:
Op woensdag 28 november 2007 15:39 schreef Logician het volgende:
Penguin (geb.28-04-07) Kan nu apporteren en zitten op commando! Het is echt net een hond
Kan je me het vertellen hoe je het apporteren hebt aangeleerd? Ik probeer het de mijne ook te leren, maar zonder succes. Nouja, hij brengt me regelmatig dingen, maar niet iets dat ik weggooi.

Heb het geprobeerd met voer te belonen, maar hij legt de link niet tussen beloning en gedrag. En ik heb hem andere dingen wel aan weten te leren, maar die zijn allemaal minder onnatuurlijk voor een kat.
pi_54921423
Azraël:
Azraël is een poes van (ongeveer) 3 jaar oud, en ze heeft geen staart meer. Omdat ze te nieuwsgierig is springt ze overal bovenop en lazert dan ook regelmatig van vanalles af. Zo is ze een keer met d'r staart tussen een opengekiept raam gekomen waardoor haar staart dus geamputeerd moest worden.

Naast op elk onmogelijke plek proberen te komen is ze ook heel erg sadomasochistisch; als je haar aait en ze vindt het lekker gaat ze je bijten, niet van die knabbelbeetjes en ook echt doorbijten (tenzij je je hand wegtrekt).
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_55081132
Niet meer mensen met leuke katten ?
pi_55086831
Oh ja, de meeste katten van mij zaten ook vaak op het beeldscherm
En dan nog:

Elmo: (vermist )Liep vaak mee als ik met de hond ging lopen Als je zei kopje gaf ie je een kopje !Ongeluk gehad, blijkbaar een trauma aan overgehouden, want als ie op straat was en er kwam een auto aan, bleef ie staan Hij mocht ook alles thuis, omdat hij een hersenschudding heeft gehad, en een beetje de weg kwijt was daarna
Nu heb ik nog Bizkit: eet en drinkt vaak met zijn poot Zat ook heel vaak op het beeldscherm, toen ik een flatscreen kocht, zat hij echt zo te kijken van huh
pi_55087122
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:37 schreef DjinN het volgende:
Niet meer mensen met leuke katten ?
Nou Vanochtend vond ik Kyra niet meer zo leuk...

Ik heb heel erg lang haar en ik lag lekker op bed te slapen, springt ze op het bed...
Gaat ze staan trappelen in mn haren! En het deed gewoon vet veel pijn!
En probeer maar eens op te staan als er een stevige poes op je haren staat
Toen ging ze eindelijk ging liggen hoorde ik haar vredig spinnen en ben ik weer in slaap gevallen.

Kom ik mn bed uit, loop relaxt naar de keuken (waar een spiegel hangt) en ik schrik me rot!
Het leek net alsof ik een kattenmand op mn hoofd had zitten
pi_55178871
Sparky, een 7 jaar oude poes die nooit volwassen is geworden.
Kan geen afstanden inschatten en springt regelmatig tegen dingen op. Bang voor alles wat beweegt, en met name plastic zakken. Achtervolgt je waar je maar heengaat, en praat de hele dag door.
Ze kan pootjes geven en opzitten, maar is niet in staat haar eigen naam te herkennen. Veel te onrustig om op schoot te liggen, maar valt in slaap op de vreemdste plekken.
Uitermate neurotisch, kan van het ene moment op het andere panisch door de kamer vliegen, om je vervolgens aan te kijken alsof jij degene bent die gek is. Schuift tijdens het eten haar bakje het hele huis door, om daarna verbaasd te zijn hoe ze in de badkamer terecht komt. Al met al is het een een neurotische theemuts.

Geweldig beest
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
pi_55187146
Als ik thuis kom van m'n werk gaat Doortje al snel voor de deur van de hal zitten mauwen: ik wil naar boven! Dat mag best, dus ik zet de deur open... ze loopt even de trap op, en komt dan terug: 'ga je niet mee?'. Als ik niet mee naar boven ga, gaat zij ook niet
Overigens gaat ze wel alleen naar zolder, als ik op de 1e verdieping ben. En kruipt dan weg in de meest onmogelijke hoekjes die ik toch echt dicht ga timmeren.
Kleur buiten de lijntjes.
pi_55188156
Dahli (je-weet-wel-kater), 9 jaar, halve zwart/witte pers (half lang haar). Echt een goedzak! Zit in de voortuin te wachten, totdat we thuis komen. Zodra één van onze auto's aankomt rent ie er als een gek mauwend naartoe (en dan ook echt alleen bij onze auto's, hij herkent ze ). Zit heel veel buiten, of ligt als vloerkleed lekker te liggen en te pruttelen. Eten is voor hem heeeeel erg belangrijk! als ie inééns super lief komt doen, kun je er vergif op innemen dat zijn etensbak leeg is. Zon is belangrijk, eten is belangrijk en zijn dagelijkse tochtje door de buurt ook (grenzen hier aan een stuk bos...) Zomers een duif mee naar huis nemen is hem ook niet vreemd Als je eten staat te maken is het meestal Dahli die zo ongeveer aan je enkel geplakt staat in de hoop dat je een stukje laat vallen!

Ollie, 9 jaar, zusje van Dahli, maar dan een korthaar, helemaal zwart. Echt een diva! Hoekt regelmatig de andere heren door de tent heen. Zit soms zelfs verdekt opgesteld op de bank, en als er één voorbij komt dan is ie het zakkie. Soms echt volledig uit het niets! Van andere katten moet ze dus niet zoveel hebben, van ons des te meer. Zodra je haar aanhaalt gaan de sluizen los (ze kwijlt nogal... haha) en ligt ze volledig omgekruld zwaar pruttelend bij/op je. Als ze niet bij de kattenbak kan, plast ze trouwens op het toilet (menig keer discussie met manlief gehad wáárom trek je niet door? Toen erop gaan letten, en jawel hoor! Het is Ollie!)

Salvador (je-weet-wel-kater) van 5 jaar. Een cypers. Hét voorbeeld van een neuroot. Ziet ze vliegen in elk geval! (zo lijkt het ook altijd). Is bang voor mensen (na 5 jaar vertrouwd ie ons inmiddels wel, maar geen onverwachte bewegingen maken!), is bang voor teveel geluid. Als de tussendeur naar boven dicht is, dan is er stress... heel erg veel stress. Mauwen, piepen, springen om die deur maar open te krijgen. Is de deur open? Dan blijft ie gewoon beneden hoor, maar hij wil gewoon persé dat die deur open is. Op het toilet is ie in zijn element, want dan zit je en kan je geen onverwachte bewegingen maken

Oreon (je-weet-wel-kater) 3 jaar. Tis een europese korthaar (grijs!), maar als je zou zeggen het is een blauwe rus/britse korthaar geloof je het ook! Dit beest is ook knettergek. Praat hele verhalen, is echt mega lief, voor niemand en niets bang (behalve voor de stofzuiger), als ie naar buiten wil gaat ie tegen mijn schuifpui staan emmeren, maakt zo'n fijn geluid en je ramen gaan er zo mooi van uit zien , om 5 uur vind ie vaak wel dat we wakker moeten worden, dus staat te mauwen op de trap, of duwt zijn pootje in je gezicht om te kijken of je al wakker bent. Als jij dan eenmaal wakker bent en niet meer kunt slapen, ligt meneer prinsheerlijk bij je voeteneind, helemaal op zijn rug en diep ronkend Echt een knuffelbeest! Mijn nichtje kan ook vrij ver met hem gaan en hij doet niets! Echt de benjamin van het stel!

Kortom, ben echt wel blij met mijn monsters!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  dinsdag 11 december 2007 @ 15:36:35 #105
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_55193407
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 11:50 schreef NieTTus het volgende:
om 5 uur vind ie vaak wel dat we wakker moeten worden, dus staat te mauwen op de trap, of duwt zijn pootje in je gezicht om te kijken of je al wakker bent. Als jij dan eenmaal wakker bent en niet meer kunt slapen, ligt meneer prinsheerlijk bij je voeteneind, helemaal op zijn rug en diep ronkend Echt een knuffelbeest! Mijn nichtje kan ook vrij ver met hem gaan en hij doet niets! Echt de benjamin van het stel!

Kortom, ben echt wel blij met mijn monsters!
jij hebt deze kat
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_55199006
Nou het zou hem zo kunnen zijn
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  dinsdag 11 december 2007 @ 23:52:02 #107
28033 Pek
je moet wat
pi_55206576
Die dikke van mij apporteert balletjes
Ik hoef niet meer van de bank te komen: ik geef die bal een slinger, hij voetbalt er wat mee, neemt 'm in z'n bekje en komt hem keurig voor m'n voeten leggen. En een touwtje speelt hij niet mee, maar neemt hij ook gewoon in z'n bek en dan kan ik het hele huis met hem doorlopen, alsof hij aangelijnd zit

Geen idee waar hij dat geleerd heeft, hij heeft nog nooit een hond gezien. Ja, bij de dierenarts
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_55243113
Wij hebben er 5, Foul heeft problemen met haar evenwicht en waggelt dus altijd over schuttingen en dakgoten. Ook valt ze nog wel eens ergens zowat vanaf (dan helpt haar tomeloze enthousiasme wel vrij goed mee om de omgeving even te vergeten ). Ook moeten we alles met alcohol waar ze bij zou kunnen constant in de gaten houden omdat ze daar helemaal gek van is. Zelfs whisky en andere sterke dranken bevallen haar prima. Bloemen, kroppen sla, popcorn, wortels, chocolade en cornflakes eet ze ook als ze de kans krijgt. Apporteren kan ze ook maar ze vindt het wel leuker om met speeltjes in dr bek de hele benedenverdieping rond te paraderen En het mooist vindt ze om ondersteboven met de bekleding van de trap te spelen. Ligt ze op dr rug op een trede met alle 4 dr poten bijna hangend aan de trede erboven en dan keihard heen en weer vliegen (ohjah, en ze wil altijd op schoot, ook als jij niet zit dus soms hangt ze ineens vollop met dr nagels in je bovenbenen )
O+ 11-06-2009 O+
  donderdag 13 december 2007 @ 13:36:46 #109
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_55243399
Een alcoholische kat?!
  donderdag 13 december 2007 @ 13:37:29 #110
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_55243428
Tessa een jong katje van een maandje of 7 vind het geweldig om al haar speelgoed eerst naar boven te slepen. In totaal een kleine 10 dingen. Dan gaat alles 1 voor de de trap af gegooid worden waar ze achter aan sprint. Als alles dan weer beneden ligt gaat ze naar de volgende trap naar de voordeur toe om daar alles uit eindelijk te verzamelen. Gevolg is dat ik mijn nek breekt als ik mijn huis in kom. En mevrouw zit dan boven aan de trap om het hoekje te kijken

Of mevrouw rent het hele huis door met een stuiver.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_55243658
quote:
Op donderdag 13 december 2007 13:36 schreef tonja het volgende:
Een alcoholische kat?!
Ik heb het nog nooit meegemaakt, als er een glas staat waar alcohol in zit, begint ze er spontaan uit te drinken
O+ 11-06-2009 O+
  donderdag 13 december 2007 @ 18:36:01 #112
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_55251076
quote:
Op donderdag 13 december 2007 13:36 schreef tonja het volgende:
Een alcoholische kat?!
Die van mij heeft eens in de nacht een halfvol glas vodka/cola leeg gehengeld met zn pootje Ik vond dat ie nogal vaag uit zn oogjes keek de volgende ochtend maar hij had natuurlijk een kater En natuurlijk een fijne plakaat kots op de grond

laat dus sindsdien geen glas alchohol meer onbeheerd op tafel want hij zal het rustig nog een keer doen
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  donderdag 13 december 2007 @ 23:29:14 #113
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_55258168
Onze Meneer is echt gestoord (maar wel heel lief ):

- rond 23 u vindt hij dat 't bedtijd is. Zitten wij dan nog te computeren, dan komt 'ie ons halen met veel gemekker. Is de deur naar de computerkamer dicht? Geen probleem, dan gaat 'ie in de bok-modus: kop naar beneden, kont omhoog, aanloop nemen en tegen de deur rammen. Gaat de deur echt niet van open, en motiveert ons eigenlijk alleen maar om nog langer te blijven zitten, maar hij blijft 't doen tot we naar bed gaan.

- het maatbekertje waarin ik 's-ochtends de brinta sta te roeren, zet ik daarna altijd vol water in de gootsteen. Dat water, met 'n minuscuul spoortje melk en 'n paar minivlokjes brinta, schijnt zóóóó lekker te zijn dat hij hemel en aarde beweegt om daar bij te kunnen. Drinkt er ook altijd behoorlijk veel van.

- háát op schoot liggen, maar komt wel graag op de bank tegen je aan liggen. Maar pak 'm niet op om op je schoot te leggen... dan is 't krabben en blazen...

- heeft 'n haat-liefde verhouding met ons konijn: hij haat 't konijn, 't konijn houdt van hem... Als 't konijn los loopt gaat Meneer in de konijnekooi liggen omdat 't konijn 't eerste half uur niet van plan is weer terug te gaan naar de kooi. Na 'n half uur is 't konijn wel uitgesnuffeld en wil naar haar grote vriend Meneer. Gevolg: konijn in de kooi, Meneer trekt 'n sprintje om zo snel mogelijk weer uit de kooi te zijn, Babsjuh doet gauw de konijnekooi dicht en pakt de stofzuiger om al 't zaagsel dat Meneer door de kamer heeft uitgestrooid tijdens z'n vlucht op te ruimen.

- sinds hij 2 jaar geleden door de brandweer uit 'n boom gehaald moest worden omdat hij zelf niet meer naar beneden durfde, klimt hij gelukkig niet meer zo hoog. Maar wat hij wel doet: aanloopje nemen, tegen de stam van de boom omhoog rennen, na anderhalve meter kennelijk 'n flashback krijgen over brandweermannen, leren handschoenen en kapotte nagels en pootjes en zich vervolgens met 'n soort walging van de boom af duwen en naar beneden vallen... Om daar nog even naar de boom te schelden.

- heeft 'n kattebak maar gaat daar nooit op. Plast op de wc en komt dan iemand roepen die moet doorspoelen. Doet dat ook midden in de nacht... erg fijn... Poepen doet ie ook op de wc, behalve in periodes dat hij vaak naar buiten kan, dan doet ie 't buiten.
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
  donderdag 13 december 2007 @ 23:44:38 #114
92409 Twinky
Little star.
pi_55258555
handig, op de wc plassen zou die van mij dat ook kunnen leren?
pi_55258926
Leuk topic....
Katten die naar een gewone WC gaan...

Deze wil ik jullie niet onthouden.....zet wel je geluid uit, want het liedje is irritant....
http://www.youtube.com/v/hKPtE82Cj_I&rel=1&border=0

Zo, dan even onze twee katten.

Tom:
1 1/2 jaar oud en een echte schootkat. Liever lui dan moe en een beetje een lomperik. Ligt vaak in de raarste houdingen op de bank of de leuning en wil door zich heel erg uit te rekken nog wel eens van de bank afvallen om vervolgens quasi nonchelant weer erop te klimmen.

Volgt ons overal in huis. Als hij niet genoeg aandacht krijgt als ik zit te computeren, dan gaat ie gewoon pontificaal voor het beeldscherm zitten.
En soms gaat ie zelfs in mijn nek liggen; lekker warm.
Hij probeert vaak ongezien op het aanrecht te springen, maar doet dat op zo'n manier dat zelfs de buren het horen

Zijn zusje Tess daarentegen is minder schootkat, maar als je rustig op de bank zit en haar grote broer is er niet, dan wil ze nog wel eens een kroelbui hebben.
Erg zorgzaam voor haar grote broer. Vaak zit ze hem uitgebreid te wassen en liggen ze knus samen op een stoel dicht tegen elkaar aan.

Nog even een leuk topic om te volgen: Krioelkatten
pi_55258982
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:28 schreef Lariekoek het volgende:
Sorry hoor, maar katten in bed, op je kussen en in de badkamer terwijl je aan het douchen bent
ja idem bah
schijten ze op je bed enzo
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 14 december 2007 @ 00:21:01 #117
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_55259223
Ze kijken niet echt ontspannen op die laatste foto werewolf

Alsof ze hun uiterste best doen elkaar vooral te negeren.
pi_55259272
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 00:21 schreef tonja het volgende:
Ze kijken niet echt ontspannen op die laatste foto werewolf

Alsof ze hun uiterste best doen elkaar vooral te negeren.
Camerashy
pi_55260016
leuk topic
Veel herkenbare dingetjes ook wel. Mijn kat Rosa (poes 8maanden oud) is te vroeg bij moeder weggegaan en sabbelt nog steeds of aan mijn handen of als ik dat zat ben gaat ze op de stoel liggen en vrolijk verder aan dr staart sabbelen, inc het trappelen op dr eigen staart

Kijkt graag tv, als de tv aanstaat gaat ze er altijd een half uur ofzo uitgebreid voor zitten/liggen en kijken en luisteren (kopje scheef, af en toe miauwen etc) maar na ongeveer een half uurjte is ze het wel weer zat (hioewel ze t bij voetbal weleens langer vol wil houden en er ook pontificaal voor gaat zitten op den duur )

Uit de wc drinken of de overgebleven druppels van de douchevloer.

Standaard om een uur of 23 zich terug trekken in de lade onder het bed om daar te gaan slapen en natuurlijk klaar wakker te worden wanneer het vrouwtje wil slapen.

en vast nog wel meer maar kan er nu niet opkomen
  vrijdag 14 december 2007 @ 03:23:18 #120
105263 Litso
Interlectueel.
pi_55260752
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 01:17 schreef Memento-Mori het volgende:
leuk topic
Veel herkenbare dingetjes ook wel. Mijn kat Rosa (poes 8maanden oud) is te vroeg bij moeder weggegaan en sabbelt nog steeds of aan mijn handen of als ik dat zat ben gaat ze op de stoel liggen en vrolijk verder aan dr staart sabbelen, inc het trappelen op dr eigen staart
Whehe, lief
quote:
Kijkt graag tv, als de tv aanstaat gaat ze er altijd een half uur ofzo uitgebreid voor zitten/liggen en kijken en luisteren (kopje scheef, af en toe miauwen etc) maar na ongeveer een half uurjte is ze het wel weer zat (hioewel ze t bij voetbal weleens langer vol wil houden en er ook pontificaal voor gaat zitten op den duur )

Uit de wc drinken of de overgebleven druppels van de douchevloer.
Beide erg herkenbaar Al heb ik geen tv maar een pc die ze volgen
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')